Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Spørgsmål ang. garanti

Af Megabruger andybebz | 25-02-2023 10:57 | 546 visninger | 2 svar, hop til seneste
Hej alle! Jeg har for lige over 12 måneder siden købt nyt og trådløst headset (EPOS GSP 370) - Nu er ørepudderne dog ved at blive meget slidte (det kan jeg godt leve med), men her i dag var stoffet så gået op så man næsten sidder med skummet op imod ørerne..... Link til billede: https://imgur.com[...] Er det noget jeg kan tage ned i elgiganten og forvente at de hjælper mig med, eller hvordan fungerer det høretelefonerne er jo "bare" blevet slidte af at være blevet brugte, syntes dog det er gået meget hurtigt iforhold til andre headsets jeg har haft førhen.
--
#1
Jimminez
Giga Supporter
25-02-2023 14:30

Rapporter til Admin
Reklamationsret dækker ikke slid ved brug men du kan da prøve at tage ned og snakke med dem i elgiganten de plejer ikke at være slemme at snakke med
--
Sidst redigeret 25-02-2023 14:32
#2
Comicsdk
Nørd
25-02-2023 14:38

Rapporter til Admin
Hvor meget jeg end basher Elgiganten og deres lavpris-koncept, må jeg erkende at de positive tilkendegivelser fra HOL-brugere ifht kundeservice, synes at matche min egen pusher (Proshop) Og sommetider går producenterne forrest, hvis ikke butikken er til at tale med. Jeg fik nye puder til et sæt Audio Technica direkte fra hovedkvarteret, eksempelvis. Jeg skulle ikke engang betale porto.
--

Opret svar til indlægget: Spørgsmål ang. garanti

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE