Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Tommelmand opad til shg.dk!!

Af Elitebruger ProZac | 23-06-2003 23:16 | 1551 visninger | 25 svar, hop til seneste
Har i dag igen bestilt noget hos shg.dk, og har aldrig haft problemer med dem.. Må tage hatten af for dem. Jeg bestilte præcis kl. 18.02 og kl. 18.35 kom der en besked om at de havde modtaget oplysninger fra mig om en bestilling. Kl. 19.06: Mail fra shg.dk i form af en ordrebekræftelse, og at pakken er pakket og afsendt med postdanmark I DAG! Kl. 20.09: Mail fra shg.dk indeholdende et track & trace nr., samt endnu en bekræftelse på at pakken er pakket og sendt i dag med postdanmark. Det udløser en tommelfinger peget opad fra mig.. Nogle der har haft samme erfaring, eller måske en helt anden??
--
Ks. SreL-[21VB] STDEL 1.GRP Brugt, billig fladskærm søges.. Smid en mail på [email protected]
#1
don mygger
Maxi Supporter
23-06-2003 23:20

Rapporter til Admin
har købt hos shg to gange og fik mine ting den næste dag . så de får også Tommelmand opad fra mig
--
AMD XP 1800+ vulcano 9 ATI 8500LE 512PC2700 Chieftec Dragon Sort Seagate 80gbIV+120gbV+80gb7200.7
#2
Johansen
Elitebruger
23-06-2003 23:21

Rapporter til Admin
Jeps jeg har købt rigtig meget hos dem... og jeg har altid fået dagen efter... og jeg synes ikke der har været problemer med deres indpakning (som mange ellers siger).... Jeg har næsten købt begge mine putere igennem dem, og har altid været godt tilfreds. Har altid fået det rigtige og det har altid virket.. THUMBS UP FROM HERE
--
"Hey ho, Silver.!! AWAAAY" Citat Ace
#3
ProZac
Elitebruger
23-06-2003 23:26

Rapporter til Admin
Rart at se jeg ikke er den eneste der får rigtig god service hos dem.. Har også købt hele min comp hos dem, og der har ingen probs været.. Har dog én gang skulle bytte noget, der var gået i stykker.. Det byttede de og betalte portoen :)
--
Ks. SreL-[21VB] STDEL 1.GRP Brugt, billig fladskærm søges.. Smid en mail på [email protected]
#4
MuMMelMaNN
Megabruger
23-06-2003 23:27

Rapporter til Admin
Yes! jeg købte et bundkort ved dem for et års tid siden! så da jeg sendte det ind til igen fordi det ikke virkede behodte de det, og da jeg ½ år senere, trods UTALLIGE henvendelser, både telefonisk og pr email ikke havde fået det besluttede jeg mig for at glemme alt om det, for jeg gad sgu godt nok ikke til at bruge et halvt år mere på at gå gennem forbrugerklagenævnet. Anyway, det lykkedes for dem at snyde mig for 1200kr, derfor THUMBS WAAAY DOWN!
--
Nogle siger "Free Willy!" Jeg siger: "Skyd Willy! Den lede pandahval."
#5
Zoomorphic
Supporter
23-06-2003 23:28

Rapporter til Admin
Yup, thumbs up til shg.dk :-) Min lillebror havde nu en gang en sag med dem om en CPU, der blev leveret med et ordentligt hjørne knækket af, men det blandede jeg mig ikke i ...
--
ARRH, hvor er min computer lækker! :-)
#6
ProZac
Elitebruger
23-06-2003 23:31

Rapporter til Admin
#4 Ok.. Lyder godt nok vildt.. De svarer på alt hvad jeg sender samme dag eller dagen efter.. Du har været monster uheldig.. (tror jeg :-|)..
--
Ks. SreL-[21VB] STDEL 1.GRP Brugt, billig fladskærm søges.. Smid en mail på [email protected]
#7
Air Silver
Elitebruger
23-06-2003 23:42

Rapporter til Admin
THUMBS UP her fra osse!
--
Min Koger : #2000xp+1666#768Mb DDR Samsung og performance#80gb Seagate IV#Orion 17" med runde former ;-)#Asus a7V333#Chieftec black fulltower#Chieft 360W PSU#GF 3 ti200!# Nice ikke?
#8
MightyPalm
Semi Supporter
23-06-2003 23:47

Rapporter til Admin
Jeg har også kun haft gode oplevelser med shg, og de ting jeg har fået fra dem (en del efterhånden), har altid været pakket _meget_ forsvarligt ind.
--
#9
MaxBurner
Supporter Aspirant
23-06-2003 23:53

Rapporter til Admin
hvordan kan de egentlig sende pakker ud så sendt??? Det ville jeg egentrlig også kunne, istedet for at skulle når inden 17... :(
--
Masser af coolstuff at vælge imellem hos: http://www.cyberbox.dk[...]
#10
Nexus
Monster Supporter
24-06-2003 00:01

Rapporter til Admin
Hvorfor skal de ha' ros for at gøre deres arbejde? Det er vel bare hvad man kan forvente af en online butik. Oplever det samme hos PRC-data, Midtdata, ITbutikken og diverse andre online butikker...
--
| XP1700+ JIUHB @ 2400Mhz (12x200) 1.75 Vcore | Epox 8RDA+ | SLK800 | 512MB Kingston HyperX PC3500 | GF4 TI4200 | 120GB WD1200JB | Soundstorm | Powerful, magical, evil and deeply disturbed!
#11
mnv
Supporter Aspirant
24-06-2003 00:03

Rapporter til Admin
me2 aldrig problemer herfra...
--
I'm a root. http://timmy.dk[...] is Da king.
#12
Smiley
Nørd Aspirant
24-06-2003 00:06

Rapporter til Admin
#0 LOL... Du har endnu ikke modtaget pakken... Du har endnu ikke set om de varer der ankommer er rigtige og uskadte... Du har endnu ikke prøvet at benytte sig af deres kundeservice... Du har endnu ikke prøvet at overbevise dem om at der er noget der hedder købeloven... ....du har endnu ikke ...osv.. Alle onlineforhandlere er i orden indtil man modtager pakken og opdager at noget er galt eller at varen skal returneres...
--
Abit NF7-S v.2.0 (0309A1)/ 1700+ 0308/ Twinmos BH-5 PC3200 (400@460)/ Fsb 230x10 / 1466@2305 Mhz med Alpha PAL 8045T & Papst 19Db Købes: Vandkøling & DigiCam
#13
Nimda
Junior Supporter
24-06-2003 00:07

Rapporter til Admin
yeps, de er sq gode nok, har også lige bestilt nogle ting for en ven idag... og det samme skete præcist for mig som for #0 bestilte så godt nok kl. 16... og så fik jeg besked om ca. kl 18 at pakken var pakket og klar... kl 20 T&T nr. og at post dk havde modtaget den :D det er sq god service... regner med at ha den her i morgen så
--
Ja mit bruger navn er Nimda, og NEJ jeg er ikke en Virus!!!
#14
R.C.H
Semi Supporter
24-06-2003 00:10

Rapporter til Admin
har selv lige bestilt for 3500kr hardware hos dem.. får det imorgen kan jeg se på TT nummeret.. nice siger jeg bare.
--
XP2100@XP2700|Soltek FRN-L|768DDR 2700|MSI GF4 Ti4800SE 275/550@310/660 http://service.futuremark.com[...] http://service.futuremark.com[...]
#15
Lestat
Super Nørd
24-06-2003 00:16

Rapporter til Admin
Jeg har haft to RMA sager hos SHG indenfor ret kort tid. (Begge bundkort, men to forskellige). Den første gang gik der nogle ting galt flere gange, da SHG blev ved med at sende mit bundkort til Nykøbing F (hvor jeg har boet for et års tid siden), da de gik ud fra den forkerte profil - det gjorde de et par gange, hvorefter gutten i den anden ende tog imod pakken. Da de ikke kunne skaffe den igen fik jeg et nyt KT400 i stedet. (Det gamle var et KT333, med langt færre features, så det var ok). Der skulle rykkes noget i dem, men de var flinke nok hele vejen igennem. Anden gang tog jeg selv derned med et mobo, som jeg vidste der var nogle periodiske fejl på. De kunne naturligvis ikke finde fejlen (periodiske fejl betyder som regel at de forsvinder fuldstændigt hos forhandleren), men stolede på mit ord og byttede det alligevel. Jeg må sige jeg ikke har fået dårlig service hos SHG endnu, og jeg har heller ikke fået elendigt embaleret pakker. L.
--
visit http://wireframed.com[...] aarhuslan is @ http://wireframed.com[...] FFHAU - Skævnæse Divisionen
#16
cue^
Junior Supporter
24-06-2003 00:47

Rapporter til Admin
Mange siger at RMA sager 100 år, hvilket passer i de fleste tilfælde. Men jeg ved at der skal til at laves om på det, så det kan gå mere flydende. :) Ang dårlige pakker, så skriv lige hvem der har pakket dem, kan jo være det er mig ;)
--
[url]http://www.friserverplads.dk[...] <- min skat
#17
PUR
Juniorbruger
24-06-2003 00:55

Rapporter til Admin
Kan tilslutte mig vedr handel med shg og de andre online handlene!! jeg bestilte i søndags kl 16 og fik besked i går at der var en ting der var i restorder men havde set på nettet at de ikke havde det på lager men de forventede at havde det i dag så det må siges at være en hurtig restorder der er klar allerede!!! det er jo ellers sjælden og generelt er de i pris laug med alle andre!! så det kan ikke betale sig at handel flere steder for at spare 150 kr for der kommer jo forsendelse på også osv!!!! c",)
--
Hellerer spørge 1 gang for meget en ødelægge hele skidtet IGOR
#18
Mojo^
Semi Supporter
24-06-2003 00:55

Rapporter til Admin
Også min yndlings butik..!! btw.. læg lige mærke til at alle produkter derinde har et billede af sig...!
--
Intel P4 NW-C [email protected] Ghz / Asus P4C800 Deluxe / Sapphire Radeon 9700 Pro / 2x 512 Kingston HyperX CAS 2-2-2-5 / 760 Gb Seagate Harddrives / http://service.futuremark.com[...]
#19
ice
Supporter Aspirant
24-06-2003 01:17

Rapporter til Admin
har bestilt rigtig mange ting derinde... men mener stadig at deres cpu´er skulle pakkes bedre ind... men ok jeg har modtaget 2 cpu´er derinde fra og begge virkede... de billede de har på hjemmeside passer ikke altid (shg.dk er ikke de eneste på dette punkt...) bestilte for ca. 1 år siden en harddisk skuffe, den så cool ud på det billede på hjemmesiden, men da den ankom lignede den en bunke l**** bruger altid shg.dk da leveringen og service en i top, og man kan nemt komme i kontakt med dem over mail/tel.. men dette skulle gerne gælde for alle butikker... desværre butikker som ikke er helt så gode... og jeg nævner ingen navne...
--
#20
Tristan
Amatør
24-06-2003 01:37

Rapporter til Admin
Enig med #10 Nexus og #13 Smiley Servicen skal da være i top, og det er da også iorden at de bliver rost. Men det manglede f...... også bare at servicen er i top. Selvfølgelig skal deres service være i top, men at de ligefrem skal skamroses for at gøre hvad der som minimum forventes af dem....ja.... Det kan godt være at det er mig. Jeg har købt hos en hel del forhandlere og jeg har heldigvis kun haft en dårlig oplevelse, men vil ikke nævne navne her da jeg mener at det er dårlig politik at gøre det. Også selv om jeg blev behandlet virkelig dårligt og taget godt og grundigt i r....! Det kunne jo være at der var begået en fejl, misforståelse eller andet. Og så mener jeg at det er tyndt at svine dem til offentlig. Jeg mener forhandlere er også kun mennesker på godt og ondt, hvis man føler at de virkelig har snydt én, så er det bare at klage til alt man kan komme i nærheden af, forbrugerrådet med mere. Og at der er en der roser en forhandler for at der aldrig har været fejl i varen er virkelig latterlig, det er da heller ikke hans fortjeneste om det er istykker ved levering eller ej. Bare min mening....:-)
--
Online scanning for trojans, virus og spyware: www.spywarefri.dk[...] Så er du på den sikre side!
#21
Lestat
Super Nørd
24-06-2003 20:42

Rapporter til Admin
Selvfølgelig skal deres service være i top, men at de ligefrem skal skamroses for at gøre hvad der som minimum forventes af dem....ja.... Hvis man er hurtig til at brokke sig når noget er noget skidt (og de fleste på HOL er ikke sene til at starte en tråd og hyle op hvis de bliver snydt for en femmer af deres surt opsparede lommepenge! ;)), så er det også fair at man giver positiv feedback. Det er med til at skabe en balance så folk får et mere komplet indtryk af en butik. L.
--
visit http://wireframed.com[...] aarhuslan is @ http://wireframed.com[...] FFHAU - Skævnæse Divisionen
#22
MSB.dk
Semi Supporter
24-06-2003 20:58

Rapporter til Admin
SHG er mega gode med levering, men deres pakke teknik skaulle vist ikke være så gode, der har været en MEGET stor tråd om det her på hol
--
Venlig hilsen Martin S. Brunn < MSB.dk >
#23
Overkaptajn
Megabruger
24-06-2003 21:04

Rapporter til Admin
Hold da kæft, da jeg sad og læste dette indslag tænkte jeg, at jeg lige måtte tjekke om jeg også havde fået svar. Jeg bestilte nemli kl. 17.47 Og sandelig om jeg ikke også havde modtaget lignende mails fra SHG. Har i øvrigt selv haft mange kæmpe positive oplevelser med det firma. Mvh Kim
--
Lian Li 60 USB, ABIT AT7 RAID Athlon T Bred 2200+, 2X WD800JB 80GB Toshiba DVD, Plextor 40/40/12, Ti4200, 512 DDR PC2700 6ns, Samsung 959NF 19"
#24
Tristan
Amatør
24-06-2003 21:23

Rapporter til Admin
Der er da masser af forhandlere der gør det godt. F.eks bestilte jeg noget hos en forhandler en mandag eftermiddag, og tirsdag eftermiddag havde jeg pakken i hånden! Han sendte den fra bornholm, jeg bor i nordsjælland! Det da fair nok at de for positiv feedback, jeg kan bare ikke forstå at I alle sammen himler op om hvor godt SHG gør det. Der er da masser af andre forhandlere der gør det godt :-)
--
Online scanning for trojans, virus og spyware: www.spywarefri.dk[...] Så er du på den sikre side!
#25
Nosa
Amatør
26-06-2003 12:43

Rapporter til Admin
næsten alle mine erfaringer med shg.dk er gode. Det har kun været 2 gange hvor jeg har været lidt utilfreds den ene hvor alle delene har været "lagt" ned i kassen dvs. at kassen med bundkort og grafik lage sammen med cpu og ramne. Men det hele virkede den anden gang var hvor jeg ikke havde fået et flad kabel med. jeg ringende og jeg fik det den næste dag.
--
/Nosa

Opret svar til indlægget: Tommelmand opad til shg.dk!!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning