Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

pakke forsvundet i postnord og ikke få kontakt til...

Af Semi Supporter php | 13-05-2022 15:09 | 1323 visninger | 7 svar, hop til seneste
Hej har oplevet noget meget underligt at have købt en telefon via dba og afsender vil bruge postnord får track and trace. pakken forsvinder efter at postnord har den i hænderne kontakter afsender og vi aftaler at hun skal lave en reklamation ( kan se at der skal gå en måned inden postnord vil udbetale nogen form for erstatning ) aftaler med afsender at jeg kontakter hende om en måned hvis hun ikke selv har gjort det. Nu kommer det underlige at hun ikke svare på mine sms'er og opkald samt postnord kan ikke se at der er oprettet en sag om den forsvundne pakke ( værdi over 3000 kr og det er mange penge for mig ). Hvad skal man gøre ? politianmelde hende eller hvad ? synes det er underligt, medmindre der er svindel med i billedet .
--
#1
Comicsdk
Junior Nørd
13-05-2022 15:15

Rapporter til Admin
Det er ikke dit problem at forsendelsen er forsvundet. Det er PostNords problem - og din sælgers. Hun burde give dig pengene retur indtil sagen er afklaret. At du lader hende beholde dine 3000 kroner i en måned er helt i hegnet. Hvordan har du betalt?
--
Sidst redigeret 13-05-2022 15:15
#2
Ali
Giga Nørd
13-05-2022 15:19

Rapporter til Admin
Du opretter selv en reklamation efter du har forklaret sagen til Postnord....hvis afsender er bortrejst, selv forsvundet, gået bort, whatever så burde du vel få tilladelse til at oprette en sag, hvis du kan dokumentere at du er modtageren.
--
Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.
#3
Angloamerikansk
Maxi Supporter
13-05-2022 15:19

Rapporter til Admin
Hun skal returnere dine 3.000 Kr. mens hun får styr på hvorfor Post Nord ikke har afleveret den pakke som hun har betalt dem for og som hun har bestilt dem til. Det er hendes problem og ikke dit. Men det ender det jo desværre nok med at blive og Post Nord er IKKE lette at danse med :-(
--
#4
php
Semi Supporter
13-05-2022 15:28

Rapporter til Admin
Jeg har betalt via mobilepay. Postnord siger bare at jeg skal have afsender til at lave en reklamation.
--
#5
Comicsdk
Junior Nørd
13-05-2022 15:30

Rapporter til Admin
Det nytter ikke rigtig noget at OP opretter en efterlysning. Det er afsender der har indgået en aftale med PostNord, det er også afsender der modtager en eventuel erstatning. Men nu når sælger pludselig er ude af syne, er du højst sandsynligt blevet tørret, OP. Anmeld sagen til politiet (og DBA) hvis ikke sælger reagerer på dine henvendelser. Jeg mener ikke at en MP-betaling kan ophæves. Ring evt. til din bank og spørg dem hvordan du skal forholde dig til transaktionen, det har jeg ikke styr på.
--
#6
Monze
Ultrabruger
13-05-2022 15:45

Rapporter til Admin
Mobilepay betalinger mellem priivatpersoner kan ikke tilbageføres hverken af egen bank eller mobilepay. 1. Kontakt MP og gør dem opmærksom på at hun svinder 2. Kontakt sælgers bank hvis betalt den vej og gør opmærksom på at hun svindler og vil blive politianmeldt. 3. Lav politianmeldelse Banker vil nødigt lægge navn til kunders svindel gennem dem da det betegnes som en form for hvidvask. Hun kan og burde blive smidt ud af banken og så må hun søge andre steder hen, hvilket godt kan blive problematisk med en økonomi som garanteret er lort. Måske hun ender med en basal betalingskonto et sted.
--
#7
php
Semi Supporter
13-05-2022 15:48

Rapporter til Admin
Mange tak vil politianmelde hende i næste uge samt god weekend til jer alle
--

Opret svar til indlægget: pakke forsvundet i postnord og ikke få kontakt til...

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE