Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Jbl in ear høretelefoner Af Monsterbruger Ruma01 | 01-12-2020 08:37 | 10183 visninger | 196 svar, hop til seneste
Jeg, som en del andre bestilte nogle, 3 par, jbl live 300TWS i sort til kr 79.95/sæt, men min ordre er blevet annulleret, dog er pengene trukket fra min konto som det ser ud pt.
Jeg har selv kontaktet jbl og håber da på at kunne få min ordre gennemført, det lyder også som om nogle har fået deres ordre afsendt mens andre har fået annulleret deres ordre.
Tråden er oprettet her så vi holder dette emne for sig. --
Jeg er i samme båd :-)
Jeg har dog ikke taget kontakt - har du et link/mail?
Tænker det er fint hvis jeg bare får pengene retur, men hustruen ville selvfølgelig blive glad hvis ordren gik igennem :-D
Happy wife happy life :o) -- Be excellent to each other! Har I betalt med kort eller PayPal? Jeg bestilte to sæt; et med hver betalingsform, og de har kun trukket for PayPal-ordren, men begge er annulleret. Jeg tænker, at Paypal-systemet måske kræver en mere manuel behandling -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Brugte denne mail adresse [email protected]
Jeg betalte med PayPal.
Jeg formoder at man ikke kunne putte dem "i kurven" hvis de havde været udsolgt -- jeg bestilt 1 stk, penge trukket og modtaget mail med annulleringen. -- samme her. Modtaget email om annullering, men pengene er trukket.
Betalte gennem paypal.
Jeg har oprettet en support sag gennem deres site. Det kan ikke passe at nogen får dem og andre ikke gør. -- Hobby fotograf www.sphotography.dk[...] Jeg bestilte 2 gange 2, begge ordre er blevet annulleret -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hvorfor tror du nogen har fået deres ordre sendt? Har ikke hørt nogen påstå det. Hvis du har betalt med kort, er pengene ikke trukket, men reserveret. Reserveringen skulle gerne ophøre inden for et par dage. -- Min ordre (1 stk) er også blevet annuleret på trods af jeg har fået en ordrebekræftelse og der har trukket pengene via Paypal. Jeg har skrevet til dem at jeg ikke mener det har hjemmel til det og jeg derfor glæder mig til at modtage mine hørertelefoner. Nu må vi se hvad der sker. -- I never pirated it, it was donated. By the file fairy. At night i put a empty harddisk under my pillow. #2. Jeg betalte med Paypal :-)
#3. Tak for adressen - jeg giver dem lige til på fredag og så skriver jeg i weekenden + følger udviklingen i denne tråd... -- Be excellent to each other! Guys, forventer i seriøst at det lykkes?
Jeg spørger bare fordi jeg selv har 2 ordre og er i tvivl om jeg overhovedet gider gøre noget ud af det.
Det virker som en prisfejl der skulle have kostet 799,95 og ikke 79,95.
-- PC-o11 | Ryzen 3700x | Aorus Master 3080 | Arctic Liquid Freezer II 360 | B550-F | 16 GB 3200MHz CL 16 | Corsair RM750x | 1x Crucial P1 1TB Gik den så gik den... Har også en annullering og det lever jeg fint med :) -- #11 Det er præcist det..
Jeg syntes det kunne være super lækkert, men... Jeg forventer intet :D
-- PC-o11 | Ryzen 3700x | Aorus Master 3080 | Arctic Liquid Freezer II 360 | B550-F | 16 GB 3200MHz CL 16 | Corsair RM750x | 1x Crucial P1 1TB Men på den anden side, hvis de sorte står til 79,99 og de blå og hvide står til 1199 og ikke 799.95, så er det vel ikke Så åbenlys en fejl, især når det er "Black week" og hvis nogle får til den gode pris og andre ikke gør er det så i orden?
Også når man stadig kan bestille og betale dem.
Så er der sku en hos jbl der må gi' kage ???? --
Stakkels JBLs Trustpilot-rating om et par dage når folk begynder at indse at der sgu nok alligevel var tale om en åbenlys fejl i prissætningen.
To the gallows! -- Anmeld mine kommentarer såfremt du finder dem anstødelige, moderationen her på siden er yderst kompetent. #13 Hvis det er tilfældet af de sorte er på bud til 79.95 kan man vel ikke forvente at deres lagerbeholdning er uendelig?
Hvem brokkede sig over at Mistore havde TWS til 70,- men ikke 100.000 par tilsalg?
Det var heller ikke alle der nåede at få der.
ligeledes med deres Mi-Band til 130? -- PC-o11 | Ryzen 3700x | Aorus Master 3080 | Arctic Liquid Freezer II 360 | B550-F | 16 GB 3200MHz CL 16 | Corsair RM750x | 1x Crucial P1 1TB #15
Det er da nu alligevel en KÆMPE forskel på miband til 130 og hvor nyprisen er 100 kr mere, end JBL hvor nyprisen er over 1000 kr. -- Jeg har lige spild lidt arbejdstid på at kigge påpræcedensen, der er en sag hvor forbrugeren får medhold i at 2 telefoner købt til 149 pr stk som skulle have kostet 6.100 pr stk, der fik forbrugeren medhold grundet at nævnet ikke fandt det bevist, at forbrugeren var i ond tro ved bestillingen.
En anden sag (gætter på samme firma) har en gut først købten telefon til 149 og efterfølgende tre telefoner, der fandt at forbrugeren var
i ond tro ved bestillingen.
Umiddelbart ville jeg mene at dem som bare har bestilt eteller to par burde have retten på deres side i denne sag.
Medhold: https://fkn.naevneneshus.dk[...]
Ikke medhold: https://fkn.naevneneshus.dk[...]
Nu må vi se hvad JBL siger til min første mail, menumiddelbart tænker jeg at tage den videre hvis det afviser mit krav. -- I never pirated it, it was donated. By the file fairy. At night i put a empty harddisk under my pillow. --
Sidst redigeret 01-12-2020 09:53 #10. Jeg vil bare gerne have mine penge tilbage som JBL har trukket selvom de annullerede min ordre :-)
Bevares, det er selvfølgelig ikke det store beløb men derfor kan de da godt bruges andetsteds :-P -- Be excellent to each other! #15 Det er korrekt, men må formode deres lager/computer system er så moderne at når x antal enheder er solgt kan man ikke putte varerne i kurven.
Det kunne man da ikke på deres jbl bar 9.1 til kr 4444 da de var udsolgt -- Jeg bestilte 2 stk, og har også fået bestillingen annulleret.
Jeg har lige snakket med dem, og de fortæller "det åbenlyst" at der var fejl i prisen, så alle odre er blevet annulene, og man ka få lov at genbestille til reel pris hvis det ønskes.
Er ret sikker på at der ik er nogle der få deres.
Tænker for de ivrige så er der er argument for at tage sagen vidre med argument om god tro handel.
Jeg har nu ik tænkt at kræve noget, da det egentlig bare var frås og extra gaver til familien. og jeg jo godt vidste. at de hvides rabat nok ik tilfædigvis de sortes pris ^.^
Mine 2cent
Go jul herfra :D -- Jeg har lige snakket med JBL.
De siger, jf deres handelsbetingelser, at de forbeholder sig retten til at annullere ordren i tilfælde af en forkert pris. De kan dog tilbyde en voucher på 50% på et ny par. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #21
Forburgerombudsmanden er ikke enig i at sådan en klausul er gyldig.
https://www.forbrugerombudsmanden.dk[...]
Åbenlyse fejl i prisangivelser mv.
Hvis aftalen har fået et forkert indhold – fx fordi prisen har været sat for lavt, eller der er angivet forkerte specifikationer - kan virksomheden blive frigjort fra aftalen, hvis den kan bevise, at kunden
burde have indset, at der er tale om en fejl (og derved har handlet i ond tro). Der skal dog en del til, før man vil sige, at kunden burde indse, at der var tale om en fejl.
Det er efter Forbrugerombudsmandens opfattelse et urimeligt aftalevilkår, hvis sælgeren forbeholder sig retten til at kunne annullere en aftale, efter den er indgået, pga. trykfejl, forkerte prisoplysninger eller varen er udsolgt mv. -- I never pirated it, it was donated. By the file fairy. At night i put a empty harddisk under my pillow. #21 Deres handelsbetingelser er irrelevante. De skal overholde dansk lovgivning når de driver virksomhed i Danmark. -- #22 #23
Helt enig, det er også derfor jeg vælger at tage den videre. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #22 + 23 tror det bliver svært at påvise at det ikke var en fejl fra deres side, åbenlyse fejl, falder ikke under lovgivningen hellere.
Jeg kontaktede dem, og fik tilbudt 50% på samme headset, eller 20% på hvilket som helst produkt fra deres sortiment.
Tog 20%, da jeg hellere vil have deres JBL Reflect Mini NC. -- Vi kan blot lave et fælles krav, få lavet et gdoc list og folk kan skrive en privat besked til den person som gerne ville stå for det :) -- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
Jeg havde også bestilt 2 sæt, et til mig og et til sønnike.
Den er også blevet annulleret og så er den ikke længere.
Det er jo en åbenlys fejl og selvf. lidt ærgerligt at man ikke kunne få det vildeste BF tilbud ever.
Men come on....
Glædelig jul! -- Livet er for kort til alm. harddisk. Længe leve SSD.
Bor på Frederiksberg (2000)
#17 Hvis du tager sagen videre er jeg med på at blive inkluderet. Mit forløb og antal(1stk) er lige som dit. Jeg har indtil videre haft telefonisk kontakt med deres svenske support og bedt dem om at eskalere min sag. -- Vi skal blot lige blive enige om hvis i bruger paypal eller debitcard så bliver jeres penge reserveret, har i derimod brugt dankort/visa så er jeres penge ikke blevet trukket med mindre i har fået afsendt varen....
Husk det nu folkens aldrig brug paypal, eller debitcard til usikre salg.
Paypal tager SINDSYG overgebyr, har lige handlet for 7000kr via paypal pga det var hurtigere, jeg gør det aldrig igen, paypal skulle have 60€ i gebyr for salget som blevet taget ud af mit køb! -- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#27 åbenlys fejl? Black friday er kendt for vilde tilbud især i USA og JBL er en amerikansk virksomhed/webshop. --
20
Normalpris 1200 kroner, annoncepris 79.95 kroner.
God tro?
Yep, ryk dem gennem forbrugerombudsmanden, forbrugerklagenævnet og Facebookgruppen "skråt op med jbl"
Men du handlede selv rationelt.
Der er folk der er villige til at sælge totalt ud af etikken for at forfølge sådan en sag.
I sidste ende kan man kalde dem helte, uanset hvor utiltalende det kan forekomme, så stiller den slags personer alle andre forbrugere bedre i lignende situationer.
Så skål for heltene, må guderne stå dem bi. -- Anmeld mine kommentarer såfremt du finder dem anstødelige, moderationen her på siden er yderst kompetent. #31
i USA måske, ikke i Danmark på en Dansk forgrenet webshop.
-- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#31
Inderst inde er jeg sikker på du ikke selv tror på den.
Men dit moralske kompas er åbenbart fejljusteret pt. -- Livet er for kort til alm. harddisk. Længe leve SSD.
Bor på Frederiksberg (2000)
Har ikke så meget imod, at de annullerede min bestilling. Det, jeg har noget imod, er, at de siger, de ikke har hævet pengene, når de faktisk har hævet pengene.
Den 29 bliver pengene trukket fra PayPal, men gætter på, at det bare er en reservation. Den 30 annullerer de min ordre og siger, at de ikke har trukket nogen penge. Her i dag kan jeg se, at pengene bliver trukket fra min bankkonto. Den er jo helt, helt galt. Nu kunne jeg sgu godt overveje at gå videre med sagen... -- #35
Sikker på det ikke er Paypal der har trukket pengene til den reservation de lavede? Kan ikke se hvorfor JBL vil bryde loven for så lidt, så problemet er nok nærmere hos indløser som gerne må gøre det. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#35 må tilslutte mig at pengene også er hævet fra min konto, brugte dog applepay til at gennemføre ordreren.
Mistænker dog på det kraftigste at de er retur indenfor 2-5 dage, da PayPal / ApplePay faktisk "hæver" pengene til deres eget system, for at sikre at der er dækning. -- #36 #37 Tjoe, kan godt være, det bare er PayPal, som holder pengene. Pengene står dog som en "Gennemført betaling" på PayPals hjemmeside, hvad det så end skal betyde. Jeg gir den et par dage, mon ikke de kommer tilbage. -- #20
"Er ret sikker på at der ik er nogle der få deres."
Min blev annuleret, men min kammerat har fået mail om det er sendt og har fået track and trace. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #38 som jeg skrev i #30 PAYPAL reserver de penge for at være sikker på du har til betaling de fungere som debitcard, ERGO du kan ikke klandre butikken for det når du bruger paypal, læs deres regler for hvordan de misbruger dine penge, -- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
Jeg er selv typen der "jagter" de har tilbud - det har givet nogle vilde rabat.
For to måneder siden fik jeg 20x 240GB ssd til 650kr.
Men jeg kunne aldrig nogensinde finde på at gå til forbrugerombudsmanden, fordi jeg ikke fik min vare der åbenlyst var sat til den forkerte pris.
Går den så går den, hvis ikke ja så spildte jeg fem minutter på det. -- ´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN. #7
"Hvorfor tror du nogen har fået deres ordre sendt? Har ikke hørt nogen påstå det."
min kammerat påstår at hans er sendt. han har også fået track and trace og de er lige nu Holland. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #16 jamen du har ret. Men i og med at de var sat ned med over 90% så virker det, i mine øjne, usandsynligt. -- PC-o11 | Ryzen 3700x | Aorus Master 3080 | Arctic Liquid Freezer II 360 | B550-F | 16 GB 3200MHz CL 16 | Corsair RM750x | 1x Crucial P1 1TB #37 - Jeg er i samme båd. Apple Pay, og pengene er i dag trukket fra min konto. -- De har trukket pengene hos mig.
men min bestilling er annulleret -- pengene er også trukket her og intet svar på mail til dem. -- Har skrevet til dem angående mit køb. De beklager meget situationen og tilbyder 50% hvis jeg ønsker at købe dem igen. Maks er 5 stk :)
betalte via PayPal dog er pengene ikke trukket -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Pengene blev også trukket fra mig. Kontaktede dem telefonisk og de sagde jeg burde have pengene tilbage indenfor et par dage + gav mig den samme voucher som #21. Jeg spurgte ikke engang om pengene retur, men om produktet. De nævnte deres ToS og sagde de ikke kunne gøre andet. -- #48 same same 50% voucher og et system issue blablabla price issue blablab tuff shit for you svar. -- Skulle vi klage sammen eller skal vi blive ved med at skrive om PayPal, at vi skulle have indset at det var en fejl osv osv osv.?
nogen der har klaget om noget andet før hvor man også gik sammen om det?
vi kan vel alle skrive noget ens så de kan samle alle klagerne sammen, måske? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Kan godt være at jeg ikke fik mine høretelefoner, men jeg havde glædeligt betalt 80 kroner for denne omgang underholdning man får her. -- #51 skriv en privat besked så får du kontooplysningerne. -- #51 - Jeg må have dårlig humor, for jeg har svært ved at dele din glæde. Jeg synes det er en helt anden sag når folk faktisk bliver trukket for pengene - og jeg har personligt ikke hørt noget tilbage endnu. Måske vi kan snakke humor, når JBL giver lyd fra sig. -- #53
Ja, ingen af de produkter har de reele førpriser, det er bare en forhandler der har skruet godt op for førprisen før de satte dem på tilbud. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#54 igen alle jer der har brugt paypal,debitcard og andre services som ikke er VISA så bliver i trukket penge uanset hvad, det har ikke noget med JBL at gøre det er den penge instans du har brugt som stinker. -- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#56 - Jeg siger ikke du tager fejl, men i mit hoved forstår jeg ikke hvordan det kan passe, når der er en meget tydelig lovgivning omkring at tage imod penge som en webshop uden at have afsendt et produkt - det er i hvert fald hvad jeg er orienteret omkring at webshops kæmper med, fordi det er så vigtigt at pengene ikke bliver trukket før varen er røget afsted. -- #57
Det er meget nemt, det er ikke webshoppen der trækker pengene. Loven siger ret klart og tydeligt at webshoppen ikke må trække pengene, der er ingen ting i vejen for at indløser reserverer pengene dog. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#57 Der er forskel på en reservering, og en transaktion som er gennemført.
Webshoppen skal jo sikre sig, at du har dækning forinden de sender varen - og dermed trækker dine penge.
Men vi er enige. Der findes hjemmesider som decideret trækker pengene. JBL har ikke trukket på mit kort - som har i øvrigt været et debit kort. -- #58 - Hvis webshoppen ikke har noget at gøre med pengene bliver trukket, hvordan får man så puslespillet til at gå op med at pengene først må trækkes, når produktet er afsendt? I denne sag snakker vi desværre ikke en reservering længere, men at pengene rent faktisk er trukket fra min konto. -- #57 Nej du forstår det åbenbart ikke, nu skal jeg skære det ud i pap.
DET ER KUN I DANMARK MAN HAR DENNE LOV MED IKKE AT TRÆKKE PENGENE FØR VAREN ER SENDT
ANDRE NORDISKE LANDE ER MED PÅ DET SOM EN GOD SKIK OG KUNDESERVICE OG INTET ANDET, DE HAR IKKE KRAV PÅ DET OG DER ER IKKE EN LOVGIVNING OMKRING DETTE.
WEBSHOPS TRÆKKER IKKE DINE PENGE NÅR DU BRUGER VISA I DANMARK OG ANDRE NORDISKE LANDE, FØRST NÅR PAKKERNE ER SENDT, DER KAN VÆRE ENKLE ELLER MANGE NORDISKE BUTIKKER SOM IKKE FØLGER DETTE, DET ER IKKE TIL AT VIDE, MEN DE HAR I DERES GODE RET TIL AT TRÆKKE PENGENE FØR UANSET HVAD.
BRUGER DU DEBITCARD OGSÅ KALDET JEG ER IKKE SÆRLIG GOD TIL AT STYRE MINE PENGE/UNDER 18 ÅR - SÅ JEG HAR ET DEBIT/HÆVE KORT
DET SAMME GÆLDER FOR ANDRE SERVICES SÅ SOM PAYPAL DER SKAL VÆRE SIKKER PÅ DER ER DÆKNING PÅ DIT KORT DA DE FUNGERE SOM MELLEM LED I MELLEM DIG OG DEN SHOP DU HANDLER VED
-- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#60
Pengene er stadig reserveret, de ligger bare hos indløser. Det er stadig ikke webshoppen der har trukket pengene. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
Jeg skrev til dem ang. annulering uden begrundelse og fik dette svar:
Ni får det här meddelandet som en bekräftelse på att ert ärende har avslutats. Ni kommer inte få ytterligare meddelande angående detta ärende, men vi hjälper er gärna om ni har några andra frågor. Vänligen kontakta oss om ert ärende inte blev fullkomligt löst eller om ni har andra frågor. -- #61 (Visa) Debit og manglende styring på økonomi har intet med hinanden at gøre. -- #63
Føler du dig stødt, eller kan du ikke snakke pænere?
Der er lidt forskel på et eftertragtet produkt, og skærmbeskyttere som er på vej af markedet. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#61 MELLEMLED IKKE MELLEM LED
Netbutikken trækker pengene, men sender ikke varen
Netbutikken må ikke trække pengene fra din konto, før varen er sendt.
Er der tale om en vare, som er fremstillet særligt til dig, kan netbutikken dog godt kræve, at du betaler hele eller dele af beløbet forud.
https://www.forbrug.dk[...] -- Sidst redigeret 01-12-2020 14:58 #67 Jamen hurra? det er alm. viden hvis det er noget der er specielt bestilt eller bygget til dig så har de tilladelse til at trække pengene først, har du lært noget nyt i dag?
Du og andre hyler og skriger over noget som i ikke har forstand på og pointere
MEN WEBSHOPPEN HAR TRUKKET MINE PENGE SÅ ERGO JEG SKAL HAVE VAREN NU! -- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
--
Sidst redigeret 01-12-2020 15:04 #68 - Jeg oplever faktisk ikke, at der er andre der hyler og skriger end dig. Jeg har, ganske stille og roligt, blot nogle spørgsmål til hvordan tingene hænger sammen.
#62 - Jeg kunne have svoret at beløbene plejer at stå som reserveret i min netbank indtil butikken vælger at trække pengene - aka transaktionen ændres til gennemført - men din forklaring giver bedre mening, så jeg antager, at jeg husker forkert. -- Altså jeg fik en besked om annullering igår
men de har trukket pengene idag..
ved ikke lige hvordan jeg står, eller hvad jeg skal forholde mig til -- #69
Det kan de også godt være, jeg ved at på mit MasterCard kan de reservere beløbet i min bank, på mit Visa/DK trækker de det til reservering hos indløser i stedet for med det samme. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#71 - apple pay eller paypal? Forvent pengene tilbage.
Visa? Så burde varen sådan set være afsendt. -- ALLE
Har en kammerat som venter på hans pakke fra dem. Den er i Tyskland lige nu og han har købt 1 sæt og en ting mere. På ordre faktura står der AFSENDT til begge ting.
Han regner med at pakken kommer i morgen, måske først torsdag.
HVIS han har modtaget et sæt, skal vi så slå fælles fodslag og kontakte forbrugerombudsmanden, for JBL kan vel ikke sælge det til en kunde og så ikke til resten af dem som har lagt en ordre.
Fortsættelse følger....... -- If you havent googled it you made the mother of all fuckups --
Sidst redigeret 01-12-2020 15:14 #74 - Der stod at headsættet var i restordre og først ville komme på lager igen i midten af december, så det skulle undre mig, at han modtager nogle nu.
#72 - Ah, det er nok her forklaringen ligger. Jeg har et Mastercard (så det er den 'behandling' jeg er vant til), men benyttede i dette tilfælde Apple Pay :) -- #74 Det kunne tyde på at det er til hans held at han købte noget mere end bare den ene ting.
Det tvivler jeg på at særlig mange andre har gjort :-) -- Mvh
Fc Junkies #74
Min er blevet annulleret, men min kammerat har fået mail om at hans er sendt, ifølge track and trace er de i holland.
Fatter slet ikke at nogen ser ud til at få andre gør ikke. og vi havde endda præcis samme ordre, ikke andre varer med.
Han købte dog sit før de var under restordre på siden. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Ang. ideen om at det skulle være en åbenlys fejl, så synes jeg netop black friday aspektet taler imod det.
F.eks. så har jeg i forbindelse med black friday købt en Samsung Dex Station til 49 kr., direkte fra Samsung. På pricerunner står den til små 700 kr, og havde en oprindelig salgspris på 1150 kr.
Til forskel så er JBL høretelefonerne et nyere produkt, men det mener jeg ikke at jeg som køber nødvendigvis skal være orienteret omkring. Ærligt, så så jeg det umiddelbart blot som endnu et rigtig godt tilbud. -- De har svaret på min klage, at prisen fejlagtigt var sat ned i en kort periode. Ydermere tilsendt mig en rabatkode på 50% rabat. -- Spec i profil. #85 Hvis man har bestilt 50 stk så er det vist ikke længere at handle i "God tro" :p -- PC-o11 | Ryzen 3700x | Aorus Master 3080 | Arctic Liquid Freezer II 360 | B550-F | 16 GB 3200MHz CL 16 | Corsair RM750x | 1x Crucial P1 1TB #87 50% på høretelefonerne, som andre også har fået, eller på hele deres sortiment? -- Jeg fik 50% kode På kun den ene model -- #89 kun på dem...
Tænker stadig vi har god sag, så overvejer at fastholde kravet.
-- Spec i profil. #88
Antallet man bestiller afgør i min verden ikke om man handler i god tro. -- Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon.
92
Din hjemmeside ligner Powers på en prik.
Der burde du måske lige overveje at redesigne layoutet. -- Anmeld mine kommentarer såfremt du finder dem anstødelige, moderationen her på siden er yderst kompetent. --
Sidst redigeret 01-12-2020 15:53 Videreformidler blot. Skynd dig at købe. Det må være det laveste realistiske tilbud man nogensinde kan få på den vare. -- #93 Nej, det er muligt, men man har vel svært ved at bevise at de 50 par er til "Familie og venner"? -- PC-o11 | Ryzen 3700x | Aorus Master 3080 | Arctic Liquid Freezer II 360 | B550-F | 16 GB 3200MHz CL 16 | Corsair RM750x | 1x Crucial P1 1TB
Det komiske aspekt i det her i mine øjne er de mange personer der brokker sig over at de skulle bryde en aftale.
Nu spørger jeg måske ekstremt dumt i øjemed af den ligegyldighed for en egen del i en aftale, men inden man kan bestille hos JBL er der så ikke noget med aftale man skal acceptere for at JBL vil lave handel med en kunde?
Står der noget i den den aftale som man selvfølgelig har læst og forstået, samt accepteret vilkårene for at handelen kunne gå igennem.
Kunne det være der står noget i den aftale omkring forkert priser?
Der synes jeg det er mega komisk at man selv laver en aftale med en butik og acceptere vilkårene, men lige så snart man bliver ramt af vilkårene så tæller ens egen accept af denne aftale ikke mere.
Ifølge aftale loven bryder samtlige blomsterbørn herinde som ikke vil stå til ansvar for egen griskhed en lov.
Jeg vil ønske de folk held og lykke som ønsker at gå videre med den, men kan kun grine af griskheden. Hvis man selv var købmand/producent eller måske bare havet en anelse større samfundsbriller på ville man nok kunne se en forrentning ikke kan løbe rundt hvis den solgte sine vare til under indkøbspris. Men det er man jo selvfølgelig ligeglad med når man har narcissistiske tendenser.
Jeg har ikke købt noget hos JBL, har heller ikke kigget deres handelsbetingelser igennem i form af dette. -- [email protected] | ROG MAXIMUS XI GENE | 3080 STRIX OC | ROG STRIX 850G WHITE #86 - Min fejl, jeg læste dit indlæg som sarkastisk. -- #98 man kan ikke selv opfinde regler og skide på købeloven / markedsføringsloven i Danmark, slet ikke når det er B2C.
Så selv om du hver dag skriver under på at du bortadopterer dine 3 førstefødte inde i apple's betingelser, så hjælper strisserne altså ikke med videredistributionen af dem.
-- #96
Er man i god tro, hvis man kan bevise man har 50 "familie og venner"?
Det tror jeg da de fleste vil have rimeligt let ved at bevise de har (ellers kan man jo hurtigt få det, når de fpr hørebøffer ;-)
Når nyprisen på noget er over 1000 kr og det bliver solgt til under 100 kr, så tror jeg 99% af befolkningen godt kan regne ud, at det tilbud er for godt til at være sandt også selv om det er black day/week/month.
-- Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon.
#100
Næ, det påstår jeg heller ingen steder.
Synes bare det er komisk at man acceptere nogle ting, når man så bliver ramt af det man har accepteret i en aftale så gælder ens del i den aftale ikke mere.
For mig er det her rent pop korn og slurpee tid, ren underholdning :) -- [email protected] | ROG MAXIMUS XI GENE | 3080 STRIX OC | ROG STRIX 850G WHITE --
Sidst redigeret 01-12-2020 16:14 #101 Det er jo lige netop det :D
Derfor tror jeg, at uanset om en person rent faktisk har handlet i god tro, vil få svært ved at få ordren hjem.
Sidenote; Jeg kan godt lide din signatur :p -- PC-o11 | Ryzen 3700x | Aorus Master 3080 | Arctic Liquid Freezer II 360 | B550-F | 16 GB 3200MHz CL 16 | Corsair RM750x | 1x Crucial P1 1TB Jeg havde bestilt 2 - og er derfor "farvet" i diskussionen.
Det som har pisset mig af, er denne mail:
Bestillingen er annulleret. Tak for din seneste bestilling. Desværre er bestillingen annulleret. Der er ikke trukket penge fra din konto. Eventuelle reserverede trækninger ophæves inden for 5-7 hverdage.
Der er flere mulige årsager til, at en bestilling annulleres (misforhold mellem adresser til levering og betaling, ugyldig bekræftelseskode, fejl med betalingskort osv.). Tjek venligst, at dine betalings-oplysninger matcher dit betalingskort. Hvis du mener, denne bestilling er annulleret ved en fejl, bedes du kontakte vores kundeservice, som med glæde vil hjælpe dig videre.
... Med andre ord - De siger de annullerer den, fordi JEG har lavet en fejl. Det er VIST ikke lige tilfældet.
Tror ikke jeg gad spilde min tid på at følge den her til dørs, HVIS de havde skrevet de havde annulleret den, fordi de havde lavet en fejl i prissætningen. Som et plaster på såret kunne man så få en rabatkode på 50% eller lignende. 50% ville alligevel ikke være nok til at jeg ville bestille på ny = de ville have mistet intet og samtidig ville jeg stadig overveje JBL som producent fremover. Det kommer så ikke til at ske.
Igen, de sælger hovedtelefoner nu på webshoppen til en ALMINDELIG VEJLEDENDE PRIS PÅ 79 kr. Ikke trådløse, korrekt. men det er heller ikke et ekstraordinært tilbud eller noget.
https://dk.jbl.com[...] -- Sidst redigeret 01-12-2020 16:26 #104 De skriver også: Hvis du mener, denne bestilling er annulleret ved en fejl, bedes du kontakte vores kundeservice, som med glæde vil hjælpe dig videre.
Du har vel ikke forventet en webshop skal lave personlige mails, når en webshop har millioner af kunder?
God service , ja - forventet? Nej. -- Sidst redigeret 01-12-2020 16:37 Jeg tror ikke der er flere millioner i Danmark der har bestilt. Har jeg faktisk ret svært ved at forestille mig.
Derudover skriver de man kan kontakte dem - Ja, det er så en sandhed med modifikationer, da de på daværende tidspunkt viderelinkede til en kontakt formular der var defekt. <:-)
De kommer jo alligevel til at skulle behandle PERSONLIGE mails fra utilfredse kunder, så ja, det burde de. De burde måske også have sat sig ned og overvejet deres strategi. At skide på kunder og ignorere dansk lovgivning, det er måske ikke den rette vej at gå når man har et... Skal vi sige tvivlsomt image allerede.
Men altså, de skider formentligt bare på det hele.
Kom nærmere, kom nærmere. Betal med guld, modtag bambus.
https://www.trustpilot.com[...] -- Sidst redigeret 01-12-2020 16:46 #106 Man sætter et system op. Det system de har valgt at sætte fungerer som du ser det.
Jeg påstår ikke at de har millioner af danske kunder, men de har højst sandsynligt meget lineær opsætninger på tværs af lande. Derfor ingen personlige mails. De skriver endda Der er flere mulige årsager til, at en bestilling annulleres. Jeg vælger at læse det som, de har flere årsager end de nævnte.
Du er aldeles elendig til at bygge dine argumenter op, og springer fra øst til vest. Og jeg ser nærmest ser en desperation i de eksempler du vælger at bruge til at få ret.
Jeg kunne ikke være mere enig end med #98. Det er utrolig dobbeltmoralsk adfærd vi ser her, hvor det er ikke OK at blive røvrendt af en webshop, men det er nærmest et krav at gøre det den anden vej.
Jeg ved ikke med dig, det er lige før jeg tror på at du har handlet i god tro. Men det har 93 procent herfra forummet i hvert fald ikke.
Jeg er træt. Det er på tide at tage en pause fra hol igen. Det vinder vi vist begge på.
God vind med det. Håber det går jeres vej, I har tydeligvis brug for det. -- Sidst redigeret 01-12-2020 16:56 Ja uha det er dobbeltmoralsk at bede dem om at forholde sig til om de ønsker at følge dansk lovgivning eller ej. Uha uha.
Springer fra øst til vest - ja, det har jeg så svært at se. -- #108
Hvilken dansk lovgivning er det præcist de skulle overtræde.
Du skal skrive hvad lovgivningen siger og så skal du skrive hvad du mener overtrædelsen er.
Hvis de ligefrem overtræder loven, så burde det være en smal sag, at få de 2 par headsets fra dem.
PFT -- Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon. https://www.forbrugerombudsmanden.dk[...]
AFTALEN ER BINDENDE
Når man handler på nettet, vil der typisk være indgået en bindende aftale, når kunden har afgivet sin ordre, dvs. som regel når kunden afsluttende har trykket på ”Køb”- eller ”Bestil”-knappen. Efter forbrugeraftaleloven findes der forskellige definitioner på, hvornår en kunde har afgivet sin ordre.
Læs om afgivelse af ordrer i "Nettjek" side 12 (PDF).
At aftalen er bindende betyder, at virksomheden som udgangspunkt har pligt til at levere varen til den aftalte pris.
ÅBENLYSE FEJL I PRISANGIVELSER MV.Hvis aftalen har fået et forkert indhold – fx fordi prisen har været sat for lavt, eller der er angivet forkerte specifikationer - kan virksomheden blive frigjort fra aftalen, hvis den kan bevise, at kunden burde have indset, at der er tale om en fejl (og derved har handlet i ond tro). Der skal dog en del til, før man vil sige, at kunden burde indse, at der var tale om en fejl.
Det er efter Forbrugerombudsmandens opfattelse et urimeligt aftalevilkår, hvis sælgeren forbeholder sig retten til at kunne annullere en aftale, efter den er indgået, pga. trykfejl, forkerte prisoplysninger eller varen er udsolgt mv.
https://www.forbrug.dk[...]
Forkerte priser i en netbutikSom udgangspunkt er aftalen om købet bindende, når du har lagt varen i kurven. Netbutikken kan dog på deres hjemmeside tage et forbehold for, at købet først er bindende, hvis begge parter har accepteret det. Et sådant forbehold skal være taget klart og tydeligt, før aftalen bliver indgået.
Du kan normalt forlange at købe varen til den pris, du har fået oplyst på nettet, medmindre det er åbenlyst, at der er tale om en fejl i prisen.
Hvorvidt den enkelte forbruger har ret til at få varen til den fejlagtigt tilbudte pris, afhænger af, om forbrugeren vidste eller burde have vidst, at der var tale om en prisfejl. -- Sidst redigeret 01-12-2020 17:16 Det er naturligvis også forkert ifølge markedsføringsloven at markedsføre priser OG rabatsatser som de så ikke vil sælge til alligevel. --
Sjovt du linker til dem.
Du kan normalt forlange at købe varen til den pris, du har fået oplyst på nettet, medmindre det er åbenlyst, at der er tale om en fejl i prisen.Hvorvidt den enkelte forbruger har ret til at få varen til den fejlagtigt tilbudte pris, afhænger af, om forbrugeren vidste eller burde have vidst, at der var tale om en prisfejl.
Så jeg siger bare held og lykke med projektet.
Så brug bare undskyldningen det var black friday og du troede virkelig at butikken lavede et virkelig godt tilbud. Hvor stort set hver andet rationelt menneske kunne tænke sig til at der ikke bliver givet 80% rabat på varer på trods af hvad man kalder tilbuddet. I den kategori af varer. -- [email protected] | ROG MAXIMUS XI GENE | 3080 STRIX OC | ROG STRIX 850G WHITE ja, haha... Jeg griner også stadig. Hvor GRINEREN at jeg linker til forbrugerombudsmanden. Det er jo slet ikke en relevant eller pålidelig kilde. Der ville du nok foretrække alt for damerne eller anders and.
Det burde jo ikke være svært at forsvare man troede man kunne få nogle trådløse JBL høretelefoner til et specielt bf tilbud til 79,95, når man kan få JBL høretelefoner med tråd til 79 anyday på deres hjemmeside.
og igen - det er JBL der skal bevise man har handlet i ond tro. -- Log du bare ind igen DownClock. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. --
Sidst redigeret 01-12-2020 17:43 En rigtig sjov bruger herinde vil åbenbart gerne skrive med mit brugernavn som gæst. Pga. en imponerende kodning af siden, så kunne jeg redigere gæstens indlæg.
Fantastisk. -- Sidst redigeret 01-12-2020 17:45 #113 Vil lige henvise til mit indlæg #84 hvor jeg beskriver at have købt en vare i sidste uge til 49 kr (vejledende pris 1149 kr) direkte fra producentens egen webshop.
Vil medgive at den høje rabat er meget usædvanlig, men altså ikke uhørt, især ikke ifm. Black Friday. Har jo netop lige benyttet et meget lignende tilbud. -- Du magter vist ikke en diskussion når du ikke har ret. Jeg spørger igen har du eller har ikke læst dit eget link? Jbl efterlever minimum fire af de punkter som du SELV linker til.
//Men hvorfor logge ud og skrive med en anden navns som gæst, DownClock? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. --
Sidst redigeret 01-12-2020 18:40 af Ronson #102 - Det er da fint, at du kan hygge dig på andres bekostning, når du selv skriver i #98, at du faktisk ikke ved hvad du taler om, for du har ikke selv undersøgt om de skriver noget i deres klausul. Jeg antager, at du bare skærer over i en karm (siden jeg kan føle mig truffet), for jeg har ikke tænkt mig at gøre yderligere ved sagen - andet end at jeg er en af dem, som allerede har fået trukket penge for den annullerede handel. --
Trukket pengene af dit selskab som du selv har accepteret vilkårene ved for at benytte deres service om det er PayPal, applepay, MasterCard eller en tredje det har intet at gøre med forhandler hvilken betaling du vælger at bruge. -- [email protected] | ROG MAXIMUS XI GENE | 3080 STRIX OC | ROG STRIX 850G WHITE Magter ikke lige at diskutere med en bruger der har behov for at logge ud for ikke at tabe ansigt. :) -- Hvad er status på folket? Jeg har også modtaget en voucher på 50% - men jeg er satme ikke meget for at kaste penge i den biks længere og da slet ikke når man kun spare 200 i forhold til fx power. --
--
Sidst redigeret 01-12-2020 18:32 En svensker har skrevet til mig at de havde et problem på deres website og de derfor har annuleret alle ordre (bla. bla bla) og tilbudt mig de samme 50% rabat.
Jeg har skrevet tilbage at jeg mener vi har indgå en kontrakt og at kravene for at de skal kunne ophave denne kontrakt ikke er opfyldt og jeg derfor forsat forventer at de lever op til deres del af kontrakten, såfremt dette ikke er tilfælde er jeg nødsaget til at kontakte forbrugerklagenævnet og bede dem om at gå ind i sagen.
Så nu må i se hvad der sker :)
Jeg håber på det bedste, men forbereder mig på det værste. -- I never pirated it, it was donated. By the file fairy. At night i put a empty harddisk under my pillow. #121 - Det er virkelig noget vås. Med den logik påstår du, at allerede ved aftalens indtræffen giver 'mit selskab' pengene til butikken og reserverer derefter - også senere trækker - beløbet hos mig for at få dækket deres udgift. Det giver ingen mening, og der er intet scenarie her, hvor det er okay, at jeg 'bare' mister mine 79,99 DKK. -- Til de kreative så virker rabatkoden ikke på den norske side, på de 300 livetws som er sat ned i forvejen.
Så de 50% er udelukkende ud fra vejledende pris. Svarer til 25% rabat på de høretelefoner som power ikke har kunnet sælge siden d. 9 November.
Det må blive et nej tak herfra. -- Til dem som vil gå videre med sagen, så er her endnu et eksempel på at 80 kr for et sæt hovedtelefoner som ellers koster 1399,- ikke er urealistisk. Her følger de f.eks. med til 79,- hvis man køber en telefon sammen med dem.
https://www.proshop.dk[...]
Gad vide hvad de tjener på sådan et sæt hovedtelefoner normalt, når de kan smide dem næsten gratis med, og stadig tjene penge. Mit gæt er at det er så meget, at JBL også sagtens burde kunne tage deres fejl på sig, og give deres kunder deres ordrer, uden at lide større tab. --
#125
Handelen er en separat aftale.
Hvilken aftale du har lavet med PayPal, applepay, MasterCard osv for at benytte deres betalingsmulighed er endnu en separat aftale mellem dig og de pågældende selskaber.
Så det kræver endnu en gang man rent faktisk læser de vilkår der skal accepteres som en aftale mellem dig og det pågældende firma.
Så fordi PayPal eller whatever fjerner dem fra din konto så det noget du har accepteret i din aftale med dem. Forhandleren har ikke dine penge.
-- [email protected] | ROG MAXIMUS XI GENE | 3080 STRIX OC | ROG STRIX 850G WHITE Når nogen kunder får sendt varen til den pris er der vel ikke længere tale om en fejl på prisen ? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Nogen der kan sende et direkte link til Forbrugerombudsmanden?
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Er der nogen der faktisk har fået høretelefonerne endnu? Tænker helt sikkert at hvis de faktisk har sendt dem til nogle og ikke andre er sagen meget nem at vinde. -- Hobby fotograf www.sphotography.dk[...] #134
Dog ikke modtaget endnu, men min kammerat burde snart modtage sine ifølge track and trace. opdatere så snart han har dem. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Nu har jeg så fået svar fra dem. De holder på deres til at annulere ordren jf deres betingelser. Det må jeg jo så tage med Forbrugerklagenævnet, det kigger jeg på når jeg kommer hjem fra arbejde.
Han bekræftet også at der var "a few orders" som de ikke havde kunne nå at stoppe fra at blive sendt. -- I never pirated it, it was donated. By the file fairy. At night i put a empty harddisk under my pillow. fik samme svar, jeg skrev tilbage jeg går vidre med sagen.
Tack för din återkoppling.
Tråkigt att höra om missnöjet angående beslutet att avbryta din beställning. Som förklarat i mitt tidigare email visades JBL Live 300 TWS felaktigt på vår hemsida under en kort period till ett betydligt reducerat pris.
När detta fel upptäcktes justerade vi priset och beslutade att avvisa felaktiga beställningar. Tyvärr hade vissa beställningar redan behandlats och vi kunde inte avvisa dessa.
Harman förbehåller sig rätten att avvisa varje beställning, som nämns i de Allmänna Villkoren, avsnitt 4.2, när du gör en beställning. Du kan hitta de Allmänna Villkoren genom att följa länkarna nedan:
https://dk.harmanaudio.com[...]
Då det inte finns något mer vi kan göra i detta avseende har ditt ärende nu avslutats. Tveka inte att ta kontakt i framtiden om du önskar support angående ett annat ärende. -- Har fået nogenlunde samme svar på min klage. Altså at de henviser til deres betingelser. Det fratager dem imidlertidigt ikke deres ansvar, og der er flere ting som gør, at de bør indfri vores krav omkring at levere det købte.
Jeg henviste dog også til, at ngle kunder havde fået fremsendt varen, hvortil de svarede, at visse ordrer nåede de ikke at afvise, inden de blev behandlet.
Dvs. nogle modtager det købte til den billige pris. Det gør kun sagen for JBL dårligere imo. -- Spec i profil.
Fremtiden byder på webshops der er tvunget til at tage forbehold i hoved og røv for at imødegå den her mentalitet med at "gå videre med sagen" så snart en shop har lavet en fejl, uanset hvor åbenlys den end er. -- Anmeld mine kommentarer såfremt du finder dem anstødelige, moderationen her på siden er yderst kompetent. #139 Eller webshops, som under Black Friday må sørge for at de ikke sætter en forkert rabat på et produkt - hvad forventer de selv?
Prisen stod til 79,- fra fre - søn, det er ikke just kort tid.
Som forbruger har man sine klagemuligheder, det har man altid haft, så må en uvildig jo tage stilling til, hvad der er rigtig og forkert. -- Spec i profil. ALLE
Som tillæg til #74 kan jeg nu fortælle at min kammerat HAR modtaget hans. Han har vedlagt billeddokumentation så jeg er helt sikker.
Er der basis for at vi kører den videre ved forbrugerombudsmanden ?
Sidder der evt en advokat eller lignende herinde som har lyst til at hjælpe lidt i denne sag med at få formuleret en mail til forbrugerombudsmanden? -- If you havent googled it you made the mother of all fuckups
140
Jaja, det er det jeg mener.
De webshops må holde op med at lave fejl.
Vi bliver simpelthen nødt til at få gennemført en lov der forbyder fejl. -- Anmeld mine kommentarer såfremt du finder dem anstødelige, moderationen her på siden er yderst kompetent. #142 fejl ja eller falsk markedsføring. Dårlig reklame er bedre end ingen reklame. -- #142 Fint at være sarkastisk, men det ændrer ikke på noget at du laver sjov med det.
Ja, man kan lave fejl, men så må man også tage konsekvensen. Hvis det var en lille fejl, så fred være med det, men det er det jo ikke.
Hvis man blot skulle acceptere, hver gang en webshop begår fejl, hvad så hvis det er med vilje?
Lad os antage, at de sætter prisen så lavt med vilje for efterfølgende at annullere med en undskyldning og en rabatkode på 50% hvor de potentielt kan få solgt til mange kunder, som normalt ikke ville købe til fuld pris.
Hvem skulle regulere det, hvis man som forbruger ikke kan klage og kræve, at de følger lovgivningen på området? -- Spec i profil. #139 og #142 - Men er det egentlig ikke allerede sådan i dag? Hvis et produkt står til en forkert pris i butikkerne, så bliver den typisk rettet til i kassen, fordi du som kunde jo havde ret i at det stod forkert - selvom det var en fejl. Hvorfor er det anderledes i en webshop? -- #139
Kan godt se din pointe, men såfremt at de er blevet sendt til nogle, men ikke andre - som #141 kommer ind på - så er det annulleringsstunt bestemt ikke i orden. -- Sidst redigeret 02-12-2020 15:37 #136#137
Det må være standardsvar, for det er præcis samme smørre som #137 som jeg har fået i dag, dog med tilføjelsen:
"Även om detta inte är det utfall du önskade, hoppas vi att du accepterar vår ursäkt för det besvär som orsakats och den tillhörande rabatten på 50%. Tveka inte att ta kontakt i framtiden om du behöver support med ett annat ärende." --
144
Ja, det er rigtig nok.
Men jeg er også overrasket over hvor smålige mennesker kan være.
Jeg har svært ved at forstå det, det erkender jeg blankt.
145
Jeg kan sagtens se hvad du mener.
Det kræver nok et specielt gemyt at stå ovre i Brugsen og råbe af butikschefen fordi han vægrer sig ved at sælge tolv flasker god rødvin for 16 kroner, men føler sig tvunget til det, på trods af at han fortæller at han lavede en fejl med prisskiltet.
Altså.. jeg er ikke typen der handler sådan, det er måske derfor jeg ikke forstår mentaliteten.
Så, selvfølgelig har du ret til at køre sag på det, men er det virkelig... tja.
Du har ret til det, sådan er det.
-- Anmeld mine kommentarer såfremt du finder dem anstødelige, moderationen her på siden er yderst kompetent. Er der nogen der har screenshot af de jbl til 79,95 kr måske fra fredag til søndag ? -- If you havent googled it you made the mother of all fuckups #148 - Jeg har på nuværende tidspunkt ikke tænkt mig at gøre yderligere ved sagen. At nogle faktisk modtager produktet til den pris, mens JBL ikke vil tale om mine 80,- kr. som er trukket, får mig til at overveje det (selvom jeg formoder problemet ligger ved ApplePay og pengene ryger retur snarligt).
Men: Det jeg skrev før er almindeligt i de butikker jeg har handlet, samt arbejdet i - og det er helt uden at hæve stemme, forlange chefer eller lignende. Når nogen har stillet spørgsmålstegn ved hvorfor prisen stod til noget andet, så har de fået den til denne pris, hvis det var rigtigt. Jeg kender dog ikke til hvordan det er med noget, hvor det er virkelig dyrt for butikken. Jeg er på ingen måde en der vil udnytte systemet eller brokker mig, så jeg siger det kun fordi det hvad jeg oplevede som ansat og handlende.
#151 - Så længe man taler ordentligt, så er det dog et frit land :) -- dagens danmark 2020 at tage røven på firmaer og private -- # Sebastian Hansen Jeg er klar på at gå videre med sagen også og vil meget gerne høre nærmere om hvad du påtænker dig at gøre. Evt. via en pb så man kan slippe for barnlige kommentarer mm.
Jeg har også fået svar tilbage at de fastholder deres ret til annulering på trods af at nogle kunder har modtaget dem. -- Hobby fotograf www.sphotography.dk[...] Tak for dine nye bidrag som er meget relevante i denne tråd. -- #166 synes vi skal holde det her, på trods af åndssvage kommentarer, det ville gavne alle der har samme ønsker -- Forbrugerklagenævnet har en minimumsgrænse for hvornår de vil kigge på en sag. Værdien af den vare man ønsker at købe varen til skal minimum være ~1000,-
Så som enkelt person er det jo udelukket.
Så er det forbrugerombudsmanden. Der tænker jeg IKKE det er en fordel at lave en samlet klage. Jo flere der indsender enkeltvise klager, desto større er chancen for at de ønsker at følge op på det. (Det er min teori).
Jeg ved ikke om forbrugerklagenævnet alligevel kan være aktuelt, hvis vi alle går sammen og dermed når over minimumsgrænsen.
edit:
Det ser ud til man godt kan oprette en klage på vegne af en gruppe:
https://kpo.naevneneshus.dk[...] -- Sidst redigeret 02-12-2020 17:22 Derfor jeg nævnte en person opretter et google doc dokument, en varetager alles interesse, alle smider kvittering, + mail til personen der vil stå for det også kan man lave en fælles sag.
Førhen var minimumsgrænsen 750kr, men med alt det online handel så bliver brugt en masse tid på fnidder og fnadder.
Derefter spyt i kassen til hvad det koster at lave indsigelse + evt mønt til personen der står for det frivilligt, hvis man altså er seriøst og tænker man bare vil vinde denne princip sag. -- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
--
Sidst redigeret 02-12-2020 17:23 Der er også mulighed for politianmeldelse, såfremt i har benyttet en betalingsmåde hvor de har trukket pengene.
I det tilfælde er der tale om både svindel og tyveri, da de har trukket penge og samtidigt tilbageholder produkterne.
Da der er tale om en underleverandør er det JBL's ansvar at sørge for at dansk lovgivning overholdes - derfor kan argumentet med at "jamen det er jo Paypal" ikke bruges. -- POPUP NÅR DU MODTAGER PM: https://goo.gl[...]
SKJUL INDLÆG FRA GÆSTER: https://goo.gl[...]
SKJUL INDLÆG FRA fuerzzz1: https://goo.gl[...] Jeg bliver i hvert fald en anelse provokeret af en svensker der sidder og henviser til nogle betingelser som han åbenbart mener overruler dansk lovgivning.
Jeg bliver også provokeret over at jeg bliver tilbudt at købe op til 5 stk til 50%, når jeg "kun" har bestilt 2. Skal vi gætte på at de tjener gode penge når de sælger med 50% rabat?
Politianmeldelse er nok liiiiige lidt overkill - Medmindre pengene ikke kommer retur. -- #171 Du er helt fjernt, de har ikke trukket nogen penge, det er stadigvæk en reservering som jeg har nævnt før for dem som netop har brugt paypal og lign services, din logik og tanke gang virker ikke i den rigtig verden. -- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
Tror egentlig bare at #148 siger det åbenlyst, at det hykleriske at påråbe sig som retfærdighedens kæmpere, i en situation der åbenlyst er en uskyldig fejl fra JBLs side.
Vær ærlig omkring jeres opportunisme, for sagen er virkelig god, og hura for måske billige headphones, men lad nu være at pakke jer ind i argumenter om at beskytte branchen mod falsk markedsting, det squ for hyklerisk i den her sag.
Jeg syns det fair at være nysgerrige på, om folk er korrupte eller indbilsk slevforhelligende i en grad så selv trump ville løfte øjenbryn.. ^.^
Jeg har selv lige sendt en mail til JBL om at jeg vil have samme behandling, som dem der har modtaget deres produkt. jf. Aftalelovens § 1 og Aftalelovens § 32, stk. 1, Forbrugeraftalelovens § 8)
Ville da elsker at have dem med i familiens pakkeleg og går den så går den, Jeg tænker JBL har penge nok til at overleve opportunisme over fejltrin på deres danske side.
Ik at jeg at tænkt mig at tage den videre herefter, men ka´ skrive hvad hvad de giver af svar, når det er :)
...TLDR: Lad os nu skrue ned for retfærdighen og kalde en spade for en spade.. -- Skal vi oprette et nyt topic for folk som kunne have interesse i at lave en fælles klage? For at få et overblik over hvor mange det handler om. Det må kunne formuleres på en måde så man kan få slettet indlæg fra folk der ikke er interesseret i at klage og som ikke bidrager med noget konstruktivt. -- #173, du kan kalde det en reservation eller hvad du vil, pengene ER trukket fra min konto og har fået annulleret ordren
https://imgur.com[...] -- #175. Hvis du opretter en salgstråd kan du skjule indlæg om ikke er relevante :-)
Ved dog ikke, om det er imod forumreglerne... -- It's a me, Mario! #176 Du skal lære loven før du begynder nu, fordi nu bliver det cringe. -- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#173 En reservation af et givent beløb på et visa/dankort kan ikke ses af kontoejer via saldo eller postering men ligger administrativt bagved for at sikre at en eventuel transaktion kan ske på senere tidspunkt selvom kort eventuelt bliver lukket mm. De fleste, går jeg ud fra, har et visa/dankort tilknyttet deres paypal og har betalt med det via paypal i webshoppen. Hvis der kan ses en transaktion i ens netbank og saldo er fratrukket beløbet så er der sket en transaktion og ikke en reservation. I mit tilfælde med paypal så ER pengene trukket fra min konto af paypal og ikke reserveret. -- Sidst redigeret 02-12-2020 17:48 Seneste svar fra dem da jeg skiver at forbrugerombudsmanden vil blive kontaktet :
Trist at høre om utilfredsheden med beslutningen om at annullere din ordre. Som forklaret i min tidligere e-mail blev JBL Live 300 TWS vist forkert på vores hjemmeside i en kort periode til en markant reduceret pris.Da denne fejl blev opdaget, justerede vi prisen og besluttede at afvise forkerte ordrer. Desværre var nogle ordrer allerede behandlet, og vi kunne ikke afvise dem.
Harman forbeholder sig retten til at afvise enhver ordre, der er nævnt i de generelle vilkår og betingelser, afsnit 4.2, når de afgiver en ordre. Du kan finde de generelle vilkår og betingelser ved at følge nedenstående link:
https://dk.harmanaudio.com[...]
Jeg er dog ikke advokat og kan ikke kommentere juridiske spørgsmål.
Dvs folk der har bestilt deres om fredagen, har nok fået deres. Jeg bestilte mine om lørdagen og ikke fået.
Nogen der kan bekræftige det ? -- If you havent googled it you made the mother of all fuckups Bestilte fredag og fik mine annulleret -- Tak @Brianhenneberg
Kan man eventuelt få oplyst hvilke ordrenummer der har fået deres pakker så står man nok stærkere i sin sag. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #173
Der er ikke tale om en reservation.
De ER trukket, ikke blot reserveret.
Har du et generelt problem med at tale pænt til folk? Din tilgang til kommunikation er yderst mangelfuld. -- POPUP NÅR DU MODTAGER PM: https://goo.gl[...]
SKJUL INDLÆG FRA GÆSTER: https://goo.gl[...]
SKJUL INDLÆG FRA fuerzzz1: https://goo.gl[...] --
Sidst redigeret 02-12-2020 19:11 #188 bliver du ved,
De er trukket til paypal som har reserveret dem til X shop, bevis andet, det kan du nemlig ikke.
Det er nemlig lige præcis sådan paypal opererer, ellers kunne de hellere ikke bestemme hvilken X % de skal have for salget når paypal bliver brugt som banker i mellem kunde og shop, de tager deres cut inden det bliver sendt videre til shoppen, og sjovt nok så bestemmer de også vekselkursen til andre valutaer.
Som de i øvrigt tager vold meget for, så de tjener på X % cut af deres salgs aftale de har med shoppen, + de tager overgebyr som går direkte i deres lomme, hvis man altså handlede med andre valutaer end den danske i dette tilfælde. -- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
--
Sidst redigeret 02-12-2020 20:31 PayPal Useragreement:
Betalinger, der er forsinket af forhandleren:
Når du betaler visse forhandlere eller betaler for visse køb (f.eks. køb, der skal sendes til dig eller kan blive opdateret og afsluttet af forhandleren), giver du:tilladelse til, at forhandleren kan opkræve din betaling senere, oginstruktion til os om automatisk at betale denne forhandler, når forhandleren anmoder om betaling.Din godkendelse vil typisk være gyldig i op til 30 dage, men den kan forblive gyldig i længere tid. Hvis du har en saldo, kan vi tilbageholde betalingsbeløbet som afventende, indtil forhandleren opkræver din betaling. Hvis betalingen kræver, at vi foretager en valutaomregning, vil vekselkursen blive bestemt og anvendt (som beskrevet i afsnittet Valutaomregning) på tidspunktet, hvor betalingen bliver behandlet.Din tilladelse giver forhandleren lov til at opdatere betalingsbeløbet, inden forhandleren opkræver betalingen (for at dække eventuelle ændringer i købet, som du måtte aftale med forhandleren, f.eks. ekstra afgifter, fragt eller rabatter). Vi er ikke på noget tidspunkt pålagt at skulle bekræfte eventuelle ændringer (herunder på tidspunktet for overførslen af betalingen). Vi kan overføre et hvilket som helst beløb på baggrund af din godkendelse, og såfremt vi modtager instruktioner fra forhandleren om slutbetalingsbeløbet. -- Sidst redigeret 02-12-2020 20:42 #190 der står lige præcis det jeg siger, bum bum? -- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#191 Det er yderst normalt for lavt begavet at bruge floskler til at fremme hver en påstand.
Din tilladelse giver forhandleren lov til at opdatere betalingsbeløbet, inden forhandleren opkræver betalingen (for at dække eventuelle ændringer i købet, som du måtte aftale med forhandleren, f.eks. ekstra afgifter, fragt eller rabatter).
Hvordan håndteres en ekstra afgift i en allerede foretaget transaktion i så fald? -- #192
Der står lige præcis hvordan,
Hvis du vil have tilføjet mere eller du vil have ændret til en anden valuta, eller du selv ville hente eller få sendt direkte ELLER måske en pakkeshop hvor det er billigere end direkte hjem til dig selv, så er der muligheder for det, det giver dem netop tilladelse til at ændre disse ting, men selvfølgelig skal det jo bekræftes af dig hvis der er ændringer i dit køb!
Der er hav af muligheder.
Er du meget begavet? Du behøver blot at tænke og ikke svare, jeg tænker godt jeg ved hvor begavet du er :==)))) -- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
Skrev til JBL forleden og spurgte til pengene som var trukket fra min konto - kan se der efterfølgendehar været en del skriv frem og tilbage vedr. bla. betaling med PayPal.
Nå men fik en mail fra "Magnus" tidligere idag hvor han gav en 50% voucher til earbudsne.
Ellers nævnte han ikke noget om pengene som var trukket og tonen er meget afvisende (mailen var på engelsk). 5 minutter efter kommer en mail mere fra JBL om at min sag nu er lukket *bom færdig*.
Overvejer kraftigt at tilmelde mig den anden tråd på baggrund af den behandling alene :-/ -- It's a me, Mario! --
Sidst redigeret 02-12-2020 22:18 Doh, har lige skrevet et langt indlæg i "fælles forbrugerklage sagen" tråden. Jeg var ikke klar over denne tråd fandtes.
Nå, fuck it, tænker forbrugerklage-tråden er mere relevant end den her, og er sgu spændt på at se hvordan denne sag udarter sig.
For mig at se, er sagen åbenlys. Der var tale om en pris, hvor man som forbruger burde kunne regne ud, at der er tale om en prisfejl. Så nu handler det vel om dokumentationen som køberne har, og hvor "samarbejdsvillig" forbrugerklagenævnet er, ved denne, i min optik, bagatelsag.
Til alle dem der har en 50% rabat kode, som de fandme ikke gider bruge, fordi JBL er nogle grådige lovløse møgsvin som skider på dansk forbrugerlov og så videre...
Hvad med at lave en "Rabatkode til JBL bortgives" tråd, hvor de kan gives væk til folk der faktisk gerne vil spare lidt penge her i julehandlen?
Spred dog lidt julegælde, i stedet for at have så meget fokus på jeres egen vinding. Det er jo for fanden ikke livsnødvendigt med earbuds. -- - Indsæt signatur - --
Sidst redigeret 02-12-2020 22:24 #195. God pointe med rabatkoden - tænker om den muligvis er unik til den enkelte klager og hvis man bruger den, så accepterer man at ens oprindelige handel er annulleret :-| *sølvpapirhat* -- It's a me, Mario! #195
Rabatkoden gælder kun til det produkt, og de er allerede på 39% tilbud på deres egen side (norske), så du spare 11% - så den rabatkode er ret ligegyldig. I selve mailen står der også at det produkt ikke kommer på bud (danske) i den periode hvor rabatkoden virker. --
--
Sidst redigeret 02-12-2020 22:33 #196 - Skift sølvpapirshatten ud med en nissehat. Spred lidt juleglæde :D
Jeg er sikker på du vil få mere glæde ud af at få denne besked:
"Tusind tak for rabatkoden LARMY! Nu har jeg råd til at købe den højttaler min søn ønsker sig i julegave, OG få and på bordet. Det var ikke muligt uden rabatkoden. Du har reddet min jul!"
End du vil få ud af denne besked efter en laaaaaang kamp:
Bla bla bla juridisk visse vasse, medhold i klage bla bla bla adviseret pris."
(og til den tid, er varen sikkert på tilbud overalt til 300-400kr anyway)
Åbenlyst et tænkt eksempel. Men god karma skal ikke måles i penge :)
#197 - Måske betyder det intet for dig, men jeg kan godt se det er en dårlig "trøstepræmie" fordi du ikke var hurtig nok i ræset.
Det er stadig bedre end ingenting. De kunne jo bare have sagt "föök dej!" eller hvad man nu siger på svensk og lukket den der, uden nogen kompensation overhovedet :P -- - Indsæt signatur - --
Sidst redigeret 02-12-2020 22:41 #198 rabatkoden er kun gældende til det omtalte headset -- #198
De kunne de, og det er vi jo også flere der føler de har gjort - altså sagt foork dej! Det derfor vi prøver klage jo :D --
#199 - Men igen, stadig bedre end ingenting, right? :)
#200 - Yeah, det har du da egentlig ret i!
Jeg bakker i hvert fald 100% op om at de skal have igen, for den elendige håndtering af kundernes henvendelser. Der er jeg satme med jer! Also, jeg kan godt lide dej. Det var et dårligt ordvalg :P
Nå godnat til alle, jeg prøver at følge med fra sidelinjen i stedet, med mindre jeg bliver direkte påtalt eller spurgt. Det var ikke for at ødelægge noget :) -- - Indsæt signatur - --
Sidst redigeret 02-12-2020 23:12 stadig ikke fået pengene tilbage fra paypal. -- Jeg er nu blevet indkaldt til et mæglingsmøde på fredag, er meget positivt overrasket over hvor hurtigt Center for Klageløsning arbjeder denne sag. -- I never pirated it, it was donated. By the file fairy. At night i put a empty harddisk under my pillow. #203 Keep us updated :) -- Rationally irrational. Spændende. Selvom det overrasker lidt de ønsker at mægle. Det er jo forsøgt. Men det er nok det center for klageløsning gør, inden man går videre til forbrugerklagenævnet. -- #203
hvordan sendte du en klage til dem? for det vil jeg også lige have gjort. -- https://kpo.naevneneshus.dk[...]
