Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
God service fra Gloroious!Af Monster Nørd Benjiii | 02-01-2022 00:15 | 1042 visninger | 6 svar, hop til seneste
Hej.
Jeg har en Gloroious mus som er gået i stykker, derfor skrev jeg til Gloroious fordi jeg ville hører om noget software kunne fixe den.
Det kunne det ikke men de ville gerne sende mig en ny.
Skal lige siges jeg skrev til dem kl 12 01/01 og de svarede kort efter. Selv nu sidder jeg og skriver med dem.
Dog sender de fra USA så i fragt og Told vil den koster det samme som en ny i DK :)
God service som dog desværre ikke giver mening :D --
+44/-0 Benjiii (#37, #243, #438, #452, #456, #766, #767, #973, #984, #998, #999, #1010, #1064) (plus flere)
Fin service. Der er dog ingen told på hardware - husk det. Der kan (vil sikkert) komme gebyr fra kurer. -- #1 nå for søren! :D så må jeg da lige snuppe en ny mus alligevel -- +44/-0 Benjiii (#37, #243, #438, #452, #456, #766, #767, #973, #984, #998, #999, #1010, #1064) (plus flere) Læs her: https://www.postnord.dk[...] og https://skat.dk[...]
Jeg synes ikke at toldstyrelsens regler fremgår så firkantede som postnord fortolker dem, men da det i første omgang er postnord der udmønter dem, så er der en reel risiko for at du kommer til at få en opkrævning fra postnord på 160kr og moms.
#0 Hvor er musen købt? Hvis i Danmark, så kan det være at Glorious kan hjælpe dig med at få en ny derfra. -- Jeg har også haft fat i Glorious grundet problemer med min Glorious Model O wireless. Der var problemer med RGB lyset. Jeg ville gerne de bare altid var slukket, som valgt i softwaren, men det virkede ikke, og det tændte tilfældigt for fuld hammer, som resulterede i musen løb hurtigt tør for strøm.
Jeg kontaktede dem, og efter at have udfyldt og tilsendt dem alt det som de krævede, hvilket faktisk var meget omstændigt, fik jeg bare at vide, at jeg skulle lave en RMA hos leverandør.
Jeg havde på fornemmelsen forhandlerens (proshop) RMA afdeling bare ville afvise mit krav med et undersøgelsesgebyr, fordi de enten ikke kunne finde fejlen, eller ikke mente det var en fejl. Derfor kontaktede jeg Glorious mht. RMA, men de ville de slet ikke lade komme på tale.
Jeg skulle tage den med forhandleren. Hvilket jeg synes virker ret plat, idet de ikke rigtig kan nægte fordi de tilbyder garanti. Det er jo mit valg om jeg vil køre sagen på min reklamationsret eller deres garanti. Men ikke ifg. Glorious. De var satme ligeglade.
Jeg valgte bare at leve med det... Men efter et par uger fik hunden fat i musen og da det er en ret skrøbelig en af slagsen var den lige til skraldespanden. Good riddance. -- Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0 Lyder lidt sjovt de sender fra USA til dig, mine to sager med Glorious (Fejl på keycaps, mus med defekt batteri) Der blev alt sendt fra Holland igennem deres EU lager.
Ankom med UPS Express dagen efter jeg skrev med dem :-) -- #5 sjovt, spurgte ind til det men de sagde kun USA -- +44/-0 Benjiii (#37, #243, #438, #452, #456, #766, #767, #973, #984, #998, #999, #1010, #1064) (plus flere)
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 224 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|