Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen

Spørgeskema til projekt

Af Mega Supporter visitkort500 | 12-03-2024 12:45 | 257 visninger | 3 svar, hop til seneste
Hej med jer Jeg er i gang med et projekt, hvor jeg undersøger hvad kunder prioriterer når de skal reparere deres smartphone. Jeg vil sætte stor pris på hvis I vil bruge 2 min på at udfylde det. Det er helt anonymt. Håber i vil hjælpe mig :p https://da.surveymonkey.com[...]
--
Everyone becomes a story, be a good story.
#1
the688
Guru
12-03-2024 13:01

Rapporter til Admin
Nu ved jeg ikke hvad undersøgelsen skal bruges til, men jeg savner nogle svarmuligheder. Og jeg ved godt spørgeskemaer er utroligt svære at designe og bruge, så der kommer brugbar data ud af dem. Men nogle steder kan man vælge "Ingen præference" - men ikke over alt. I første spørgsmål savner jeg at kunne vælge fx. "miljø" (at jeg ville vælge en service hvor man fokuserede på miljørigtige løsninger) eller f.x "lokalt engagement" (at jeg ville vælge et sted som var lokalt ejet og drevet, og hvor butikken måske gjorde noget godt for lokalsamfundet) Miljø og "social bevidsthed" er vigtige faktorer for mange mennesker i 2024.
--
"ORK SATME!"
#2
visitkort500
Mega Supporter
12-03-2024 13:23

Rapporter til Admin
Hej Tak for din besvarelse. Kan godt se det med miljø, men tænker det er også allerede er en del af det i form af genbrug af ens telefon, hvis det giver mening :-)
--
Everyone becomes a story, be a good story.
#3
crankyrabbit
Maxibruger
12-03-2024 13:48

Rapporter til Admin
Har aldrig haft en telefon der skulle repareres så kan ikke hjælpe..
--
I may be crazy But I'm not stupid.... No One Dies A Virgin - In The Very End Life Fucks Us All

Opret svar til indlægget: Spørgeskema til projekt

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE