Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen

Underlig ændring i levering fra UPS

Af Giga Supporter ZulfoDK | 25-07-2024 19:43 | 1087 visninger | 11 svar, hop til seneste
Jeg har en ROG Ally X på vej, og den stod oprindelig til levering i dag mellem kl. 11.20 og 15.20 Jeg kan se af sporingen, at den er landet i Vejle i nat kl. 4.20, og stod i morges som "på vej". I løbet af morgenen ændrede leveringen til til mellem 9.20 og 11.20 - for så senere at ændre "sent aften kl. 19". Nu har den så ændret sig til mandag d. 29! Samtidig har jeg fået mail om, at den er "delayed one business day"... Jeg skal lige sige, at jeg bor i Horsens - altså små 20-25 km. fra UPS.... Jeg undrer mig godt nok, og UPS får også et kald i morgen (hvis man da kan ringe til dem) - jeg skulle bare lige af med min undren :D
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK

--
Sidst redigeret 25-07-2024 19:46
#1
sn00p
Mega Supporter
25-07-2024 20:50

Rapporter til Admin
På arbejdet får jeg jævnligt leveringer fra UPS, og i ca. 10% af leveringerne, kommer de ikke den dag de først melder ud. Jeg har også skulle modtaget noget, som ikke var blevet leveret indenfor en måned efter afsendelse. Sælger måtte efterlyse pakken, og jeg modtog den dagen efter.
--
#2
Kristina
Monster Nørd
25-07-2024 21:15

Rapporter til Admin
Deres "forventede levering" er - ofte - som vinden blæser, og ændrer sig ofte. Forvent at du ikke når at få pakken inden weekenden, men at alting er OK på trods.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#3
Defterdar
Supporter
25-07-2024 21:27

Rapporter til Admin
De sidste to pakker jeg har modtaget med UPS har jeg selv skullet hente i Vejle, efter de har ligget dernede i en uge. Jeg ved ikke om de bare ikke gider at levere dem, eller om de har et andet erhverv de hellere vil bruge tiden på. UPS er virkelig ikke hvad de har været.
--
ASUS STRIX 4090 | R7-7800X3D | 32GB 6000MHz | ASUS b650 PLUS | Samsung EVO 960 250GB | KeyChron Q6 | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q
#4
Mr. WoLF
Guru
25-07-2024 21:33

Rapporter til Admin
Se ups på Trustpilot. Jeg hader ups, deres support er til at skide i, deres info om pakke levering passer ofte ikke og det allerværste er de bude som smider pakker udenfor døren uden at ringe eller banke på og unden at få påkrævet underskrift. Jeg har fået 3 forskellige pakker fra ups med ure fra 10 til 25k som bare er blevet smidt udenfor min dør hvor der går mange mennesker forbi hver dag (jeg er ofte væk i et par uger af gangen så sådan en levering er helt i skoven). En bekendt af min bror fik en kasse med 3 rolex ure smidt ved hans dør mens han var på arbejde, de var væk da han kom hjem
--
Sidst redigeret 25-07-2024 21:34
#5
ZulfoDK
Giga Supporter
26-07-2024 06:54

Rapporter til Admin
Jeg må indrømme at jeg aldrig har oplevet dette med UPS før - og jeg tænker ikke at et kald til deres support bringer mig nogen steder :) Her til morgen kan jeg se at pakken igen står som importscannet i Vejle, og at den behandles på UPS i Vejle, så jeg tænker ikke at de aner en skid om hvor min pakke faktisk er... #3 Jeg må jo prøve at høre dem om de faktisk ved om pakken er på en lastbil, eller om jeg selv kan køre de 15 minutter for at hente den :D
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#6
Defterdar
Supporter
26-07-2024 08:21

Rapporter til Admin
#5 Deres support er ringe. For det første skal man indtale ens pakkenummer, hvilket ALDRIG virker. Du får 4 forsøg inden deres telefonrobot giver op og MÅSKE giver dig muligheden for at komme igennem til en assistent/kundeservice medarbejder. Skulle du endelig få lov til at komme igennem til et rigtigt menneske, så kan du slå en terning og håbe på en sekser, ellers smider de bare røret på - det skete 3 gange for mig samme dag, jeg var rødglødende! Kommer du endelig igennem, så får du en eller anden syg historie om travlhed osv osv osv. "det' fint, skal jeg selv hente min pakke eller hvad?" "ja, du kan bare komme, den ligger på vores lager her i Vejle" Nul stjerner herfra.
--
ASUS STRIX 4090 | R7-7800X3D | 32GB 6000MHz | ASUS b650 PLUS | Samsung EVO 960 250GB | KeyChron Q6 | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q
--
Sidst redigeret 26-07-2024 08:21
#7
ZulfoDK
Giga Supporter
26-07-2024 08:32

Rapporter til Admin
#6 Det lykkedes mig at få fat i en rigtig person, efter at have indtalt mit pakkenummer de obligatoriske 4 gange, en af gangene ramte den endda næsten rigtigt :D Medarbejderen jeg talte med var faktisk rigtig flink - men ikke til meget hjælp som hun sikkert gerne ville have været, da hun var lige så forvirret over pakkens status, som mig - så hun ville tage fat i deres lager, og få dem til at kontakte mig, om de havde pakken liggende, eller om den faktisk var på vej ud... Hvis den stadig ligger i Vejle, kunne jeg så kontakte dem igen, og aftale afhentning selv....
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#8
waskustobaskus
Mega Nørd
26-07-2024 09:14

Rapporter til Admin
Har jeg oplevet med de sidste 3 ting købt fra udlandet. Dato og tidspunkt blev ændret dagen før til et tidpunkt flere dage senere.
--
#9
Defterdar
Supporter
26-07-2024 09:14

Rapporter til Admin
#7 Håber for dig at de gider at levere den. Min forrige UPS pakke, som lå og trillede tommelfingre nede i Vejle i 12 hverdage, den fin jeg refunderet af Amazon. Den var bestilt med express levering til seneste to dage efter bestillingsdattoen. Den var endda i Danmark allerede dagen efter bestillingen. Men den lå bare og gloede nede på deres lager de næste 12 dage... Amazon beklagede og refunderede det fulde beløb. Samme dag kørte jeg ned til Vejle og hentede min pakke. Kald det beskidte tricks, men så må de levere den service de ellers bliver betalt for, eller smide håndklædet i ringen og sige "det kan vi slet ikke mere, det der med at levere pakker"
--
ASUS STRIX 4090 | R7-7800X3D | 32GB 6000MHz | ASUS b650 PLUS | Samsung EVO 960 250GB | KeyChron Q6 | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q
#10
ZulfoDK
Giga Supporter
26-07-2024 11:46

Rapporter til Admin
#8 Det er det samme som jeg har oplevet, åbenbart... #9 Det håber jeg da også. Jeg har selvfølgelig INTET hørt fra deres lager, selv om jeg blev lovet at det nok gik hurtigt med at kontakte mig, da jeg ringede allerede kl 8, men til gengæld står min pakke nu igen til at være på vej ud i dag - det er bare ikke super betryggende, at den allerede har ændret leveringstidspunkt 2 gange i dag, det samme mønster som i går... Det ender nok med at pakken ikke kommer, og jeg intet hører fra dem, selv om der er oprettet "en sag" (som nok bare er en mail til en stor fælles-postkasse, som de læser når de har tid).
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#11
ZulfoDK
Giga Supporter
26-07-2024 16:30

Rapporter til Admin
Mirakler kan åbenbart stadig ske - UPS har lige afleveret min pakke, så den var kun det døgn forsinket som de skrev i går, men deres system trænger godt nok til en overhaling...
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK

Opret svar til indlægget: Underlig ændring i levering fra UPS

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning