Altså det er onsdag i dag, så jeg vil nok sige, at du skal lægge lidt is på ;-)
Den bliver nok forsøgt leveret i morgen.
--
Hvis du har bestilt mandag aften så er tingene pakket og sendt tirsdag, og med 1-2 dages levering giver det dem til torsdag, så jo, vent tålmodigt til imorgen ;)
(kender det godt, købt nyt hardware, og hænger ud af vinduet hvert femte minut og glor efter pakkemanden :D )
--
#2
Jaaa, men som skrevet var den allerede sendt mandag aften og klar til levering tirsdag morgen. :)
Men jeg væbner mig med tålmodighed.
--
Jeg skulle modtage noget hardware i går. Og har tilmeldt mig Postnords ting, hvor man får et klistermærke til postkassen, som viser hvor de må stille pakken, såfremt man ikke er hjemme. Dette valgte de dog at ignorere og jeg fik en besked om at de forgæves havde forsøgt at aflevere pakken 9.43, og derfor havde de taget den med igen. Jeg kunne så først afhente den i dag ved en eller anden postcentral. Håber ikke det sker for dig, nu du er en kende utålmodig ;-)
--
#2
NEJ
Happi er en del af proshop, derfor har de stort set det samme på lager og levere ofte dagen efter hvis man bestiller inden kl 21, selv om der ikke står det med bestil inden kl 21 og vi sender samme dag
happii ApS
Michael Drewsens Vej 22
DK-8270 Højbjerg
Danmark
CVR: 18 96 62 39
Proshop ApS
Michael Drewsens Vej 22
8270 Højbjerg
Danmark
CVR: 18 96 62 39
--
#4
tjk på postnords app, der står hvornår du kan forvente levering af din pakke
--
Sidst redigeret 10-10-2019 10:31
Alternativt kan du ringe til dem?
--
I5 9600k - Evo 212 - 1070 Gaming X - HyperX 16 GB 2400 mhz - UV400 240GB - CX550M - Thermaltake Core V21
#5
Lige præcis. Jeg har aldrig haft problemer med Proshop, og den eneste grund til at jeg valgte Happii er fordi de tilbyder anden type levering - mærkeligt nok...
Heller ikke nogen opdatering i dag fra PestNord. Jeg tror det bliver et kald til kunderservice.
--
Sidst redigeret 10-10-2019 13:52
Sgu en skam folk skal skyde sådan efter PostNord, sgu efterhånden det eneste selsakb der stadig har danske chauffør.
--
I5 2500K 3.3 GH--P8P67 PRO--GTX 670--Samsung 840 500 GB--Western Digital Black 500GB-Seagate 2TB-Cool master 700 Watt--8GB 1600 Kingston Hyperx
#9 Normalt ville det være sådan, at kvaliteten af arbejdet er bedre, når det er en "dansk medarbejder". Men i det her tilfælde lader det til at være modsat. Jeg har ingen problemer med DAO, GLS, UPS osv, men med PostNord oplever jeg fejl / underligheder mere end hver anden gang, de skal levere noget.
--
Jeg ser ikke indlæg fra gæster. Så gæst: Opret en profil :-)
#9 -
Weide - Det gør jo desværre ikke nødvendigvis servicen bedre :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg har lige snakket med PostNord kundeservice, som i øvrigt var rigtig hurtig til at finde ud af hvad der var galt.
Det viste sig at der rent faktisk var gået noget galt i deres system, så pakken har aldrig fået yderligere opdatering på mit pakkenummer. Jeg kan forvente svar fra deres sagsbehandler inden for 1-2 hverdage...
Jeg har dog tænkt mig at gå ned og høre om de rent faktisk har modtaget pakken, i den butik hvor jeg havde bestilt levering til.
--
Sidst redigeret 10-10-2019 14:11
Og sidste opdaterng.
Jeg har været nede i butikken og hente min pakke nu, hvor den så sikkert har ligget i 2 dage nu...
Bare for at slå det fast - det har intet med Happii.dk at gøre - det er PostNord der har fejl i deres system. Der var faktisk en anden person foran mig som havde et lignende problem.
--
Fejlen kan være ved postnord system, det er lettest at sige. Men det er nok mere sandsynligt at den ungarbejder butikken har sat til at modtage pakker, ikke har gidet sit arbejde og at din pakke derfor har ligget og gloet. Det er desværre alt for normalt og pisse irreterende. Efter de lukkede posthusene og blev udliciteret til random butikker, er det virkelig gået ned ad bakke på det punkt.
--
i7- 5820K | X99A MPOWER | EVGA 980TI SC+ | 32gb HyperX ram | 500gb Samsung 960 EVO | 4tb Seagate SSHD | Corsair RM750 | Meshify C.
#14
Øh, kundeservice host PostNord havde jo netop bekræftet at fejlen var deres. Og personen i butikken sagde også, at pakken var blevet scannet ind.
--
#5
[size=53284349] NÅH [/size]
--
endnu engang. la vær med handle steder der gør brug af post nord. De kan ikke udføre deres arbejde i mere end 1/2 af tiden. alt fra lagermedarbejdere til chaufføre til kundeservice til omdelere forekommer 500 % debile. jeg tænker det er en prank på nationalt plan. hvor længe kan vi drille danskerne før der reageres....
--
Jeg har samme problem så ringede til Postnord nu er pakken efterlyst. bestilte søndag aften. skulle leveres tirsdag, nu er det torsdag :-(
pakken er ikke i butikken
--
#17 rolig nu, nu har jeg nok fået 500 pakker gennem tiden med Postnord og aldrig en været forsinket eller forsvundet, dette har jeg dog oplevet 3 gange med GLS 2 gange med dao, og 2 gange med GLS hvor indholdet var smadret i pakken med GLS fordi de havde kastet med den ;)
Siger ikke Postnord er den bedste på markedet men problemer har jeg aldrig haft ;)
--
Guys rolig nu. Kan vi ikke bare blive enige om at Bring er det ringeste fragtfirma overhovedet, og så komme videre?
--
- Indsæt signatur -
Sjovt, hvordan tråden pludselig tog en drejning til at diskutere fragtfirmaer. En smule OT måske.
--
#21 - Størstedelen af tråde på HOL bliver drejet i en helt anden retning i løbet af ganske få indlæg. Du må være ny her :D
--
- Indsæt signatur -
fejl
--
Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon.
--
Sidst redigeret 11-10-2019 18:18
Er det offtopic at diskutere fragtfirmaer i en tråd om fragt og levering....?
Bitches ??
--
Jeg har lige oplevet at vente i forever på en pakke, fordi postnord havde taget den (GLS pakke).
Hvordan sådan noget sker, og at der går så lang tid inden de opdager det ikke er deres pakke, er mig en gåde. I det mindste fik jeg pakken i sidste ende.
--
Ncase M1, 16gb DDR4 3200Mhz, 2060 super, delided i7-6700k @ 4,5Ghz, SF600.
#22 - Semi ny måske. Men kan godt følge dig ;-)
#24 - Ja? Der blev ikke spurgt til holdninger til fragtfirmaer i OP. Derfor er det off topic at bringe indlægget ud af den tangent. Bevares, det er ikke far-fetched OT! :-D
--
hvis man blir så forstyrret af at opleve at en tråd er på vej off topic, forekommer det mig svært mystisk at man så tager sig tid til at pointere off topic og dermed bringe tråden endnu mere offtopic....
men # 25 - jo bare endnu et eksempel på absurd virksomhed. post nord må altså være en del en større national prank. Man kan ikke udføre et arbejde så ringe, medmindre man helt bevidst lægger sig i selen.
--
Jeg er ikke klar over om PNs medarbejdere er 500 procent debile (hvad er det for noget vrøvl) eller om de er racerene danske statsborgere med blå øjne og lyst hår (mere vrøvl) men efter at have valgt levering til en pakkeboks konsekvent, har jeg haft nul problemer.
Tidligere var der ofte afhentningssedler i min postkasse, uanset om jeg var hjemme eller ej, så man kan lige så godt bestille til levering i boks.
--
Random dude on a random forum