Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Ordre ikke gået igennem komplett?

Af Giga Supporter Chr4030 | 19-05-2024 09:19 | 1224 visninger | 12 svar, hop til seneste
Hej alle Jeg ville bare lige høre om andre har været ude for det samme. Jeg husker det som om at komplett altid sender en ordrebekræftelse/bestillingsbekræftelse ret hurtigt. Om ikke andet kan man se sin bestilling med det samme inde under min side. Jeg har lige lavet en bestilling, og godkendt betalingen. Jeg har også linket fra "tak for din ordre". Men jeg har ikke modtaget en mail om det, og jeg kan heller ikke se bestillingen under min side. Krøllen er at jeg skal bruge 6 af den jeg har bestilt, og jeg måtte kun bestille 5. Det betyder jeg skal finde den sidste et andet sted. Men jeg vil helst ikke lave en bestilling på 1 et andet sted, hvis det viser sig den anden ikke går igennem, for så kommer jeg bare til at betale alt for meget i fragt. Har andre prøvet at kompletts systemer er sløve til at opdatere bestillinger?
--
#1
peterhansen1982
Bruger
19-05-2024 09:27

Rapporter til Admin
Del link til produkt så kan anden prøve
--
Pain is temporay and chicks dig scars
#2
ToFFo
Guru
19-05-2024 09:31

Rapporter til Admin
Jeg tænker de har lavet om i proceduren efter deres seneste prisfejl :P
--
Handels stats: Samme bruger i 20+ år. B/W liste score: +43/-0. Stats sidst opdateret d. 07/05-2023 (B/W listen er ikke opdateret)
#3
Chr4030
Giga Supporter
19-05-2024 09:52

Rapporter til Admin
#1 https://www.komplett.dk[...] #2 Det er naturligvis en mulighed :D
--
#4
Thomas G
Junior Supporter
19-05-2024 14:47

Rapporter til Admin
spøjs detalje. Jeg ville nok prøve med deres chat.
--
#5
Arberg
Maxibruger
19-05-2024 15:13

Rapporter til Admin
Du har valgt flere Noctua NF-A12x25 PWM (1068239) enn det som finns tilgjengelig for salg. Antallet er justert til 5.
--
Sidst redigeret 19-05-2024 15:13
#6
Chr4030
Giga Supporter
19-05-2024 18:15

Rapporter til Admin
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på min bestilling, og kan ikke se ordren på min side. Jeg har bestilt de 6 jeg skal bruge et andet sted, og så må jeg annullere de 5 fra komplett, hvis ordren dukker op
--
#7
GhostHuntr
Junior Nørd
19-05-2024 18:20

Rapporter til Admin
Der står da 84 på lager
--
Puls er en bonus!
#8
Chr4030
Giga Supporter
19-05-2024 19:25

Rapporter til Admin
#7 det undrede også mig da jeg prøvede at bestille 6 af dem. Der var rigeligt på lager. Men måtte kun have 5 i min kurv
--
#9
fred2961
Elitebruger
19-05-2024 21:58

Rapporter til Admin
har selv haft bøvl med at den ikke ville tage imod visa kortet Der er tale om denne her https://www.komplett.dk[...]
--
#10
Chr4030
Giga Supporter
19-05-2024 22:25

Rapporter til Admin
#9 Bare spøjst jeg kom helt frem til "tak for din bestilling". Og så har jeg ikke hørt mere, og kan ikke se nogle steder at jeg har bestilt det.
--
#11
Chr4030
Giga Supporter
20-05-2024 08:12

Rapporter til Admin
Fik min ordrebekræftelse her til morgen. Har dog valgt at annullere ordren.
--
#12
fred2961
Elitebruger
20-05-2024 09:30

Rapporter til Admin
Jeg fik min bror til at bestille min for mig, da jeg heller ikke kunne komme igennem i dag
--

Opret svar til indlægget: Ordre ikke gået igennem komplett?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning