Dette omdrejer sig vist en person. Og ikke Power som en helhed.
Dog med seneste udsendelse fra Kontant, kan man undre sig og have sine betænksomheder.
Det kan også være et meget usædvanlig tilfælde om, at du blev ramt af nogle uheld.
Eller en dårlig medarbejder.
Personligt handler jeg dog hellere i Elgiganten. Har ikke fået andet end god behandling derinde, udover fra en medarbejder.
--
Det er vist mere kulturen og systemet hos power.dk som mildest talt er elendigt... håber bare folk undlader at handle hos dem...
--
#1 - Vil gerne være endnu en person som har ringe erfaring med dem.
Jeg havde bestilt en Computer og Stol som skulle leveres til pakkeshop/butik lige rundt om hjørnet - men det havnede i modsatte ende af byen og derfor gad jeg faktisk ikke bruge besværet.
Jeg vælger så at bruge min returret (Jeg har ikke hentet pakken) og siger så at jeg bruger min returret og derfor ikke henter pakken.
Dette afvises - for jeg skal oplyse dem et nyt track&trace nummer eller aflevere pakken i nærmeste power (60km væk) - hvilket jeg self. nægter og siger jeg gerne betaler for fragten - da den jo ligesom er min skyld.
Der vi snakker frem og tilbage i flere dage - og så 7dag (har 14dage til at hente den) så bliver pakken sendt til Valby midt i det hele - så jeg påpeger at jeg ikke engang kan hente pakken fordi de nu har flyttet den. Det var så fordi at pakkeshoppen/butikken var fyldt og derfor sendte de min pakke tilbage til hovedlager og kom tilbage til Næstved når der var plads.
Der gik også 30dage fra jeg skrev første gang til jeg så min penge - magen til tosser skal man lede længe efter.
--
#3 ja det er som at være med i et cirkus...
--
#3 Mon ikke du har accepteret da du købte varene, at der en mulighed for at transportselskabet benytter en anden pakkeshop hvis den du har valgt, er fuld? Så ret beset er Power uden skyld i missæren, da det er dig der er for doven til at hente pakken i en anden pakkeshop.
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD
Har prøvet præcist det samme som dig #0
Efter 30 dage og 20+ mails, 10 telefon opkald havde jeg stadig ikke fået mine 19k tilbage, som BTW var hævet fra mit kort selvom jeg havde bestilt en collect at store men aldrig hentet det og annullerede min bestilling 6 timer efter den var lagt. Så hævede de stadig pengene 2 dage efter.
Jeg endte med at måtte lave en politi anmeldelse før jeg blev ringet op af en eller anden som lavede en straks overførsel til mig.
Aldrig power.....
--
kan da også bare være at power ingen penge har på kontoen
--
!AMD HAS RYZEN
#5 - Det er totalt ligegyldigt - Jeg må da bruge min fortrydelsesret ligegyldigt hvad min årsag er.
Faktum var bare at jeg ikke lige gad at bruge den tid/besvær og derfor ville bruge min returret - at det er sådan et cirkus at bruge en helt standard 14dags fortrydelses ret er jo latterligt!
Hvad end min grund er, så skal det ikke være så besværligt!?
--
#3
Er enig med #5 her.
Det virker mere til, at det er transportfirmaet der har gjort noget og ikke Power selv.
Forsvarer ikke Power her, har ingen erfaring selv, da der ikke har lagt en Power i nærheden og som skrevet før, handler altid ( næsten ) i Elgiganten.
Synes bare ikke, at et helt firma skal have skylden for noget, når det kan dreje sig om en uheldig situation, som kan forekomme mange steder, eller en dårlig medarbejder der ikke havde styr på tingene i givende situaiton.
--
#6 lyder lidt voldsomt.. men også fristende... for er virkelig træt af deres cirkus...
--
#8 Så burde du jo have ladet være med at handle hos pågældende sted, for du har accepteret at pakken kan blive omplaceret. Men du har nok ikke læst betingelserne inden du accepterede dem.
Havde de nu lagt pakken til afhentning 20-30 km. væk havde jeg kunnet forstå dig. Men det andet minder lidt om curling-generationen vi har fået her i landet. :P
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD
Puha, har kun været heldig med hensyn af Power - dog har de heller ikke noget på lager...
Men elgiganten. Huhu. Seneste trick de har lavet ,er at oprette et telefon abonnement uden underskift... Den værste ud fra en "Karen syn", er udlevering af lånemobil der ej var nulstillet. Det var åbenbart en tøs på 10-13 år alderen der havde den før.
--
Intel i9900k 4.9ghz - Gigabyte Aorus Gaming 7 - 4x16gb B-die 3000mhz C13 - Inno3D RTX 2080 Ti - Triple fan vandkøling - Diverse NVME SSD.
#11 #9
Det er totalt sagen ligegyldigt hvilket grundlag jeg brugte til at benytte min 14dags fortrydelsesret - det er jo røv ligegyldigt om det er fordi jeg ikke magtede at gå med en PC + Stol i en indkøbsvogn 5kilometer eller om det var fordi min søster faktisk var død og det var til hende.
Faktum er - lige så vel som de kan ændre leverings-stedet, så kan jeg jo bruge min fortrydelsesret - og den valgte jeg at bruge og det tog 15 dage efter de havde fået produktet før jeg fik mine penge, og det var en kamp at få dem til at acceptere.
Hvorfor skal i altid være så hellige og fokusere på det som ikke er sagen relevant? (Hvilket er min årsag - den er total ligegyldig fordi jeg har mine 14dags fortrydelsesret - som er min helt egen sag!)
At de bruger 14dage på at accepetere jeg vil bruge min returret og siger jeg SKAL MØDE op i powerhouse med den og det tager yderligere 16 dage efter den er modtaget før jeg får mine popenge er da ikke iorden.
--
#13
Altid være hellige? Kender vi da hinanden til at du kan udtale dig således?
Når en pakke bliver flyttet, så kan det vel give problemer hos Power.
Det er TRANSPORT firmaet der flytter pakken. Tror næppe Power har været inde og gøre noget ved det.
Dertil kan det være, at Power skulle bruge noget tid på, at finde pakken, fordi den blev flyttet.
Og vi fokusere faktisk på, hvad du skrev om... Og fortæller dig så : transportfirmaet vælger at flytte pakken. Således kommer den et andet sted og Power skal så vide noget omkring dette.
--
#13 Det er selvmodsigende. På den ene side accepterede du at pakken kunne blive omdirigeret til en anden pakkeshop hvis din valgte er fuld. Når du så finder ud af at det rent faktisk forholder sig således at din valgte pakkeshop ikke har plads (sikkert pga. Black Friday), så bliver du trodsig og mopset og vil lige pludselig ikke have varene længere.
Du har ene og alene DIG SELV at blive sur på, ikke Power. Så der er ikke nogen, ud over dig selv at blive sur på. Du kan ikke engang tillade dig at blive sur på transportselskabet.
Og et eller andet sted kan jeg sgu godt forstå Power, de er uden skyld i at du ikke vil have pakken.
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD
POWER er det mest LATTERLIGE sted at handle i hele Danmark. De er så tåbelige :-)
--
#14 - Jeg fik af vide at pakken var modtaget og de skulle blot tjekke om den var intakt - 16dage senere fik jeg mine penge.
Hvad grunden til retturet er jo igen ligegyldig og underordnet :)
#15 - Hvad min årsagen til at bruge min returret er jo hele sagen ligegyldig - det er en jurdisk ret jeg har som ikke kræver en grund. At de ikke vil acceptere min anmodning om at bruge returret uden at jeg henter pakken og kører til nærmeste power er jo imod købeloven. At der også går 16dage efter de har modtaget min pakke, før jeg får mine penge er jo også dårlig service.
Jeg har som sagt tilbudt at betale fragten, da det er en omkostning som jeg selv ville skulle stå for ved tilbage forsendelse (så vidt jeg husker, uden at være helt sikkert faktisk)
--
#17
Det skrev du så ikke om i dit første indlæg.
Men kunne det tænkes, at den ikke blev leveret med det samme og at transportfirmaet/Power var noget tid om, at få den ned på deres lager så de kunne tjekke den for skader?
For ellers ja, hvis de fik den fra dag 1 af og kunne tjekke den, så burde der være højest gået 7 dage. Men det kan ske der var nogle problemer med at få den fragtet fra transportfirmaet og over til Power
--
#0 Næ, kundeservice er blevet en by i Rusland, efter de fleste firma'er fandt ud af at det er pænt ligegyldigt i sidste ende.
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
God kundeservice er underordnet hvis prisen er lav nok.
Man skulle tro at det var det nye slogan, som de store spillere er begyndt at bruge. Og det er for sin vis også rigtigt nok. Folk er villige til at tage en chance, hvis prisen er god, selvom folk er blevet behandlet dårligt før.
Alle forventer god kundeservice, men ingen vil betale for det.
--
- Indsæt signatur -
#20
God kundeservice er det hele værd plus mere. Det er god reklame, hvis man har det med sig. Folk oplever en god kundeservice og de fortæller videre / anmelder det positivt og det spredes til andre, der gerne vil shoppe der.
Ligesom med trådene vedrørende frog gaming osv. Hvis de leverede god service, så ville de også få flere kunder, fremfor folk der finder tråde omkring dem der siger anderledes.
--
#21 5000kr er ikke ligefremmen billigt.. og at vente 30-40 dage på ens egne penge er simpelhen bunden af bunden.
--
#22
Og din historie er træls ja. Men det kan handle om flere ting. Og dette tilfælde vedrører kun en medarbejder.
Hvis der var en del flere historier omkring firmaet, så ville man kunne sige "power.dk" generelt.
--
#22
Havde du nu havde læst handelsbetingelserne om returret og især Vores tilbagebetaling af købsbeløbet så havde du set/læst/vidst dette.
Så havde denne tråd også været overflødig
Hvis du benytter dig af din fortrydelsesret, vil vi tilbagebetale alle beløb modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstraomkostninger som følge af, at du har valgt en anden leveringsform end den billigste, vi tilbyder). Tilbagebetalingen vil ske uden unødig forsinkelse og senest 30 dage fra den dato, hvor vi modtog din meddelelse om, at du udnytter din fortrydelsesret. m.m.
Lidt medlidenhed har jeg dog, idet 5000,- selvfølgelig er en del penge at måtte undvære i årets dyreste måned.
--
Med venlig hilsen Fatter
#23 læs tråden.. der flere herinde som siger det samme.. gå lidt op og se der var en som havde 19.000 til gode og skulle bruge 30 dage m.m for at få dem retur...
for slet ikke at snakke om det fup de laver som blev afsløret i kontant.. jeg skriver ikke den her historie for at få "medlidenhed".. mere i håbet om at folk ikke vil handle hos dem...
--
#24
Jeg har læst det her direkte fra powers hjemmeside.. og kan fortælle at det løfte ikke er 5 flade øre værd
"Få pengene retur indenfor få dage Det kan heldigvis hurtigt klares! Så snart at vi har modtaget produktet, vil vi med det samme sætte en tilbageførsel i gang. Du kan derfor forvente at have pengene på kontoen indenfor 3-5 hverdage."
https://www.power.dk[...]
--
#25
Du er besat af at have ret. Hvor mange er det indtil videre? 2-4 stykker? Udad hvor mange kunder Power har?
Det er da sket for mange firmaer derude.. Ikke kun Power.
Det er heller ikke første og eneste firma, der er taget i at svindle. Der var også noget med Telenor, men nogle få stykkers handlinger skal vel næppe repræsentere helheden?
Lidt ligesom de ekstremister i Islam. Man skal vel ikke dømme alle udfra nogles handlinger?
--
Jeg har haft samme oplevelse.. 2 måneder for at få 200kr tilbage efter en webordre.
--
#27 det kræver en særlig logik at blande religion og pc hardware sammen.. men det skal du self havde lov til..
du også velkommen til at låne mig de 5000kr indtil power får nosset sig sammen til noget som helst.
jeg er sikker på de fleste har den slags penge ligende i tomme flasker eller under sofaen. no problemo.
vent til du står i samme situation så forstår du det nok bedre istedet for at komme med den slags nonsens.
--
Jeg handler hoften i Power og har også brugt deres kundeservice. Er vældig tilfreds.
Handler der gerne igen.
--
4960X, Rampage IV, GTX1080Ti, 16GB RAM, SAMS 500GB SSD, RM850, Air 540 NH-U12P,
.......LG 34UM95-P..
#29
Det kræver blot at vi har en debat om hvorledes at dømme noget på en helhed eller udfra nogles handlinger. Om det er fra religion eller andre eksempler er vist ligegyldigt.
Er noget nonsense, fordi det er mine meninger? Udfra din logik, så er dine holdninger også nonsense.
Hvad med at erkende at vi besidder 2 forskellige holdninger til tingene.
Der kan ske fejl. Det er næppe det eneste firma der har haft problemerne. Der stod også, som påpeget, at der kan gå op til 30 dage. Og der var åbenbart sket nogle fejl eller en inkompetent medarbejder, der ikke havde styr på tingene.
Og det skal lige siges, jeg er ikke her for at forsvare noget eller andet. Har været i butikken 2 gange i hele mit liv.
Men, som mit eksempel fra før, skal man virkelig dømme tingene fra en episode?
Folk har også svinet Elgiganten til og ja, det sgu surt at have trælse oplevelser. Men udfra de gange jeg har været der, har der kun været et tilfælde, hvor jeg ville klage over servicen.
Resten af gangene har jeg fået god behandling og faktisk 2 gange med beløb på 3000kr+ per gang, rådet til at handle et andet sted, fordi de ( dengang ) ikke kunne prismatche.
--
Sidst redigeret 11-12-2019 20:03
#26
Det er jo direkte tåbeligt at oplyse det i dit link, især når de skriver noget andet under fortrydelsesret punkt 8.1
Så forstår jeg lidt bedre din vrede.
https://www.power.dk[...]
--
Med venlig hilsen Fatter
--
Sidst redigeret 11-12-2019 20:05
#31 en inkompetent medarbejder..? gider du læse hele tråden så.. det er den ene medarbejder efter den anden.. de fyrer bare et standard svar af igen og igen uden at tjecke noget som helst eller få sagen afsluttet.. "jeg holder personligt øjne med sagen" efter 10 dage.. " der går 2-5 bankdage"... "du har dem i næste uge"... jeg kunne blive ved. Selv det værste firma kan havde gode medarbejder så med din logik er det IKKE okay at kritisere dem... fordi det må man kun hvis det er 100% af dem som gør noget forkert...
du vil forstå det bedre når du står i sammen situation og skal nærmest kæmpe og sende mails konstant i 30 dage for at få sine penge retur. De har fået deres retur.. nu vil jeg også gerne havde mit..
--
Lidt samme oplevelse her.
Bestilte på torsdag inden black friday en computer fra power online til afhentning hos power butik. De bliver ved med ikke at kunne finde computeren i glostrup, jeg har været forbi, ringet og skrevet til dem. Kundeservice siger den er i butikken, men butikken kan ikke finde den.
Den har ifølge power tracking være på lastbilen siden 2/12...
Nu har jeg så sagt til power at jeg ikke gider have en computer når jeg ikke må få den udleveret. De siger så jeg først får pengene retur når butikken har sendt den computer de ikke kan finde tilbage til hovedlager. Det er fandme en JOKE!!!
Jeg tilbød også at kære til Køge for at hente den hvor den var på lager, men det kunne ikke lade sig gøre.
PS de har også taget mine 6000kr end til ja hvem ved hvornår.
ALDRIG MERE POWER!!!
--
#29 #33
Skal siges jeg faktisk har stået i samme situation. Jeg forstår godt frustrationen osv.
Men udfra få tilfælde, hvor der kan ske fejl, vil jeg bare ikke dømme noget til at være uværdig et besøg eller at handle der. Det går self. an på hvilke anklager der er og efter at have set Kontant har jeg også mine forbehold.
Der står også at der kan gå op til 30 dage. Og du havde så åbenbart fat i en, der ikke helt kunne sit job eller kom ind i en stime af fejl. Det kan ske.
Der står tydeligt, at alle dem du kontaktede, de kontaktede den person der styrede din sag. Måske en fejl fra deres side af, at de ikke overtog sagen. Men vi ved ikke hvorledes de gør tingene og kan ske, at de skal overrække sagen til den der nu sidder med den. I din sag, hende der åbenbart havde fejl og ikke formåede at gøre det ordentligt.
Og skal siges, jeg kæmpede med en sag i over et år fra 123 lagersalg, da de fandtes. Så jeg kender udemærket godt til det. Og det var ca. samme beløb.
Sagen er den : de skriver op til 30 dage. Du kæmpede imod en medarbejder. Igen, nogle andre skulle have taget over når der skete den fejl, men vi aner ikke hvordan de arbejder derinde.
--
Sidst redigeret 11-12-2019 20:14
#34 bingo... endnu en med en dårlig oplevelse... men hay... det jo kun 1 inkompetent medarbejder right..
--
#35 forkert.. kun 1 medarbejder kontaktede hende.. resten fyrede bare et standard svar af uden at tjecke eller gøre noget.. eller kom med en historie om at de personligt ville holde øje med sagen.. og intet skete self.. anyway tror jeg har sagt hvad jeg ville sige i den her tråd... håber bare de snart tager sig sammen men det blir nok Januar inden der sker noget.
--
#36
Drop nu det der vendetta halløj.
Jeg har haft ene af gode oplevelser i Elgiganten, men trustpilot har en del anmeldere, der siger anderledes.
Igen, fejl kan ske. Skal firmaet være perfekt før du ikke brokker dig? Din historie omhandler at, når du kontakter dem, så går de tilbage til den ene medarbejder, der sad med den fra starten af.
Men ifølge dig, så skal pengene gå ind dagen efter, alt skal køre glidende ? Det kunne ikke tænkes der skete nogle fejl undervejs?
Hvis du er i arbejde og kommer til at lave adskillelige fejl ved samme arbejdsopgave, skal folk så også komme og sige "du skal eddermame ikke bruge det firma"?
Lad nu vær med at blande folks erfaringer de deler sig her med din egen historie. Du vil enten have at folk holder med dig eller slet ikke skal skrive åbenbart.
Lad mig lige citere :
og han tog direkte kontakt til hende som var ansvarlig for at mine penge blev overført..
En person der sidder med sagen.... Som du selv skrev.
--
Sidst redigeret 11-12-2019 20:20
#14 Du forstår det vist ikke :)
--
#38 Det er curling-generation. De er blevet for forvente. :))
- Hvor bliver det dog trist når alt i samfundet er blevet 100% automatiseret, for så er der ikke noget at brokke sig over...
Jeg har handlet hos Power flere gange, og der har ikke været en finger at sætte på noget.
--
Acer Aspire 3 - Ryzen 3500u (4c/8t Vega 8) | 2x4 gb 2400 MHz DDR4 | 256 GB M.2 Nvme SSD
#39
Tror jeg nogenlunde har styr på det. En person kom til at styre sagen for Op og der gik fejl i den. Vi aner ikke hvad der skete hos dem eller hvordan de arbejder.
Åbenbart er det sådan, at der er en, der sidder med sagen omkring de penge.
Der skete nogle fejl, men de skriver også på deres hjemmeside, at der kan gå op til 30 dage.
Self. surt at der skete de ting der gjorde og jeg forsvarer ikke Power på nogen måde, men at sige man ikke skal handle der baseret udfra, hvad vi må formåde, nogle fejl er da lidt ekstremt.
De fleste butikker har haft fejl også ved returvarere.. Hvis vi skulle alle følge en der har oplevet noget trist fra et firma, så kunne vi næppe handle mange steder.
Igen, det er træls når det sker og ja, måske var dette tilfælde bare noget bullShi.. og direkte løgne, men igen, vi aner det ikke. Så kan heller ikke rigtig dømme situationen.
--
#38 ja folk forventer pengene står der dagen efter plus en flaske vin oven i ikke..? de blev "overført" den 22-11 og det er den 11-12 nu... køb du bare hos power i fremtiden.. så bliver du nok klogere.
--
#40
Samme med mig ved Elgiganten.
Og alligevel er der mange der siger anderledes. Jeg forstår skam godt frustrationen hos folk. Jeg vil have det på samme måde.
Men det går virkelig an på situationen. Er det også andre medarbejdere/bestyrer der laver fejl / er ligeglade eller direkte lyver, så vil jeg også holde mig væk. Men en omstændighed med nogle fejl osv. det kan ske for alle. Og vi er mennesker trods alt. Skulle man følge dette eksempel, vil vi jo, som skrevet før, ikke kunne handle nogle steder.
Og igen, det er sgu en sur situation at stå i og forstår skam godt man er pissed off, for at sige det ligeud. Har selv stået i en situation, hvor det tog over et år at få mine penge igen.
--
#41 folk kan handle hvor de vil.. jeg fortæller bare min historie og de har andre her på siden også gjort.. så kan folk selv bedømme... the end
--
#42
Jeg handler dog mest i Elgiganten. Igen, jeg forstår dig skam godt og jeg føler med dig med de penge.
Det er ikke få penge vi snakker om og alligevel spiller beløbet heller ikke en rolle.
Men man må gå ud fra, der er sket en fejl. Noget andet var, at dem du kontaktede, overtog sagen og også klokkede i det. Men de gik åbenbart til den ene medarbejder som så oplevede fejl eller ikke var kompetent nok til at håndtere sagen..
--
#45 Du tænker meget rationelt og det har jeg det helt fint med.. men du behøves ikke forklarer det for mig jeg er skam helt med. Hvis folk ikke fortæller om deres dårlige oplvelser så ville alle firmaer havde 100% tilfredse kunder på trustpilot score og hvad ville pointen være i det.. folk må handle hvor de vil.
--
#46
Jeg er bare en der ævler løs når jeg først kommer igang. Men det vel også svært at se hvis man ikke kender mig lol.
Jeg håber virkelig det går i orden for dig snart og at du får dig en god jul. Og ja, beklager den situation du kom ud i.
Ville blot give min meninger med :)
--
#47 alle meninger er velkommen..
--
#21 - Jeg er helt enig. Men... Folk går alligevel på kompromis når det kommer til prisen. Så tager mange gerne chancen og handler et sted der har fået blandet omtale, fremfor at betale mere for varen hos en shop der har flere positive anmeldelser end den billigere shop.
Der skal nok være målt på det i hoved og røv, og de virksomheder som har dårlig kundeservice og derved "tabt" salg ved dårligt omdømme, tjener det "tabte" et andet sted. Ved eksempelvis at hyre tåber til at sidde i deres kundeservice, og svare på henvendelser kynisk, arrogant og ud fra et manuskript. Det er billigt. Og er butikken billig i drift, kan produkterne sælges billigere.
Det er en stor cost/benefit analyse der garanteret er blevet lavet grundigt, for at se, hvor man kan spare, uden det går ud over den forventede fortjeneste. Anmeldelser og omdømme kan sagtens sejle, samtidig med at omsætning og fortjeneste stiger år for år.
--
- Indsæt signatur -
#49
Ja det giver jeg dig ret i.
Folk kan nemt overse ting. Lidt som det snyd de blev taget i. "Men vi har en anden ting du kan købe". Osv.
Heldigvis har vi en god nok social medie, der kan oplyse andre om ens situationer. Og det har også gjort, til dels, at nogle firmaer måtte oppe sig for at følge med, eller tja, nærmere sagt, levere den service man skulle tro de ville fra starten af. Men der sker upsere og firmaere som Power lever , som du selv skriver, af at sælge ting billigt, så kan de godt skippe på andre ting.
--
har også kun oplevet dårlig service i power så handler der heller ikke mere. :)
--
2500K-NH-D14-GA-Z68XP-UD3- CS DDR3 16MHz 16GB CL9 GTX 1060-CM Storm Trooper-2TB 64MB 7200RPM SATA3-SamEVO850-M12II 850W
#51 Hvis du vitterlig kan holde den, så respekt.
Realiteten er dog at de fleste, der skriver sådan, oftest er de første som står i køen, når der et tilbud i næste uge.
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
#41 Min kommentar gik netop på at de jo skal reagere på de 14 dages returret.
Men skriver de, som du siger, at der kan gå op til 30 dage, så har de jo sådan set ikke gjort noget galt i den sammenhæng, det må jeg så være enig med dig i :)
--
#6 Hvordan kan de hæve penge fra dit kort ved en Click&Collect du aldrig hentede, når man først betaler for varen ved afhentning?
--