Har også en der ligger til: Forsendelsen behandles på vores sorteringscenter - Siden d. 3 :D
--
#1
Det kan jeg slå.
Jeg har en der har været på vej siden den 18. januar :)
Den er så godt nok i Sverige, men skulle komme frem til udleveringssted på lørdag...og det skulle da være noget nyt om de var begyndt med at køre til mit vanlige udleveringssted en lørdag..så måske på mandag :)
Skal de boycottes - næh, det tænker jeg ikke jeg ser nogen grund til.
Udover ovenstående pakke, så har jeg ikke haft nogen dårlig oplevelse med Postnord.
--
https://onsdagssnegl.dk[...]
"Held er noget, der indtræffer, når grundige forberedelser mødes med gunstig lejlighed"
Det svinger lidt hvem vi hater mest her på sitet.
Lige for tiden er PN populær i den sammenhæng.
Skal du i kontakt med PN, skal du helst være lykkens gudinde i egen høje person og får alligevel brug for held i kaskader.
Bring..
Don't get me started.
Men læser I med, Bring - her er at par gratis slogans:
Bring - vi bringer intet.
Bring - hent dit l*rt selv.
Held og lykke.
--
Moderation efter personlige præferencer - det er nice, LOL
--
Sidst redigeret 08-02-2024 11:11
har ingen problemer med post nord, men behandler os min postmand ordentligt :D
mon ikke din pakke bevæger sig idag, medmindre den selvfølgelig er væk
og nej post nord er vanskelig få kontakt med, men foretrækker dem stadig over bring og dao
dog er gls langt af foretrække
--
jep jep
#0 - Oplever næste ingen problemer med PN. Få oprettet en sag hos dem hurtigst muligt, og se hvad det bringer. Held og lykke med at ringe til dem :D
#4 - Tror desværre ikke, at fordi du er sød ved din postmand, at dine pakker kommer hurtigere eller bedre fra det ene land til det andet. Eller ved sorteringsanlægget :)
--
Ryzen 3950x | RTX 2080 TI | X570 Ultra | Corsair H150i PRO | 970 EVO 1TB | 2 x 8 TB Ironwolf HDD | 64 GB - 3600 MHZ | 3 x 27" Aorus IPS 1 ms 144 hz |
..det er i bund og grund bagsiden af medaljen med al det digitaliserings-halløj.
Jeg glemte at tage det med i mit tude-indlæg om digitaliseringen generelt.
Vi skærer ned og barberer og må nøjes med AI-bots til kommunikation - og hvis CBB ellers kan bruges som et repræsentativt eksempel, er en svartid på knap en uge noget vi skal vænne os til i højere og højere grad, vil jeg tro.
På den tid kunne man sende et brev i gamle dage - altså før vi besluttede at postomdeling af breve ikke behøver være en daglig begivenhed.
--
Moderation efter personlige præferencer - det er nice, LOL
hvis du syns vi har det hårdt så tænk på dem der har skabt det land vi bor i (vores ældre), de er nærmest lammet...
--
jep jep
Forretning har købt pakkelabel på forhånd, så derfor står leveringstidspunktet som ukendt, da din bestilling er ikke pakket og afleveret til Postnord.
--
#8 korrekt, jeg har tit købt bukser til knægten fra blue tomato, de skriver 1-3 dages levering, men der går altid 6-10 dage. Da det sendes fra unga bunga lande med ekstrem dårlig infrastruktur. Så at tro på der står "i bilen på vej til dig" efter 12 timer kan man altid skyde en pil efter. Det er det samme med danske "hjemmesider" mange af deres varer sendes fra eksterne grossister rundt omkring io europa, da de jo ikke har 2-4 stk af hver af deres produkter på lager, folk er jo snot dumme hvis de tror proshop osv har 49.000 forskellige prodkuter på lager i deres hal i vesterbyøster.
--
#8 Arrh. Den holder vidst ikke når man kan se følgende i historikken.
Det er i app'en at der står leveringsdato ukendt.
--------------------------------------------------------------------------------------
På vej
Forsendelsen gøres klar til levering.
ODENSE PO 06. feb. 07:00 DK
Forsendelsen gøres klar til levering.
PostNord Danmark 06. feb. 04:32 DK
En e-mail er sendt til modtager.
TAULOV TERMINAL 06. feb. 04:17 DK
Forsendelsen behandles på vores sorteringscenter.
PostNord 05. feb. 11:12
Vi har modtaget information om, at afsender har klargjort din forsendelse.
Den er stadig hos afsender eller på vej til os. Du kan følge din
forsendelses rejse, når vi har modtaget den på vores terminal.
--------------------------------------------------------------------------------------
#10 Fuck PestNord og deres ikke-eksisterende kundeservice.
--
Hvis ikke der skal mere end to døgn til at rykke dig rundt, så vent til du skal have nyt kreditkort..
--
Moderation efter personlige præferencer - det er nice, LOL
#12 Havde regnet med at få nogle stumper til weekenden. Bliver egentlig mest irriteret når PostNord vælger at love levering d. 6. feb. 2024. Derefter for ikke at give en besked overhovedet. Ikke engang at pakken er forsinket. Det er bare ukendt hvornår den når frem. Kunne man hente lortet på den lokale omdeling havde det været fint.
Hvilket distributionsfirma er mest habile og leveringsdygtige? Nogle gange skal man jo bare bruge ting til en bestemt tid.
--
Hvis det virkelig haster, så bruger jeg GLS Same Day.
Blandt andre Proshop i Aarhus kører det trip.
Det koster 107 kroner, men så er de på adressen inden klokken 16 hvis du bestiller når du står op.
Hvor bor du?
--
Moderation efter personlige præferencer - det er nice, LOL
.. og så lige et fif;
Hvis du bliver tilbudt Burd samme dag, så bliver det et nej tak.
Ikke mindre end to gange i streg har de leveret et eller to døgn senere, med en eller anden lam undskyldning.
Jeg ved det er fordi jeg bor af helvede til for deres lavt-lønnede cykel-bude.
De refunderer ikke engang dine penge, medmindre du insisterer.
--
Moderation efter personlige præferencer - det er nice, LOL
Bestilte en vare ved Proshop 21:07 mandag. PostNord levering til pakkeshop. Tirsdag 10:17 - din pakke er klar til afhentning i din lokale SuperBrugs.
Nah, jeg klager ikke.
--
@echo off
"Bad command or file name" - go stand in that corner!
#11
Det holder fint, eftersom du ikke havde skrevet alle data fra begyndelsen og der stadig mangler de resterende data. Du har valgt forsendelse til Pakkeboks, så hvis der ikke er plads i Pakkeboks, bliver din pakke sendt til et alternativ udleveringssted.
https://dk.trustpilot.com[...]
--
#17 Forstår ikke relevansen af indlægget. Min pakke er stadig ikke ankommet til den tid der blev oplyst, og er stadig ikke leveret på trods af at den ligger på en lokal omdeling.
--
Update:
I forlængelse kan jeg oplyse følgende.
Har været i telefonisk kontakt med PostNord. Ja, det lykkedes faktisk ved at ringe kl. 10:00 og sidde 35 minutter i kø.
Her blev det oplyst at pakken burde have været leveret, men at der var sket en form for fejl, og der nu er oprettet en sag på dette.
I øvrigt oplyste den flinke medarbejder at der sidder én (ja kun én) medarbejder til at svare på telefonen. Det forklarer en del. Hvis man vil igennem til kundeservice via deres chatbot skal man ramme fuld plade på den perlerække af uintelligente spørgsmål man bliver mødt med.
--
Sidst redigeret 09-02-2024 10:41
19
Du er uheldig.
Man kan hurtigt få det indtryk af PN er helt ubrugelige, hvis man skulle dømme efter indlæg på HOL og Trustpilot.
Jeg er nysgerrig på hvor mange forsendelser de håndterer dagligt, men ikke nysgerrig nok..
Jeg forestiller mig at de har en ret lav fejlprocent, samlede mængde forsendelser taget i betragtning.
Uanset; det er sur røv at stå og samle maskine og så mangle en enkelt stump.
Jeg er ikke overrasket over antallet af supportere, men det må næsten være i postområdet der håndterer din kommune, eller noget lignende, ellers står det satme skidt til.
Jeg håber du får din pakke inden juleaften.
--
Moderation efter personlige præferencer - det er nice, LOL
Lavt sat håndterer postnord 280.000 pakker om dagen, det er 3 pakker i sekundet. Så der sker logistiske fejl. Kom videre, køb produktet i din lokale butik som du støtter, og returner pakken når den endelig ankommer flere dage forsinket. Tænk hvis folk skulle råbe sådan op når der også er udsolgt af bacon og cacao i netto. Så bliver det nogle lange dage.
--
#21 Tror du misser pointen, som står på første sætning i indlægget:
"Er jeg den eneste som p.t. oplever udfordringer med PostNord og lang leveringstid på pakker?".
Det er jo ikke utænkeligt, at jeg er uheldig i denne omgang. Det har jeg vidst heller ikke benægtet nogle steder?
Men derfor kan jeg vel godt være nysgerrig på om andre oplever samme udfordringer med PostNord når lokummet brænder og leveringen afviger fra normalt. Nu har jeg så selv fået svar på det meste igennem denne erfaring. Jeg har endda berettet denne erfaring. Måske andre kan bruge det til noget.
Derudover kan man ikke købe alt lokalt, vel.
--
Sidst redigeret 09-02-2024 12:13
Postnord spiller max her .
--
#28 Kun hvis det er compumail eller proshop de skal ud med. Det er min oplevelse.
--
16gb DDR4 3600Mhz, RTX 3070, 5600x, SF750 plat, B550i Strix, Kraken Z63.
#0 jeg tror meget postnor kommer an på om dit lokale bud er en person som vil "hans" job godt. jeg er heldig og have et bud som gør det rigtigt godt når altså pakken først når "hendes" hænder :) . mine forældre er lige flyttet og er også allerede efter 2mdr rigtigt glade for deres nye postnor bud. dermed sagt er jeg også rigtigt træt af at leverancer fra asien ofte kan ligge i danmark under postnords hænder i op til både 3, 4, og 5uger inden de kommer videre i systemet. (altså pakker som allerede er fortollet i enten holland, sverige eller andet europærisk land... men min pointe er at det lokale bud altså ofte gør det rigtigt godt...
--
Update.
Computmail er kontaktet vedr. forsendelsen og de lød ikke ligefrem overrasket over pakkens midlertidige forsvinden, for ikke at nævne problemet med at komme i kontakt med et levende menneske i PostNords kundeservice. De oprettede en sag hos PostNord.
--
Sidst redigeret 12-02-2024 15:32
#31 Fedt, så kommer du endelig videre, det er så fedt. Bliver rigtig fedt med svar tilbage og status, ønsker dig det bedste og at du får din vare. Hvem kan dog finde på at bruge postnord efter den oplevelse, jeg korser mig grænseløst når folk bruger tjenester, butikker og spisesteder der har dårlige anmeldelser på trist-pilot. 5 stjerner herfra, fedt med update. Wohooo
--
#32 Sørgelig måde at undertrykke din tydelige interesse i tråden igennem ironi. Selv efter dine tidligere opslag blev fjernet. Vi må håbe at en admin kommer og rydder op efter dig igen.
--