Nej, man kan ikke stole på trustpilot.
Firmaer kan få fjernet anmeldelser, de kan svare på anmeldelser uden at "OP" egentlig kan svare igen.
--
PC-o11 | Ryzen 3700x | Aorus Master 3080 | ALF II 360 | B550-F Gaming Wifi | 16 GB Corsair LPX 3200MHz CL 16 | Corsair RM750x | 1x Crucial P1 1000gb
Du kan ikke "stole" på noget her i livet, men du kan regne med noget.
Som feks om der er flere gode end dårlige anmeldelser osv...
--
Helt normalt - Det er stikprøveudtagning ... Jeg har prøvet det et par gange. Ikke at jeg gad svare :-)
--
Jeg blev på et tidspunkt ringet op af trust pilot fordi jeg havde givet en dårlig anmeldelse
De ville gerne have at jeg fjernede anmeldelsen da ejeren var lidt ked af at den var der
De ville så kompensere med et lille gavekort på 50kr
Så nej man kan ikke bruge dem til meget
Selv den anmeldelse jeg gav at trustpilot efterfølgende kom aldrig ind
--
Have you tried turning it off and on again?
#4 hahahaha 50,-
--
PC-o11 | Ryzen 3700x | Aorus Master 3080 | ALF II 360 | B550-F Gaming Wifi | 16 GB Corsair LPX 3200MHz CL 16 | Corsair RM750x | 1x Crucial P1 1000gb
#0
Ikke rigtigt. Jeg fik fjernet en negativ anmeldelse af CDON, da jeg ikke kunne bevise at hændelsen havde fundet sted uden et reference nummer. Reference nummeret stod i det support system som CDON brugte, men da de havde skiftet support systemet ud med et andet, kunne jeg ikke længere tilgå reference nummeret, så min anmeldelse blev slettet.
--
Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
Jeg har været ansat hos dem i 4 år for år tilbage, du kan sagtens stole på dem.
En virksomhed kan ALDRIG få fjernet bedømmelser uden grund - de har en masse systemer hvor du kan blive udtrukket til stikprøvekontrol og man kan altid rapportere en anmeldelse som virksomhed, men det kan man ikke blive ved med, samt der er fuld åbenhed på hver profil om hvad virksomhederne gør ude i højre side.
Så du skal blot sende dokumentation i form af købsoplevelse, faktura eller på anden vis noget der giver indikation på du har haft en købsoplevelse med virksomheden, så er alt fint og de kan intet gøre mere.
Det er en dansk virksomhed med placering i København m.fl. steder i verden og opfinderen hedder Peter, nok et af de mest behagelige mennesker jeg nogensinde er stødt på....!
--
Indsend din dokumentation, så din anmeldelse kan komme online.
Hvis din dokumentation er iorden, så vil din anmeldelse gå igennem.
De modtager sindsygt mange falske anmeldelser.
Jeg kender en der har en skadedyrsvirksomhed.
Han oplever ekstremt tit at kunder prøver på at slippe for regningen ved at skrive en virkelig dårlig anmeldelse, som de så vil fjerne mod at han streger regningen.
Typisk så er det spisesteder i indre Kbh med en ejer der ikke er dansk.
Så når navnet ikke er dansk, så er det money up front, hver eneste gang, før det lægges fælder ud, lukkes huller, tages prøver eller lægges gift ud.
Det kaldes ikke racisme det kaldes erfaring, gentagen bitter erfaring.
Stederne har bare et problem med deres dårlige anmeldelser om at problemet ikke er løst, når de går fra en ekstremt sur smiley ( pga rotter ), til en glad smiley. Så kan man ikke sige at problemet ikke er løst.
--
Asrock Z370 Extreme4 - I5-8600K - NZXT Kraken X62
Ripjaws 2x8gb 3200Mhz CL14
Asus 1080 Strix A8G - Acer XB271HU
Adata XPG SX8200 Pro 1TB
--
Sidst redigeret 23-11-2020 15:18
Det er et vildt hate til TrustPilot her på HOL og rigtigt meget af det kan på ingen måde passe.
Jeg sidder i en stor dansk virksomhed med en global enterprise aftale til over 300000kr/år og jeg kan ikke få fjernet en anmeldelse. Jeg kan få TP til at kontakte brugere hvis anmeldelsen er sket organisk (som i de ikke er inviteret) så bliver de bedt om at dokumentere hændelsen som jeg vil tro du er blevet bedt om #0
#4
Du blev ringet op af virksomheden, mulighvis udgav de sig for at være TP, men det var det med alt sandsynlighed ikke.
jeg ejer også selv en webshop og jeg kan godt love alle "haters" for at at skilte med TrustPilot reviews er den største boost af konveteringsraten man kan gøre. Det er helt enormt faktisk, så det kan godt være HOL's norm er at sige TP er lort og ikke til at stole på, men Hr og Fru Danmark har en hel anden holdning :)
--
Svært at sige. Kan du ikke slå dem op på Trustpilot?
I’ll see myself out.
--
Jeg bruger dem en del når jeg overvejer at handle andre steder end jeg plejer.
Jeg synes de virker rimeligt seriøse, men en del af deres brugere er dybt useriøse.
Det kan eksempelvis være anmeldelser der kritiserer en shop for at GLS eller Bring ikke kan finde ud af at bringe pakker ud, eller et finansieringsselskab som anmelderen selv har valgt at få kredit hos og har brugt som betalingsløsning i en shop som efterfølgende får kritik, fordi vedkommende ikke evner at læse en lånekontrakt og ikke kan regne ud at shoppen ikke er skyld i at anmelderens privatøkonomi sejler.
Osv. osv.
--
Anmeld mine kommentarer såfremt du finder dem anstødelige, moderationen her på siden er yderst kompetent.
--
Sidst redigeret 23-11-2020 16:18