0#
Det lyder som en spontan formatering :-/ Hvilket ikke burde kunne lade sig gøre uden brugerinput.
Har du vigtige data liggende på disken?
Hvis nej - prøv at lave en geninstallation.
Hvis ja - så prøv med datagenskabelsesprogrammer.
Hvis det var min disk så ville jeg ikke stole på den mere - altså lagre data som ikke kunne genskabes.
/mvh
--
IDGAF!
Som #1 siger, prøv at hente et data genskabelses program. Jeg ville dog selvom hvis du fik dataene ud, ikke bruge SSD længere og evt. tage reklamtionsret eller garanti på den.
--
~MSI Z77A-GD653|Intel i7-2700k @ 4.5ghz|16GB@2133mhz|Noctua NH-D15|Gigabyte GeForce GTX 980 G1|Samsung 850pro SSD 500GB|Corsair RM850x|NZXT H440W~
#0 Prøv dette:
https://www.easeus.com[...]
--
ASUS P8Z77-V LE Plus | Intel i7 3770k 3,5@4,5GHz | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB(4x4) | MSI GTX 1070 ARMOR 8G OC | Samsung 860 Evo MZ-76E250B
Tak for svar. Al vigtig data skulle gerne være gemt andetsteds. Blev bare lidt forvirret over at jeg kunne se partitionen på min bærbar.
Det var mere hvis nogen kendte en måde man på en eller anden måde bare kunne aktivere den igen :) Jeg prøver og smide windows på igen...
Og ja, som I også er inde på. Så må jeg hellere tage en snak med leverandøren :)
--
Jeg havde et lignende problem for 14 dage siden. Der var det en RAM klods der var fejl på som gjorde at den ikke ville læse ind efter en ren installation af windåse
--
MSI Z68A-GD65•2600K @4.2GHz•
16Gb Corsair•Sapphire Nitro+ RX 590 8GB•
Samsung 850 Evo•Fractal Design Define XL•
Seasonic Focus+ 650 Gold
Umiddelbart tænker jeg at min disk er død. Jeg kan godt nok se den i diskhåndtering på min bærbar og win10 installationsprogrammet. Men med det samme jeg vil installere noget på den får jeg en 0x8007045D I/O-enhedsfejl på disken. Det samme får jeg hvis jeg vil fixe den i diskhåndteringen på min bærbar. Så den må vist en til til RMA
--
Hvad er det for en SSD ? Mærke/model ?
--
Det var en Kingston et-eller-andet. En ny er på vej med posten
--