Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Fastspeed møgsag: 6 måneders uoplyst binding

Af Giga Nørd kabsdk | 15-11-2022 17:13 | 2684 visninger | 40 svar, hop til seneste
Jeg står i en rigtig møgsag med Fastspeed og håber, at HOL kan give et perspektiv eller måske lidt hjælp. Advarsel: Wall of text Jeg har en kammerat, der bor med en bofælle. Bofællen, hvis navn internetabonnementet stod i, flyttede ud. Min kammerat skulle derfor have internetabonnementet over i sit navn. Han ringer til fastspeed, som prompte opretter ham som ny kunde, selvom han faktisk bad om at få det eksisterende abonnement over i hans navn. Andet kunne ikke lade sig gøre, sagde Fastspeed. En lille måned senere flytter han også ud og ville opsige abonnementet. Han ringer til Fastspeed, som oplyser ham, at der er 6 måneders opsigelse for nyoprettede brugere. Han blev ikke oplyst om at der var 6 måneders binding i den samtale hvor han sagde ja til abonnementet. Medarbejderen vi ringer ind til for at opsige abonnementet lytter den oprindelige købssamtale igennem og bekræfter, at min kammerat ikke blev oplyst om de 6 måneders binding. I købssamtalen beder den oprindelige medarbejder ej heller min kammerat om at læse betingelserne på hjemmesiden, som Fastspeed nu forsvarer sig med, igennem. "Jamen det står jo i betingelserne på hjemmesiden" siger Fastspeed. Der står så, med småt i ordrebekræftelsen: "*249 kr/md i 3 mdr. (herefter 349 kr/md.). Mindstepris med 6 mdr. bindingsperiode 1794 kr., heraf moms 358.8 kr." Jeg har prøvet at argumentere for flere ting over for fastspeed, bl.a. at det europæiske databeskyttelsesråd skriver følgende: "Det afgørende er, at den registreredes erklæring eller handling tydeligt tilkendegiver den registreredes hensigt, og et samtykke kan derfor ikke gives stiltiende eller være underforstået." Dette har jeg så forsøgt at kombinere med europakommisionen, som skriver, at "et samtykke skal gives informeret". I praksis vil jeg mene, at det betyder at min kammerat aldrig har accepteret de 6 måneders opsigelse. Da min kammerat giver sit samtykke på bestillingstidspunktet er han jo ikke er informeret om de 6 måneders opsigelse. Såfremt FastSpeed vedholder, at den efterfølgende ordrebekræftelse er et samtykke, så kan den jo så sidestilles med et stiltiende samtykke (da man ikke skal svare på en ordrebekræftelse), som ikke kan gives og derved heller ikke er gyldigt. Jeg overvejer faktisk at gå til et nyhedsmedie fordi jeg er lodret uenig i, at man bare kan tilføje nye vilkår efter forgodtbefindende uden at oplyse om dem inden man opretter kunden og så forsvare sig med "men læste du ikke det med småt vi sendte dig efter du havde sagt ja til noget andet?"
--
Sidst redigeret 15-11-2022 17:14 af KristianSlot
#1
Kristina
Ultra Nørd
15-11-2022 17:30

Rapporter til Admin
Den er nok svær, fordi man måske vil vurdere, at man har et ansvar for at læse betingelserne igennem i den ordrebekræftelse, man modtager, trods bindingen ikke blev oplyst i telefonen (og herefter reagere inden for rimelig tid, hvis der er fejl/mangler, typisk inden for de 14 dages fortrydelsesret). Hvordan blev handlen gennemført? Skulle han oplyse betalingsinfo i telefonen og fik så herefter ordrebekræftelsen tilsendt, eller? Du kan i.ø. altid prøve at ringe til Tænks Forbrugerrådgivning og få noget sparring: https://taenk.dk[...] Tlf. 7741 7741 Man-fredag 9-11
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du vil prøve Lunar Bank, kan vi begge få 150 kr. hver, hvis du bruger min promokode: "gglb34" - se min profil
--
Sidst redigeret 15-11-2022 17:32
#2
FnkyFrank
Monsterbruger
15-11-2022 17:38

Rapporter til Admin
#1 Er helt enig. Vil mene at så længe at der er sendt en ordrebekræftelse hvor det står nævnt og ikke er gemt imellem flere siders tekst at de er "købers" ansvar at læse denne igennem. Hvis det ikke stemmer overens må han benytte sin fortrydelsesret. Og nej, jeg læser heller ikke alt igennem, men piber heller ikke når jeg har dummet mig.
--
-== FnkyFrank ==-
#3
kabsdk
Giga Nørd
15-11-2022 17:43

Rapporter til Admin
1# Betalingen skete faktisk mens sælgeren havde ham i røret. Det skete over MobilePay. Han kunne selvfølgelig have benyttet fortrydelsesretten, men kunne ikke nå at læse ordrebekræftelsen igennem før købet var gennemført. Jeg prøver at ringe til Forbrugerrådet og hvis de svarer det samme, så må jeg råde min kammerat til at læse betingelserne igennem næste gang. 2# Jeg kan godt se pointen og som skrevet ovenfor må jeg bare bede ham læse den igennem bedre næste gang.
--
Sidst redigeret 15-11-2022 17:44 af KristianSlot
#4
Jesper
Gæst
15-11-2022 17:50

Rapporter til Admin
For at gribe det pragmatisk an, i stedet for juridisk... Skal de tilbageværende i lejligheden ikke have net? For så kunne den nemme løsning jo være, at få beløbet af dem i de resterende 5 måneder, og så blot videresende pengene til Fastspeed, derefter opsiger han uden problemer og de tilbageværende opretter net i deres eget navn.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#5
Kristina
Ultra Nørd
15-11-2022 17:58

Rapporter til Admin
#4 God idé. Alternativt bede Fastspeed om at lave et ejerskifte på abonnementet og flytte bindingen med over til ny ejer. Det plejer de godt at kunne, især hvis du forklarer dem den lidt uetiske fremgangsmåde, som sælgeren har haft (sælgeren ville formentlig have sin provision, derfor påstod han nok, at ejerskifte ikke kunne lade sig gøre).
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du vil prøve Lunar Bank, kan vi begge få 150 kr. hver, hvis du bruger min promokode: "gglb34" - se min profil
#6
kjelsoe
Juniorbruger
15-11-2022 18:06

Rapporter til Admin
Det er ikke tilstrækkeligt blot at lade det fremgå i en ordrebekræftelse. Det skal klart og tydeligt fremgå ved købstidspunktet, hvilket i dette tilfælde er i telefonen. hvis der ikke findes en fornuftig løsning, f.eks som der foreslås at lade abonnementet gå videre, så ville jeg fremsende en skriftlig klage, hvor der samtidigt beskrives forløbet herunder at de selv har bekræftet den manglende information ved handlens indgåelse. I denne mail så vil jeg anbefale du skriver hvad næste skridt er, f.eks at indgive klagen for teleankenævnet. Her skal det siges at hvis sagen går i teleankenævnet, og udbyder taber sagen, så er det forbundet med en omkostning på ca. 24.000 til udbyder hvis min hukommelse ellers er korrekt. Derfor stoppes mange sager inden de kommer dertil, da risiko vs. udbytte er for lavt, særligt når det som her ikke er en god sag for dem. En sidste krølle er at det udfra måneds prisen lyder til st være et fiber abonnement, der har fastspeed hos langt de fleste udbydere opsigelse fra dag til dag, når de så samtidigt allerede har haft omkostninger til oprettelse i forbindelse med det tidligere abonnement, så er der ej heller nogle ekstraordinære omkostninger de skal indhente i forbindelse med oprettelsen af abonnementet.
--
#7
Kristina
Ultra Nørd
15-11-2022 18:25

Rapporter til Admin
#6 Er enig med dig i, at med mindre vennen skulle gennemføre et betalingslink, hvor de (fulde) vilkår fremgik, så må aftalen formentlig være mangelfuld ved indgåelse. Det lyder ikke til at være tilfældet jf. #3.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du vil prøve Lunar Bank, kan vi begge få 150 kr. hver, hvis du bruger min promokode: "gglb34" - se min profil
--
Sidst redigeret 15-11-2022 18:26
#8
Balanovic
Elite Nørd
15-11-2022 18:31

Rapporter til Admin
Juridisk set kan man vel afvise at en bindingsperiode på ny er fastlagt og derved afvise betalingen, med udgangspunkt i forbrugeraftalelovens §8 og 12. Indgås en fjernsalgsaftale ved hjælp af elektroniske midler, og pålægger aftalen forbrugeren en betalingsforpligtelse, skal dette være angivet klart og tydeligt på det sted, hvor bestillingen afgives. Endvidere skal den erhvervsdrivende tydeligt og i fremhævet form, og umiddelbart før forbrugeren afgiver sin bestilling, gøre forbrugeren opmærksom på de oplysninger, der er nævnt i § 8, stk. 1, nr. 1, 5, 6, 17 og 18. https://www.retsinformation.dk[...] Hvis de fastholder kravet, ville jeg personligt kontakte forbrugerrådet og lignende. Hvorvidt der faktisk er hold i ovenstående, skal der nok en jurist el. lignende til at bekræfte.
--
#9
Jimminez
Giga Supporter
15-11-2022 18:46

Rapporter til Admin
jeg overvejer faktisk at gå til et nyhedsmedie... de vil grine dig op i hovedet.. 99.99999& af internet udbydre har 6 måneders binding ellers skriver det med stort INGEN BINDING... og den email han har fået på oprettelse der står det også og står også som noget af det første når man går ind på deres hjemmeside
--
Sidst redigeret 15-11-2022 18:49
#10
Martin.v.r
Guru
15-11-2022 18:53

Rapporter til Admin
han kan vil flytte det til ny adr
--
MSI MAG Z490 TOMAHAWK i5-10600K @ 5GHZ 4x8 VIPER 4400MHZ B_die 1000W Sinlet Pro ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING
#11
ToFFo
Guru
15-11-2022 18:57

Rapporter til Admin
Har du noget som helst på skrift, eller er det hele foregået over telefonen? Du bliver nødt til at fremlægge det hele for dem, på skrift og få deres svar. Så kan du gå videre med sagen. Jeg tror ikke det nytter noget at vi råber op om det herinde, for det gør næppe nogen forskel at nogle nørder på et gammelt forum sidder og rabler. Der er ikke så meget du kan gøre heller. Du bliver nok nødt til at kontakte en myndighed og høre hvordan du stør, samt om de vil kontakte Fastspeed. Om end det er relativt små penge er det jo stadig bittert. Så det er jo op til jer hvor meget i vil gøre ud af det. Alternativt må i prøve at sable dem på sociale medier. Det er der nogle firmaer der tager seriøst.
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +37/-0. Stats sidst opdateret d. 27/08-2022
#12
gæst
Gæst
15-11-2022 18:58

Rapporter til Admin
siden hvornår er fastspeed begyndt at lave ejerskifte ?????? Det er sku tilladt at læse hvad man siger ja til #0 inden du hopper på det.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#13
gæst
Gæst
15-11-2022 19:01

Rapporter til Admin
Jeg overvejer faktisk at gå til et nyhedsmedie fordi jeg er lodret uenig i, at man bare kan tilføje nye vilkår efter forgodtbefindende uden at oplyse om dem inden man opretter kunden og så forsvare sig med "men læste du ikke det med småt vi sendte dig efter du havde sagt ja til noget andet?" ja så der ihvertfald nogle der får et billigt grin over dig.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#14
Kristina
Ultra Nørd
15-11-2022 19:08

Rapporter til Admin
#10 Også værd at undersøge.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du vil prøve Lunar Bank, kan vi begge få 150 kr. hver, hvis du bruger min promokode: "gglb34" - se min profil
#15
gæst
Gæst
15-11-2022 19:12

Rapporter til Admin
#14 det ændrer ikke på bindingen ; )
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#16
Kristina
Ultra Nørd
15-11-2022 19:17

Rapporter til Admin
#15 Bindingen kan godt flyttes med, hvis de er villige til det/har mulighed for det. Ligesom når man flytter adresse.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du vil prøve Lunar Bank, kan vi begge få 150 kr. hver, hvis du bruger min promokode: "gglb34" - se min profil
#17
gæst
Gæst
15-11-2022 19:24

Rapporter til Admin
#16 ja det er jeg godt klar over. så skulle de have gjort det indenfor de 14 dages fortrydelsesret !!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#18
kabsdk
Giga Nørd
15-11-2022 19:48

Rapporter til Admin
Jeg starter lige fra en ende af. 4# Jo, det skal de, så den løsning er nok ikke helt udelukket, omend det sikkert ikke er helt lovligt... 5# Sælgeren forklarede ham godt nok, at det ikke var muligt, men det kan da godt ske det bare var for at sælgeren kunne få sin provision. 6# Det er netop også det jeg mener. Ja, min kammerat har da været en snotskovl når han ikke har reageret på det, som stod i ordrebekræftelsen - men det giver ikke Fastspeed ret til at omgå love og regler. 7# Som tidligere skrevet har min kammerat ikke fået noget dokumentation hvor hans aftale står skrevet. I ordrebekræftelsen, som er det eneste han har modtaget, er der hverken henvisning til vilkår på hjemmesiden eller vedhæftede vilkår i form af PDF. Der er kun tidligere nævnte sætning under prisen i mailen. 8# Det var lige sådan noget jeg ledte efter! Jeg må lige rådføre mig og se om det holder vand. 9# Sladderblade tager alverdens historier ind (både om Elgiganten, levering af køkkener, elregninger mv.) og større firmaer vil som oftest gerne undgå medieomtale, medmindre det er positivt. Omend min kammerat tydeligvis ikke har læst betingelserne igennem, så har Fastspeed jo så heller ikke deres på det rene, jævnfør 6# og 8#. 10# Dette er desværre ikke en mulighed. 11# Det hele, udover ordrebekræftelse, er foregået over telefon, men FastSpeed har optagelser af hele svineriet. 12# Min kammerat havde jo netop ikke mulighed for at læse hvad han sagde ja til inden han allerede havde sagt ja. Det er ligesom det hele problemstillingen går på. Havde de nævnt at der var 6 måneders binding ved køb havde han ikke takket ja. 13# Se 9#
--
Sidst redigeret 15-11-2022 19:49 af KristianSlot
#19
ZulfoDK
Mega Supporter
15-11-2022 20:33

Rapporter til Admin
#0 Hvorfor begynder du at blande GDPR/Databeskyttelse ind i bindingsperioden?! De 2 ting har da absolut intet med hinanden at gøre - det betyder blot at de i vilkår skal gøre opmærksom på hvordan de behandler dine data, og dine rettigheder....
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#20
kjelsoe
Juniorbruger
15-11-2022 20:53

Rapporter til Admin
#18 hvis der slet ikke er leveret vilkår på et varigt medie, f.eks. via e-mail, så har de allerede tabt kampen der, da det er et lovkrav. Uden dette så har du reelt fortsat fortrydelsesret indtil de bliver leveret på et varigt medie. jeg har arbejdet i nogle år i tilsvarende virksomheder, så du skal nok bare have fat i en “voksen” derinde frem for en som blot forholder sig til de rammer de har fået fortalt. Som jeg skrev tidligere, smid dem en mail med en officiel klage, og så er jeg sikker på der nok skal blive rettet op på den fejl de har lavet
--
#21
gæst
Gæst
15-11-2022 21:16

Rapporter til Admin
og du vælger så ikke at bruge din fortrydelsesret ! .... kom nu ind i kampen du har jo dummet dig big time .... og du vinder den altså ikke.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#22
gæst
Gæst
15-11-2022 21:20

Rapporter til Admin
der står jo også i din ordre bekræftigelse du modtager fra dem , at der er 6 mdrs binding og så et beløb. OG alligevel kontakter du dem ikke indenfor 14 dage ... tag dig sammen
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#23
the688
Guru
15-11-2022 21:53

Rapporter til Admin
Jeg var selv i dialog med Fastspeed om at skifte til dem - men efter et par minutter med deres sælger i røret, er de permanent blacklistet. Der var ingen grænser for hvad der kunne lade sig gøre, bare jeg gav ham alle mine kreditkortoplysninger "med det samme" over telefonen. Det kunne ikke vente, selvom jeg var på arbejde. Not gonna happen. Jeg kan sagtens selv sælge ting, og er mere end vant til kontakt med sælgere, rent professionelt - og det her var under *al* kritik. Jeg endte med at skrive til deres kundeservice med min oplevelse, som de selvfølgelig "beklagede". Fastspeed har nogle meget "hurtige" sælgere, og jeg kan sagtens forestille mig at nogen er blevet "bamboozled" til at købe noget, lynhurtigt. Og ja - man skal læse det med småt. Men Fastspeed's sælgere er decideret ubehagelige. Fuck 'em.
--
"ORK SATME!"
#24
Die_Happy
Semi Supporter
15-11-2022 22:36

Rapporter til Admin
Det er meget nemt. Du ringer til dem, forelægger dem sagen og siger at du mener kontrakten skal ophæves. Vil de ikke det, spørger du dem hvad deres teknikere koster i timen. Dertil fortæller du der sikkert vil være MEGET galt med forbindelsen de næste måneder frem, så du vil blot sikre at de har tilstrækkeligt med ressourcer til at håndtere det.
--
5950x | RTX 3090 | WD Black SN850 2TB | EKWB 2x360mm
#25
anox
Gæst
15-11-2022 23:03

Rapporter til Admin
#0, jeg tænker at hvis du fraflytter og skifter folkeregisteradresse, vil Fastspeed ikke være berettiget til at fortsætte abb. Men jeg ville da krydstjekke med Forbrugerrådet. Hvilken forbindelse er der tale om? En alternativ løsning, hvis det er Coax, at bruge din upload 100% 24/7, så kan det nede med du bliver smidt på porten. Skete for undertegnet. Aldrig Fastspeed igen ;)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#26
Hansi123
Junior Supporter
16-11-2022 10:00

Rapporter til Admin
Jeg tror desværre din kammerat hænger på den da han ikke har gjort brug af hans 14 dages fortrydelsesret. Det er altid ens pligt at følge op på hvad man aftaler. Han ringede selv op til Fastspeed Han har fået en ordrebekræftelse hvor der tydeligt står han er bundet i 6 mdr. som han ikke har reageret på. Det eneste jeg tror kan redde ham er at hvis det ikke fremgår han har 14 dages fortrydelsesret på ordrebekræftelsen.
--
#27
Defterdar
Supporter
16-11-2022 10:01

Rapporter til Admin
#24 Fantastisk ide. Simpelthen. Der er allerede nævnt, at der er blevet gennemgået optagelser fra tidligere samtaler, så jeg tænker at det vil være direkte hul i hovedet, at "true" med det du skriver om. Disse tekniker regninger kan snildt falde i din retning, skulle det kunne bevises at du har "saboteret" forbindelsen. Noget andet er, at der også skal bruges oceaner af tid fra din egen siden, for at "opnå dit mål" Uberettiget fejlmelding ligger allerede på 450DKK. Så er man ligesom igang med at skyde sig selv i foden :)
--
ASUS STRIX 1080TI | i7-8700K | 16GB 3200MHz | ASUS STRIX Z370-F | Samsung EVO 960 250GB | Corsair K70RGB | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q
#28
Peter.
Monsterbruger
16-11-2022 10:13

Rapporter til Admin
Tag nu lidt ansvar selv, det er ligesom alle de Tesla ejere der tror de kan rende og film alt med Sentry Mode uden at tænke længere end 2 sekunder over det, på trods af det bryder ikke bare en lov, men to. (TV-Overvågningsloven samt GDPR), da det er systematisk, og mens de ikke selv er part af optagelsen.
--
#29
CyberOpz
Ultra Supporter
16-11-2022 10:15

Rapporter til Admin
#0 - Jeg ville tage en snak med dem. Fremfør at de ikke har samme omkostninger til kundeskifte som de har til nyetablering af forbindelse. Slå på at han ikke er blevet informeret om om den nye bindingsperiode i telefonen og hvis han var, så ville det have ændret hans bestilling. Find en løsning, hvor din kammerat betaler dele af de seks måneder. Livet byder os huskekager. Det her er en af dem. Tag den og kom videre...
--
#30
MiNo
Juniorbruger
16-11-2022 15:33

Rapporter til Admin
Når der er tale om 'overtagelse' forstået på den måde at der ikke skal fremsendes nyt udstyr, så bør der ikke være nogen binding - da der ikke har været materiale og leveringsomkostninger for leverandøren som normalt er grunden til at man kan kræve en binding.
--
[email protected] Ghz|Noctua NH-D14|Asus Z170|Asus TUF 3080ti|32GB DDR4|Samsung Pro 512GB NVME|CORSAIR AX 850W|Fractal Design R5|Asus PG279Q
#31
kabsdk
Giga Nørd
16-11-2022 15:42

Rapporter til Admin
Opdatering! Alt det, som stod skrevet i mit oprindelige indlæg, var faktisk allerede sendt afsted som en klage til FastSpeed i sidste uge. Jeg kan godt se, at jeg ikke fik denne information med, men indlægget var mere ment som oplæg til hjælp i tilfælde af, at klagen blev afvist. Der er netop i dag kommet en afgørelse på klagen, som lyder således: "Hej X. Vi har behandlet din klage, samt set nærmere på hele sagsforløbet du har haft hos os. Ifølge vores handelsbetingelser punkt 15, betragtes oprettelsen til en ny part som et nyt salg, hvorfor der ved overdragelse er 6 måneders binding på det nyoprettede abonnement. Jeg kan dog høre på opkaldet ved din oprettelse, at der rigtigt nok ikke nævnes noget om en bindingsperiode. Det er vores fejl, og det skal vi beklage. Det ville som minimum have været fint, hvis du var blevet bedt om at læse din ordrebekræftelse grundigt igennem. Jeg kan høre, at du blot er blevet bedt om at holde øje med den. På baggrund af ovenstående, har vi valgt at tage dig ud af aftalen med 30 dage fra d. 1/11, hvor dit ønske om opsigelse er modtaget. Det vil sige, at dit abonnement ophører d. 1/12 i stedet for d. 6/4/2023, som tidligere informeret. Det du har forudbetalt for resten af kvartalet krediteres"
--
Sidst redigeret 16-11-2022 15:43 af KristianSlot
#32
gæst
Gæst
16-11-2022 16:15

Rapporter til Admin
#31 OG LÆR SÅ OG LÆS DIN ORDREBEKRÆFTIGELSE OG BENYT DIN FORSTRYDELSESRET INDENFOR DE 14 DAGE... og fandme sjov at du ikke skriver det i dit oprettet tråd det der...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
--
Sidst redigeret 17-11-2022 13:48 af Ronson
#33
Andersen
Gæst
16-11-2022 16:43

Rapporter til Admin
Fastspeed er en af de eneste ISP i DK jeg ikke har haft problemer med endnu, men ingen er perfekte så det skal da nok komme en dag. Fastspeed har bedst trustpilot ratings af alle ISPer så vidt jeg lige kan se :P
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#34
CyberOpz
Ultra Supporter
16-11-2022 16:50

Rapporter til Admin
#33 - det kan købes.
--
#35
kabsdk
Giga Nørd
16-11-2022 16:52

Rapporter til Admin
32# Mon ikke der er en grund til at jeg har ignoreret dig gennem det meste af tråden? Jeg har haft firmabetalt internet i knap 2 år og før det havde jeg Telenor i 3 år, netop fordi jeg sætter pris på at der faktisk er kundeservice. Der er tale om en kammerat (jeg er ikke bleg for at indrømme fejl, det kan du jo eksempelvis se i tidligere tråd om handel i ond tro), men du kan da tro hvad du vil
--
#36
Jesper
Gæst
16-11-2022 17:33

Rapporter til Admin
#31 Så fik det hvad jeg vil kalde en helt fair slutning. Opsigelsen blev behandlet som der ingen binding var. (Der opsiger man jo typisk til næste den første, mindst 30 dage)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#37
Devilduck
Supporter Aspirant
16-11-2022 17:38

Rapporter til Admin
Fejl post
--
Sidst redigeret 16-11-2022 17:39
#38
Mike1266
Gigabruger
16-11-2022 18:49

Rapporter til Admin
Til næste gang nogen har problemer eller hvis fastspeed driller igen så er der Teleankenævnet - teleanke.dk
--
#39
henrik1908
Elitebruger
16-11-2022 20:16

Rapporter til Admin
Hej Kristian, Jeg har selv lige oprettet mig som Fastspeed kunde, her binder jeg mig i 6 måneder til 269 pr måned. Dog stiger prisen ikke efterfølgende så vidt jeg kan se på min ordrebekræftelse. Hvor ser du at din pris ændre sig efter 3 måneder?
--
super bruger
#40
gæst
Gæst
16-11-2022 21:49

Rapporter til Admin
#39 det er nok fordi de kørte kampagne med nedsat pris de første 3 mdr og så normal pris efter de første 3 mdr. det hænder ofte de kører de tilbud pga deres konkurrenter gør detsamme.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Fastspeed møgsag: 6 måneders uoplyst binding

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE