Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bærbare Computere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Power - Værste RMA

Af Gæst Luigi | 11-08-2022 18:22 | 1934 visninger | 13 svar, hop til seneste
Lang historie kort: MSI bærbar står af efter 1 år. Kontakter Power som siger jeg blot kan indsende den selv for hurtigere reparations tid. Indsender med det samme til Conmodo som er servicepartner i dette tilfælde til Power og MSI. Der går et par dage og MSI melder den som skrot og de vil kreditere til Power som så skal refundere beløbet til mig. Det er så her hvor det går galt: Alt går i stå. Jeg kontakter Power og gang på gang kan de ikke finde min RMA sag men efter lidt søgen finder de det. Her er der nu gået over en måned og jeg har stadig ikke modtaget noget fra Power. Det eneste jeg får meldt er at de har sendt en mail til Power butikken som så skal kontakte mig indenfor 24 timer. Jeg hører slet intet fra Power. Jeg har skrevet klage mail - Intet svar. Jeg har skrevet til kundeservice - intet brugbart udover de blot videresender min mail. Kan jeg klage til forbruger ombudsmanden eller lignende i dette tilfælde?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Ð Xargo
Junior Nørd
11-08-2022 18:48

Rapporter til Admin
Power er lort. Det er tydeligt det er elgigantens gamle chef som fik startet power op, for deres service var også pisse elendig dengang han var i elgiganten. https://www.hardwareonline.dk[...] her er min oplevelse i Power Esbjerg, hvor de mente EU lovgivning ikke gjalt power, fordi de havde deres egne regler skrevet på deres hjemmeside….
--
SSUPD Meshlicious, 16gb DDR4 3600Mhz, RTX3070, Ryzen 3700x, SF600, B550i Strix, Kraken Z63. Blacklist/scammers: Silvergoat, Maripyt,
#2
Luigi
Gæst
11-08-2022 18:53

Rapporter til Admin
#1 Ligner at jeg må have fat i en klagenævn når deres klage afdeling ikke engang gider at bekræfte at de undersøger noget som helst.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
Kristina
Ultra Nørd
11-08-2022 18:56

Rapporter til Admin
Send din klage til [email protected] og attesterer din klage til direktionen, så bliver det som regel løst. Vil du gå blidere til værks, så skriv til Power på Facebook via privatbesked. Det team, der sidder dér, er et trin mere kompetente end deres almindelige kundeservice (bekræftet af Power selv).
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#4
the heatkiller
Bruger
11-08-2022 18:59

Rapporter til Admin
Eller er det lige en sag for tænk betal deres gebyr og så sker der noget
--
#5
Luigi
Gæst
11-08-2022 19:04

Rapporter til Admin
#3 Tak for tippet. Det vil jeg prøve
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
Gurli_gris
Ny på siden
11-08-2022 19:08

Rapporter til Admin
Evt en dårlig anmeldes på trustpilot og Facebook. Så nogen med større magt kan sige “få fixet det problem” Kender desværre selv til power og deres elendige rma, hvor lorten skal skubbes væk og service er en by i Rusland.
--
RTX, or not to RTX: that is the question.
#7
Luigi
Gæst
11-08-2022 19:33

Rapporter til Admin
Jeg har været hele internettet rundt på næsten samtlige social medier og mails nu. Afventer 1 uge og derefter vil jeg oprette en sag via tænk eller anden instans.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#8
Tyller
Guru
11-08-2022 19:47

Rapporter til Admin
POWER er blevet langt mere populær, end de selv havde forventet. Med en omsætning på åbningsdagen, der blev tre gange højere end budgetteret har POWERs kundecenter været underbemandet – og en del varer har været i restordre. Det har betydet lange svartider og længere leveringstid på enkelte varer. Som respons på efterspørgslen fremskynder POWER nu vækstplanerne og ansætter 150 flere medarbejdere end først planlagt. Det er en fordobling af de 150 ansatte, adm. direktør Jesper Boysen havde estimeret at skulle ansætte i 2015.“POWER er meget hurtigt blevet en langt større succes, end vi havde forventet. Ligeså effektive som vores butikker skal være, ligeså effektiv skal vores kundekontakt også være. Vores kunder skal ikke sidde og vente i lang tid på et svar, hvad enten det er over telefon, på mail eller på Facebook,” siger direktør Jesper Boysen.Han har derfor sat fuld gang i rekrutteringen, og allerede denne uge er der løbende startet nye medarbejdere, der skal være med til at yde POWERs kunder den gode service, som kæden har brandet sig på.De 150 nye medarbejdere skal placeres overalt i kædens mange led – kasse, lager, kundecenter og butik.”Når vi har en omsætning, der er tre gange så stor som forventet, kræver det naturligvis nogle ekstra ressourcer. POWER har fået en mega succesfuld modtagelse, og den gode start skal vi selvfølgelig tage vare på, så vores kunder fortsat bliver en slags ’venner af huset’,” siger Jesper Boysen.For yderligere info, kontakt POWERs adm. direktør Jesper Boysen på tlf. 2682 4010.
--
AMD Ryzen 3900X, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, 4x8Gb Corsair Vengeance, MSI Geforce GTX1080 ti Armor OC
#9
Chr4030
Giga Supporter
11-08-2022 20:28

Rapporter til Admin
Jeg har for en del år siden været igennem et forfærdeligt forløb med power, hvor ingen af dem kendte til den danske lovgivning. Det tog også flere måneder før jeg fik mine penge retur, efter de havde fejlet i at afhjælpe mit problem 3 gange. Jeg krævede først et nyt produkt magen til. De påstod de ikke havde flere, hvilket var løgn. Der var over 100 på lager. Prisen var bare højere, fordi jeg havde købt min på tilbud. Så ville de give mig et gavekort på beløbet jeg gav i sin tid. Det ville jo så ikke være nok til at gå ind og købe en magen til. Efter mange besøg i butikken fik jeg mine penge retur kontant. Men jeg har stået nede i en power butik mange gange og skabt mig, før de blev for trætte af mig.
--
#10
Tunax
Mega Supporter
11-08-2022 20:49

Rapporter til Admin
vil hurtig sige at elgiganten ikke er meget bedre, men fik da trods alt 2000 kr. i erstatning kontant af dem som konpensation for deres dårlige service :)
--
#11
Luigi
Gæst
12-08-2022 10:28

Rapporter til Admin
Utroligt nok har de svaret i dag efter jeg har fulgt jeres råd. Sjovt nok skriver de: Vi kan forstå, at din PC er godkendt til kredit af MSI gennem Conmodo. Du kommer bare ned i butikken og viser din kvittering - så kan de se i et infofelt at den skal krediteres, og der skal findes et nyt produkt frem til dig. Jeg har derefter besvaret at jeg ikke vil handle i power mere og vil have en kreditering til min konto.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#12
lillekiller
Super Supporter
12-08-2022 10:32

Rapporter til Admin
Jeg handler ikke i Power, eller Elgiganten.. Har haft flere meget dårlige oplevelser i Elgiganten, med RMA. Og Hørt nok i samme stil fra Power..
--
RYZEN 5800 AMD 6800+
#13
peterhansen1982
Bruger
12-08-2022 10:52

Rapporter til Admin
#11 lyder som min historie som blot er fra elgiganten for mange år siden dengang hvor HD-DVD og BD kæmpede om markedet. Hoppede selvfølgelig på HD-DVD da det var overlegent men tabte til regionslåse (store firmaer der ville kontrollere hvornår film blev tilgængelige). Når men afspiler får problem med film drev hopper og får den til rep. Først får jeg den retur ugen at de ikke har kunne reproducere. Kommer hjem og sjovt nok er problemet der med alle film stadigvæ så retur til Herlev. Denne gang låner jeg dem en håndfuld film med (og nej der var ikke ridser) de konstaterer i butikken at ja der er fejl da vi tilslutter og prøver at hente en emballeret film af samme titel og på denne får de også fejlen så den sendes til rep igen. Herefter rykker jeg løbende over 2 mdr. indtil jeg til slut giver op fordi verechefen altid lige er igang med noget andet når man er på besøg trods man kommer på de tidsounkter han ønsker (sikker på han skjulte sig for mig, tords meget saglig tone ved hver henvendelse) så er knap så flink over for kundeservice medarbejderen som så pludselig kan se i system begravet dybt nede at den blot skal krediteres da man ikke kan fremskaffe ny grundet HD-DVD er ved at dø som medie og det havde stået der i flere uger. Retur til Herlev igen hvor den kastes rundt mellem alle i butikken, bliver til slut så sur at jeg meget højlydt beklager mig så nogle faktisk forlader butikken og herefter får jeg pengene retur. Var alligevel en knap 10.000 som jeg husker det var jo topmodellen man havde. Lærer senere via anden der havde arbejdet i elgiganten at grunden til ingen ville tage sagen var at det ville tælle mod den sælges regnskab og dermed mindre bonus, trist man kan opbygge sdanne system og håber da ikke sådanne stadigvæk gælder. Kort har aldrig handlet i elgiganten siden
--
Pain is temporay and chicks dig scars

Opret svar til indlægget: Power - Værste RMA

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login


ANNONCE