De har sikkert solgt ekstremt meget den dag, så det tager jo tid at komme igennem ordrene, kan være de ikke har set at den er udsolgt før efter et par dage, også skal allesammen kontaktes, men det er da ærgeligt når den stod som ikke udsolgt da du købte den. Aner ikke hvad man har ret til?
--
HTPC - OpenElec XBMC
hvis du har købt og betalt, gå jeg ud fra du har modtaget en faktura?
i så fald, har du ret til at få dine vare, og det er butikkens problem at anskaffe den vare.
har læst nogle eksempler dog på luksus biler, hvor en sælger har solgt en bil der var produceret i 999 eksemplar. Så han kunne ikke skaffe bilen, så det endte med sælger måtte betale 3x bilens pris, for at købe den af en anden køber.. men kunden skulle stadig betale den oplyste pris som var faktureret til ham..
dog ved jeg ikke om loven er sådan omkring alting. Men vil mene det er butikken der skal skaffe varen, og at de ikke "bare" kan smide "bummerten" over på dig..
--
Jeg har sagt det en gang, og nu siger jeg det igen. Jeg har sagt det 1 gang.
#2
Normal praksis for komplett (og alle andre web-shops for den sags skyld) er, at man får en bestillingsbekræftelse - ordrebekræftelse/faktura kommer først når varen sendes, ligesom pengene heller ikke bliver trukket før.
--
http://ddns.hamdenkloge.dk[...] #3
"Fik bestilt og betalt", så ved jeg jo ikke om OP mener hans penge blev reserveret på hans konto, eller faktisk trukket..
men ja, hvis der ikke er faktura, eller trukket nogle penge på din konto er der intet at komme efter.. det bare generel langsom/dårlig service fra butikkens side efter min mening.
--
Jeg har sagt det en gang, og nu siger jeg det igen. Jeg har sagt det 1 gang.
Hvis de havde et ordentligt lagersystem, så burde sådan noget ikke ske. Men hørte også at deres system gik ned og i den omgang kan de selvfølgelig godt være at deres systemet er kommet ud af balance i forhold til lageret.
--
Hjælp til hosting-junglen: http://www.billig-webhosting.dk[...] 6# Nu kører komplett samme lager for 3 lande, så der kan nemt komme mange bestillinger på samme, eller inden for meget kort tid, og når en vare ikke er reserveret før betalingen er gået igennem kan det ske at der kommer dobbeltbookninger på varer.
Det sux ass, men det sker desværre.
0# prøv og skriv til komplett om de ikke kan give dig et godt tilbud på noget lignende istedet
personliggt skal jeg ikke have acer igen efter jeg har oplevet hvor mange fejl der er pr solgt enhed
--
Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
Betalt blot defineret som gået igennem deres betalingsmodul.
Forventer ikke noget, er bare ærgelig over at de er så tunge i måsen, inkl at jeg ringer til dem og de siger at den nok skal blive sendt idag.
Har selv været i retail og ved at systemerne har svært ved det, menn så må man burde komplett være store nok til at få mandskab ind til at tjekke det igennem. Og det er jo ikke første gang de holder udsalg....
Tror bare jeg er ved at blive en mavesur gammel tosse.
Tak for jeres input
--