Gi gas. Og venligst orienter mig hvis i ikke ønsker at være med i den fælles. (Hvis i er med dér).
Jeg har indsendt i dag, og skrevet jeg repræsenterer ca. 50 personer og at jeg selvfølgelig har mulighed for at uploade faktura. I kan stadig nå at melde fra - så skal i skrive det til mailen. -- F***
Er blevet tilbudt at købe 50 sæt til 160 kr/stk på dba
Det er da ikke god tro ?? -- #207 jeg vil gerne være med i den fælles :) -- Tænker efterspørgslen er begrænset, trods alt. Ind på ebay.
Hvis man kan bestille 50 stk på samme ordre, uden at der er alarmklokker der ringer, så er deres system godt nok ikke for skarpt.
De kan selvfølgelig også have lavet 50 enkeltvise bestillinger... Men stadigvæk.
Som tidligere nævnt. Køb en Samsung s20 et eller andet og tilkøb galaxy pods for 79kr. (værdi 1499).
De vejledende priser på sådanne typer af elektronik er godt nok useless -- Havde også bestilt en der er anuleret.
men nej tak skal ikke være med
en hver klovn kan da regne ud det er en prisfejl
ta en tude kiks alle og kom videre -- Imac 27 ipad pro Iphone xs max og en Hyawai x pro win Bærbar Tag lige 5 minutter mere henne i sengen. Du er vist ikke helt frisk endnu efter din middagslur. Faldt du ud af den øverste køje? -- jeg købte ikke nogen eller er interesseret i det og er første eller sidste gang jeg skriver her.
Så ser man så en salgs tråd om de selv samme høretelefoner som fik ordren:
https://hardwareonline.dk[...]
Så jeg tror så desværre ikke på at klagesager vil taget til følge, og de formeligt vil blive afvist..... -- Sidst redigeret 05-12-2020 15:12 Sgu tragisk at læse om alle de griske folk, der beriger sig på andres fejl. Men det er desværre en fint billede på den tid vi lever i. Mig, mig, mig og mig.
For en gang skyld er jeg enig med #211. -- Corsair Carbide 275R | Ryzen 3400G
XFX 5500XT 8GB | Dark Rock Pro 4 | MSI B450M
16 GB Corsair LPX 3200 MHz
Corsair CV550 | 2 x 480 GB Kingston A400 Det er også rigtig fint at du synes det er tragisk. Jeg synes det er interessant at finde ud af hvad det egentligt koster at producere sådan et sæt.
Jeg antager (det må du jo gøre) at du synes en fortjeneste på måske 5 x kostpris er ok. Det er det ikke i min branche.
Men får du ret, kan du så giæde dig over at der ryger flere penge ind på en amerikansk konto. Tillykke med det. Det danske samfund er taknemmelig for din indsats. Godt du gør modstand, så der kommer færre penge i den danske statskasse. (moms)
Hele Danmark bukker og nejer for din patriotiske holdninger. Tak for dig. -- #215 Sikke noget nonsens at læse. Mit indlæg handler om at folk udmærket ved at der er sket en menneskelig fejl, og alligevel står folk som den flok curlingbørn og råber og stamper i gulvet når de alligevel ikke kan få et produkt næsten gratis. Det på trods af de udmærket ved at de handler i "ond tro"
Der er sket en fejl. Tag en tudekiks. Kom videre i teksten.
And btw. Samsung ejer JBL og Bose... Så det er ikke amerikansk. Tjek derfor lige fakta inden du begynder at råbe højt. -- Corsair Carbide 275R | Ryzen 3400G
XFX 5500XT 8GB | Dark Rock Pro 4 | MSI B450M
16 GB Corsair LPX 3200 MHz
Corsair CV550 | 2 x 480 GB Kingston A400 Har i fået pengene retur fra PayPal? -- #215 - Jeg synes det er interessant at finde ud af hvad det egentligt koster at producere sådan et sæt. Jeg antager (det må du jo gøre) at du synes en fortjeneste på måske 5 x kostpris er ok. Det er det ikke i min branche.
But that's not how it works! Du kan ikke vurdere kostprisen ud fra BoM'en (Bill of Materials, altså det samlede beløb for hver enkelt del samt produktionsomkostningerne)...
Hvad med udgifter til:
Ingeniører til lyddelen
Ingeniører til hardwaredelen
Ingeniører til softwaredelen
Tekniske designere
Tekniske tegnere
Marketingsfolk
Sælgere/købere
Kundeservice og RMA (omend den er elendig)
Jurister til at håndtere patenter
HR folk til at holde styr på ovenstående
Udgifter til: produktion, husleje, markedsføring, løn osv.
Det er MEGET dyrt at gå fra ingenting til færdig vare, til forbruger.
En udgift, som de lægger ud, som de faktisk satser på giver pote og overskud i sidste ende. Der skal satme langes mange produkter ud.
Hvad tror du fortjenesten er på det tøj du går i? Med al sandsynligvis langt over 5x kostpris MED alle udgifter medregnet. Der er en absurd avance på tøj. Der er ikke meget R&D i et par bukser. Det er efterhånden en kendt opskrift. Og materialernes pris forsvarer på ingen måde prisen for slutbrugeren.
En kedelig grå tshirt - 50kr.
En kedelig grå Tshirt der står Supreme på - 5000kr.
Hvis folk er villige 5000kr for en vare der koster 10 øre at producere, (de står i kø for at få lov til det) well, så bliver du meget hurtigt rig. Det er helt ok. De kan jo ikke være scalpers. De producerer jo varen.
Og jeg er sikker på de varer der sælges i din branche, sælges med tårnhøj avance. Din løn skal jo betales på en eller anden måde :) -- - Indsæt signatur - Nu fandt vi ud af at samsung åbenbart ejer jbl. Jbl (samsung) skal bevise vi handlede i ond tro. Er det nemt når man kan tilkøbe samsung galaxy pods for 79,- (værdi 1399,-) når man køber en Samsung - s20 et eller andet- i december måned?
Udvikling koster penge. Men betaler jbl så penge til den oprindelige opfinder af højttaleren? Eller slægtninge hertil? Næ. Har jbl opfundet noget unikt i det her produkt? Jeg har svært ved at finde det.
500 sæt i Danmark er næppe nok til at ødelægge resultatet. De kunne være imødekommende og mødes et sted på midten. Det er de ikke interesserede i. -- Sidst redigeret 07-12-2020 21:25 De har en dårlig kundeservice, elendig reklamationsbehandling, middelmådig kvalitet, dårlig webshop styring, et cvr nummer til en virksomhed der blev opløst for 2 år siden....
Hvordan er det med momssvindel. Er det nemmere når man bruger et ugyldigt cvr nummer? Der bliver ikke brugt mange penge på danske lønninger ved deres kundeservice og det virker ikke til de har en ide om reglerne herhjemme. -- Sidst redigeret 07-12-2020 21:41 Så lad os bruge en masse energi på at have ondt af dem. Åhhhh nej, i må ikke tvinge dem til at sælge til samme pris som de sælger de dyrere airpods til! -- Galaxy buds... Same same. -- De har åbenbart ikke svaret på Center for klageløsnings henvendelse, så Center for klageløsning har lukket sagen, men det håber så op for muligheden for at klage til Forbrugerklagenævnet. Det vil jeg lige kigge på når jeg kommer hjem fra arbejde. -- I never pirated it, it was donated. By the file fairy. At night i put a empty harddisk under my pillow. #216 JBL er en amerikansk virksomhed også selvom det har koreanske ejere. Du kan også, hvis du har penge nok, købe en amerikansk virksomhed gennem en dansk virksomhed men det gør det ikke til en dansk virksomhed. -- #227 Det er jo som man ser på det. Var alle deres produkter udviklet og produceret i USA og ejerkredsen også var amerikansk, så havde det, IMO, været en amerikansk virksomhed.
- Men det er jo ikke tilfældet. Ejerkredsen er i Sydkorea. Varerne bliver produceret i Kina. Og mig bekendt sker udviklingen af deres produkter i USA og Sydkorea. Så hvor meget er amerikansk JBL er, kan man diskutere. -- I forlængelse af #226 har jeg nu oprettet en klage til forbrugerklagenævnet. Nu må vi se hvad de siger, dog ser det ud til der godt kan gå længe inden der sker noget der :(
Jeg skal nok holde jer opdateret her i tråden når og hvis der er noget nyt. -- I never pirated it, it was donated. By the file fairy. At night i put a empty harddisk under my pillow. #229 Jeg håber? forbrugerklagenævnet giver JBL medhold, og samtidig håber jeg du får kul i julegave. Sidstnævnte har du fortjent, fordi du spilder dels en virksomheds tid og penge på at være dumstædig, og dels fordi du spilder forbrugerklanævnets tid som i forvejen er presset og som kunne bruges på noget mere fornuftigt. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|