Serie:
- Game of Thrones.
Er lige blevet færdig med det for 6 gang nu :D Totalt yndlings serie for vildt.
- Westworld
- Breaking Bad
- Peaky Blinders
- Ozark
- Downton Abbey
Film:
- Inception
- The Lion King (tegnefilmen, i 4k med Atmos!)
- The Great Gatsby
- Pain and Gain
--
Sidst redigeret 27-08-2020 22:44
Starwars, Matrix, Lord of The Rings, Lego Ninjago :-)
--
django og the departed kan se jeg se 10000 x samt batman serien
--
jep jep
Aliens.
Den gamle blade runner
--
Gladiator
Braveheart
The patriot
--
R5 3600X | Asus B450-F STRIX | G.skill 16 gb 3600 mhz cl. 15 | Asus Geforce 2070 Super | Corsair 750W | 1 TB Samsung SSD | Asus 27" 1440p 144 mhz |
Shawshank redemption bliver jeg ved med at vende tilbage til.
Ringenes herre er værd at se igen
--
Warrior.
Pisse fed.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. The 5th Element
Heartbreak ridge
Band of Brothers
Aliens
The Big Lebowsky
The Abyss
Starship Troopers
Fightclub
--
Computeren er den opfindelse, hvormed man kan begå flest fejl hurtigst - dog er tequilla og håndvåben mulige undtagelser
----
Django
The Dark Knight
John Wick trilogien
Matrix trilogien
--
Cars 1+2+3
har ikke tal på hvor mange gange jeg har set de film
olsenbanden filmende
aliens 1 og 2
--
Jeg har sjovt nok lige maraton'et Alien filmene, har dem alle, også Predator med Arnold, og Aliens vs Predator, jeg skippede dog Aliens 3, den brød jeg mig ikke om de gange jeg har set den, men 1, 2 og 4 er ret fede, og AVP1 er også ok, men AVP2 er noget lort.
--
Activate Windows
Go to Settings to activate Windows
star trek alle serier , game of thrones, Babylon 5, Gotham, MR Robot,Matrix, 5 Element,Lord of the rings, The Hobbit, V den originale serie ,Supernatural, Harry Potter for at nævne nogle.
--
Det genialt, der bliver spurgt til helt specifikke genre af film.
Alligevel bliver der anbefalet Tegnefilm, Serier, Sci fi, Eventyr, osv.
Come on guys, det er da ikke så svært at finde film som stemmer overens med hans krav.
Her har du en liste af de 25 bedste Thrillers.
https://collider.com[...]
Her er en liste over de 50 action film udgivet i de sidste 10 år.
https://filmschoolrejects.com[...]
Slutteligt, så har du de 100 bedste drama film, ifgl Imdb.
https://www.imdb.com[...]
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase. 13#
Nu bliver der jo også spurgt hvad "Du/I" kan anbefale og ikke bare om links til random "Dette er de bedste film/serier ever".....
Det kunne jo være at OP blev inspireret til at prøve en anden genre ?
0#
For mit vedkommende er det fx:
Matrix
Die hard
Harry Potter
The Lord of the Rings
Aliens
Speed
og mange flere
--
IDGAF!
Jeg er ret enig med denne liste over top brugeranmeldte film.
Det er det hele værd. Jeg har nået næsten 90%
https://www.imdb.com[...]
--
"Remember, amateurs built the Ark. Professionals built the Titanic." - Richard J. Sexton Filmen "Legend" med Tom Hardy er helt fantastisk :-)
--
#14 Ja, men det overrider jo ikke de andre krav.
Han har vel skrevet de krav, fordi det er det de genre, han ønsker at se.
Så giver det jo ikke mening at sidde og anbefale ham alt muligt andet.
Du anbefaler vel heller ikke en ny hardisk til en bruger der søger et nyt grafikkort, vel?
Btw tillykke med Guru status!
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
The Martian med Matt Damon, virkelig en genial film.
Fast and Furious (de første i serien er klart bedst)
Harry Potter (filmene bliver bedre jo længere man kommer i serien)
Du kan også gå i krig med Marvel universet og se dem alle i "rækkefølge" :)
--
i7-8700k @ 5Ghz, H115i | ASUS 1080ti Strix | Corsair 32GB 3200MHz | Samsung 960 Pro + 2 x 850 Pro | Asus 27" G-Sync PG278Q
Så lige Heartbreak Ridge med Clint Eastwood (den er fra 1986) den anden dag. Mængden af episke "one-liners" i den film er da totalt gået min næse forbi. Se den! :)
--
Dawn of the Dead
Shaun of the Dead.
de gamle Arnold Schwarzenegger klassikere (Commando, Predator, osv)
Clerks 1 + 2
... bare for at komme med nogle bud :)
--
"ORK SATME!"
The Wire
Sopranos
Godfathers
Shutter Island
Inception
Body of Lies
Silence of the Lambs
Se7en
Bare for at nævne et par stykker :) God fornøjelse
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Groundhog Day.
Jeg ser den hver eneste dag.
--
Anmeld mine kommentarer såfremt du finder dem anstødelige, moderationen her på siden er yderst kompetent.
Dem jeg ser igen og igen er
FILM
Back To The Future
Blood in blood out
LOTR
Rambo serien
frost 2 med ungerne
Serie
Lost
Breaking Bad
The Walking dead
Containment
--
Live you life it can end in a sec
Dark knight trilogien.. alt fra billede og lyd, er et mesterværk. Kan altid se dem :-)
--
Rumrejsen år 2001. af Stanley Kubrick
Den er kun vist en gang i original længde. Efter premieren i New York i 1968 blev den kortet ned med 35 minutter, fordi publikum ikke forstod den. Men den måde filmen udnytter musikken!!
https://en.wikipedia.org[...]
Leoparden af Visconti, 1963. Har det den normale biografversion og den lange version. Samt læst Lampedusas roman to gange, i forskellige oversættelser
--
I shall write this only once (Frit efter "Allo 'Allo"s Yvette Carte-Blanche) Skal det være dansk så *Carlo og Ester* en film de unge kunne lære lidt af :)
ellers *Badehotellet*
--
Med venlig hilsen Fatter
Braveheart
Gladiator
Aliens
Predator
Terminator: Judgment Day
Southpaw
Creed
Rocky
Commando
The running man
Total recall (med Arnold, self.)
Red Heat
First Blood
Rambo 3
Ja, det blev lidt useriøse film, men for dælen, det er bare classic, jeg altid kan se :D
--
Heat
Sicario
Apocalypto
No Country For Old Men
Training Day
There Will Be Blood
The Fugitive
Apocalypse Now
The Silence of the Lambs
The Hunt For Red October
Terminator (den første)
--
Min heavy rotation som jeg stort set altid kan se igen og igen:
Die Hard 1, 2, 3 og 4
Speed
Swordfish
The Italian Job (2003)
The Fast and the Furious (de 3 første + lidt hist og her af de nye)
Air Force One
independence day
Bad Boys 2
Armageddon
Con Air
Pirates of the Caribbean
Iron Man
--
Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!
hele Aliens serien......
Whiteout - fed film - set mange gange
https://www.imdb.com[...]
og har du rigtig god tid, så disse to serier............
FRINGE
LOST
--
Core i9-9900K|Asus Z390|32GB Viper DDR4 3200Mhz CL16|Strix ROG RTX2070 Super|500GB Samsung EVO Plus|Benq EX3203R WQHD 144hz|NZXT H510i + Krakken X62 17#
Takker :-) Det havde jeg ikke engang set.
--
IDGAF!
Olsen banden, Far til fire,min søsters børn,krummerne, matador,klassefeset og de 2 andre, alle for en 2 og 3, polle fra snave,blinkende lygter,adams æbler, dahlgårds tivoli og cirkus dannebrog hvis man kan kalde de 2 sidste film, det er jo dokumentar film så hvorfor ikke.
Die hard og rocky filmene
--
#22 hehe det en god griner
#30 du rammer meget godt, der et par stykker jeg ikke har set som jeg giver et skud. Tror måske du vil syntes om Daylight med Sylvester.
Tak for alle de gode forslag, keep em coming :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Øh... Pulp Fiction
--
Hvad er fede menneskers, favorit computer mærke?
- Dell'er. (Bah-dum-tich)
Porco Rosso... eller sådan generelt alle Hayao Miyazaki's film :))
--
A Few Good Men
Jason Bourne
Men of Honor
Saving Private Ryan
The Matrix
American Sniper
Inside Man
Straight Outta Compton
The Blind Side
Lord of the Rings
The Hobbit
Limitless
The Shawshank Redemption
Catch Me If You Can
Finding Forrester
Good Will Hunting
Gridiron Gang
Remember the Titans
Rounders
The Count of Monte Cristo
The Greatest Game Ever Played
Ocean's Eleven (12 + 13)
Swordfish
The Departed
The Boondock Saints
Glory Road
Enemy at the Gates
--
Godfather
Trainspotting
Snatch
Pulp fiction
-Rene
--
#1
Forstår ikke at man kan have så meget tid til at gense Game of Thrones hele 6 gange!!!
--
Akira
Alien
Aliens
Wolf on Wall street
Valerian
Life Aquatic with Steve Zissou
Dredd (total undervurderet film)
prinseses Mononoke
De to første Indiana Jones
Star Wars 4,5,6
Interstellar
Ghost World
Napoleon Dynamite
City of the lost children
Crouching tiger, hidden dragon
Chef
The thing 1982
Alt Ghost in the Shell (dog ikke den filmatiserede udgave)
Tuvalu
Alice in wonderland desney’s
The pianist
Cowboy Bebop
#all-E
--
Jeg glemte lige et par stykker i #30 (i den lidt mere seriøse ende ift Arnold-action):
The big lebowski
Seven Samurai (ja, den er gammel, men virkelig virkelig fed)
Charles' tante
The man from earth
Edge of tomorrow
--
#27 Ser du ikke alle film 2 gange?
--
Mange allerede nævnt,
f.eks. crokodille dundee 1+2
blues brothers
nogle af de seneste 007
band of brothers
Saving private ryan
--
6800K/Z370F/2080/U3818DW
er lige gået igang med Stargate universet for 10 gang
--
Tilbage til fremtiden
Karate Kid
Die Hard
BAD BOYS (1'eren er bedst, men de andre kan også gå i mangel af bedre)
Independence Day
Jumanji (de nye)
Anything med The Rock (bortset fra the Scorpion King!)
Anything med Mark Wahlberg (specielt The Other Guys :P)
Transformers (dem med Lebeouf og Megan Fox)
The Transporter (eller anything med Jason Statham)
The Equalizer
James Bond (vælg din favorit skuespiller :P - ikke alle er lige gode)
--
Don't let your mouth write checks your ass can't cash!
--
Sidst redigeret 10-09-2020 09:45