Hej
Endnu en "jeg tror min pakke bliver væk, og nu er jeg ved at gå lidt i panik"-tråd.
Sagen kort: Jeg har købt en vare på Amazon.de, som jeg siden ønskede at returnere. Jeg printede via Amazon's side en returlabel, som tydeligt var markeret med "DHL". Fint, jeg finder nærmeste indleveringssted for DHL og afleverer pakken dér.
Da jeg indleverer pakken, får jeg at vide, at jeg vil få tilsendt en kvittering via e-mail. Da den ikke kommer, ringer jeg dagen efter til stedet hvor pakken er indleveret. Jeg får fat på en sød dame, som registrerer mit mobilnummer, og forsikrer mig, at der vil komme en SMS inden for kort tid, indeholdende en kvittering for indlevering af pakken.
Ganske rigtigt tikker der kort tid efter en SMS ind, men... SMS'en er afsendt af...Bring?
Hmm, det var mærkeligt. Jeg kører sporingsnummeret gennem Brings sporing, og kan se at pakken er på vej til Greve (?), når den burde være på vej til Tyskland. Pisfucklortefuck!
Jeg har læst flere indlæg, hvor folk herinde skriver, hvor..."glade" og..."tilfredse", de har været med Bring's service, og da min pakke tilsyneladende er på vej i stik modsatte retning af hvad den burde være, kan jeg jo så stille mig i kø som "tilfreds" kunde.
Af ren morbid nysgerrighed slog jeg sporingsnummeret op hos DHL, og...der er det også aktivt.
Update:
Ved indtastning af nummeret hos DHL får jeg en spændende status som hedder: NOTIFICATION_OF_TIME_FRAME_HAS_BEEN_SENT, og trykker jeg på den, bliver jeg ledt til...Du gættede det: Brings hjemmeside!
Røvlortepis!
Jeg er godt klar over at hverken I eller jeg kan gøre en fløjtende skid ved det her, men om ikke andet kan jeg da spørge, om nogen af jer har prøvet noget lignende?
--
Status på B/W-listen: 23+/0-
-----------------------------------