Der har været rigtig meget om reklame og annonce hajer som har tilbudt specielt små virksomheder guld og grønne skove men det har været en tynd kop kaffe de har fik istedet for
--
#0
Det er svært at vurdere på forhånd, uden at vide mere om din virksomhed og mediet.
Et generelt råd er dog, at du 1-2 gerne kan nævne, at det er liiige i overkanten prismæssigt, og så er de 9/10 gange villig til at sætte prisen nogle yderligere tusinde ned..
De har meget lave omkostninger fra deres side, og de er derfor ofte villige til at gå betydeligt længere ned i pris, end deres første "gode tilbud".
--
Skåret helt ind til benet, så er virksomheden entretrenør, som vil sigte bredere mod private boliger.
Jeg er enmandsfirma tilbyder tegningsmateriale, ansøgning om tilladelse mv.
Allerede i dag har vi et lille samarbejde, så jeg vil måske også gerne vise interesse ved at investere lidt i deres brochure.
Men uanset hvad, så skal regningen betales, og der skal jo helst komme noget godt ud af det. Så om helt vildtfremmede der læser den brochure, overhovedet bemærker de annoncer der er i bunden, det kan jeg bare slet ikke vurdere.
--
#3 Så om helt vildtfremmede der læser den brochure, overhovedet bemærker de annoncer der er i bunden, det kan jeg bare slet ikke vurdere.
Det kan vi jo, med al respekt, heller ikke. Vi er ikke i branchen, vi har ikke set udkast til publikationen, eller tidligere udgaver, og vi ved ikke hvor bredt den kommer ud. Hvis det koster 14,5K at komme med, og bladet reelt set bliver læst af 100 mennesker, så er det en ret høj kontakt-pris...
Jeg ville kigge i et tidligere "blad" af samme type, og se hvilke virksomheder som har købt de pladser du kigger på - og så ringe til dem og høre om de føler de har fået noget for pengene. Hvis de er direkte konkurrenter er det nok dumt, men der er sikkert virksomheder i en beslægtet branche som ikke tilbyder det samme produkt som du gør. Måske er der andre annoncører som du kender lidt, og nemmere kan ringe til.
--
"ORK SATME!"