Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Postdanmark mistede min pakke :(

Af Semi Supporter Jacob_Bentzen | 10-02-2005 14:44 | 2210 visninger | 40 svar, hop til seneste
Nogen der har prøvet det og hvor lang tid gik der før de enten fandt den eller der blev udbetalt erstatning for den??
--
#1
ReneSDK
Ultra Nørd
10-02-2005 14:59

Rapporter til Admin
mener der kan gå op til 1 år....
--
Nu også med moderator smag!
#2
acab
Gæst
10-02-2005 15:15

Rapporter til Admin
#1 der er du forkert på den der går ca 6-8 uger fra du har efterlyst den har lige prøvet det
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
Turbo_crash
Ultra Nørd
10-02-2005 17:23

Rapporter til Admin
Fra du har eftersøgt den og til de skal afgøre om de ka nfinde den, eller betale ved kasse 1, går der ikke mere end ca. 8 uger, for de har som reglen 4 uger til at finde den, og så er der lidt papir arbejde med skadeopgørelse osv. og lidt til udbetalingen.
--
......... Er du Gud´s barn så hjælp dig selv. SØG #1 på UD Agent TEAM HOL http://kortlink.dk[...]
#4
-ZaRiStEn^-
Supporter
10-02-2005 17:51

Rapporter til Admin
Alle dem der syns postdanmark er noget lort klapper nu! *klap klap*
--
Se mine bedømmelser af handler i min profil :D MSN: [email protected]
#5
cyfer
Supporter Aspirant
10-02-2005 18:04

Rapporter til Admin
#4 Hvor modent.
--
Med venlig hilsen Christoffer Nors http://www.devcore.dk[...]
#6
Bekker
Ny på siden
10-02-2005 18:38

Rapporter til Admin
Jeg mistede et musikprogram til en værdi af 3000kr. Det dukkede simpelthen aldrig op, og kunne ikke få det noget af det dækket, da det var sendt som almindelig post. Så sidder man med en bitter smag i munden bagefter!
--
- Bekker
#7
Holmie
Supporter
10-02-2005 18:44

Rapporter til Admin
Da jeg fik min skærm fra shg.dk tilsendt via PostDanmark da lagde hun 19"'eren op på verdens mindste trækvogn, hev hårdt i vognen og smadrede hjulene mod kantstenen = min skærm sidelæns på asfalten. Trunten kigger dødt på mig og siger stille: "Tja.. hvis den æ' virker.. så betaler PostDanmark". Flot so ?! Så kan jeg bruge tid på at sende den tilbage. I min by plejede vi at have et posthus. Nu er det nedlagt og vi har fået en postkontor i hjørnet af superbest. Og fuck de roder. Jeg har været dernede 5 gange hvor de har gjort det okay, måske en smule lang kø som også blokker for andre kunder i butikken, og langsom betjening - men ellers ? :/ 1 gang havde de så fåët mine nibefestival billetter væk.. flot.. amen da. men jo *klap klap* h0lm.
--
[ h0lm ]- o.O -[ I <3 Cookie ]
#8
filibuster
Elitebruger
10-02-2005 19:01

Rapporter til Admin
#0 man kan se du er en kammerat fra fckfc hva' ? :)
--
http://www.spreadfirefox.com[...] Husker du? http://www.nbainfo.dk[...] Seje Liste: frusciante, Gul, MDietz
#9
cyfer
Supporter Aspirant
10-02-2005 20:49

Rapporter til Admin
Utroligt så snævertsynede i er. PostDanmark har en meget lav fejlprocent, og er ydermere europas bedste postvæsen. Udelukkende fordi i har været så uheldige at være ude for de fejl, så skal de hagles ned? - Hvad om vi ikke bare tog og afskaffede postdanmark, så var vi alle fri for dem. For de laver jo åh så mange fejl..... Så hellere have 100 forskellige post/pakke udbringer-firmaer, som helt sikkert vil have meget mere styr på sagerne end PostDK har lige nu.... Ungdommen nu til dags... I kan ikke tåle at tabe og alt skal gå efter jeres hovede. For hvis det ikke gør, er alle bare nogle so'r eller idioter der ikke kan finde ud af en dyt. Vågn op og lugt røgen i bageriet! Alt handler ikke om jer og jeres forkælede hjerne.
--
Med venlig hilsen Christoffer Nors http://www.devcore.dk[...]
#10
Diabelez
Giga Supporter
10-02-2005 21:49

Rapporter til Admin
Jeg tror nu ikke det har noget med vores forkælede hjerner at gøre... Jeg kender flere, som arbejder ved PostDk og de siger at medarbejderne er fuldstændig ligeglade med pakkerne... "Det er jo ikke vores pakker, så vi kan jo være ligeglade"! Og tro mig, hvis de har chancen for det, så spiller de fodbold med pakkerne. Af pakker, som PostDK har smidt væk, har jeg selv mistet en pakke med 5 dvd-film, en pakke med lidt teflon, og en pakke med en halskæde af større værdi. Alle pakker blev sendt som almindeligt brev, dvs. ingen T&T-nummer! Af pakker, som de har smadret under transport: En vandpibe til en værdig af ca. 1.300, et carlsberg køleskab, et tastatur samt mus samt en ridse på siden af en skærm... Chancerne for at ens pakke bliver smadret undervejs, kan måske gøres mindre ved at de sænker deres priser lidt! problemet er jo at de har monopol... Og derved selv kan bestemme deres fantastiske høje priser... En ting er at man skal betale for at få en pakke sendt, det er skam også helt i orden, ingen ting der... Men at man også skal betale for at få dem til at stoppe med at spille fodbold, det er sgu et svineri! Man betaler for at få sin pakke sendt fra A til B, og så skal man ikke betale ekstra for at få dem til at gøre det på en pæn måde! Chancerne for at ens pakke bliver væk kan vel også formindskes ved at sætte T&T nummer på alt hvad der går igennem PostDK's døre... Det er måske et større arbejde... Men efter hvad jeg har erfaret med mine pakker der er blevet væk, så er det kun dem uden T&T nummer der forsvinder... Om medarbejderne stjæler dem, fordi der står dvdoo, cdon, studiedata eller noget helt andet på embalagen skulle ikke undre mig. Pakker med T&T nummer kommer frem, dem uden gør ikke... Det er min erfaring! #9 Jeg tror det ville være en dårlig idé at afskaffe PostDK, så som du selv nævner ironisk, så ville det da helt klart være bedre hvis der kom flere budbringere frem på det danske marked, så PostDK ikke længere har monopol. Så vil det være muligt at betale sig til en pakke der når frem, da PostDK ikke længere selv bestemmer priserne. Så ja, det er hvad der skal til! Du skriver også at de er Europas bedste postvæsen... Jeg har nu kun hørt at de er de hurtigste! Selv ville jeg ikke have noget imod at vente en dag ekstra på min pakke, bare de så ville behandle den ordentligt... Så med de pakker PostDK har smadret og smidt væk af mine, kan jeg kun være lidt muggen, det er sgu ærgeligt... Men derfor kan jeg nu sagtens tåle at tabe og kalder hverken PostDK eller andre for idioter eller so'et, hvis det ikke går efter mit hovede!
--
http://www.golfimport.dk[...] - Stedet hvor der gives prisgaranti • http://www.pcfreek.dk[...] - Photoshop & Samurize tutorials
#11
Kavizar
Ny på siden
10-02-2005 21:52

Rapporter til Admin
Til # 7 De har gjordt det samme i min by! Jeg er der nede hver dag, og hold da kæft en kø der er klokken 15-30! *klap klap*
--
http://balstzone.dk[...]
#12
|Smash|
Semi Nørd
10-02-2005 23:41

Rapporter til Admin
#10 - Der er ingen af de danske pakkefirmaer der er bedre. Jeg har selv arbejdet hos 2 af dem som vikar og der ryger jævntlig pakker på gulvet, ligesom de bliver kastet rundt med. - Og jo tungere de er, desto dårligere behandling.
--
[email protected] Arguing on the Internet, is like the Special Olympics. Even if you win, you're still a retard.
#13
Diabelez
Giga Supporter
10-02-2005 23:44

Rapporter til Admin
#12 Det ved jeg så ikke noget om, da jeg kun har prøvet at sende/modtage pakker via PostDK, men det skulle da ikke undre mig, at de mindre firmaer er lige så slemme som PostDK...
--
http://www.golfimport.dk[...] - Stedet hvor der gives prisgaranti • http://www.pcfreek.dk[...] - Photoshop & Samurize tutorials
#14
trebbi
Ultrabruger
11-02-2005 01:09

Rapporter til Admin
#11 - Du mener altså at et firma er et lortefirma fordi de har lang kø ? Så kunne du da tage en tur rundt i netto/fakta eller et hvilket som helst andet supermarked, de har sjovt nok også kø på de tider af døgnet hvor alle andre har fri og skal have ordnet deres ting. Det er jo sådan dagen er skruet sammen, det kan hverken postDK eller supermarkederne gøre for
--
http://www.hol.dk[...]
#15
kixza2
Supporter
11-02-2005 07:28

Rapporter til Admin
*Klap klap*
--
http://www.kixza.dk[...] - Nyt design. http://kixza.dk[...]
#16
cyfer
Supporter Aspirant
11-02-2005 10:06

Rapporter til Admin
#10 - Nu er jeg tilfældigvis ansat hos PostDK (go figure...), og jeg må sige at de venner du har endten fylder dig med løgn, eller også bor du bare et meget uheldigt sted hvor medarbejderne ingen moral har. Udover det, er det dit eget ansvar at pakke din pakke forsvarligt ind (så den kan tåle at køre på diverse samlebånd etc, ikke at blive spillet fodbold med). Med hensyn til om medarbejderne stjæler pakkerne/brevene når der står dvd osv på.. Ja så kan jeg kun sige, tænk dig lige om... Ved en henvendelse fra en kunde (som dig selv), om en forsvunden pakke... Ja så er den første der bliver spurgt om han/hun kender noget til, så er det postbudet selv. Og hvis vi så tænker lidt længere frem.. Ved gentagne henvendelser fra kunder vedr. forsvunde pakker... Ja tror du så ikke at den første der bliver mistænkt er postbudet? DOH! Hvis du er utilfreds med priserne, står det dig jo frit for at benytte en af de andre udbringere... Fx danske fragtmænd :-o Lad være med at komme med nedladende kommentare...
--
Med venlig hilsen Christoffer Nors http://www.devcore.dk[...]
#17
Theking2
Giga Supporter
11-02-2005 10:15

Rapporter til Admin
#9 Vi betaler sgu da for at pakkerne skal ud, så kan vi da også kun forvente at det sker uden fejl!
--
Dell XPS 3||3.2 Ghz P4 540||i925X ICH6-R||2x512 PC4200 Dual DDR2 533 Mhz||Radeon X800 SE PCI-E||Creative Audigy 2||160GB SATA Seagate||DVD+RW NEC 2100AD 8x||460W PFC||M993 19" Ultrascan
#18
cyfer
Supporter Aspirant
11-02-2005 11:07

Rapporter til Admin
#17 - Ja det er klart. For når mennesket er involveret, sker der INGEN fejl. Så det må jo være at forvente!
--
Med venlig hilsen Christoffer Nors http://www.devcore.dk[...]
#19
HolgerDK
Moderator
11-02-2005 12:19

Rapporter til Admin
#16: Nu har jeg også været ansat hos PostDefekt (med at køre brevpost) og jeg så dem der håndterede pakker spille fodbold med dem flere gange. Og for det ikke skal være løgn blev forsigtig pakker flere gange smidt i samme bur som tunge ikke-forsigtig pakker... *klap klap*
--
if(!kill(self)) { self.strength++; ); How do you make 5 pounds of fat look great - put a nipple on it... Kast ikke uhåndterede exceptions når du selv bor i et objekt!
#20
AndenQ
Elitebruger
11-02-2005 12:23

Rapporter til Admin
Hvis tingene har en værdi, så lad vær med at sende det som brev da. Send det da i det mindste som en pakke, så er der erstatningspligt fra PostDK's side. Må sige at jeg selv arbejder ved postdanmark, og det du siger med at spille fodbold med pakkerne, forekommer mig dybt latterligt. Det har jeg slet ingen forståelse for. Kan kun sige at det ikke et tilfældet der hvor jeg arbejder. Vil i øvrigt også mene at man altid skal pakke lortet forsvarligt, for man KAN risikere at pakken kommer til at ligge nederst i et af de bure vi bruger til at transportere pakker i, og så kan der let forekomme masser af vægt fra pakker ovenfra. "Af pakker, som de har smadret under transport: En vandpibe til en værdig af ca. 1.300, et carlsberg køleskab, et tastatur samt mus samt en ridse på siden af en skærm..." Det er lidt naivt at tro det er PostDK i alle tilfældende. Mvh Arnars
--
Dogville!
#21
cyfer
Supporter Aspirant
11-02-2005 14:57

Rapporter til Admin
#19 Jeg tror at det er undtagelsen frem for reglen det du har oplevet. Nu ved jeg ikke hvornår du var ansat og så disse grusomheder. Men jeg ved at PostDK er meget opmærksom på kvallitet og troværdighed. Så jeg tror ikke ligefrem at disse medarbejdere du så der gjorde som du så, længere får så lang snor mere. De er netop opmærksom på disse ting, fordi der netop snart kommer konkurrence på markedet.
--
Med venlig hilsen Christoffer Nors http://www.devcore.dk[...]
#22
Diabelez
Giga Supporter
11-02-2005 16:00

Rapporter til Admin
#16 Ja, det kunne jeg næsten gætte mig til... Ingen andre end medarbejderne selv, vil forsvare PostDK! Vi kan måske godt blive enige om at de ikke spiller fodbold med pakkerne, men overdrivelse fremmer forståelsen... Ikke alle pakker bliver behandlet som de burde! Udover det, er det dit eget ansvar at pakke din pakke forsvarligt ind (så den kan tåle at køre på diverse samlebånd etc, ikke at blive spillet fodbold med). - tjek http://users.cybercity.dk[...] -> Billeder -> Mine vandpiber og tag et kig på kongepien... En stor kasse fyld op med papir, vandpiben er pakket godt ind i meget bobelplast elelr hvad det nu hedder... Den burde da være pakket forsvarligt ind! Jeg stoler på mine venner, hvorfor skulle de stikke mig en løgn? Genstande går jo ikke i stykker af at blive fragtet med nænsom hånd, der skal jo en del vold til at smadre dem... Og hvordan gør de så det? Ja, der er vel kun den mulighed at de ikke passer godt nok på dem... Hvis du er utilfreds med priserne, står det dig jo frit for at benytte en af de andre udbringere... Fx danske fragtmænd :-o - på diverse danske hardware-sites kan man ikke vælge anden form for fragt end PostDK, så jeg kan _desværre_ kun bruge PostDK... #20 "Af pakker, som de har smadret under transport: En vandpibe til en værdig af ca. 1.300, et carlsberg køleskab, et tastatur samt mus samt en ridse på siden af en skærm..." Det er lidt naivt at tro det er PostDK i alle tilfældende. - Hvem skulle det ellers være? Både på mit køleskab, mit tastatur/mus og min skærm var der på alle tre pakker enten en stor ridse i pappet eller et ordentligt hul... Som om pappet er blevet stødt mod et skarpt hjørne, hvorefter der bare presses videre... "Det er jo ikke vores pakker, vi kan være ligeglade" Og husk nu at undlade de lamme kommentare... *klap klap*³
--
http://www.golfimport.dk[...] - Stedet hvor der gives prisgaranti • http://www.pcfreek.dk[...] - Photoshop & Samurize tutorials
#23
AndenQ
Elitebruger
11-02-2005 16:17

Rapporter til Admin
Hvis jeg skulle have sendt en vandpibe, ville jeg nok vælge at få sendt som forsigtigpakke. Lortet er af glas, og ligemeget hvad du fylder inden i kassen, så vil den stadig bukke under for det pres der kan være ovenpå kassen, hvis vandpiben ligger nedest i de bure vi bruger. Vi *KAN* jo ikke tage hver enkelt pakke og gå ud i bilen med den, sådan er det jo bare. De tab det desværre medfører, erstattes jo også, så jeg kan ikke se problematikken. Hvis du har noget som ikke KAN erstattes, så send det som rekommanderet fx. Så bliver det kørt helt særskilt og bliver slet ikke udsat for de samme belastninger som normale pakker. Du har også været uheldig, og det er selvfølgelig surt. Det hjælper bare ikke at pive. Pakkers værdi erstattes, og hvis du ikke er så dum, at du sender ting der er noget værd, som et brev, så burde der ikke være noget problem. Man er jo også sommetider ude for, at de ting man køber ikke virker, og skal byttes. Det er jo logisk, at det ikke kan være fejlfrit, det er jo mennesker vi har med at gøre.
--
Dogville!
#24
Diabelez
Giga Supporter
11-02-2005 16:26

Rapporter til Admin
#23 Det er bare problemet når du handler over nettet... Du betaler jo inden de sender pakken. Og der er ikke altid mulighed for at vælge at få pakker sendt forsigtigt... Vi *KAN* jo ikke tage hver enkelt pakke og gå ud i bilen med den, sådan er det jo bare - Jo, hvis ikke PostDk stilede efter at være Europas hurtigste... Som jeg før sagde, så har jeg ikke noget imod at de sænker deres tempo lidt og behandler vores pakker ordentligt... Jeg piver ikke eller noget som helst, men dette er jo en debat, og så må jeg jo argumentere for mine meninger og holdninger... Så det har jo ikke noget med piveri at gøre! Du ville da gøre det samme hvis det var dig der havde fået smadret pakker under transport...
--
http://www.golfimport.dk[...] - Stedet hvor der gives prisgaranti • http://www.pcfreek.dk[...] - Photoshop & Samurize tutorials
#25
AndenQ
Elitebruger
11-02-2005 18:41

Rapporter til Admin
Jeg ville selvfølgelig ærge mig, men så ville mit næste skridt også være at gå ned og forlange erstatning. Hvis postdanmark ikke længere fungerede, så det var muligt at få sendt en pakke fra en dag til den næste, tror du så ikke der var flere der ville brokke sig, end hvad tilfældet er nu?
--
Dogville!
#26
cyfer
Supporter Aspirant
11-02-2005 18:57

Rapporter til Admin
#22 - Ja det er klart vi forsvarer PostDK, for vi ved rent faktisk hvordan tingene foregår. Vi er ikke fyldt med tilfældige foredomme fra tilfældige uheldige mennesker. Som du selv har været inde på søger du konkurrence til postdk. Du vil ikke have at de er hurtige, men snarere langsomme og ikke konkurrencedygtige. For de er netop ikke et monopol. De ligger i stor konkurrence med email og internet. Derfor stiler de efter at være hurtige og effektive. Jeg må sige er jeg er fuldt enig med AndenQ. Jeg kunne ikke have sagt det på en bedre måde selv!
--
Med venlig hilsen Christoffer Nors http://www.devcore.dk[...]
#27
Thygesen
Maxibruger
11-02-2005 19:42

Rapporter til Admin
Jeg tror heller ikke på al den kritik PostDanmark modtager her, er særlig fair. Mht. ødelagt indhold, så kan man aldrig vide om den var forsvarligt pakket ind eller ej. Selvfølgelig vil ham der afsendte pakken sige den var helt i orden, og der bliver lige nævnt et lag bobelplast mere end der entlig var. Her ligger et kæmpe troværdigshedproblem, og på den måde folk fører sig frem og sviner PostDK på en latterlig måde vælger jeg faktisk at holde med PostDK. Jeg har aldrig været ansat hos dem, men hver gang jeg bestilt/sendt ting som pakker/breve så har det altid været i orden hele vejen. Man modtager hurtigt(som lovet), pakkerne har ikke været mishandlede og indholdet er altid intakt når det kommer frem. Det gælder både det jeg sender og det jeg modtager. Når man sender ting af stor værdi, så skal man altid sende som pakke - ellers kan PostDK aldrig holdes ansvarlig. Det siger jo sig selv, at de ikke kan yde erstatning på breve fordi der er så fucking mange at man ikke holder øje med dem på samme måde som pakker. Det ville også være alt for besværligt.
--
Devil ex machina
#28
hald
Elitebruger
11-02-2005 20:11

Rapporter til Admin
Alt hvad jeg har købt er kommet forsvarligt frem, har aldrig haft andre problemer med postDK end at deres posthus damer er lidt sure om eftermiddagen :D så ingen klap fra mig!
--
Livet er for kort til dårlig HiFi.
#29
cyfer
Supporter Aspirant
11-02-2005 20:44

Rapporter til Admin
WELL, jeg er ikke kun ansat hos postDK. Jeg har udover det aldrig haft problemer med dem som privatperson. Kan kun sige til jer der er utilfreds med PostDK: Stop med at bruge dem. Når i køber ting, så køb dem i jeres lokale speical butik. Transporter dem selv, og spar os andre for en hel masse ubegrundet vrøvl.
--
Med venlig hilsen Christoffer Nors http://www.devcore.dk[...]
#30
T-Bird
Ultrabruger
12-02-2005 10:21

Rapporter til Admin
Jeg har efterhånden haft mange ting sendt med PostDK, men jeg har nu ikke oplevet nogle problemer. Det eneste, jeg har oplevet er, at der var brækket en flis af en spilkasse (plastic), som jeg modtag. Spillet virkede dog fint. Ellers har jeg da ikke nogle kommentare til PostDK. Jeg synes, det er en god service.
--
#DenofEvil @ Quakenet Http://denofevil.dk[...] Http://Lav-ip.dk[...]
#31
gekko_man
Supporter Aspirant
12-02-2005 15:13

Rapporter til Admin
PostDK's fejlmargin er enormt lille og de har lav ekspeditionstid. #22 Den vandpibe er du selv ude om er smadret. Det er en misserabel indpakning når det er glas...
--
"Byens hold"
#32
Lulo
Gigabruger
12-02-2005 20:07

Rapporter til Admin
Postdanmark sux :)
--
Hvad er der galt i at samle på Magic kort!? :) www.frip.dk[...]
#33
Ahlquist
Bruger
12-02-2005 20:30

Rapporter til Admin
#29 Kan godt li din "Jeg arbejder for Posten - og derfor forsvarre jeg dem med næb og klør" Så når du i #5 Siger "Hvor modent" Kan jeg da kun sige ilm! Vi er enige om at Posten gør det fint! Men man kan altid blive bedre! De 4 uger jeg tilbragte på Ishøj posthus, var det da ikke små ting pakkerne, brevene og andet godt blev udsat for! Lige præcis, fodbold, stikbold osv. Ja hvis man er så heldig at der kommer et rør kan man godt forvent lidt baseball! Så når Diabelez i #10 faktisk siger det er løgn så må jeg give ham uret! Der er ingen tvivl om at de tar alt for høje priser og de har faktisk lige hævet dem igen! Minder snart om bus-priserne! Jeg syns personligt at man skulle gøre markedet frit og lade os få noget konkurrence, fordi hvis Post Danmark så er de bedste, jamen så er der vel ingen problemer?
--
Smil til verden, og verden smiler - forhåbentligt - til dig...
#34
Ahlquist
Bruger
12-02-2005 20:32

Rapporter til Admin
Damn, Beklager Diabelez i #10!! Det var Postmanden der kom med beskyldningen!! :D Bemærk lige at der ingen "klap klap" kommer herfra!!!
--
Smil til verden, og verden smiler - forhåbentligt - til dig...
#35
cyfer
Supporter Aspirant
18-02-2005 12:12

Rapporter til Admin
#33 Jeg kan ikke lige se hvorfor jeg ikke opfører mig modent når jeg har 2 års erfaring i postDK imod dine 4 uger. Og at jeg som privatperson aldrig har haft problemer, og kender mange med samme mening. Hvad er det så lige der er umodent i min holdning og forsvarelse af postDK? Min holdning har intet at gøre med at jeg arbejder for postDK. Jeg ville skam sable dem ned ligeså meget som jeg gør det modsatte nu, hvis det var min overbevisning og underbyggede erfaring. Men dette er ikke tilfældet. Med hensyn til pakkecentret i ishøj, så kan jeg ikke forestille mig at det er noget lederne kender til, tror snarere det er dårlig mennesklig moral hos de omtalte medarbejdere. Jeg synes bare at folk så tit sabler diverse firmaer ned hvis de har haft uheldige erfaringer med dem et par gange. Folk tænker sig ikke om, og kalder diverse firmaer for nogle lorte virksomheder for et godt ord!
--
Med venlig hilsen Christoffer Nors http://www.devcore.dk[...]
#36
PePinO
Junior Supporter
18-02-2005 15:15

Rapporter til Admin
Jeg har også et par dårlige oplevelser med postdanmark: Jeg skulle sende en computer til en køber, jeg pakkede den i en stor kasse og fyldte den ud med avispapir, så den overhovedet ikke kunne rokke sig.. Da køber modtog pakken var computeren fuldstændig smadret, alt i den var ødelagt totalt, og det var en kæmpe stor bule i kabinettet. En anden gang, skulle jeg have en cpu fra midtdata (viborg) som skulle sendes herhjem (skive) det tog såmen ikke mindre end 7 dage at fragte en cpu omkring 50 km. Den var såmen hele landet rundt, både i sønderjylland og i nordjylland, tror faktisk også den var en tur på fyn. En anden gang skulle jeg have sendt et tastatur fra KBH til skive, det tog også ca. 5-6 dage at få det her til landet.. Men ellers har jeg ikke oplevet noget grimt med dem. Eller, nåja, jeg skulle sende min harddisk. Jeg pakkede den forsvarligt ind osv, men jeg tænkte at jeg hellere måtte sende den som forsigtig efter mine oplevelser med post danmark. Ja jeg kommer så ind på posthuset og siger jeg skal have sendt den her pakke som forsigtig, det bliver lige (jeg kan ikke helt huske det) ca. 150.-. AT SENDE EN PAKKE PÅ ca. 1 kg som forsigtig koster FANDME omkring 150.- der er virkelig klamt
--
Radeon 9800 Pro @ XT | P4-C [email protected] GHz Load=53 Idle=34 | H700A | 2x256 A-Data PC4000 RAM | 2 x Seagate 120 gb 8mb cache | 40 GB Maxtor | IC7-G | TT 480 W | 5x Enermax.
#37
Team_CSC_Ulrik (offline)
Gæst
18-02-2005 15:46

Rapporter til Admin
Jeg har ikke haft nogle oplevelser med postdanmark som har været dårlige, jeg synes de gør det rigtig godt her på sydfyn, de er meget forsigtige med pakkerne. Når jeg bestiller et eller andet hjem som bliver sendt som pakke post så køre postmanden så langt op til vores hus han overhoved kan komme, der vel ca. en halv meter i mellem døren og bilen hver gang, og det er lige meget med om det er en dvd film eller en pakke på 50kg. de han køre helt op til døren, og er meget forsigtig når han aflevere pakken til os. Jeg har ikke noget at klage over. :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#38
Peter
Gæst
18-02-2005 18:01

Rapporter til Admin
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har skulle betale ekstra penge pga. et brev hvor de påstår at det var underfrankeret selvom de vejede det og regnede porto beløbet ud (en ansat) på det lokale posthus. Det er sket 8 gange og jeg har sjovt nok ikke taget mig og samme og klage over det. Ellers er jeg tilfreds med post.dk
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#39
MaDNielss
Junior Supporter
18-02-2005 18:25

Rapporter til Admin
Mange gange, så er folk også nogle klovne til at skrive korrekt adresse, og mange firmaer kan sku heller ikke håndtere forsendelse af pakker korrekt - alle disse fejl skal post danmark varetage, og så er det da klart at post dk skal stå til forsvar i ansvar, selvom det højst sandsynligt er afsenders/modtagers fejl. Beskadigelse af pakker er det eneste som post DK kan stå til ansvar for.
--
|NW [email protected] GHZ|+|ASUS P4S533|+|768 MB PC 2700 RAM|+|Connect3D x800Pro VIVO|
#40
Eigner
Monsterbruger
18-02-2005 18:31

Rapporter til Admin
.. har klappet fra jeg læste #4 til nu.. *KLAP, KlAP*
--
[AMD 64 xp3200+][Zalman CSPN7000-Cu][1024MB GeIL ram][MSI K8T Neo FiS2R] [120Gb SATA Seagate][DVD][DVD Brænder] [MX1000 på steelpad 4D]

Opret svar til indlægget: Postdanmark mistede min pakke :(

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning