Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Postnord - Hvordan kan de blive ved?Af Monsterbruger TwinX | 11-01-2022 18:02 | 5309 visninger | 100 svar, hop til seneste
Da jeg bestilte pakken var der ingen anden mulighed en pestnord. Flere år siden jeg sidst har brugt det firma. Tænker at de nu nok har fået lidt mere styr på det. Men ak ak ak. Jeg fatter ikke det er lovligt at drive så inkompetent ind forretning. Og så enda med hjælp fra offentlige midler. Det burde tvangslukkes. Virkeligt.
fatter det bare ikke. Suk. --
Læs retningslinjerne. -- AMD Ryzen 5600x | MSI B550m Mortar Wifi
MSI Gaming X 6700 xt 12 GB
2x8 GB Corsair 3,2 GHz | Noctua NH-U12A
Corsair RM750 v2 | WD Black M.2 500 GB Hvordan fanden kan set være at bring, dao, whatever firmaer, kan komme ind på markedet fra scratch, ansætte gud og hvermand, og så klare det fint, mens et firma der har været på markedet altid, med støtte og hjælp i hoved og røv, bare ikke magter de simpleste opgaver. Det er virkeligt beskæmmende. Samtlige ansatte, fra direktør til løstansatte rengøringsassistenter, burde kraftedermig sendes i arbejdslejr i Gulag i Sibirien. I minimum 25 år. Shit en flok idioter. Tror fandme de helt bevidst tager pis på os.
kan simpelthen ikke forstå hvorfor virksomhederne vælger dem. De kan jo ikke andet end miste kunder. --
OT-advarsel til sarte sjæle.
Fidusen med Postnord var jo mere en service end et selskab der skulle give overskud, den delvise privatisering har ikke gjort det lettere for dem at forklare grundlaget for forretningen.
Og tiden er løbet fra dem ifht. hvor slatne de var til at se konkurrenterne invadere markedet.
Hvis du vil opleve lidt mere spænding i hverdagen, kan jeg anbefale Bring.
De får PN til at fremstå som konger i branchen.
I øvrigt synes jeg de har oppet sig gevaldigt de senere år.
Jeg bruger stort set ikke andre.
Til og fra pakkeboks, så bliver det simpelthen ikke mere ukompliceret. -- Vil du fortælle lidt om din oplevelse, eller er det bare ubegrundet hate?
Hvordan fanden kan set være at bring, dao, whatever firmaer, kan komme ind på markedet fra scratch, ansætte gud og hvermand, og så klare det fint...
Hahaha fuck mand, der var jeg lige ved at kage i bukserne af grin :D
Du skulle prøve at sidde i kundeservice hos et firma hvis eneste fragtpartner er Bring, så skal du sgu nok komme på andre tanker :P
Alle har gode og dårlige erfaringer med alle fragtfirmaerne. Det handler i høj grad om den enkelte chauffør. Jeg synes det er sjældent det er pakkecentralerne der er problemet.
Men... Jeg tror alle gerne vil vide hvad der er sket...
Jeg synes faktisk PostNord klarer det rigtig fint i mit område. Deres app fungerer, pakkeboks er nice, de leverer til tiden, de har mange pakkeshops, deres fragtlabels er ikke SÅ dyre, og pakkerne kommer frem i god behold. Før var jeg GLS fanboi, men efter jeg er flyttet har PostNord altså overhalet igen.
Bring og DAO skraber bunden på min liste. De eneste gode oplevelser jeg har haft med Bring er de sindssyge historier det har kastet af sig :D -- Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0 --
Sidst redigeret 11-01-2022 18:19 Kan hilse og sige at bring er langt dårligere end Post Nord det lykkes en af deres chauffører og smide en pakke med track and trace fra Amazon væk og jeg er overbevist han huggede den selv
Var en pakke med med nogle Blu-Ray boxsets til en værdi af nogle og 1000 kr men hvad spasser nok ikke tænkte over er de er kode 1 så de kan ikke afspilles i danmark da vi bruger kode 2 medmindre man har en kodefri afspiller eller en kode 1 afspiller så de kunne bruges som frisbees i danmark
Tro jeg ringene til Bring 10 gange eller sådan noget og det var den værste service ever tog jeg ved ikke hvor mange forsøg før jeg fik dem overtalt til og gide og begynde og lede efter pakken da de blev ved med at påstå at pakken var leveret til pakkeshop i Silvan
Track and trace sage den var smidt af i Silvan men Silvan have ikke modtaget noget fra Bring i over en uge så det var løgn og latin og de blev ved med at sige inde fra Bring at det var Silvan´s skyld at pakken ikke var der hvor track and trace sage den var
Da de så begyndte og gide og lede opgav de efter et par dage den var bare væk hvordan kunne de ikke forklare
Var næsten umuligt og trænge igennem til Bring at pakken var væk så endte med og skrive til Amazon via deres chat og på mindre end 10 min fik jeg penge igen fra Amazon
Første og sidste gang jeg nogensinde bruger Bring desværre var det ikke mit valg da Amazon vælger random fragtfirmaer når det ikke er express
Næste gang bruger jeg Amazon´s express fragt der er det UPS eller Fedex der flyver dem fra USA koster kassen men der går mindre end 5 dage
PS hvad angår DAO så er de lige så skod louis nielsen sender kontaktlinser med DAO og endten så smider DAO dem bare foran ens dør så de kan blive gennemblødt eller også så volder de pakken ind i ens postkassen så de river brevsprækken af
Pakken er næsten altid maltrakteret
GLS og Post Nord har stik modsat været ganske udmærket og ikke haft problemer med dem de sidste par år -- Sidst redigeret 11-01-2022 18:30 tager postnord over dao any day of the week :p -- jep jep Har kun gode oplevelser med postnord, aldrig en mistet pakke hverken fra afsender eller med mig selv som afsender -- Ryzen 7 2700X: Asrock B450 pro4: 16gb g.skill aegis 3000mhz: Asus rtx 2060 dual oc: 500gb crucial mx500
AOC 24G2U: Logitech g502 lightspeed. Eneste jeg kan huske med Postnord jeg have problemer med var de have en glitch der gjorde at den pakke jeg have sendt ikke kunne forlade et lager et sted T&T sage den forlod lager og kom tilbage igen det gjorde den over 3 dage
Ringene til Postnord gav dem T&T nummer og forklarende problemet de sage de ville kigge på det og dagen efter forlod den lager og kom ikke ind igen
Ved ikke hvad der var galt men pakke kom frem --
5
Det værste er næsten at nogle netbutikker har en eksklusiv aftale med Bring.
Jeg har handlet én gang hos Dustin af samme årsag.
Jeg skal ikke kede dig med den ufatteligt lange historie om en kontorstol og et fragtfirma, men faktum er at siden dén handel, har jeg brugt mange tusinde kroner hos Dustins konkurrent på modsatte side af gaden.
Udelukkende på grund af deres valg af transportør. -- #9 så er det vel bare der hvor man siger til butikken jeg handler et andet sted hvis i vælger Bring og det var så det du har gjort
Stem med din pung hvis et sted bruger shitty fragt firma så handler man et andet sted -- Sidst redigeret 11-01-2022 18:51 Jeg foretrækker GLS i mit område. De er hurtigere og billigere.
Derefter Post Nord, som efterhånden er tilbage hvad angår pakker med tracking nr. Men sender du et brev, bobbelkonvulut, eller venter på noget, så er de meget svingende.
Mit simkort sendt med post nord, blev sendt i mandags. Det er stadig ikke kommet. Jeg kontaktede tekeselskabet som nu har sendt et sim kort mere afsted (express). Men det kan jo skyldes alt muligt.
Men jeg køber og sælger mange ting i løbet af en måned. Primært på Facebook og grupperne derinde. Og der nogle købere der foretrækker DAO eller BRING. Nok er Dao billigere, men det er i mine øjne det værste at sende med.
Kort sagt:
1. GLS
2. PostNord (Husk tracking nr) alm post sendt som quick kan varierer flere dage..
3. DAO &T Bring deler shit pladsen.
Så der jo også de mange andre fragtfirmaer til større ting eller import eksport. Men det en helt anden snak :) -- PostNord og GLS er umiddelbart de eneste der ikke har præsteret at smide en af mine pakker væk. De billige som coolrunner, dao og bring ... formår bare at dumme sig gang på gang. Jeg mistænker DAO for at ansætte folk der ikke kan læse dansk - i hvert fald bliver "sættes ved havelåge - lågen må ikke åbnes" til ... lad os åbne lågen, stille pakken ved døren .. og lade være med at lukke lågen igen.
Så PostNord er altid førstevalg. -- Underligt at det drejer sig om post nord med ender med at i sviner bring til, hvordan fanden. Hvor tror i at det er sådan i pakke branchen...
I vil ikke betale en skid for at for jeres pakker og retur skal være gratis..
I bestiller mad til jeres latterlige dyr og tænker ikke en skid på at chaufførerne skal slæbe 35 kg op på 3 sal og stille den foran jeres dør så i ikke skal bevæge jer..
Så ja hvorfor er det sådan og hvorfor er servicen derefter, måske det er kunden som intet vil betale for at få sin pakke
-- Hvad med at fortælle om din oplevelse? Ellers kan vi jo ikke bruge tråden til noget -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk
13
Jeg kan ikke svare for de andre.
Men jeg kan sige at jeg er ligeglad med portopriserne.
Der er i nogle tilfælde købere der insisterer på billigste DAO, og da svarer jeg at det i så fald er på eget ansvar - hvilket jo i sagens natur ikke er realiteten.
Men accepterer køber den undtagelse fra normal praksis, sender jeg gerne et grafikkort til 4000 kroner for de tyve kroner DAO forlanger i gebyr for at stjæle pakken. -- Bruger altid postnord når det er pakker med værdi. -- Ryzen 5 5600X,ASUS TUF GAMING B550 PLUS,G.skill 3600 MHz AUTO C16-16-16-36 4x8GB,AOC G2590FX,Corsair RM850,Sapphire RX 5600 XT 6GB,1 TB NVMe ADATA #13 vil ikke betale en skid for jeres pakker siger du
Fortrækker da og betale mere for min fragt hvis den kommer frem uden og blive maltrakteret eller stjålet eller 117 andre problemer
Service koster så ja jeg skider på Bring og DAO når de er så ringe så vil jeg klart heller betale mere for GLS og Postnord
Hvis firmaer gav mulighed for DHL, UPS eller Fedex som mere eller mindre ingen i Danmark gør så ville jeg bruge dem da de langt mere professionelle og sikkert bliver bedre betalt og behandlet
Amazon i USA bruger netop DHL, UPS eller Fedex hvis du vælger deres dyre fragt ja det koster mere men er også lysår bedre går max 5 hverdage og har aldrig haft problemer med nogle af de 3 har kun haft positive med dem
En anden grund til og bruge dem er du kan spare Postnords gribbe gebyr på 160 kr for toldbehandling da du betaler DHL, UPS eller Fedex for at betale momsen når de lander i Tyskland eller hvor de nu lander i EU -- Sidst redigeret 11-01-2022 19:17
Hvis man går op i arbejds- og lønforhold, må man da sige at det er noget af et selvmål at handle hos Amazon haha -- Har fået rigtig mange pakker fra PostNord
aldrig misset en så dårlige er de så heller ikke
men Dao glem det 3 mistester pakker på 2 mdr
-- Imac 27 ipad pro Iphone xs max og en Hyawai x pro win Bærbar Nu sender DHL så en del af deres pakker med bring især dem som vejer mere end 100 gram
-- Synes tværtimod Portnord har uppet deres game. Alle kan lave fejl, -- Pestnord skrev i morges klokken 7 at pakken ville blive leveret idag. Det er den så ikke. Genierne har vurderet at det er bedst den ligger i Køge et par dage. Bare så den er helt udhvilet inden den skal bevæge sig de sidste 20 km mod Roskilde. Kan ikke huske om det nogensinde er lykkedes det retardo at leverer varen til tiden. Heller ikke de tider de selv opgiver. Det er næsten sjovt jo. Måske de laver sjov ? -- #22
Du lægger et helt firma for had. Det er højst sandsynligt en enkelt medarbejder, der ikke havde plads til den. --
23
Hvis man allerede har modtaget den vandbaserede glidecreme og de ti pakker fiberklude, kan det snildt være en smule irriterende at skulle vente fem dage på dukken. -- Har sjældent oplevet nogen så mavesur over så lidt - du stemmer vel ikke tilfældigvis på Slette-Mette vel? Hun bliver også fornærmet over ingenting :)
Her hos mig fungerer PostNord perfekt - både levering til døren, pakkeshops, og deres app.
Jeg har det mest sympatiske og venligsindede pakkebud, som her i coronatiden har åbnet døren, sat pakken indenfor, kvitteret og lukket døren igen - og vi har talt sammen fra mit kontorvindue på første sal. Han har også fået et par pils som tak med mellemrum :)
GLS har uppet deres game, så både pakkeshop og levering til adresse fungerer.
DAO fungerer til pakkeshop - har ikke prøvet andet.
Bring er det eneste selskab jeg har haft gentagne dårlige oplevelser med...
De får derfor kun lov til at levere til pakkeshop - hvis ikke jeg kan det finder jeg varen i en anden webshop og betaler gerne lidt mere.
UPS og DHL Express, har jeg kun fået leveret af 1 gang hver - så det er lidt svært at generalisere... -- @echo off
"Bad command or file name" - go stand in that corner! #24 .... der faldt jeg lige ned af stolen :D kongekommentar. -- @echo off
"Bad command or file name" - go stand in that corner! Præcis. Og når det nu er 9999 gang i træk, at samme firma laver lort i den, ja så vælger jeg at svine hele firmaet til. Og Einstein, jeg kender jo, gud bedre det, ikke de enkelte medarbejdere der håndtere ens pakker.. jeg er ked af at du er krænket metoo ramt på deres vegne. Jeg syntes min kritik og harme er berettiget. Dit indspark er et resultat af behov for bekræftelse. Så selvtak. Det var dejligt at give dig muligheden. -- Hvis du synes at Postnord skal tvangslukkes, så må du fremover selv cykle til nærmeste storby for at hente din pakke. Det er derfor Postnord får tilskud, for ingen af de andre pakkeleverandører vil køre uden for en storby, da det vil give underskud ...
PS: Skulle min pakke blive forsinket på grund af vejrforhold, teknisk problem eller sygdom hos Postnord, ville jeg ikke spilde min tid på at skrive en mavesur kommentar ! -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #31
Jeg har ikke selv oplevet noget, udover en pakke, som de leverede ovenpå min postkasse, som er ud til en offentlig sti. Det ringede jeg dog ind og klagede over, hvor en ansvarlig sagde, hun nok skulle sende den videre til den der end leverede. Ellers har jeg, med de gange fra Postnord, oplevet helt fint service. Kom fint til tiden og alt det. Det er så bare min oplevelse -- Ok js. Dejligt for dig.
jeg er bare pænt træt af at postnord fucker up hver gang de har med mig at gøre. Selv når man bruger dem så sjældent. Må så bare betale mere for de dukker et andet sted.
ps. Hvis jeg havde læst sådan en tråd her, ville jeg ikke gide skrive i den om hvad jeg selv har følelser vedr. pakkelevering. -- Ps. Bor i en af Danmarks største byer, så det der med mig og cykle er temmelig off.
@jtp. Du må godt nok være født under en særlig stjerne, siden du aldrig har haft problemer med det tosse firma. Tillykke. -- #34
Det vil jeg dog ikke mene jeg er. Har haft mine problemer at døjes med. Dog har jeg intet for Postnord at snakke om, udover det jeg har gjort. Men ja ærgeligt at du har haft dine problemer med dem. Kan ske, at det omhandler nogle få medarbejdere eller andet. Firmaer formår nok heller ikke at få kritik deres vej. Men hvis jeg havde oplevet fejl som du, så ville jeg nok også have mine forbehold imod firmaet, hvis gentagne gange der er fejl og bøvl med dem. -- #22 Hvis der ikke skal mere til for at få dig op at køre SÅ meget, end at din pakke bliver en dag forsinket, så må du godt nok have en hård tilværelse. -- i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS Z97-WS|16GB Kingston 1866mhz|1080 ASUS STRIX|160GB Intel SSD|240GB Corsair SSD|500GB EVO SSD|3TB Seagate|750W CM Jeg havde en del problemer med de fleste af firmaerne dengang jeg boede i Storkøbenhavn. Efter jeg er flyttet på landet, så syntes jeg helt overordnet de fungerer godt alle samen, men det er måske også fordi man herude er på fornavn med posten og de ofte bor i lokalområdet. -- #27
"jeg er ked af at du er krænket metoo ramt på deres vegne."
Jeg forstår slet ikke hvad du prøver at sige... men du skriver at firmaet konstant laver lort i den? Men i dit OP-indlæg skriver du "Flere år siden jeg sidst har brugt det firma."
Det giver jo ingen mening.
Jeg bruger ofte PostNord, til "skrøbelige" pakker, og har aldrig mødt nogle problemer, indtil videre.
-- PostNord er og bliver en sikker vinder her.
De levere inden for rimelig tid og tit dagen efter pakkerne er bestilt (har sågar oplevet at bestille kl. 23 og pakken var leveret til nærmeste pakkeshop morgen efter kl. 8 - det er sku service!). Modsat GLS, DAO og Bring har de realistiske leveringstider på deres t&t og det er sjældent at der sker forsinkelser. Har 50+ leverancer med dem de sidste 2 år og har kun positivt at bidrage med - forstår slet ikke den hate de er omgærdet med - slet ikke efter at de har fodbedret sig så meget de sidste par år. Bruger til en hver tid postnord hvis det er en mulighed. -- "Ny på siden" siden 2016 :) Har fået sendt mange pakker (langt over 100), både med Bring, Dao, PostNord og GLS og jeg har aldrig mistet en pakke. Der har engang imellem været en smule forsinkelse, men det er også alt. Det er åbenbart ærlige chauffører der arbejder med udkørsel på Lolland :-) -- Intet er umuligt, det tager bare lidt længere tid. --
Sidst redigeret 11-01-2022 21:54 Jeg tror langt over halvdelen af mine pakker med postnord bliver forsinket, trods de er på bilen, så når de sjældent lige forbi.. den henligger til dagen efter, hvor man så gør forsøget igen.., at de ringer på / bruger flexlevering som jeg er tilmeldt har jeg opgivet.. det sker .. aldrig.. (så det tilføjer altid endnu en forsinkelses dag), inden man kan afhente det på en random pakkeshop.. Så pakke leveringer med postnord er gerne 3-5 dages action.. (hvis der kommer en weekend op til)
Jeg prøver altid at undgå postdanmark og vælge GLS, desværre ik muligt alle steder..
for min skyld må lortet gerne brænde . -- Sidst redigeret 11-01-2022 22:07 Bring er da det værste skrammel, de mener konsekvent at den nærmeste pakkeshop er den det ligger to kommuner og 6 eller 7 pakkeshops væk.
Jeg har flere gange annuleret ordre i Elgiganten da jeg kom til check ud, og Bring var eneste mulighed. -- 2 gange har jeg oplevet at have været hjemme hele dagen for at vente på en "vigtig" pakke fra PostNord, og så få en sms med "du var ikke hjemme, men du kan hente din pakke imorgen på posthuset" .. og jeg kan garantere for at man ikke kan overhøre min dørklokke = de har ikke været forbi.
Det med at de bare ikke kommer til din adresse, er noget flere jeg kender har oplevet.
Jeg foretrækker at få leveret direkte til boks eller afhentningsted nu, det virker hurtigst og mest stabilt. -- Sidst redigeret 11-01-2022 22:48 Der hvor jeg bor har jeg aldrig problemer med postnord. Bortset fra de gange hvor man ikke kan skrive i appen de gerne må stille den foran døren.. Så skal man lige vente en dag, før man kan hente den i nærmeste posthus. (var dum og vælge hjemmelevering fordi det var gratis..) vælger ellers altid postboks da det bare er super nemt og bekvemt!
Har aldrig oplevet en større fejl fra postnord.. Vi bruger dem også på arbejdet, sku sjælden der er porblmer og at pakken ikke kommer til dagen efter! --
#13
Det er da egentlig også vildt at porto fra netbutikkerne i DK ikke er gratis (dvs betalt af webutikkerne).
I nationer som USA og UK kan man få gratis fragt på tværs af delstats og landegrænser. Men i DK skal man betale 49 kr i fragt for at få sent nogle bestemte skruer der koster 5 kr stykket. Men man i fx USA kan gå net i enhver wallmart eller andne større kæde og købe selsamme ting og endda få det fragtet gratis til den anden ende af nationen.
Og vi har altså en vææsentligt infrastruktur for transport end fx USA har.
Der er grundlæggende probler i den branche - men ingen af disse ligger hos slutbrugeren. -- Enig i at Postnord har oppet sig de seneste år og jeg oplever ikke de store problemer med dem længere. Deres Quickbrev er dog nok det mest ligegyldige produkt ever men bevares. Dao har jeg tidligere været storforbruger af, men de er faldet rigtig meget af på den de seneste år. Så bruger GLS til pakker og ellers Postnord til resten. Ift. Bring så er der vist allerede blevet sagt der der skulle :) -- Sidst redigeret 12-01-2022 09:36 At det tager over 40 minutter at komme igennem til support, med flere hundrede mennesker i kø, fra de åbner til de lukker Indikerer at mange mange mennesker ikke får den service som tosserne påstår de kan levere…. --
47
Selv efter en god nats søvn, er du stadig lidt vrissen.
I like it.
Men med PostNord kan man lige så godt erkende at eksempelvis T&T sommetider er en udfordring for dem.
Jeg har talrige gange modtaget notifikationer om afhentning flere døgn efter jeg har afhentet forsendelserne.
Det er lidt charmerende, ligesom at have en gammel bil der kun vil starte hvis du tænder radioen og stiller ind på P1. -- #47 - Der er en funktion hvor du kan vælge at blive ringet op i stedet for at blive hængende på telefonen. Det synes jeg virker fint. -- Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0 postnord er stats ejet af Danmark og Sverige -- Brok brok brok. Generally har man kun noget dårligt og sige. Aldrig godt. For når tingene kommer klager man sig ikke eller Rosser for den sags skyld. Har i alt min tid både da de bare var post Danmark. Og nu post nord. Haft en pakke med nogle Lego mænd som jeg helt ærligt bare tror person der solgte mig det snuppet pengene og skred. ( Sendt som brev post) høre folk klage sig over de mindste ting. Men aldrig siger noget når du får en pakke på 1 dags turn around. Nææ. Klap sylten i vis man ikke har noget konstruktivt og sige. -- Er nok en af de få som hellere end gerne bruger Postnord. De pakker jeg bestiller kommer ofte dagen efter, hvor imod jeg syntes jeg oplever længere leverings tid med GLS. -- Jeg er heller ikke Postnord fan. Mit problem er, at alle mulige firmaer prøver at sende pakker (hvor jeg ikke har mulighed for at vælge andet end PN) til min lille lokale boks ting.
Jeg har ALDRIG endnu kunne hente noget i den boks - "Der er desværre ikke et ledigt rum til din pakke fra XXXX". Det er for så vidt ikke PNs problem - men jeg ville rigtigt gerne kunne vælge, at de ALDRIG skal prøve at levere til den boks - for de sender den så i stedet til en Føtex "langt" væk (og så er hele fidusen med den boks lige som ikke ret sjov).
Så jeg foretækker GLS, DAO, UPS, Bring, Burd etc - for i hvert fald lige i mit tilfælde så er PNs boks sjov, bare slet ikke andet end besvær.
-- Når jeg læser nogle af de her indlæg, tænker jeg at det nok bare er pakkebudene som har en sans for humor, og vælger at forsinke pakkerne hos de mest socialt afstumpede og empati-berøvede individer, som en del af et større universelt karma-setup.
Der må være en eller anden grund til, at det virker fint for de fleste normale mennesker, det der med at få leveret pakker. -- "ORK SATME!" #47
Hvordan kan du se, at folk som ringer til Postnord kundeservice, kun vil klage ? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har prøvet Bring 1 gang.
Pakke blev leveret kl 14.
Deres bekræftelse mail skrev at privat var mellem 16 - 20, hvilket var godt for mig da jeg så ville være hjemme. Erhverv skulle være fra 10 - 15. Men da de jo var i området, så kunne man ligeså godt aflevere udenfor det aftalte tidsrum.
De satte pakken foran min dør i en ulåst opgang. ingen fuldmagt til at de bare skulle sætte en pakke.
Deres mail skrev at de ringede/sms 30 min før levering, det skete heller ikke
Eneste grund til at jeg måske gerne ville bruge Bring igen, skulle være når jeg bestiller en ting som jeg godt kunne bruge 2 af, så tager man pakken ind, og klager over den ikke er blevet leveret. Det er den eneste måde sådan nogle firmaer lære at gøre det rigtig.
--
56
Bring er udfordret på flere fronter.
Min oplevelse med deres kundeservice var mildt sagt en test af tålmod.
Deres T&T lider af forsinkelser og manglende notifikationer slås de også med.
Da det endelig lykkedes mig at komme i dialog med firmaet, viste det sig at den forsendelse jeg afventede var udleveret - i hvert fald på papiret.
I sidste instans endte min efterlysning af forsendelsen med den information at kontorstolen var leveret i en pakkeshop i nabobyen.
Dvs. ikke alene skulle man rende rundt og lede efter en pakke i den lokale pakkeshop, man måtte også acceptere levering i en anden kommune på en forsendelse der var betalt for adresse-levering på.
Så gør man det én gang. -- @#55
Dét kan jeg da heller ikke. Det antager jeg heller ikke ! Det gør du, i din iver for at være med til at sparke til folk der ligger ned. !
Men hvorfor, tror du, at så mange mennesker forsøger at komme i kontakt med postnords kundeservice ?
Et eller andet må du jo tænke med det indlæg ? -- #22
Det er sjovt, for jeg har haft en pakke til behandling i køge siden d. 8/1..
Jeg har oplevet at pakker fra udlandet har hængt fast tidligere i systemet, men når de er nået så langt plejer de at komme dagen efter. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #58
Du ligger simpelthen ned pga du ikke har modtaget en pakke? Det er satme en hån imod mennesker med rigtige problemer. Hank dog lidt op i dig selv. Tror du kun en Kundeservicemedarbejder snakker med kunder der mangler deres pakker? -- #53 det er ikke PostNords skyld. Det er os modtagere. Folk henter ikke deres pakker når de kommer, så de ligger og glor i boksene og optager plads fra os andre.
jeg oplever det samme - var på et tidspunkt nede for at handle, og pakkeboksen står ved siden af butikken. Post Nord manden var i færd med at tjekke pakker i boksen, så jeg spurgte ham om netop det du oplever. Hans svar var at ca. hver tredje pakke aldrig bliver afhentet - og da det er lovbestemt at pakken skal ligge i 14 dage inden de må sende den retur, så fylder det godt i boksene.
De kan også se, at folk der har bestilt flere pakker, venter til den sidste også er ankommet, før de henter alle sammen, hvilket også betyder at flere pakker ligger flere dage og fylder.
Jeg tager ikke PostNord i forsvar - men de kan ikke gøre noget ved at modtagerne ikke afhenter deres pakker. Som han sagde, hvis alle bare hentede deres pakke samme dag som den ankom, så ville de sjældent være brug for at levere den andre steder, men som det er i dag, bliver hver tredje pakke dirrigeret til pakkeshop, fordi folk ikke henter deres effing pakker når de kommer.
-- @echo off
"Bad command or file name" - go stand in that corner!
I gamle dage kunne man altid regne med at ens pakke var på udvidet weekendophold i Taulov.
Det synes at være en saga blot.
-- Sidst redigeret 12-01-2022 17:18
61
Jow-jow, det er en rimelig kritik du lægger der.
Men hvis man eksempelvis ikke modtager en notifikation, er det jo temmelig vanskeligt at regne ud at pakken ligger klar til afhentning.
Jeg siger ikke at det halter sindssygt som for 5 år siden, de er kommet rigtig godt med, det må man gi' dem. -- #63
Dette er skrevet udelukkende for at adressere evt. manglede notifikationer: PostNord's app fungerer super fint, og i den kan man kan både spore pakker (Og få besked om afhentning), købe porto og chatte med supporten. Jeg tror kun jeg 1 gang har oplevet at jeg ikke fik en sms/mail om mulighed for afhentning (Før jeg brugte deres app). -- Status på B/W-listen: 23+/0-
----------------------------------- --
Sidst redigeret 12-01-2022 17:32 postnord:
I forgårs kl. 0120: Taulov pakkecenter: forsendelse behandles på vores pakkecenter.
kl. 0606: køge pakkecenter: forsendelsen behandles på vores pakkecenter.
kl. 0703: forsendelse klar til levering
kl. 0709: emails sendt til modtager.
Jeg modtager 7:16 email om at pakke leveres d.d. Altså i forgårs.
Hører siden intet, hvorfor jeg igår aftes pev i tråden her.
får kontakt til kundeservice efter 40 minutters venten. Beskriver situationen. Mona fra support skriver at hun undersøger sagen. Efter ca. 45 sekunder skriver mona tilbage at jeg skal vente til fredag med at kontakte dem igen, og hvis pakken så ikke er kommet, at de så dér vil undersøge det. Jeg skriver tilbage til mona at jeg finder det unødigt at vente til fredag, da jeg ikke kan se ideen med det. Mona indrømmer faktisk at det er lidt fjollet, undersøger videre og skriver så at pakken er afleveret i føtex og bare mangler et "klar til afhentningsscan". Inden jeg når at svarer på det, skriver mona efter 2 minutter at hun afslutter supporten da jeg ikke har svaret.
Jeg skriver til sælger af min varer hvordan postnord agerer, og beder dem rede trådende ud med postnord, eller annullere min ordre og gensende en ny.
De vender relativt hurtigt tilbage. kl. 12:25 skriver sælger at postnord bekræfter at min pakke kan afhentes senere idag.
Jeg åbner postnord app:
kl: 12:05 IDAG: forsendelse behandles på vores pakkecenter....
Din varer forventes leveret i morgen.....
Jeg fremsender billeder af korrespondancen med postnord til sælger, samt annullere min ordre og opretter en ny bestilling.
Sælger svarer at det ikke er sjældent de oplever besynderlige ting og aparte bortforklaringer fra postnord, at de selvfølgelig accepterer annulleringen og at den nye, ditto, bestilling er på vej.
Nu finder jeg jo nok aldrig ud af det, men er fandme nysgerrig på hvor den pakke egentlig er henne i verden, hvordan er den havnet der, og hvordan kan ét firma lykkedes med at samtlige apps, emails og medarbejdere, på een og samme gang, i munden på hinanden, kommer med totalt modstridende forklaringer på hvad der er sket med de varer som de tager sig betalt for at tage ansvaret for ! Er sgu helt imponeret. -- Sidst redigeret 12-01-2022 17:36 @#61: Så en postnord medarbejder fortæller dig at 1/3 af alle pakker aldrig bliver afhentet. Det lyder temmelig usandsynligt syns du ikke ? -- Sidst redigeret 12-01-2022 17:40
64
Jeg har ikke app'en, men det er da muligt at det skal prøves.
Men som sagt; de er kommet så godt med at jeg ikke rigtig gider rode med det.
Jeg får for det meste leveret dag-til-dag, og det er ikke fordi en enkelt dag eller to kan vælte korthuset.
Jeg er helt pjattet med deres pakkebokse hvor jeg bare kan printe labels ud og komme videre i showet.
--
#65
Den ligger måske på en hylde og venter på afhentning, fordi Postnord eller Føtex medarbejder troede de havde scannet pakken.
Alle steder hvor der arbejder mennesker eller mennesker er involveret sker der fejl. Det er en del af at leve i denne verden. Der folk der dør på hospitaler på grund af menneskelig fejl.
Skulle næsten tro der lå en lunge i den pakke, som du skal bruge for at trække vejret mere roligt.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Modtagere ca 600 pakker om året fra Postnord, der er godt nok længe imellem balladen, men over de sidste 5 år kan tælles på 2 hænder. så intet dårlig herfra...
Dao skal der i mod være bedre til at stramme posen når de smide ens vare i regnvejr, det er så desværre lidt en gengange på dette tidspunkt af året -- Alle kan fejle, og det er skam fint. Men så indrøm det, tag ansvar og få løst det. Sku da ikke komme med besynderlige forklaringer, give andre skylden eller begynde at lyve. Og her er der vidst ingen tvivl om at postnords medarbejdere samt systemer ikke er sat op til at formidle sandheden og være ærlige. Sgu da vildt provokerende. Og i mine øjne medvirkende til at det bare aldrig kommer til at blive bedre. -- Sidst redigeret 12-01-2022 17:55 Bruger hovedsagligt Postnord hvis muligt, det er dag til dag levering.
Aldrig problemer med ankomst, levering eller service.
10/10 herfra - det er vel omkring 50-60pakker de sidste par år der er tale om. -- #65
Hvorfor gik du ikke ned og spurgte i føtex efter pakken? Du har jo pakkenummeret på appen :D Den ligger sikkert dernede og bare er glemt at scanne ind til ankomst. :D Det kunne en medarbejder desuden gøre i pakkeshoppen så du kunne få den med det samme, de har scannere liggende i shoppen til indgående pakker. -- Main: I7 10700K - RTX3060 Pegasus - Strix z490-i - 32gb cl 12 2400mhz - Velka 3 - Noctua NH-D9i - 1tb 970 m2.
Miner: z270-e, 7600k. 4x 3070 2x 3060ti --
Sidst redigeret 12-01-2022 18:19 wakeywakey er måske meget rammende....
Iflg. pestnord ligger pakken åbenbart måske sandsynligvis nok stadig i køge..., så det var jo godt jeg ikke spildte min tid med at daffe forgæves i føtex, fordi en pestnord medarbejder ikke magter at være ærlig.
Vågn op wakey wakey, og kom kun med gode råd hvis du gider sætte dig ind i tingene. Eller er du ansat i postnord og forsøger at fortsætte pranken ? -- #72 Han havde for travlt med at oprette tråde på diverse forums til at gå ned og gøre det. -- #73 - Der er ikke så mange gode råd at give som gør du får fat i din pakke hurtigere. Jeg tror faktisk ikke der er nogen.
Det er meget begrænset hvad PostNord kundeservice medarbejderne kan gøre. De er bare et nødvendigt meat shield for virksomheden. Sådan som jeg læser #65 har du allerede lavet en ny bestilling samme sted. Hvilket vel også betyder du giver PostNord en chance til. Igen.
Første pakke er bortkommet, lad os håbe det lykkes med nummer to. Postnord har så mange kunder at man skulle mene de gør noget rigtigt. Det er et dyrt fragtfirma, i forhold til andre fragtfirmaer. En webshop kan spare mange penge for at skifte til Bring eksempelvis. Så kan man undre sig over det ikke er sket, hvis Postnord bare er de værste i verden. -- Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
Jeg tror den annullering af en pakke undervejs, forlænger hele processen, skal jeg være ærlig.
Jeg siger ikke at tålmod er det nye sort. --
75
Hvis samtlige af de netbutikker jeg handler hos, går all in på Bring, bliver jeg nødt til at skifte knallerten ud med en motorcykel.
Det har jeg slet ikke råd til. -- #77 - Tænk på alle de gode historier! Bevares, på kundernes bekostning. Men når man ser tilbage på det, efter man har fået varen andetsteds fra og alle problemer for længst har løst sig, er det sjovt at mindes :D -- Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0 @#76 Det forlænger intet for mig. En ny tilsvarende er som sagt på vej, med samme firma desværre, og har jo så nok samme ankomsttid som den anden pakke, måske, måske ville have haft. Uanset hvad skal postnord nu til at sørge for at firmaet får deres pakke tilbage, og ikke noget jeg skal bruge min tid på. Sker det mange gange nok, må de tosser vel alt andet end lige til at oppe deres game på et eller andet tidspunkt. Ydermere har sælger givet gavekort på 150,-. Jeg frabad mig, med argument om at det jo ikke er dem der laver ged i den. Men den gode medarbejder jeg skrev med, har åbenbart selv haft glæden af at forsøge sig med at kommunikerer med postnord idag på min foranledning. Han havde ikke haft mere held end jeg, var også blevet udfordret af deres form og insisterede på at jeg skulle godtgøres, så fred være med det.
Men det er da vejen frem at annullere sit køb, såfremt levering ikke fungerer, så er twisten imellem dem der selv har valgt hinanden, og ikke kunden der skal bokse med et eller andet ala pytons flying circus sketch. --
Jeg har mistet overblikket i det her trainwreck af en tråd.
Hvornår blev pakken afsendt?
Altså den oprindelige.
Din indledende svada var jo præget en anelse af raseri og ikke meget konkret info haha -- jamen forhelvede da. Jeg ka sgu ikke tåle at blive lovet dag til dag levering, 1-2 dage levering o.l., for så at opleve at det gentagne gange ikke overholdes. Hvis man så formaster sig til at henvende sig med henblik på at finde ud hvad er årsagen er til den manglende levering samt spørge ind til hvornår man så kan forvente det aftalte, som man på flere forskellige måder, i mine øjne, betaler en temmelig høj pris for, så bliver mødt af over 40 minutters ventetid, for så igen, efter at have forklaret sig og leveret div. numre, så bliver mødt med: "Det undersøger vi lige" 30 sek. senere: "Hvis du ikke har pakken inden fredag kan du kontakte os igen, så undersøger vi det". Jeg svarer at det jo sandsynligvis ikke ændrer ved at pakken er væk, samt hvilken baggrund der ligger til grund for at jeg skal vente til lige netop fredag. Efter et par minutter svares der: "Det skyldes at pakken højst sandsynligt ikke er scannet i føtex". Det griner jeg lidt af, passer mit arbejde i ca. 1½ minut, tager igen mobilen for at svare, men kan så læse flg.: Siden du ikke svare antager jeg samtalen er slut. chatten er lukket.
Så kan man jo gentage ventetid og ditto lign. kommunikation et par gange, men så løber jeg sgu tør for tålmod.
Dagens skifte i oversigten i appen som tidligere er refereret, samt sælgers ditto oplevelse og erkendtlighed, bekræfter jo bare hvor skørt det er og hvor magtesløs man kan være i disse situationer.
At det så tager to dage og summen af hele hols ekspertpanel at få en til at grine af det, er jo ligeså tragikomisk. --
Så... to dage, i mandags?.
-- #55
Læs lige hans indlåg i #47 eeen gang til ;-)
Han skriver intet om at alle mennesker der ringer til PostNord vil klage. -- Bring??
Hver gang jeg skal have varer fra Bring: "Der var desværre ikke plads i den forretning du havde valgt så du kan hente den her...."
Senest ikke plads til 2 Blurays..... -- #58
Det var dog en uforskammet kommentar. Hvis du taler til kundeservice på samme måde, kan jeg godt forstår deres reaktion.
I øvrigt var det dig, som indikerede i #47. Du indledte også med at det var flere år siden at du sidst har benyttet Postnord. Du får din pakke leveret, når Postnord skriver "Pakken fra XXX A/S bliver leveret xxxdag den xx.xx.xxxx" ! -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #81- Ikke for at tage PostNord lodret i forsvar men...
Jeg tror ikke PostNord lover 1-2 dages levering. Du har heller ikke betalt PostNord for fragt. Du har betalt sælger for fragt og det er sælger der lover 1-2 dages levering hvis nogen gør det.
Det er sælger der ikke kan overholde den leveringstid de oplyser, for det er dem der skal sørge for pakken bliver fragtet fra dem til dig, indenfor den oplyste tidsfrist.
Jeg tror sælger tjener lidt på fragten også. Jeg tvivler på du får fragten til indkøbspris :P -- Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0 #86 Men hvad så hvis sælger har fået at vide af Postnord at der er 1-2 dages leveringstid? :) --
Det er hverken PostNord eller købers problem.
Det er sælger der eksempelvis skriver "på lager, leveringstid 2-3 dage"
Jeg fatter ikke engang at folk gider diskutere med transportøren, medmindre der er tale om vilde forsinkelser eller forsendelsen forsvinder, men selv i det tilfælde er det sælger der har indgået en aftale med transportøren. Ikke køber.
Der er mange HOL-brugere der skriver i deres salgsopslag at forsendelse er på eget ansvar, det er jo lodret løgn.
Men det bliver ofte nævnt i salgsopslag.
Dem går man bare udenom.
-- Sidst redigeret 13-01-2022 12:21 Jeg undgår altid postnord hvis muligt, har feks en pakke der har været til toldbehandling siden d 20 dec og nu den væk.
Har aldrig haft problemer med dhl eller gls de har været lynhurtige hver gang men med postnord har det nogle gange taget 3 uger at få en pakke til østrig men de 2 andre 3 dage…
Postnord burde kontakte dhl eller gls og spørge hvordan man driver en virksomhed, for postnord sejler… der er pt en ventetid på telefon på over en time og det har været sådam i en uge nu. -- RYZEN 7 5800X, RADEON 6900 XT, GIGABYTE X570 AORUS ITX, SCYTHE MUGEN 5, 2x8 GB G.SKILL 3600 MHZ CL16, CORSAIR SF750 PLATINUM, COOLERMASTER NR200P --
Sidst redigeret 13-01-2022 12:44 Å-ha ja, denne tråd går lige i hjertet.
Jeg bestiller konsekvent ikke "hjem", da der er 50-50 hitrate på om den når frem. Det gider jeg ærlig talt ikke betale ekstra for, når jeg så alligevel skal have skoene på.
Heldigvis ligger der en pakkeboks lige rundt om hjørnet. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #87 - Det tror jeg bestemt ikke har de har fået at vide. Eller... Jo det har de måske, men de har ikke lovet 1-2 dages levering. Det er selvmord i branchen at love noget som helst. Nogensinde. Især når der er et transport-led ind over. Så det tror jeg ikke de har lovet.
Jeg formoder PostNord i deres aftale med sælgeren, og alle andre de har en aftale med for den sags skyld, har skrevet at de bestræber sig på så vidt muligt at levere indenfor den oplyste tidsramme, såfremt krav X, Y, Z imødekommes.
Det er ikke engang sikkert sælger har en aftale med PostNord, men i stedet en aftale med en speditør som har en aftale med PostNord. Det er slet ikke utænkeligt at sælger har en aftale med en speditør som blandt andet har fragtaftale med PostNord. Det gør man for at spare penge.
Det er faktisk meget smart.
Eksempel: Speditør har en god aftale på fragt med Postnord fordi de har mange kunder, som sender mange forsendelser og derfor køber speditøren mange fragtlabels.
Lad os sige 1 fragtlabel koster 60kr direkte hos Postnord.
Speditør køber mange og får dem til 10kr hos postnord.
Speditør sælger labels til sælger for 40kr som sælger til kunden for 50kr.
Alt efter størrelsen på sælgers virksomhed, er det ikke sikkert de overhovedet kan få en rentabel aftale med Postnord direkte og de er derfor nødt til at købe labels af en speditør. -- Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0 --
Sidst redigeret 13-01-2022 13:10
89
Der er vanskeligt at undgå PostNord, specielt ved leveringer fra udlandet, eksempelvis.
Når jeg bestiller foder til mit pelsdyr i Holland, er det DPD der initierer transporten, men så snart forsendelsen krydser grænsen, overtager PostNord.
Jeg tænker heller ikke at PostNord kører til Østrig, de har vel en aftale med DHL, GLS og alle de andre aktører.
At forbrugerne bestiller forsendelser med toldpligtigt indhold, har jeg også svært ved at se bliver PostNords problem, de skal ligesom bare følge lovgivningen på området.
Man må vel forvente at det forlænger leveringstiden hvis man bestiller narko, halsknive eller hvilket slags skrammel man nu engang af en eller anden årsag ikke kan købe nationalt.
Jeg kan i store træk ikke se at de på nuværende tidspunkt er ringere end alle de andre.
De ligger i den dyre ende på portoen, men altså....
ej, den bliver simpelthen for lang.
Skråt op med PostNord, var det jeg ville sige.
Så bliver ingen sure.
-- #88
Der er mange HOL-brugere der skriver i deres salgsopslag at forsendelse er på eget ansvar, det er jo lodret løgn.
Hvis sælger skriver det, og køber accepterer det, så er det skam ikke løgn. -- I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440
93
Næ, det er det jo ikke, hvis du synes det er i orden og selv gider ligge og rode med problemet efter du har betalt 4000 kroner for et grafikkort der aldrig dukker op.
Personligt gider jeg ikke bruge tid på en sælger der fralægger sig ethvert ansvar.
Men kommer det dertil, er reglerne ret klare.
Det er muligt at du lige nu ville indgå en aftale på de betingelser, men lad os høre fra dig når du har kastet de 4K efter det kort og din sælger smækker med døren og PostNord fortæller dig at du ingen ret har til noget som helst. -- #94
Jeg ville skam heller ikke indgå en aftale hvor jeg har ansvaret, men som sælger foretrækker jeg folk afhenter så man kan dokumentere at tingene virker, og derfor fraligger jeg mig også ansvaret hvis en køber spørger om jeg vil sende.
Man kan jo bare se posts herinde med købere som kommer tilbage og siger tingene ikke virker, jeg har for lidt tillid til andre mennesker til at stole på det ikke er dem som har ødelagt dem. -- I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440 Det er åbenbart vildt forskelligt alt efter hvilket område man bor i.
Og mange ting er jo også op hvordan de lokalt ansatte pakkebude, ledelsen osv. fungerer
Jeg har stort set aldrig haft et problem med postnord i mange år, bor i Kbh.
Ok måske et par enkelte dovne "du var ikke hjemme så du må selv hente pakken" som var forkerte, men det er sjældent og også længe siden --
95
Det sker jo.
Elektronik holder ikke evigt.
Som udgangspunkt tager jeg alt jeg sælger retur inden for 14 dage.
Det er møj sjældent at jeg har måtte erstatte ting og sager, men det er dog sket med et par ældre bundkort.
Sådan er det jo.
Men jeg sender intet uden T&T og jeg fralægger mig intet ansvar i den forbindelse og forventer det samme af modparten, ellers er der jo andre fisk i havet som man siger.
I et forum hvor man er stamkunde sammen med en masse andre, er der ikke meget fidus i at smadre det ry man har opbygget med en smuk handelshistorik.
Jeg kan da godt forstå at en køber ikke vil betale pakkeporto for en Celeron til 12 kroner, men så er brevposten uden ansvar en glimrende løsning. -- Sidst redigeret 13-01-2022 13:33 #92 Postnord er flaskehalsen, fik en pakke fra england den kom i toldbehandling 2 timer senere så var den igennem... pakken jeg fik ugen før er pist væk og står som til toldbehandling i 25 dage nu...
Pakken jeg sendte til østrig sad fast hos postnord i næsten 3 uger og da de leverede den til tyskland så fik de den sendt til østrig dagen efter.
Har også fået sendt en pakke min vej fra østrig sidste uge og dem der blev sendt til tyskland havde de dagen efter men min pakke den er stadig ikke nået frem selvom det tager 3 dage maks, men mon ikke den sidder fast hos postnord igen... postnord er inkompetente og kunne lære noget fra det tyske postvæsen.
Hver gang jeg sender noget med dhl eller gls til england, tyskland, østrig, holland så der det der indenfor 3 dage, hvis det bliver sendt med postnord så går der 100 år halvdelen af gangene, og ja de selvf ikke ansvarlige så snart pakken har forladt deres hænder men de er dog ansvarlige for at sende pakken afsted indenfor en rimelig tid. -- RYZEN 7 5800X, RADEON 6900 XT, GIGABYTE X570 AORUS ITX, SCYTHE MUGEN 5, 2x8 GB G.SKILL 3600 MHZ CL16, CORSAIR SF750 PLATINUM, COOLERMASTER NR200P --
Sidst redigeret 13-01-2022 13:50
98
Mig bekendt er der ingen der forhindrer dig i at købe et hus i Tyskland så tæt på Bundes-posten (eller hvad de nu kalder sig) som muligt.
Så kan du også aflevere kærestebrevet i egen person.
Undskyld. Jeg er utroligt useriøs.
Jeg forstår frustrationen, det er klart.
Jeg aner ikke hvorfor PostNord tilsyneladende kikser fælt på det punkt.
(Jeg er også vildt nysgerrig på hvad folk køber fra udlandet som er af så væsentlig betydning for livskvaliteten at en forlænget leveringstid risikerer at ende i det rene raseri.
Men det er jo en helt anden snak.) -- Det er i min optik ret simpelt hvorfor Postnord "Kan blive ved", de er ganske simpelt de bedste på markedet pt, der er ingen af de andre som kan levere på samme måde som Postnord kan, bevares der sker vel fejl, mange af de fejl er menneskelige og det vil altid være der.
Vi sad faktisk igår og lavede statistik i vores fragt afdeling, sidste år blev der sendt 73419 pakker fra vores firma med postnord - Iflg vores tracking blevet 73417 pakker afleveret indenfor 2 dage, mens de sidste 2 var på 3 dagen..
0 mistede pakker..
I samme periode sendte vi 1941 pakker med GLS, 1932 blev logget som indenfor 2 dage, 5 pakker kom frem indenfor 7 dage samt 4 pakker blev væk.
Det er naturligvis kun repræsentativt for vores pakker, og bevares der kan da være andre aktører som der er på markedet som også er fornuftige, vi har haft diskussioner om, om vi skal tilbyde DAO, men lige pt - Så har vi ikke ligefrem travlt med at finde en anden udbyder på den front.
I den her situation, og med den måde som #0 har skrevet i tråden på, så tvivler jeg stærkt på at han/hun har været synderlige forstående, behjælpelig eller behagelig at tale med hvis man er kundeservice medarbejder, og er man ikke det - Ja så får man sku heller ikke den bedste service.
Personligt bruger jeg altid postnord, og jeg kan ikke mindes at jeg har mistet en pakke eller at pakken ikke er kommet dagen efter såfremt afsender har sendt den i tide, jeg har faktisk modtaget en pakke idag fra proshop, bestilt igår after 19:37 (Tak til proshop for at være hurtige også).. -- R9 5950x - RTX2080 - 2xSamsung 970Pro 1TB - 64GB G.Skill 3600Mhz CL16 #73 Tog dig sku nok længere tid at sidde og whine herinde istedet for at gå ned og tjekke. Hvis pakken ikke er scannet ind i shoppen så vil der stå den ligger i Køge så snart turen er afsluttet og systemet ikke har modtaget et call in scan.
Jeg har arbejdet kontor ved ups, ikke postnord tak fordi du spørger :)
Og lige til en anden gang, lad nu være med at være så pisse flabet. Ligner da ikke noget fra et voksent menneske. -- Main: I7 10700K - RTX3060 Pegasus - Strix z490-i - 32gb cl 12 2400mhz - Velka 3 - Noctua NH-D9i - 1tb 970 m2.
Miner: z270-e, 7600k. 4x 3070 2x 3060ti Men det er jo noget vrøvl du skriver menneske. Læs det du kommentere lidt flere gange, så ka det være dine ytringer ville være relevante. At du føler dig provokeret, må være grundet undertrykt refleksion over manglende skriftlighed. -- Ingen kvaler, skatteyderne betaler. -- 0% Woke
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|