Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Træt af Postnord....

Af Junior Supporter Ninja777 | 17-02-2022 14:54 | 3201 visninger | 33 svar, hop til seneste
Jeg er så forbandet træt af de inkompetente arbejdsgange hos Postnord.... Min historie: I november til BF bestiller jeg et møbel fra Kina (der er betalt moms osv.), efter et stykke tid dukker den ikke op, og jeg skriver selvfølgelig til Postnord, hvor min pakke er. Jf. tracking, er pakken kommet til modtagerlandet. Efter et par dage og "eftersøgning" får man standard mail "Din pakke er væk, vi beklager. Tag den med afsender" - Alright, jeg får penge retur fra afsender og bestiller en ny pakke. Ny pakke kommer til DK i januar, men efter et stykke tid dukker intet op. Jeg "eftersøger" den igen hos Postnord - igen uden held. og samme svar "Din pakke er væk, vi beklager. Tag den med afsender"... Jeg prøver endnu engang, for det skal da være løgn, at de kan smide 3 pakker væk. Pakke kommer til DK og bliver toldbehandlet i slut januar jf. tracking. Da der endnu ikke er dukket noget op, hverken pakke eller brev fra told, "eftersøger" jeg den igen. Igen med samme standard svar "Din pakke er væk, vi beklager. Tag den med afsender"... Jeg er så grueligt træt af, at de bare kan smide alt ansvaret fra dem og sige "tag den med afsender".. Det er sku da deres ansvar, når det er dem der jf. tracking har fået min pakke (og endda toldbehandlet den)... Fuck nu postnord.
--
#1
the688
Guru
17-02-2022 15:09

Rapporter til Admin
Stop med at købe lort fra Kina.
--
"ORK SATME!"
#2
joker500
Ultra Supporter
17-02-2022 15:14

Rapporter til Admin
#0 Har du måske overvejet at det er afsenderen der fucker op i et eller andet, siden det sker tre gange i streg? Det burde du måske tænke over, før du smider lorten på postnord. Er enig med #1. stop med at købe det lort fra Kina.
--
#3
Mentalias
Ultrabruger
17-02-2022 15:15

Rapporter til Admin
#1 Du mener at afsenderlandet har effekt på, eller sågar forårsager Postnords uduelighed?
--
#4
Comicsdk
Nørd Aspirant
17-02-2022 15:20

Rapporter til Admin
PN har ret, det er sådan set afsenders ansvar at du modtager forsendelsen. At PN så tilsyneladende smider pakkerne væk.. Det må PN og Kina-butikken selv ligge og rode med. Jeg er imponeret over at du har tålmod til at køre samme show hele tre gange. Den havde du nok kunne undgå ved at handle nationalt. (beklager ekkoet fra #1 og 2, men jeg er enig i at det ikke er nødvendigt at privatimportere)
--
#5
M.Mikkel
Mega Nørd
17-02-2022 15:22

Rapporter til Admin
Når man vælger at købe lort fra kina ja er det det køb et bedre sted
--
Imac 27 ipad pro Iphone xs max og en Hyawai x pro win Bærbar
#6
Ninja777
Junior Supporter
17-02-2022 15:34

Rapporter til Admin
#1 Det er ikke lort. Det er et møbel, og ikke noget småskrammel. (du er også mærkelig hvis du køber lort online) Virkelig brugbart. Eller... #2 Med 3 forskellige afsendere, tænker jeg ikke, at det kan være det. Når pakken er kommet til landet (DK), så må der altså være noget, der er gjort rigtigt. Om de så har sendt en tom pakke, eller et stykke papir, er det jo PostNords fornemmeste opgave at levere det til mig. #4 Når det er et møbel, der ikke sælges i DK, så kan man af gode grunde ikke købe det i DK ;) Og nu er det første gang nogensinde, at jeg har været ude for sådan noget. Og jeg tænkte, at det kan da ikke blive ved med at passe. Men åbenbart.. #5 Konstruktivt, det må jeg tage til efterretning. Tak for dit input, det var brugbart!
--
#7
joker500
Ultra Supporter
17-02-2022 15:38

Rapporter til Admin
#6 Er du 100% sikker på at du har skrevet leveringsoplysningerne rigtigt? Pakken vil jo stadigvæk komme til Danmark, men hvis leveringsoplysningerne er forkerte er det jo ik ret meget at gøre.
--
#8
M.Mikkel
Mega Nørd
17-02-2022 15:44

Rapporter til Admin
Jeg er i et firma der køber meget i kina og sjovt nok er der mange pakker der aldrig kommer eller det er en fejl vare de sender. de er komplet ligeglade da man ikke bare sender vare fra Kina retur. Så gi Postnord skylden den køber jeg ikke tvivler på varen er sendt
--
Imac 27 ipad pro Iphone xs max og en Hyawai x pro win Bærbar
#9
snowyy
Ultrabruger
17-02-2022 16:04

Rapporter til Admin
Postnord er uduelige, hver gang jeg vælger gls, dhl, fedex eller ups så er tingene der indenfor et par dage, men når pakken kommer forbi postnord så forsvinder det eller også ligger pakken hos dem i 2 uger. Og det er selvom det sendes/ankommer indenfor EU. De må til at fyre nogle af deres 50-70 årige medarbejdere, tænker 90% af dem er i den alder, for de er da godt nok kørt trætte og gider åbenbart ikke deres arbejde mere.
--
RYZEN 7 5800X, RADEON 6900 XT, GIGABYTE X570 AORUS ITX, SCYTHE MUGEN 5, 2x8 GB G.SKILL 3600 MHZ CL16, CORSAIR SF750 PLATINUM, COOLERMASTER NR200P
--
Sidst redigeret 17-02-2022 16:09
#10
Ninja777
Junior Supporter
17-02-2022 16:04

Rapporter til Admin
#7 jeg er 100% sikker alle 3 gange! 2 forskellige afsendere fra wish, og 1 gang fra aliexpress. Har aldrig været ude for at noget ikke kommer. Specielt, når det er så stort. tror det vil veje 5-10 kg. #8 Det er noget fis. Alle 3 gange, er der jf. trackingnummeret, der i øvrigt slutter på DE (så nok sendt fra DE), er alle gangene kommet til DK og den ene gang endda "toldbehandlet"...
--
#11
snowyy
Ultrabruger
17-02-2022 16:05

Rapporter til Admin
#10 bare ignorer dem :D det må være postnord medarbejdere...
--
RYZEN 7 5800X, RADEON 6900 XT, GIGABYTE X570 AORUS ITX, SCYTHE MUGEN 5, 2x8 GB G.SKILL 3600 MHZ CL16, CORSAIR SF750 PLATINUM, COOLERMASTER NR200P
--
Sidst redigeret 17-02-2022 16:05
#12
Jacob [5260 Od.S]
Semi Nørd
17-02-2022 17:01

Rapporter til Admin
Hvor kigger du tracking henne? Postnords hjemmeside eller via Wish's/aliexpress tracking? Hvis det er det sidste, så er her lidt læsning: https://livsstil.tv2.dk[...] Hvis det er afsendt fra Tyskland, så giver det ingen mening at det er toldbehandlet.
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#13
SaulSilver
Ultrabruger
17-02-2022 17:06

Rapporter til Admin
Jeg kan kun tilslutte mig koret omkring Postnord. Det er så forbandet dårlig service - every fucking time... De smed min pakke væk købt i en privathandel fra Tyskland. De havde simpelthen udleveret det til den forkerte og de kan intet gøre. Jeg kan ingen hjælp få, erstatning eller andet, fordi det er jo afsenderen der er kunden. Jeg vælger aldrig Postnord hvis jeg kan slippe. Fatter ikke at vi ikke bare har ladet den virksomhed gå konkurs i stedet for at de bliver ved med at få tilskud til at smide pakker væk..
--
#14
kikophil
Elite Supporter
17-02-2022 19:52

Rapporter til Admin
Hvordan kan det lige være, at hver gang en person har et problem med PostNord skaber det en hadetråd, hvor det er PostNords skyld eller deres medarbejdere der løber med varerne? Det skyldes jo, at absolut ingen af jer har det mindste begreb om, hvad der foregår omkring jeres pakkers faktiske omgang mellem landenes forskellige håndtering, og derfor - som altid - langer hårdt ud mod de nemmeste og uskyldige - FØJ! Mange af de pakker der er kommet fra kina til f.eks. Holland/Belgien og derfra sku` blive eftersendt, bliver rent faktisk ikke sendt, da de små firmaer der står bag, er synderne, og ikke sender dem til jer/os - men pakkenummeret bliver kørt ind i systemet, således den imaginære pakke først ender/stopper i det danske system, når der selvf. ikke er nogen fysisk pakke til udbringning. Nogle af de mange pakker der ligeledes kommer fra kina til div. e.u. lagre er totalt overplastrede med kinesiske mærkater, således ingen automatisk EU maskine kan aflæse dem - hvorfor de ryger tilbage til Kinøjserne. Så klap nu jeres skinny horses og tænk før i skriver den salgs grrrr ting tak. Hvis PostNord virkelig sku` "gafle" så mange og endda store ting, ville det ellers være fedt med en stor auktion - gerne her på hol, da jeg også selv er blevet svindlet et par gange af disse svin dleriske importørmafiakrejlere, der frit får lov at husere i deres respektive hjemlande - selvom de sikkert har hjemme i kina når det kommer til stykket - NOT? :)
--
Kun de dumme ser på fingeren, når den kloge peger mod stjernerne...
#15
JS
Gæst
17-02-2022 22:52

Rapporter til Admin
Tankevækkende, at både #10 og #13 har fået sendt pakker fra Tyskland og med tysk pakkenummer. Herefter ser det nærmest ud som at pakken er stillet ved grænsen til Danmark, uden at blive overdraget til en dansk pakkedistributør ...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#16
Slettetbruger4055
Super Supporter
17-02-2022 23:40

Rapporter til Admin
Giver #14 ret. Når man ikke aner hvad der er foregået med ens pakke, så kan man jo ikke give et firma skylden. Noget andet var, hvis der var synlige beviser på, at PostNord var skylden til problemerne.
--
#17
Flagg
Monsterbruger
18-02-2022 00:00

Rapporter til Admin
Tracking der virker: https://parcelsapp.com[...]
--
#18
Gæsten
Gæst
18-02-2022 00:01

Rapporter til Admin
Hvad skulle det hjælpe at handle nationalt, lortet kommer jo alligevel fra Kina, så kan man lige så godt fjerne mellemmanden.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#19
Comicsdk
Nørd Aspirant
18-02-2022 10:21

Rapporter til Admin
Ja, helt ærligt. Hvis man handlede i Danmark, ville den danske butik garanteret fucke leveringen op tre gange i streg.
--
#20
Serenity
Ny på siden
18-02-2022 19:46

Rapporter til Admin
Hvorfor i alverden køber du også møbler fra Kina??
--
#21
Slettetbruger4055
Super Supporter
18-02-2022 20:23

Rapporter til Admin
#20 Fordi han netop vil have det møbel, som åbenbart ikke kan købes andre steder?
--
#22
q
Gæst
18-02-2022 21:38

Rapporter til Admin
#14 Og du er med på den ene pakke sluttede sine dage under toldbehandling? #16 Jeg har en fortælling omkring mælk. Jeg elsker mælk, skummet fra Arla. Forleden købte jeg en liter i Fakta, den god! Så købte jeg en i Netto, den var også god. Så købte jeg en i Lidl, den var satme dårlig, tykt flydende og lugtede surt trods ikke i nærheden af mht. Så købte jeg endnu en i netto, den var heldigvis god Tænkte lidl måtte være et spørgsmål om uheld og så prøvede at købe en der igen, igen sur og tykt flydende... Så skiftede jeg lidt i mellem netto og fakta, super gode mælk. Men fanden tog ved mig, 3 gang var lykkens gang, drop i lidl med store forventninger.. men Ak, 3 gang var faktisk værre end de 2 forgående, mælken smagte dejligt men jeg tissede ud af røven de næste 14 dage... Så hvad konklussion kunne jeg drage ud af dette? Var det et spørgsmål de 3 gange jeg havde fået dårlig mælk, at det var en dårlig ko der havde produceret netop de 3 liter mælk jeg købte i Lidl? - Eller er det et spørgsmål om netop de 3 liter mælk jeg købte i lidl var blevet fragtet på tilfældigvis den samme defekte kølelastbil?.. eller, er det mere nærliggende at tænke, at fejlen muligvis ligger hos lidl, der ikke havde styr på temperaturen i køleskabet? - Jeg skal lade (det åbenlyse) svar stå hen i det uvisse..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#23
TwinX
Monsterbruger
19-02-2022 13:56

Rapporter til Admin
Han skriver jo at varerne er blevet toldbehandlet sf postnord i dk. Alligevel hyler samtlige postnordansatte op og peger på Kina, og siger han da bare kan handle et andet sted. Niveauet herinde er virkelig lavt til tider. Jøsses en flok idioter. til op: glem postnord. Find andre måder at få fragtet dine vare på. De hverken kan eller vil.
--
#24
Slettetbruger4055
Super Supporter
19-02-2022 14:39

Rapporter til Admin
#23 Det er det, når man ser voksne mennesker sidde og svine andre til. Så bliver niveauet lavere. #22 Og fejlen kan stadigvæk i Ops tilfælde, være sket andre steder end hos PostNord. Medmindre man har beviser, så er det kun påstande mod påstande.
--
#25
JS
Gæst
19-02-2022 17:33

Rapporter til Admin
#23 Jøsses. Du sidder stadig og kalder alle for idioter !
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#26
Jintao
Super Nørd
20-02-2022 08:17

Rapporter til Admin
#25 Altså, læser du ét par af trådene herinde finder du da hurtigt ud af at han har ret.
--
Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af |Smash|.
#27
amikkela
Semibruger
20-02-2022 09:23

Rapporter til Admin
Det er bare at holde sig fra postnord der er noget helt fundamentalt galt ved deres it systemer og service. har prøvet en pakke har været fortoldet stod som undervejs til postnord Pakkebutii næste tracking information var den på vej ud af landet. det viste dig den havde været i pakkeshoppen men aldrig var scannet og så forsvinder den ved de sender den ud af landet. Systemet burde aldrig tillade at en pakke kan springe steps over. har også prøvet en indenrigspakke stod til hjemmelevering og var registreret til det blev leveret direkte til pakkeshop tog kontakt til dem efter 2 dage fik de effektueret den skulle til hjemmelevering igen men på 3 dagen stod den til udlevering i samme pakkeshop igen uden at have bevæget sig. deres systemer burde blinke kraftigt rødt i de her tilfælde og ikke tillade dem at springe trin over men deres systemer er håbløse og tager oftest min. 1 time at få kontakt til postnord lige meget om man ringer eller skriver til sammenligning svarer GLS på under 10 min
--
#28
JS
Gæst
20-02-2022 18:29

Rapporter til Admin
#26 Har læst hans egen tråd, som blev oprettet for knap et måned siden. Der sad han også og kaldte folk for idioter fordi han ikke havde fået sin pakke klokken 07:09. Kort efter mere brok, da han havde kontaktet til Postnord og selvfølgelig ikke kom forrest i ventekø.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#29
myR_
Supporter
20-02-2022 18:42

Rapporter til Admin
Jeg har aldrig haft et problem med postnord? heller ej GLS og Bring. Og ja jeg er ansat hos Postnord, men jeg har intet med logistik at gøre
--
i7 9700k, Asus Rog Strix 3080 OC, Z390 Tuf Gaming, 16 GB Ram, 2x1TB NMVe SSD PS5, Xbox Series X
#30
Jintao
Super Nørd
20-02-2022 20:04

Rapporter til Admin
#28 At han har et generelt problem med sin tilgang til debat her på forummet ændrer da ikke på at svarene givet af andre her i tråden er grænsende til idiotiske.
--
Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af |Smash|.
#31
TwinX
Monsterbruger
20-02-2022 20:15

Rapporter til Admin
Det er utroligt så godt folk husker når man kalder dem på deres bullshit. Det er utroligt så gode folk er til at lyve og fordreje hvis det stiller dem i et bedre lys. Beskæmmende.
--
#32
Slettetbruger4055
Super Supporter
20-02-2022 21:29

Rapporter til Admin
#31 Utroligt at folk som dig, skal sidde og svine andre til, blot fordi du ikke kan lide deres svar.
--
#33
Hej
Gæst
21-02-2022 13:16

Rapporter til Admin
Synes personligt kun jeg har gode oplevelser med postnord men synes mit held med gls har været utroligt. Pakke er fremme til udlevering, møder op ingen pakke. Får pakke eftersøgt, møder op. Både forkert modtager og afsender på pakke men rigtige pakke nummer, men helt klart ikke min pakke. Eftersøger igen og de finder den aldrig. Men hvordan deres system har kunne lave 2x gange samme pakke id vil jeg aldrig forstå. Andet sted, pakke er leveret i pakke butik, pakke udleveret.... Pakke eftersøgt, kan afhente dagen efter, men man tænker godt nok, hvad er der dog foregået. Anden pakke, siger de har været forbi en dag jeg har været hjemme hele dagen uden at ringe på og derfor har afleveret den i pakkeshop.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Træt af Postnord....

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning