Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Airpods = møgprodukt???

Af Semi Nørd Jacob [5260 Od.S] | 14-12-2022 13:13 | 1916 visninger | 16 svar, hop til seneste
Hej HOL Jeg tager den i hyggekrogen, da det ikke er decideret hardwarespørgsmål. Mere en forespørgsel på mine rettigheder. Jeg har købt et sæt airpods hos Telmore for ca 1½ år siden, som en deal ved skift af abb. De er nu til rep for 3. gang (de spiller, så omgivelserne hører mere end bæreren). Det er åbenbart et kendt problem (Care1 havde i hvert fald været ude for problemet før). Problemet er hvad jeg kan gøre, da de er købt som en "deal". Jeg har ikke tid til at køre dem til udskiftning i tide og utide (jeg er klar over jeg kan sende, men det er kun miniimalt mindre besværligt). Jeg har forelagt problemet for Telmore første gang de gik døde, men den supporter jeg snakkede med kunne ikke hjælpe på nogen måde. Derfor skriver jeg har, for at høre om nogen har været i samme situation eller kan give lidt inspiration til det move jeg skal lave. Er mest tændt på at lade handlen gå tilbage, da jeg forventer mere af et produkt til 1000 kr. Måske er jeg bare uheldig.
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#1
Jenz
Gæst
14-12-2022 13:22

Rapporter til Admin
Mine Airpods Pro har holdt i 3 år og er stadig perfekte og det er inkl nogle ture i vaskemaskinen og utallige tab på gulvet, så nej jeg har den helt modsatte oplevelse.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#2
kiomis
Nørd Aspirant
14-12-2022 13:24

Rapporter til Admin
#0 har samme oplevelse som dig, ANC-delen i mine er gået død 3 gange nu. Har bare indset at jeg ikke får dem billigere, dog beder jeg om et helt nyt par næste gang.
--
#3
Thomas S
Supporter Aspirant
14-12-2022 13:26

Rapporter til Admin
#OP Jeg mener at man måske er berettiget til en udskiftning af hele produktet, hvis man oplever samme fejl x antal gange. Sådan var det i hvert fald tidligere, da jeg arbejdede med mobiltelefoner. Det er ikke noget de skilter med som sådan, men Forbrugerombudsmanden havde et par artikler om det.
--
#4
Jacob [5260 Od.S]
Semi Nørd
14-12-2022 14:45

Rapporter til Admin
Tak for input Jeg er godt klar over 3 gangsreglen, også lidt derfor jeg spørger her. Problemet er jo at de skifter den defekte pod, så jeg får jo en ombytning, som skulle være lige så god som ny. Problemet er lidt, at det ikke vil hjælpe at få et nyt par, hvis de er lige så hjælpeløst dårlige som ombytningerne. Hvis de skelner mellem individuelle pods, så skal antallet jo op på 6.
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#5
thomas
Gæst
14-12-2022 14:58

Rapporter til Admin
Det er ikke et problem, det er en design fejl fordi de ikke passer ordentligt til dine øre da det er et "universalt produkt" som ikke gør brug af noget der fylder dine øre. Hvis du vil havde mindre lyd udenfor er det airpod pros du skal have ( eller storset alle andre som har silikone ørepropper på ).
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
Lasse
Gæst
14-12-2022 15:13

Rapporter til Admin
Jeg elsker mine Airpods Pro og de har været brugt i over 1000 timer uden problemer. Bruger dem både til arbejde og træning, næsten hver dag, dvs 4-8 timer om dagen i over 2 år. Jeg ville nok forsøge at få et helt nyt sæt hvis muligt. Det lyder som du har været meget uheldig.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
Lars
Ultra Nørd
14-12-2022 16:31

Rapporter til Admin
Ind med dem, og forlang en ombytning til nye fordi produktet ikke fungerer og ikke lever op til forventningerne. Hvis du får pengene tilbage, kan du jo bare gøre købet en gang til, så du får nogle der virker efter hensigten. Vi har i vores famile AirPods 2, AirPods 3, AirPods Pro 1 og AirPods Max. Og ingen af dem har det problem. De er næsten total lydløse for dem der ikke bære dem.
--
Motto: Den der går i seng med en røv der klør, vågner op med fingre der lugter. Status på B/W-listen: 6+/0-
#8
Jacob [5260 Od.S]
Semi Nørd
14-12-2022 21:00

Rapporter til Admin
#7 De er købt med rabat hos Telmore og jeg ved ikke lige hvordan de er med at give penge tilbage. For hvad skal jeg eksempelvis have tilbage, når jeg ikke har betalt fuld pris for dem (men betalt en del pga det abb jeg flyttede til Telmore). Var de købt i El-Giganten, så havde jeg gjort som du foreslår, så ville jeg ikke have været i tvivl.
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#9
MOAAA
Megabruger
14-12-2022 22:24

