Hej
Jeg står i den situation at UPS har leveret forkert, altså ikke bare det sadvanlige hos naboen, men i en helt anden lejlighed! Og derefter til en nabo.
Jeg har ingen papirer fået omkring leverancen, og jeg ringede indtil support idag, og de siger at de ingenting kan gøre :( Jeg kender absolut ingen i den anden lejlighed, men ved et tilfælde møder jeg den ene nede i vaskeriet, og hun siger at hun har fået nogle papirer fra UPS omkring min leverance, hvilket jeg ikke forstår.
Hun siger ikke at hun har modtaget noget, men det er naboen der har taget imod den, jeg ringer på men hun er ikke hjemme. Ikke så meget forvirring nu hvor pakken er, men i det hele store spørgsmål.
Må man godt levere til en helt anden opgang også derefter til en nabo? Uden at blive informeret om hvor pakken overhovedet er.
Det skal lige nævnes at jeg ringede til UPS igår også, da jeg var nysgerrig hvor pakken skulle befinde sig, de svarer venligt at den skulle være hos min nabo, men jeg ringer på og de har ingenting fået. Dermed står jeg her i den her situation, og dermed spørger om hjælp :)
Det er jo en fejl fra UPS side af! Men jeg ved ikke om det er noget man kan klage over. Håber i kan hjælpe, og dermed kan videregive jeres viden.
--