hvorfor ikke bare få dem til at hente den rigtige drikkevare ? problem solved
--
don't fix it if it aint broken
HOL bruger siden 2004
Justeat er bare et link mellem kunden og butikken... De kan ikke gøre noget.
--
der skulle lige have stået lidt mere efter
"e kommer med det rigtige mad men de forkerte drikke vare man tilbyder dem de kan tage drikke varen med retur og give mig pengen for det det ville de ikke."
da de ikke ville tage drikkevaren med retur og tilbage betale pengene bad jeg dem tage det hele med retur
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#1
de fik tilbud om at give pengene retur for drikkevaren det ville de ikke, gider squ da ikke sidde 15-20 min og vente på de kommer med de rigtige drikke vare også spise kold mad.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
EJ MAND JEG BAD OM ZERO IKKE LIGHT, FUCK DET STIK DIN CHEESEBURGER SKRÅT OP.
Og gud forbyde du skulle spise din mad og drikke et glas vand imens du ventede på de rigtige drikkevare.
--
i5 2500K / Asus Sabertooth P67 / 6950 CF Unlocked / 8gb Mushkin Redline /
Hvad er du oppe og ringe over?
At du fik Sprite i stedet for Cola?
Eller snakker vi om en 1,5L Cola i stedet for 200kr øl/vin?
Fejl sker jo, hvis du er så utilfreds med restaturanten så vælg dog en anden næste gang.
Jeg har i øvrigt kun gode oplevelser med just eat.
Mvh
Therunner
--
#5
så hvis du bestiller en noget og får noget andet end det du bestiller så siger du bare ja tak og finder dig i det ?
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
Lyder sku mærkeligt, har os engang været ude for en "fejlleverence" på en bestilling gennem justeat. Der ville pizzamanden heller ikke tage den forkerte pizza retur og komem med en ny. Men efter at jeg ringede til Just-eat, kontaktede de pizzabiksen, og så kom der en ny (rigtig) pizza.
--
#7
Jeg bliver ihvertfald ikke tøse sur og nægter at tage imod maden fordi jeg fik forkerte drikkevare.
Iøvrigt ligger mit pizzaria inden for 50m, så jeg går selv ned og ser dem lave den, så får jeg det som jeg vil have :)
--
i5 2500K / Asus Sabertooth P67 / 6950 CF Unlocked / 8gb Mushkin Redline /
#9
Jeg blev først sur da han ikke ville tage de forkerte drikke vare med retur og give mig pengene retur.
Jeg gav dem en nem og hurtig løsning der ikke behøvede koste nogle af os tid eller eller penge.
nærmeste her er en macd også vil jeg squ hellere spise min kats mad :)
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#9 Nu vil jeg ikke starte nogen flame war.. men kort og godt er det jo ikke iorden at de tager den forkerte vare med og nægter at betale DEVIL tilbage. Det er jo deres fejl, og derfor burde de stå inde for den fejl de har begået.
--
http://www.geekfp.com[...] Kom ind og læs på vores side! :)
- der er reviews, guides og generel information omkring hardware Jeg køber som regel kun hos en enkelt eller 2 når man bliver stamkunde hos dem er de generelt også meget bedre med leveringen af det rette. Men jeg har været ude for noget lignende hvor jeg havde bestilt nogle ting og ville have noget andet på pizzaen istedet for noget andet fyld så ville han have 10 kr mere da han kom ud fysisk når jeg betaler med dankort. Det var ret fornærmende imø men da det kun var 10 kr så gad jeg ikke lave det til et problem da jeg købte ofte der og af en eller anden grund af dette pizzaria det eneste der vil have en underskrift på kvitteringen hvergang. Det værste jeg har oplevet var dog at jeg ikke fik noget mad selvom de havde accepteret den, jeg troede det var forsinket på grund af travlhed eller lign og gav dem en 40 minutter ekstra, da jeg så ringer til dem siger de det er for langt :S
Iøvrigt er det point man kan bruge i shoppen noget værre skidt alt hvad man kunne tænke sig at bruge dem på er jo altid udsolgt men generelt er jeg dog tilfreds med hvordan det fungerer har sjældent problemer og bestiller som sagt kun hos få da jeg har fundet et pizzaria der laver ordentlig pizza hvor den er tynd/sprød og fyldet ikke smager som en helhed af ost :D
--
I2500k-Gtx580-8gb Kingston HyperX-120 OCZ Agility 3
Fair nok, mig der ikke lige læser ordenligt, er rigtigt at hvis du bare beder om penge tilbage for de forkerte drikker vare, og at de så nægter at det noget pis.
Men så er det så simpelt at man lader være at købe der en anden gang.
Ved ikke om jeg meget priviligeret men jeg har da en ca 15 forskellige steder at vælge imellem lokalt så det jo bare finde et sted hvor det ordenligt.
--
i5 2500K / Asus Sabertooth P67 / 6950 CF Unlocked / 8gb Mushkin Redline /
#11 Ja, og den må så stå for pizzeriaets regning. Pris, kvalitet, kundeservice osv. varierer fra sted til sted. Det kan ikke være Just-Eats ansvar med mindre de udtrykkeligt har givet udtryk herfor.
--
Dårlig service må man sige. Man skal selvfølgelig have lov til ikke at tage imod drikkevarerne hvis det er de forkerte. Kan ikke se hvorfor folk ikke kan se det logiske i det. Har jeg bestilt Uncharted 3 på nettet og for leveret Dirt 3 ville jeg sjovt nok også have mine penge igen da varen er forkert. Og så er det ligemeget om det er cola eller en bil.
Når det så er sagt, så er jeg næsten helt stoppet med at bruge just eat. For det første er der næsten altid hurtigere leveringstid hvis man ringer ned og bestiller, og for det andet så er det tit andre priser på just eat end hvis man kigger i deres brochure.
--
Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!
Og så lige hvad der står på just eat:
Kundepleje er meget vigtig for JUST-EAT, så hvis du er utilfreds med kvaliteten af den mad, du har bestilt via denne hjemmeside, vil JUST-EAT med forbehold af § 3.3 nedenfor, hvis det er muligt, hjælpe dig med at få tilbagebetaling fra restauranten op til et maksimalt beløb, der svarer til værdien af den oprindelige bestilling.
3.3 Såfremt du måtte have en klage over kvaliteten af mad eller ydelser, som restauranterne på denne Hjemmeside leverer, skal du søge om eventuel erstatning direkte fra restauranten. JUST-EAT kan ikke foretage tilbagebetalinger på vegne af restauranterne og er ikke ansvarlig for tilbagebetalinger, som du måtte have søgt om. Alle klager skal først indgives til restauranten, og restaurantens egen klageprocedurer skal i givet fald følges, før JUST-EAT kan svare på en klage.
--
Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!
#15
nemmelig også derfor min overskrift er hvorfor bruge justeat de yder jo ikke mig nogen form for service eller sikkerhed.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
Jeg vil sku aldrig bruge Just-eat til at bestille..
Foretrækker personligt fremmøde, så ved man hvad man får..
Og så er det nemmere at ordne, hvis noget af fyldet går galt.
--
Du lyder godt nok som lidt af en drama queen. Du er sgu nok ikke den eneste der bestiller pizza sådan en søndag aften. At du så får de forkerte drikkevarer med og begynder at skabe dig som et eller andet lille barn forstår jeg da godt nok ikke at du overhovedet kan få dig til. De har da muligvis rimelig travlt, så lad da vær med at bære den sådan af og så hav lidt respekt for det medmenneske der trods alt kommer med din aftensmad.
--
Jeg har brugt Just Eat en enkelt gang, og det virkede det skam meget nemt. Bestilte en pizza og 1½ liter cola. De kom på slaget og der var ingen bøvl.
Det lyder godt nok som et træls pizzeria du har bestilt ved, og en mindst ligeså træls just eat mand du har snakket med. Selvfølgelig skal du have pengene tilbage
--
But remember, there’s always tomorrow.
There’s... always... tomorrow...
Setup i profil!
#19
hvorfor skal jeg betale for noget jeg ikke har bestildt ?
jeg har masse af respekt for mine med mennesker og det kan da sagtens tænkes de har travelt.
derfor havde det da været super for alle han bare havde taget drikkevaren med retur og givet mig pengene retur.
hvordan er det skabe sig at sike du har de forkerte drikkevare med dem drikker jeg ikke forde jeg ikke kan lide det så den tager du bare med retur også får jeg mine penge retur.
du lyder squ da som en klaphat hvis du bare finder dig i hvad som helst.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#21
I stedet for at begynde at bitche så tag sgu da bare mod de drikkevare og så luk den der i stedet for at bede ham om at tage hele lortet med tilbage. Hvorfor overhovedet skrive om det her? Er det for at starte en eller anden protest mod JustEat?
--
#22 Som du kan læse allerede i overskriften. Hvorfor bestille mad gennem justeat? Han undre sig over hvorfor man skal bruge Just eat, hvis de ikke gør noget alligevel?
--
But remember, there’s always tomorrow.
There’s... always... tomorrow...
Setup i profil!
#23
De gør det muligt at bestille mad over nettet. Det er jo ikke så svært at forstå?
--
#23 Point i point-konto:D
--
ASUS P8P67 Deluxe, Intel i7 2600k, ASUS 6870, 8GB DDR3 1600MHz Corsair Vengeance CL9
#0 fordi man kan bestille over nettet, se restauranter i området, om de har åbent, og se deres menukort
Nogen gange fucker de lidt op, men til gengæld har jeg flere gange fået halvanden liter cola hvor jeg kun havde bestilt og betalt for en halv ;) Jeg er meget tilfreds
--
i7 2600k | P8P67 pro | Vertex 2 128GB | GTX 460 | Vengeance 8GB | Caviar Black 1TB | HX650W | Mugen 2 rev b | Define R3
#24 Så kan du jo fint skrive det til #0 istedet for at skrive at han er en drama queen og skaber sig som et lille barn.
--
But remember, there’s always tomorrow.
There’s... always... tomorrow...
Setup i profil!
#22
Jeg er ikke en bitch det er da nærmere dig der er det hvis du lader folk fucke dig fordi du ikke tør sige imod når du ikke får det du bestiller.
hvorfor skal jeg betale x antal kroner for en vare jeg bare vil hælde i håndvasken ?
som en anden skriver heri tråden hvis du bestiller et spil og får leveret et andet vil du så bare finde dig i det.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#27
Men samtidig er det jo netop ikke det han fokuserer på i den her tråd. Det går jo udelukkende ud på at svine en eller anden til, der åbenbart har leveret en forkert drikkevarer til ham. Han ved sgu da udemærket godt hvad JustEat skal bruges til i forvejen.
--
#22. Du er da en sær snegl. Skal han være taknemmelig for folk gider lave hans mad når han betaler for det? Desuden kommer #0 med en fair løsning for begge parter som sælger ik vælger at tage imod
--
#28
Jeg kan da ikke se hvordan det gør mig til en bitch at jeg accepterer at alle ikke altid kan leverer 100%. Slap sgu da af og snup dig en tudekiks. Det har du jo tydeligvis brug for.
--
#30
Du kan da selv være en sær snegl.
--
#31
Tror bare vi skal være enige om det eneste du kan er at svine folk til.
fint nok du er en vuss der finder sig i at skulle betale for ting du ikke har bestildt.
Det jeg undre mig over med just eat som går hen over hovedet på dig fordi du har travelt med at kalde mig alt muligt er at
der ikke rigtig er en ide i at bestillen gennem dem fordi de ikke hjælper en når en resturent ikke lever op til det man for venter, at levere den rigtige drikke vare er squ ikke raket videnskab, jeg godtager jo de kan lave en fejl men jeg vil ikke betale for det hvori du så mener jeg er en bitch og en queen,
havde de bare sagt undskyld vi har leveret en forkert drikke vare, vi tager den med tilbage og du får pengene retur den koster, havde jeg været glad og spist min mad med et kedelig glas vand, men jeg vil squ ikke betale for drikkevare jeg bare kan hælde i håndvasken.
Så for at skære det ud i pap til dig
hvorfor bestille ved justeat når man lige så godt bare kan ringe til resturenten og få leveret, når det eneste justeat gør er at tage en profit uden at yde andet end en betalings mulighed.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
Lol..
Fik lige en god griner over denne tråd, Sad lige og så en god gammel world war II film, med folk der mister alt og alle for øjne af dem,virkelig stærke sager. Så tænder man computeren og læser en 34 fælter lang tråd om nogle forkerte sodavand. ;-) Syg kontrast! Vi har det virkerlig for godt i DK.
Hep Devil, synd med dine sodavand, men tak for underholdningen.
--
At tænke før man taler, er som at tørre sig i røven før man skider. ;-)
#35
vi kan hurtig blive enige om der er meget værrere problemer i verden, og ja det er måske småligt at brokke sig over en forkert leveret drikke vare.
du kommer i det mindste med lidt fornuft til tråden hvor andre bare kommer med mudlort og tåbeligheder.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 *
*G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
Just-eat er din bedste ven lige efter google. sådan er det lev med det...
--
//p7p55d-e Pro//I5 760@ 3.8 1,27v//H70//4Gigs kingston 1600hz//60GB SSD F60+2TB WD//TX750W//2xGTX 570 Twin Frozr II+III//Silverstone FT02//
Jeg kan saktens følge #0 holdning. Det er sgu lidt for dårligt at de ikke tilbyder og udbedre fejlen som DE har lavet.
Butikker LEVER af tilfredse kunder og sådan noget som det her kan saktens give dem lidt badwill.
Det skal samtidig siges at jeg har brugt just-eat siden de startede og har kun haft 2 fejl leverancer og der tilbød de og rette fejlen med det samme. Det var igennem just-eat at jeg brokkede mig da det var forkerte pizzaer jeg fik.
Hvis nu firmaet som leverede varene til #0 kigger med så læs her :
Det tager lang tid at opbygge goodwill men det tager ingen tid at få badwill. Du ville heller ikke rejse til finland hvis du have bestilt en rejse til Dubai vel !!!!!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #0
Du skal bruge just-eat i det tilfælde, de rent faktisk kan gøre noget, og restauranten erkender sin fejl.
Det er tydeligvis ikke tilfældet.
Jeg er bekendt med to situationer, hvor det har været rart med just-eat.
1. Der bliver leveret mad, i dette filfælde sushi. Der mangler noget af maden - en simpel ting som tang, men nogen havde glædet sig.
Just-eat bliver kontaktet pr. mail, og ikke ret lang tid efter, ligger der et forslag om en rabatkode på det beløb der mangler varer for. Dette accepteres, og en kode fremsendes.
2. Maden der leveres er åbenlyst helt forkert. Der er altå byttet om på 2 ordre. Just-eat kontaktes, og de får meldingen fra restauranten, at de er klar over der er sket et mix-up. En time senere kommer den rigtige mad, og den oprindeligt leverede mad beholdes.
Begge tilfælde har just-eat kunnet gøre noget, fordi restauranten har erkendt eller er klar over der er et problem. just-eat kan selv sagt ikke erkende og kompenserer dig for en fejl, som restauranten ikke selv erkender.
--
+1 indlæg = *PUFF*
Lav din egen hol-setup-liste: http://hamdenkloge.dk[...] Latterligt..
Det er en fu*king sodavand de ikke gider betale tilbage for, som de ikke mister noget af. Det er da ynkeligt og utrolig dårlig kundeservice. Måske du vil fortælle os hvilket sted det var fra du bestilte?
--
#pizzariaet har ikke leveret, hvad der er bestilt.
Kan sagtens følge devil i, at det er ringe service både fra pizzariaet og justeat. selvfølgelig skal han have pengene retur for drikkevarene eller om de tage det hele med retur og levere noget helt frisk mad med den rigtige soda.
det skal ikke gå ud over kundens madkvalitet, at pizzariaet har lavet fejl.
--
Macbook Pro 15"
#41
Kan du fortælle mig, hvad det er just-eat skal gøre?
--
+1 indlæg = *PUFF*
Lav din egen hol-setup-liste: http://hamdenkloge.dk[...] tjaah jeg plejer bare at smide en dårlig bedømmelse i hovedet på dem hvis de ikke makker ret.. :)
--
AMD Phenom X2 555BE /X4 B55 3,6ghz | 2x2048MB Crucial 1400MHZ | 1GB ASUS 6850 OC | Creative Audigy 2 ZS, Intelli Mouse 3.0
#42 ja det er rimeligt simpelt. de skal slette ordren. Pizzariaet skal naturligvis ikke have penge for noget de ikke har leveret.
--
Macbook Pro 15"
Handler ofte igennem just-eat og synes det er et smart koncept, men desværre er der tit fejl fra restaurantens side her i kolding i hvert fald. Og problemet er jo at alle spisestederne acceptere ALLE ordre selvom de ikke kan nå det inden for tidsgrænsen fordi det er lig med flere penge i kassen, men konceptet skulle jo netop sikre en bedre kvalitet og en leverance til tiden.
Men derfor skal de jo overholde den bestilling man laver uanset hvad! Og hvis alle brugte det point system hvor man kan "straffe" spisestederne ville det være nemmere at sortere de dårlige fra... Selvfølge skulle de give ham penge retur...
--
*Asus p6t deluxe v2-core i7 920-Asus n560ti-6x kingston kvr1333d3n9/1g-seagate momentus xt 320gb-corsair tx750*
#44
Jeg er ikke enig.
Det er jo heller ikke billetnet der skal betale dig dine penge tilbage, hvis den koncert du har været til, ikke har leveret som lovet.
Just-eat levere en nem måde og vælge hvem man vil have til at levere ens mad.
Du har så endda lavet det sådan, at du kan betale direkte online for din mad.
At restauranten så ikke formår og leve op til det DEN lover, er en anden sag.
Det er ene og alene dem i restauranten i den her sag, der er nogle klaphatte.
--
+1 indlæg = *PUFF*
Lav din egen hol-setup-liste: http://hamdenkloge.dk[...] #46 De skal sige til dem at de ikke kan arbejde sammen med dem hvis de ikke levere den rigtige vare
--
But remember, there’s always tomorrow.
There’s... always... tomorrow...
Setup i profil!
tror ikke du kender til justeats model. Når der betales online går 90% til pizzariaet og 10 procent til justeat. Hvis maden så ikke bliver leveret korrekt betyder det blot, at de penge, som skulle være udbetalt til restauranten ikke bliver udbetalt, samtidig med justeat ikke får deres 10% dvs. justeat får ingen penge i hus ( men taber heller ikke noget) og dertil får brugeren sine penge retur.
den eneste som taber er pizzariaet, som har leveret forkert, hvilket jo også er fair.
--
Macbook Pro 15"
#48
Selvfølgelig er jeg klar over modellen. Evnesvag er jeg ikke.
Just-eat tager sig så fint betalt, for at levere en portal mellem restauranten og kunde.
Men du må da kunne forstå, at just-eat ikke bare kan lade pengene gå tilbage til kunden, når der ikke er enighed om et problem.
De har ganske enkelt ikke ret til det.
Kunne de det, ville det jo ende med, at ingen betalte for den mad de fik leveret, fordi de bare kunne sige til just-eat. "Jamen maden var kold. Jeg vil ikke betale"
Du ringer heller ikke bare til banken og siger, at de skal føre pengene tilbage for den vare du har købt online, for de har altså ikke leveret som lovet.
--
+1 indlæg = *PUFF*
Lav din egen hol-setup-liste: http://hamdenkloge.dk[...] Hvorfor ikke lære at lave lækker næringsholdig mad? ^^
--
AMD Phenom X2 555BE /X4 B55 3,6ghz | 2x2048MB Crucial 1400MHZ | 1GB ASUS 6850 OC | Creative Audigy 2 ZS, Intelli Mouse 3.0
#0 Find de nærmeste 3 pizza-joints og få et menukort fra dem (eller vent til de dukker op med rekvalmerne). Ring så og bestil maden direkte og hav en kasse med kontanter til at afregne.
Så har man muligheden for at afbestille lortet, hvis de kommer for sent!
Sidste gang bestilte vi pizza kl 18 et sted i Kbh via justeat.dk og det tog næsten 3 timer, før de dukkede op... Men vi havde jo betalt via justeat.dk. Efter vi havde ringet 3. gang og rykket besluttede vi os for at gå ned efter en rulle i stedet på den lokale, men så så tilfældigvis pizzabilen på vej hen mod adressen, selvom vi havde ringet 4. gang og afbestilt ordren (og havde opgivet at få pengene igen).
Jeg bruger ikke justeat.dk længere. Ikke fordi konceptet er galt, men jeg vil betale kontant ved levering, og have direkte kontakt med sælger.
--
#51 Jeg betalte da kontant? Det kan være at det kun er nogle pizzariaer der tilbyder det. Jeg betalte ihvertfald 118 kr ved fordøren
--
But remember, there’s always tomorrow.
There’s... always... tomorrow...
Setup i profil!
#52 Jeg kan stadig godt lide at ringe til pizzamanden selv.
Hvis han siger "Tji minutter", så går der 30 minutter... Hvis der er laaang svartid ved telefonen og han så siger "øøøøøøøøøøøøøøh .... tji... minutter... tror jeg", så går der gerne 2 timer. (Han skal jo lige nå at tælle bestillingssedlerne). ;-)
--
#53 Haha, jeg har nu kun god erfaring med mine pizzapushere
--
But remember, there’s always tomorrow.
There’s... always... tomorrow...
Setup i profil!
Well jeg har kun gode oplevelser gennem just eat.
Som nevnt tidligere er de kun formidlere, deres opgave er kun at sige hvor der er resturanter nær dig der er tilmeldt og vil levere ud i en nem overblik, når et firma laver fejl er det ikke just eats fejl, men den lokale pizzzaria (eller hvad man nu bestiller)
Just eat fjerner først resturanter når de direkte snyder, eller er til fare for kunden.
det kan beskrives som:
1. folk gentagende gange skriftligt og telefonisk klager over en opførsel, som kunne være: glemte vare, forkerte varer eller ulovlig opkrævning.
2. farlig mad er det man betegner resturanter der får sur smily.
Jeg har set nogle resturanter få opsagt deres kontrakter, med just eat, netop fordi de fik sur smily.
Nogle resturanter opkræver et "ekstra gebyr" for at gå op af trapper, for at køre til et bestemt område, eller ligende. dette er ulovligt, for ved at de accepterer jeres bestilling, og udlevering er en del af bestillingen, så gælder bestillingen som en binbndende kontrakt, og de må ikke opkræve ekstra for det.
andre tager forkerte varer med, her har du 2 rettigheder, de skal som udgangspunkt tilbyde at bytte en eller flere varer, til det du har bestilt, inden for 1 time, da de skal ha muligheden for at få fat i varen, er det for meget har du ret til at ophæve kontrakten helt eller delvist, der må pizzariaet bestemme hvad de går med til. delvist betyder at de giver penge for den / de varer du ikke tager imod som var forkerte. helt er at han skal tage alt retur.
Hvad kan du så gøre efter købet?
Jo du kan gå ind på just eat og bedømme dem på godt og ondt.
og har de en egen hjemmeside (resturanten) så bedøm dem en ekstra gang på trustpilot
--
Stop volden, eller jeg smadrer dig... er det dobbelt moral? :)
on topic, fordi jeg får rabat var at bruge dem :)
off topic, har sjældent haft bøvl med leveringen - de få gange det er sket at noget forkert er leveret, har jeg blot ringet til pizzariaet som straks bringer det bestilte. De gange de bliver forsinket så de sgu flinke nok til at komme med lidt drikkevare i form af 1½ cola eller en flaske vin. .. men hva det jo bare kundeservicen her i nordjylland :p
--
Jeg har ikke læst hele tråden... Men...
1. Det med at Justeat bare er bindeled mellem dig og rest - det er lort, du indgår handlen med justeat, og det er derfor dem, der hænger på den...
2. Du skal bare presse justeat, så giver de sig ;)
3. Justeat er en pengemaskine, der er jævnt ligeglade med kunderne...
4. Hvorfor begynder I at flame opretter for at ville have det han har bestilt, og ikke noget andet? Er RET sikker på, at I ville brokke Jer, hvis I fik en SB 2600, og ikke en SB 2600K ;)
Man skal selvfølgeligt have leveret det man har bestilt og betalt for. Personligt havde jeg ringet til justeat med det samme, mens buddet stod der!
--
http://www.NoteBookWorld.dk[...]
Useriøse sælgere: Mr. Don (se profil) Hvis der er noget der kan splitte HOL, så er det forkert leverede drikkevarer.
Lol'd.
--
Man skal ikke sparke til nogen, når man ligger ned.
#57
just eat er en formidler du vestiller slet ikke ved dem, men gennem deres hjemmeside, butikken har et apperat hvor de godkender eller afviser ordren.
du indgår en kontrakt med den butik du bestiller fra, som jeg skrev tidligere.
Selve just eat er bare en hjemeside der samler de butikker der ønsker at være med i ordnigen som jeg skrev i #55
--
Stop volden, eller jeg smadrer dig... er det dobbelt moral? :)
Det er vel lidt ligesom at give EDBpriser skylden, hvis du får noget forkert leveret af butikken du køber hos.
Jeg bruger Justeat fordi det er meget lettere at betale inden levering. Problemet er så bare, at de jo faktisk bare kan levere en pose med sten i stedet for maden, eller putte noget forkert på pizzaen, eller bare være forsinket i timevis... Man betaler jo forud...
Men det er nu smart nok at man får point osv. Har vel omkring 300.000 point på justeat xD
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...]
Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret Man kan jo også vælge at betale ved levering og så nægte at betale det fulde beløb hvis det ikke er iorden....
--
*Asus p6t deluxe v2-core i7 920-Asus n560ti-6x kingston kvr1333d3n9/1g-seagate momentus xt 320gb-corsair tx750*
#60 wrong.
Bedste sammenligning jeg kan finde en sag med er denne,
http://ekstrabladet.dk[...]
Gennem krakdeals køber hun en jakke hos Customfit.eu.
Gennem justeat køber han en pizza hos pizzeriaet.
Når Krakdeals.dk imidlertid markedsfører sig med, at du gennem deres koncept kan få jakken til 50%, har de også ansvaret for, at handlen forløber, som du er blevet stillet i udsigt.
--
Det er IKKE som er bruge edbpriser. det er faktisk så langt fra, som det kan være edbpriser er en prisportal.
Ved justeat betaler du penge direkte til justeat, hvilket betyder, at det også er dem som har ansvaret i sidste ende. lige meget, hvordan i vender og drejer den, vil det altid være justeat, som har ansvaret for at i får, hvad i har betalt for.
Det har kunden ikke fået i dette tilfælde, hvilket betyder at pengene skal tilbageføres så simpelt er det. det er da utroligt som i bliver ved med at modargumentere med uholdbare argumenter.
Pizzamand har ikke leveret korrekt = hans problem og ikke kundens. så simpelt er det. I dette tilfælde er det just eat, som har modtaget pengene er det derfor også dem, som skal tilbageføre det fulde beløb.
--
Macbook Pro 15"
#64
Nej der tager du helt fejl, når du betaler med dankort (eller andet kort) betaler du til den maskinne der står på den pågeldende pizzaria.
Just Eat er kun en formidler, hvis du gad og læse på just-eat:
3.3 Såfremt du måtte have en klage over kvaliteten af mad eller ydelser, som restauranterne på denne Hjemmeside leverer, skal du søge om eventuel erstatning direkte fra restauranten. JUST-EAT kan ikke foretage tilbagebetalinger på vegne af restauranterne og er ikke ansvarlig for tilbagebetalinger, som du måtte have søgt om. Alle klager skal først indgives til restauranten, og restaurantens egen klageprocedurer skal i givet fald følges, før JUST-EAT kan svare på en klage.
du betaler som du kan se til resturanten, resturanten betaler et månedligt gebyr for at være medlem af just eat, det er sådan det forgår, jeg ved det da jeg kender en der har et pizzaria ved just eat og han har vist mig systemet.
--
Stop volden, eller jeg smadrer dig... er det dobbelt moral? :)
Det er også derfor Pizzaplus er meget bedre. Dog er der ikke lige så gode vilkår hos dem. Man skal ofte bestille for minimum 150 kr. og der er ofte levering på, selvom der ikke er på Just-eat eller omvendt. Hvilket er skide irriterende.
Det gode er dog at for hver ordre man bestiller får man 10 "kroner", som så kan bruges i ordre, når man har 50.
--
Der er en del, der er også
www.sunu.dk[...] (har brugt dem da pizzariaet som jeg mest bruger er der) så man kan finde en del af de sider :)
--
Stop volden, eller jeg smadrer dig... er det dobbelt moral? :) JustEat er jo ikke et firma der eksisterer for at servicere dig, men derimod er justeats kunder de take-away-firmaer som betaler for at ligge på justeat.dk
For at sammenligne vil det svare til at du klagede til EDB-priser.dk (eller enhver anden prisportal) over at et firma derinde ikke leverede den vare de havde lovet...
--
der er intet så godt som en kold star!
#59
Det er noget BRÆK! Så vidst jeg husker, så står der just eat med dit kontoudskrift, så det er dem, der hæver pengene… Og lige meget hvad, så er det justeat, der laver salget, formidler kontakten, og de kan ikke bare afskrive sig ansvaret! Hvorfor skulle de ellers give sig, når man går til dem? ;)
#65
Du kan ikke fraskrive dig gældende lovgivning dig den gældende lovgivning i dine købsbetingelser…
--
http://www.NoteBookWorld.dk[...]
Useriøse sælgere: Mr. Don (se profil) #0 Jeg har aldrig oplevet noget negativt ved at bruge justeat.
Blev endda en gang ringet op, da restauranten ikke kunne nå at levere maden til den tid der var blevet angivet på siden. Fik 50 kr i rabat deraf, som de gav kontant ved levering - havde betalt med dankort.
Jeg ville i dette tilfælde umiddelbart give pizzeriaet skylden. Jeg kan ikke se det er justeats skyld at de leverer det forkerte, og ikke er til at stikke i.
--
Betal ved levering Næste gang.
Så er den pot ude. Tjek at det er de rigtige ting du får og hvis det ikke er det og de ikke vil udbedre det, jamen så be ham om at skruppe af med tingene igen.
Det eneste der sker er så at du går og er lidt sulten og skal skaffe din mad et andet sted.
PS. Har selv OVER 300.000 point ved just-eat men det er også for laaaaang tids service :-)
--
If you havent googled it you made the mother of all fuckups
#18 ...Foretrækker personligt fremmøde, så ved man hvad man får..Og så er det nemmere at ordne, hvis noget af fyldet går galt.
Og det er da også dejligt hvis man kan det. Men hvis man nu for eksempel har flere kilometer til pizzariaet, og er alene hjemme med to små børn - eller man ikke har en bil - eller.. Det er lidt nemt bare at basere din argumentation udelukkende på dit *eget* tilfælde, men for at kunne vurdere et givent produkt, er det nok en god idé at se lidt ud over sin egen næsetip.
Jeg får sjældent take-out, men når jeg gør, foretrækker jeg klart *selv* at have kontakten med restauranten.
--
"Two hands working are better than a thousand hands praying"
#71 da du sagde det tal syntes jeg det virkede lidt lavt, selvom du siger det er for laaang tid service.
Er jeg tyk hvis jeg siger jeg har 973780 point?
"køber" aldrig noget derinde, synes deres ting er så kedelige og uinteressante. Tror muligvis jeg har brugt 50.000 på diverse konkurrencer, og en enkelt sputnik da der var zulu bingo og jeg kedede mig guddommeligt på arbejdet.
--
#73 så har du købt for næsten 10.000 kr grill mad derinde. Det var ik så lidt endda ^^
--
LianLiX500|i7Core 920|HIS 2x6950|SamsungF1 750GB raid 0|Thermaltake 1000W|OCZ 6GB 1600mhz triple|Auzentech Prelude 7.1|ASUS P6T Deluxe
Ha - der er sket en hel del siden 2012 - om alt er til kundernes fordel skal være usagt :) Har ikke de sidste 3 år haft større problemer end direkte "dårlig mad" ca. 5 gange, hvilket efterfølgende anmeldelser så ikke har ændret noget på - ;(
Den overordnede økonomi styrer altid..
--
Just eat tager ulovligt gebyr ved alle bestillinger. Lige knap 1,50 kr, ligemeget om det er kontant eller Dankortbetaling.
De må ikke, men gør det alligevel.
--
Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!!
Se profil for specs
Ha - al den snak om justeat fik mig til, at bestille en del hos dem :) Havde ellers kalvecuvette/kartofler/grønne bønner/bearnaisesouce stående parat - men træthed og - mad kom her syndromet - overtog helt :) Nå men så ved jeg jo, hvad der står på menuen imorgen.........
--
Sidst redigeret 28-11-2018 19:00
fordi jeg er et dovent svin
--
tal pænt om mit køkken
--
Det jeg ikke dør af, gør mig kun stærkere!
EU vedtog en lov om at det ikke længere er tilladt at opkræve et betalingskortgebyr, således skal gebyret være indregnet i det samlede beløb.
Hvad gjorde Just Eat så? De kalder da bare gebyret noget andet end et betalingsgebyr! Smart måde at omgå loven på.
https://www.google.dk[...]
Har boykottet dem lige siden de begyndte med det fusker gebyr.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.