Rapporter til Admin
Jeg har bogstavligt en hel skuffe med døde Airpods... skiftede til AirPods pro her i august... 3 stk senere nu. Ja det er lort.
--
#10
Ð Xargo
Junior Nørd
14-12-2022 23:32

Rapporter til Admin
Man kan åbenbart være uheldig med sit batch. Dem vi købte nye gennem en HOL'er er brugt over 110000 minutter på spotify alene i 2022 (ifølge spotify wrapped), dertil kommer Youtube oven i. Vi rammer nok 4000+ timer, bare på det ene sæt og de virker stadig. I dit tilfælde kan du jo gøre krav på ombytning eller pengene tilbage. Da du har købt produktet gennem en kampagne, får du selvfølgelig også kun kampagne beløbet dækket, derfor ville det mest optimale nok være for dig at få ombyttet.
--
NR200P, 16gb DDR4 3600Mhz, RTX3070, Ryzen 3700x, SF750 plat, B550i Strix, Kraken Z63.
#11
Rodael
Junior Supporter
15-12-2022 09:53

Rapporter til Admin
Har lidt samme oplevelse. Airpods (2 udskiftninger, så udløb garanti) Airpods Pro (3 udskiftninger, så udløb garanti) Min kollegas Airpods Pro er også udskiftet et par gange. Fælles for pro'erne er at ANCen går bananas og piver. Synes det er for mange penge på et produkt der er elendigt bygget :D
--
Silent Base 802 | hx750i | 5800x | 2x16GB 3600mhz CL16 | Asus b550-f strix | RTX 3090 | 1tb evo 970 | LG 27GL850 + AOC Q27G2U
--
Sidst redigeret 15-12-2022 09:55
#12
Lindquist
Super Nørd
15-12-2022 10:04

Rapporter til Admin
#11 Din garanti starter fra 2 år igen hver gang hele produktet udskiftes (og hvis det er reparation af enkelt dele, så er det den enkelte del, der får 2 års fornyet garanti). Hvis producenten ikke formår at lave et produkt, der kan holde to år og ingen af partnerne ønsker at ophæve handlen, så kan du praktisk talt bytte dine produkter til nyt for evigt, hvis det bliver ved med indenfor to år at gå i stykker på en måde, så det ikke kan betale sig eller er muligt at reparere det.
--
[Mere] Kaffe, net-etikette & saglighed [Mindre] Skjult reklame, aggressivitet & biased input.
#13
AP
Gæst
15-12-2022 11:34

Rapporter til Admin
Jeg synes det er et fantastisk produkt. Jeg har AirPods 2nd gen, og de virker upåklageligt. Jeg går i regnvejr og træner endda med dem, og de har endnu ikke taget skade, selvom jeg sveder meget. Rigtigt meget. De kan være sjaskvåde men ingen problemer, de får bare lidt sprit efter brug og så er de som nye igen :-) Det eneste! jeg kan klage over, er i forbindelse med en iPhone kan man ikke tage den ene pod ud, uden det stopper afspilning, med Android er der intet problem
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#14
Jacob [5260 Od.S]
Semi Nørd
15-12-2022 14:22

Rapporter til Admin
Tak for input til alle. Jeg vil prøve at høre Telmore om jeg kan levere dem tilbage. Jeg er med på at garanti-/reklamationsperiode bliver forlænget. Jeg har bare andre ting at tage mig til end at bruge en time på at bytte en dut hver anden måned. Enig med #11, Come on, det er et produkt til 1000 kr, den kvalitet jeg får var noget jeg ville forvente til 50 kr på Wish. I forgårs da jeg var i Care1 og indlevere, kunne jeg jo ikke undgå at høre hvad hende foran mig havde af problemer. Hun havde fået byttet case til sine pro'er, da der var en fejl i casen som gjorde de ikke kunne oplade. Jesus
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#15
7430
Ultra Nørd
15-12-2022 14:24

Rapporter til Admin
airpods = lort, airpods pro= genialt
--
jep jep
#16
NiceRag
Super Nørd
15-12-2022 14:55

Rapporter til Admin
altså butikken skal jo sørge for at produktet bliver repereret, eller erstattet, hvis det ikke lever op til whatever produktet nu har lovet. så hvis du køber en bil på tilbud som ikke kører, så skal bilforhandleren enten reperere den, give dig pengene tilbage, eller give dig en anden bil. Der er en masse regler ifht den slags. tvivler på at ligemeget hvilken form for "deal" du har købt produktet under, gælder reklamationsretten stadig....
--

Opret svar til indlægget: Airpods = møgprodukt???

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning