Godt forsøgt proshop michael, men vi handler hos komplett nu
--
Føler det er ret standard kundeservice?? Du får det du har betalt for
--
#1
Drop nu det der konspirationsteori halløj.
--
Det ser sgu lidt sort ud hvis det er en positiv oplevelse hos Proshop...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Forstår ikke helt hvorfor det er en "god oplevelse" hehe
Du har bestilt nogle vare og fik kun halvdelen. til gengæld måtte du efter lidt ventetid få lov til at hente den anden halvdel hehe .
--
#4
Hvorledes ?
#5
Overdrivelse fremmer forståelsen,,,,, men det var nu kun en del ud af mange til 2 computeropgraderinger
--
--
Sidst redigeret 01-03-2023 12:01
Du bestiller en vare. Du får den ikke fordi Proshop ikke kan finde ud af at plukke varer fra deres lager.. Så har du besvær med at kontakte dem og forklare at du ikke har fået det du har bestilt. Så skal du ind til dem igen og hente det.
Hvor er det positive?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #7
"Hvor er det positive?"
Det synes jeg er ret åbenlyst.
At tage forespørgelsen op fra en kunde der "påstår" at han ikke har fået alle varerene.
Det er et ganske almindeligt/udbredt blandt kunder (nu taler jeg ikke specifikt om lige denne branche, men andre som jeg har med at gøre i dagligt arbejde) at de ringe til leverandøren og siger at der mangler div ting. Om det er fordi de selv har forlagt/ødelagt under videre montage eller af anden grund, er gisninger.
Jeg er glad for at Proshop tager min henvendelse seriøst og "løser" den relativt kort efter.
Synes det derimod underligt at jeg ikke kan berette om en lille solstråle historie, uden jeg skal "angribes" med et postulat eller at jeg er helt "galt" på den fordi det er dem der også begår en fejl ved levering.
#8
Nix, ingen fem stjerner på Trustpilot,,, faktisk ingen anmeldelse på TP, eftersom jeg anser det som et sted der kan og bliver manipuleret med.
mvh
--
Det er sjovt at der pludselig kommer to positive tråde om Proshop, efter der lige har været en dårlig tråd om deres RMA. Hvorfor skal der oprettes to tråde som roser dem for at PostNord levere hurtigt, og at de giver dig de ting som du har betalt for?
--
0#
Hvordan kan det være positivt at de (igen) har lavet et fuckup, som gør at du skal besværes med deres "kundeservice" og til og med bruge tid på endnu engang at skulle afhente noget fordi DE ikke har gjort deres arbejde godt nok?!
Kundeservice her ville have været hvis de havde smidt et mindre stykke hardware / en flaske vin eller andet i din retning for besværet!
--
IDGAF!
#10
Samme svar som in #3
--
#11
"Kundeservice her ville have været hvis de havde smidt et mindre stykke hardware / en flaske vin eller andet i din retning for besværet!"
Åh ja, det vil aldrig være af vejen. :-)
Men til dit egentlige spørgsmål,, så føler jeg at jeg til dels var medansvarlig ved leverancen, da jeg ikke tjekkede tingene.
--
#10 Gir dig fuldstændig ret. Det virker som en virksomhed der har købt gode anmeldelser hvor de ved at en dårlig anmeldelse kan skade dem mest
--
#15: Det er i hvert fald dybt latterlig at der skal oprettes en hel tråd om det. Den skulle bare have været på Trustpilot, that's it. At de har glemt at sende hans bundkort med, og derefter hurtigt rettet op på det, altså, folk kunne sgu da ikke være mere ligeglade. Det er oven i købet heller ikke noget de skal roses for. Selvom det er en fejl, så er det stadig uprofessionelt.
--
#16
De har ikke glemt at sende noget bundkort,,, læs nu tråden før du kommenterer
#18
"Tråden her er jo dybt godnat"
Hvorfor så kommenterer på den flere gange ??
--
“God service” :-D
Helt standard service, Som alle seriøse salgsvirksomheder yder. Det ser skidt ud, hvis det er en solstråle historie.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #20:
Du skriver følgende:
Har travlt og begår selv den fejl ikke at tjekke at alt er der, men efter hjemkomst opdager jeg at et bundkort mangler.
Om det er fysisk udlevering/sendt er irrelevant. Det er stadig blevet glemt fra deres side, og hvis det ikke er fra deres side, så har du formuleret det helt forkert. Jeg har læsten tråden korrekt.
"Tråden her er jo dybt godnat"Hvorfor så kommenterer på den flere gange ??"
Du virker ikke til at være den skarpeste - tråden er dybt godnat, netop fordi at du roser dem for en helt standard procedure, hvis du altså har formået at formulere dig ordenligt. Selve dit indlæg er dybt godnat, og det snakker vi så lidt om, men det har du ikke opfanget korrekt.
--
Jeg kan absolut ikke se det er god kundeservice at du ligger en ordre og højst sandsynligvis har betalt for den til pickup , for du har sikkert ikke først betalt da du afhentede.
At de så laver en fuckup, IGEN og glemmer at plukke et bundkort , hvilket er nok den største kasse af dem alle til en ordre.
Jeg har lidt svært ved at tage de her såkaldte gode anmeldelser herinde seriøst af proshop.
--
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum
Manden er bare glad for at det gik som det skulle, han fremhæver shoppen og deler en positiv oplevelse.
Måske er det federe med en shop hvis medarbejdere reagerer pronto og får løst en svipser i en fart.
Den oplevelse deler OP så med forum, længere er den jo ikke.
Men det er uundgåeligt at en eller anden pænt negativ type skal antyde at OP er mentalt slap.
Sådan har det været siden internettet blev tilgængeligt for enhver idiot.
--