Der er et eller andet med, at når du bruger mobilen som 'kreditkort', så opretter den hver gang et midlertidigt kortnummer, og derfor kan appen ikke finde det kort, som du har forbundet til appen. Det var i hvert fald hvad jeg fik at vide af en flink (og meget vidende) Bilka-medarbejder, da min rabat i appen ikke gik igennem, da jeg brugte min mobil til at betale. Sandsynligvis det samme, der sker for dig. Og ja, det er ret irriterende.
--
Årsagen er nok en fejl
kontakt dem og få dem til at fikse det - du har krav på en kvittering
--
Takker. 1; lyder som årsagen. Kan sikkert ikke løses så. Med mindre de ændrer teknikken.
--
Husk at det kort du bruger i Applepay skal være det samme som du har reg. som betalingskort i appen.
--
/Simon
Det kan ikke løses på baggrund af anvendte kortnummer, da det som nævnt ikke matcher dit betalingskort, men det kan godt løses rent teknisk. Det kræver dog at Salling Group integrerer Apple Pay i deres apps, sådan at man kan knytte sine Apple Pay betalinger til sin Salling Group konto. Så der skal gøres noget ekstra, men evt. skriv til dem og anmod om det. Jo flere der henvender sig, jo bedre, da hver en anmodning bidrager til en højere prioritering.
--
Hej. Jeg arbejder med appen
Vil du ikke hive fat i kundeservice gennem appen? Så kan vi finde en løsning. Hvis dit kort i apple pay er det samme som du har tilknyttet i appen, så skal du have rabat + kvitteringer ind som normalt.
--
#6 Sidste år da jeg fik min S23 havde jeg os problemer med Netto app'en og fik afvide den gang at det ikke kunne løses bruger så Google Pay og Nordea Wallet.
Det virkede før Juni 2023 for mig med apple pay så ved ikke hvad der har ændret sig i app'en.
--
For Tech flow følgende brugere på X.com:
@kopite7kimi @harukaze5719 @9550pro @OneRaichu @Kepler_L2
--
Sidst redigeret 09-07-2024 13:08