Jeg ville ikke give noget. Når jeg uddeler +- baserer jeg det på, hvor jeg hælder til overall. Hvis produktet er ankommet safe osv. men er sendt en uge for sent eller utilstrækkeligt pakket ind, ja så er det positivt og negativt og de udligner i min verden hinanden. Hvis der er mere minus end plus, så bliver det er et minus og en forklaring :) Ærlighed holder vores liste gennemskuelig
--
Signatur (valgfri)
Mit problem er bare at jeg synes det fortjener at få et par ord med på vejen. Det er derfor jeg er så meget i tvivl, for jeg synes ikke at handlen er til rent minus.
Hvad med at kunne give både plus og minus i samme post? Så kan folk der leder efter info på sælger have mulighed for at se hvad der er hvad.
--
Tag den med sælger, når han engang står op.
Du har fået hvad du har betalt for, og havde transportøren smadret skærmen, ville det være sælger der hang på det problem.
Så havde et minus også været fint, taget i betragtning at emballagen var utilstrækkelig.
Men som det ser ud nu, fik du hvad du har betalt for.
Det gik som det skulle, trods sælgers sløsede omgang med emballagen.
Er sælgers historik ellers glimrende, er det næsten for latterligt at smadre hans status på dén historie.
Det er min mening om den sag.
--
#3
Den er ikke pletfri ;-)
Når han står op...så har han da sovet de sidste 8-10 dage :-)
Og eftersom kommunikationen efterfølgende har været ikke-eksisterende, tvivler jeg meget på at sælger ville have noget problem.
--
Sidst redigeret 09-06-2021 10:32
Hvis sælgers historik generelt bærer præg af noget hopperi over gærdet hvor det er lavest, og intet hul igennem på kommunikationen efterfølgende, er det muligvis på tide med noget strafpoint - det må du gøre op med dig selv.
--
En sådan handel vil jeg hverken give plus eller minus.
Har sælger mange plusser på B/W listen?
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 09-06-2021 10:38
4
Ja, det er da en marathon-lur..
Gider man ikke følge op på sine handler, har man man muligvis misforstået konceptet med forum-delen.
Det er dårlig stil, men det er jo hverken svindel eller bedrag.
Personligt handler jeg kun én gang med personer der ikke kan følge alt til dørs, sådan er dét.
(edit.
Det er ikke umuligt at manden er dømt midlertidigt ude af en uber-sensitiv moderator, det er sket for mig et par gange midt i en handel, men så har man trods alt en telefon man kan tekste køber på)
--
Sidst redigeret 09-06-2021 10:44
#6
Der er nogle plusser og et par minusser, givet for grunde jeg ikke så som det store problem.
#7
Langt det meste kommunikation er foregået pr. sms, så at være lukket ude herfra er ikke en gangbar undskyldning.
--
8
Nåmn så er der vel bare tilbage at svinge hammeren, Thorkild.
--
Det er vist bare at undlade at give plus eller minus. Som du selv nævner, så har du fået hvad du har betalt for, hvilket vil udløse et plus. Dog er den knap så heldigt indpakket, hvilket udløser et minus hos dig. Det må så ende i en neutral og derfor ingen plus eller minus til sælger. Var den pakket uheldigt ind OG død under transport, så var det dobbelt op på minus :)
--
ASUS STRIX 1080TI | i7-8700K | 16GB 3200MHz | ASUS STRIX Z370-F | Samsung EVO 960 250GB | Corsair K70RGB | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q
vil mene hvis tingende ikke er sendt som aftalt eller generelt der er ændret i handlens vilkår iforhold til hvad i aftaler så det et -
--
jep jep
Tak fordi du deler denne historie
Det er da meget enkelt - Er aftale ikke overholdt så er det et minus - Jeg vil i øvrigt altid se det som en plus at få en skærm i dens originale indpakning - det er da bestemt en forøgelse af skærmens værdi
I øvrigt er manglende kommunikation også et kraftigt minus - især som du beskriver det - så hvis det står til troende.....
--