Jeg ville komme væk fra dem i en fart, de har nærmest en ikke-eksisterende kundeservice.
--
Better to reign in Hell, than serve in Heaven
I forlængelse af #1 kan jeg sige, at jeg personligt kun har gode erfaringer med Ewii - hvis #0 overvejer at skifte el-udbyder.
--
-----------------------------------
Status på B/W-listen: +27/-0
-----------------------------------
Ja nu må vi ses om de kan få det her rettet hurtigt. Ellers er jeg bare ude af døren igen :)
--
@NeoLite.
Verdo har valgt en ganske kryptisk måde at skifte afregningsmetode.
Metoden er som følger : Mit Verdo -> Mine Oplysninger -> Mine Kontrakter -> Afregningsmåde - Klik på den sorte pen / blyant.
Så dukker der et vindue op hvor du kan skifte mellem kvartal og måned bagud.
Håber min forklaring hjælper.
--
#4 Jeg har bare ikke nogen sort blyant jeg kan klikke på under afregningsmåde under mine kontrakter.
--
Jeg ved ikke om det er fordi de ikke har registreret en betalingsmåde endnu. Jeg har prøvet at tilmelde mobilepay, men det er ikke blevet tilmeldt endnu. Ved ikke om det er fordi det først er aktivt fra i dag.
--
Nu har kundeservice fixet det. Samtidig har de lagt varme og el under den samme kontrakt og med betaling via mobilepay. De trækker heller ikke noget aconto for EL. Så alt i alt godt tilfreds med deres kundeservice :)
--