Ja
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Nej.
--
AMD Ryzen 5600x | MSI B550m Mortar Wifi | MSI Gaming X 6700 xt 12 GB
2x8 GB Corsair 3,2 GHz | Noctua NH-U12A
Corsair RM750 v2 | WD Black M.2 500 GB
De gør det godt. Og jeg er ansat i en af deres konkurrenter :)
--
A clean house is a sign of a broken computer
--
Sidst redigeret 25-09-2021 23:00
De er fine. Men dine penge ryger til udlandet
--
Fortrækker Boozt... hurtigere levering...
--
I5 8600k - MSI Z370 M5 - MSI RTX 3070 GAMING X TRIO - 16 GB 3200 MHz - Samsung 960 evo - Intel 600p - Phanteks Enthoo Evolv - Kraken X62 - Asus PG279Q
Nej, baseret på den ene gang, jeg har handlet der. De støvler, jeg købte, og som så rigtig fine ud på hjemmesiden, de lignede noget der kom fra Wish. Ja, det var faktisk så slemt.
Aldrig igen skal jeg handle der.
--
0% Woke
De kører med de viste varer, som er af de mærker de sælger. Det eneste minus de får herfra er, at de sjældent har varer i forskellige størrelser på lager.
Har hverken haft sløvere levering som #10 nævner eller fået noget der lignede noget det ikke skulle være.
#9
Så du køber udelukkende kun danske produkter?
--
#12 nej (sagde jeg det? nej) men det er godt at vide hvor man placerer sine penge.
Og det godt at støtte danske butikker
--
Sidst redigeret 26-09-2021 00:16
Nej. Før i tiden var det et godt sted, men prøv at checke Trustpilot nu.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Ja
--
Se SPECS under profil!
It's in my Blood...
Deres produkter og priser kan ofte findes tilsvarende andre steder, men dét at de har gratis retur har gjort at jeg ofte har valgt dem fremfor andre butikker, som ikke har. Når man har bestilt en trøje, som enten ikke passer eller ikke ser ligeså pæn ud live, som på billedet, så er det ærgeligt at skulle punge op med 39 kroner i returforsendelse.
--
Har handlet der mange gange, aldrig nogen problemer
--
~Man skal ikke kaste med tændstikker når man selv bor i et gashus~
Wow, gad godt vide hvorfor de er havnet i en regulær shitstorm. Måske det er helt berettiget. Men kønt ser det ikke ud!
Selvfølgelig skal man have in mente, at de kan fjerne dårlige anmeldelser - og selv lægge gode ind. Selv der er det jo stukket helt af derinde.
--
Kender ikke Uniqlo's returpolitik, men det er super fint tøj. Ja, det er en Kinesisk kæde, men de har en kæmpe butik på Strøget hvis det er. Deres UT-kollektion er især værd og kigge på, da de har nogle ret så anderledes collabs med diverse artists.
--
ASUS TUF B460M-Plus • i5 10400F • 16GB 2933MHz • Asus RX580 4GB • Cooler Master Q300L • Corsair MP400 M.2 1TB
Udemærket sted, jeg har personligt aldrig haft problemer med handler derinde
--
Ja - har købt for mindst 30.000 hos dem over tid - både tøj og sko og aldrig nogle problemer - hverken med levering eller returforsendelser/tilbagebetalinger!
--
Kun de dumme ser på fingeren, når den kloge peger mod stjernerne...
--
Sidst redigeret 26-09-2021 14:24
Ja
--
i7-8700k @ 5Ghz, H115i | ASUS 1080ti Strix | Corsair 32GB 3200MHz | Samsung 960 Pro + 2 x 850 Pro | Asus 27" G-Sync PG278Q
Zalando er ok, men der er lidt leveringstid på synes jeg. Så det kommer an på besparelsen om jeg handler der.
--
- Indsæt signatur -
Uanset hvad; deres TP-side er underholdende nok, hvis man er i stand til at tolerere smilies og ordblindhed i skriftlige anmeldelser.
--
Ja
--
Ryzen 3950x | RTX 2080 TI | X570 Ultra | Corsair H150i PRO | 970 EVO 1TB | 2 x 8 TB Ironwolf HDD | 64 GB - 3600 MHZ | 3 x 27" Aorus IPS 1 ms 144 hz |
Jeg er fint tilfreds, og har i de sidste mange år handlet tøj og sko der.
Der er dog et mønster i deres problemer, som de måske skulle få set på. Dobbelt trækninger fra folks kort, og bestillinger der “ud af det blå” annulleres. Det er - uden tvivl - ikke fordi, de vil svindle, men et problem i deres automatiseret systemer, hvor de så efterfølgende mangler fleksibilitet.
Mange af de dårlige anmeldelser pga inkasso, trods folk har betalt, handler da også om, at kunden ikke får skrevet de info ind på betalingen, som de skal. F.eks et ordrenr, og så kan deres system ikke registrere, at der er betalt, og så ryger det automatisk videre, og ender ved inkasso, samt en utilfreds kunde, der skal igennem deres support, som også tydeligvis kunne forbedres en del.
Men alt i alt, er jeg tilfreds. I årevis har jeg kun oplevet en annulleret ordre, som jeg aldrig havde annulleret, hvilket deres support alligevel påstod. De burde være ærlige om de fejl, deres system har.
De er et stort firma, så måske bliver det aldrig anderledes, fordi det ikke har de store konsekvenser.
Men det er sjovt at se på TP, hvordan det generelt er enten/eller oplevelser, folk har..,
--
Sidst redigeret 26-09-2021 20:17
Kvaliteten af deres kundeservice er nærmest ikke eksisterende mere.
Der er kommet lang leveringstid på din bestilling.
Vil sige, kan du finde dine ting andre steder, foretrækker jeg ikke at handle hos Zalando. +Pengene ryger til udlandet.
--
Som beskrevet før, jeg fik altid fin levering / hurtig. Og kan lide deres gratis returret. Ydermere havde jeg købt en bluse, der fnulrede løs allerede efter en dags brug, men fik så pengene retur uden at skulle sende blusen tilbage.
Dog har de sjældent varer på lager. Så vil foreslå at krydse størrelser af man skal bruge inden man browser. Og deres størrelsesguide er helt ved siden af.
Efter mål skulle jeg op i en 2xl men måtte ned i en xl. Ringer man til kundeservicen omkring dette, så siger de det samme, at man bare skal sende retur og bestille en mindre størrelse.
Men ellers fine oplevelser herfra. Dog lidt trist at hvis man får noget tøj gennem dem eller deres partnere, kan ikke huske, så er returrsedlen kun et stykke papir, der kunne jeg godt savne et klistermærke.
--