Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Dustin Vanvittig billig ssdAf Monsterbruger Esser | 16-10-2015 20:59 | 17014 visninger | 297 svar, hop til seneste
Satme billigt. Men det må være en fejl :)
Dette er dog pænt billigt. Og der passer prisen.
https://www.dustinhome.dk[...] -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 16-10-2015 21:03 Nej nej, den er god nok.
Bestil du 25 af dem :) -- Her må man ikke skrive specs på ens computer, for så er man en blærerøv, hvis eneste formål er at vise sit lem. Og så endda 160kr cashback oveni!? :-D -- så er der bestilt en 365.- bum ! -- Nothing - _ -
ser vi om det går igennem :D tror jeg næppe -- Jeg har også bestilt... Krydser fingre :) -- Jeg bestilte også lige en :-) -- Google is your friend
Tag altid BACKUP!! wow ...Det er satme billigt....!!! -- Intel Core i7-3770K @4.6 GHz|ASUS ROG MAXIMUS
2 x ASUS GeForce GTX 780 DCU II OC
16 MHz Kings.|CM Seidon 240M p/p|SSD 608 GB|Corsair air 540 kan ikke læse nogle steder at de tager forbehold for fejl ? -- Nothing - _ -
#9 Du handler i ond tro, så de kan sagtens annullere købet. -- Hvorfor gider I at spilde jeres og Dustin's tid på at bestille dem, tror I virkelig selv på at der er en chance for at I får dem til den pris?
Samt der jo alligevel sidder en af deres konkurrenter, som har en pris-robot. Der har trykket "bestil" på 200 stk. af dem, 2 min. efter prisen poppede op. -- Her må man ikke skrive specs på ens computer, for så er man en blærerøv, hvis eneste formål er at vise sit lem. Står under Handelsbetingelser, afsnit 10.
10.1 Forbehold for trykfejl mv.10.1.1Vi tager forbehold for trykfejl, leverandørernes prisforhøjelser, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte / udgåede varer,
leveringssvigt fra vores leverandører og force majeure. -- Jeg har da bare købt noget der er kampagne tilbud på ? :D -- Nothing - _ -
De tager forbehold i deres bestillingsbekræftelse på mail:
Bemærk at dette er en automatisk genereret bekræftelse. Der tages forbehold for tastefejl og force majeure. Såfremt der skulle opstå problemer med at imødekomme din ordre, hører du fra os så snart vi opdager dette. -- #13
Jeg er ikke altid negativ, langt fra faktisk. Men jeg er realist og kan finde ud af at se de fleste ting i et større perspektiv.
Hvad er det Dustin producerer, som ikke er godt, efter din mening? -- Her må man ikke skrive specs på ens computer, for så er man en blærerøv, hvis eneste formål er at vise sit lem. #14 Men du vidste/burde have vidst at prisen er forkert. Du kan sagtens se ud fra før pris, at kampagne prisen må være en tastefejl, ergo handler du i ond tro. -- Hvad jeg ved så er de i deres gode ret hvis det er en fejl, at annullere grundet beløbets størrelse/difference. Hvis det var mindre beløb var den vidst gået.
Men altså, der står med Rød KampagnePris, scroller du ned, står der -90%
Så ja hvad skader det, de er i deres ret til at annullere ordren tror jeg i dette tilfælde..
Desværre så ;) -- Ser ud til store dele af deres kampagne side er ramt. -- Der er flere gode priser.
Corsair Flash Voyager Vega 32GB USB 3.0 11 kr
Corsair Vengeance LPX 4GB 2400MHz DDR4 DIMM 288-PIN x2 39 kr
Corsair Vengeance 8GB 1600MHz DDR3 DIMM 240-pin 31 kr
Buffalo MiniStation Extreme 2TB Sort 99 kr
Dell Professional P2213 22" 16:9 1680 x 1050 115 kr
Corsair Dominator Platinum 16GB 2666MHz DDR4 DIMM 288-PIN 123 kr
Intel 750 Series 400GB PCI Express 3.0 x4 245 kr -- Sidst redigeret 16-10-2015 21:42 Black friday før tid. ;) -- Office: i5 5300U, 16GB DDR3, Intel HD 5500, 256GB SSD
Gaming: i7 6700, 16GB DDR4, GTX 960 2GB, 256GB M.2 SSD Tror de får travlt Mandag -- Nothing - _ -
#23 Yep med at sende vare ! det er jo også julegave tid ;) -- Hmm, det virker usandsynligt at der skulle være tastefejl på så mange kampagnevarer, samtidig virker det lidt usandsynligt at de sælger tingene så billigt.
Anyways, jeg har lagt en bestilling på Corsair RAM, så må jeg se hvad de siger :) -- #25
De har "robotter" til at klare den slags, derfor går der rigtig kage i den, når det går galt. De kan ikke stoppe mens legen er god.
Sidst vi havde sådan en her, havde CDON sat priserne på deres eksterne harddiske og andre lagringsenheder ned med 98% eller noget i den retning.
http://www.hardwareonline.dk[...]
-- Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon. Det som nok er sket, er præcis som på proshop.dk engang og måske stadig gør.
De ændrer/opdaterer priser, når dollar kurs ændres, så de automatisk tager højde for ændringer som gør udslag i deres indkøbs priser. Sådan har jeg fået deres aktive pris ændringer.
Så her er det nok tilfældet at en bestemt leverandør har annonceret forkerte kurser, og så går hele partiet som den 3. leverandør nok galt.
Men fede priser , det kan man ikke nægte. -- Tror i det kan betale sig at bestille sådan en?
https://www.dustinhome.dk[...]
eller er det bare spild af tid :)? Jeg tænker nok det er det sidstnævnte. -- AMD Phenom X4 II 3,4GHz - GTX 570 - 120GB SSD - 1000GB HDD - GA-990FXA-UD3 - Corsair Vengeance 16GB RAM --
Sidst redigeret 16-10-2015 22:34 Ja det er sku det jeg kalder billigt -- Alt er til salg, det er et ? om prisen
i7. SLI . Dual U2715H IPS . AX860i . 16 GB Ram . Samsung PRO & EVO . SB Z Har lige talt med deres indkøbschef Peter over telefonen og han fortalte mig at priserne er 100% i orden. Der bliver taget imod bestillinger så længe varerne er på lager.
Ej, dårlig joke ;)
Næsten alle priserne ser ud til at koste 10% af det de nok skulle have kostet i virkeligheden.
Tror sq ikke på nogen får nogle af de varer til de priser og at det er spild af tid, at forsøge/håbe alligevel... -- Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people. --
Sidst redigeret 16-10-2015 22:53 Man kunne forestille sig, at den ny-pris der vises, er den faktisk besparelse der er på produkterne.
Med andre ord, en teknisk fejl af en eller anden art. -- http://hamdentykke.dk[...] Tager sku chancen det værste der kan ske er man får afvide det er en fejl og de refundere pengende -- jep jep #31
Dårlig joke, det må man sige. Peter er ham fra L'easy reklamerne.
Jeg snakkede med deres web content manager for 10 minutter siden - han hedder Søren btw. Han sagde at den er god nok nok. Tilbuddet løber til Søndag kl 23:59, på den måde kan alle nå at få og ikke kun de hurtige. Man får 10% ekstra rabat hvis man deler på Facebook eller Twitter. -- Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon. Jeg har engang imellem hoppet på en af de fejl priser blot for at se hvad der sker. Det der sker er så det at når de opdager fejlen så får man en mail hvor de annullerer handlen med henvisning til trykfejlen. -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk 34 nej du har ej .. -- jep jep #37 Ja, hvis det ikke var for den fragtpris.. -- #38 Køb mere end en ting så :D -- MSI Global Z87-GD65 Gaming, i7 4770k @4GHz, EVGA 780TI SC, Samsung 840 Pro 240GB, Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3-1800 #39 Alt andet er billigere andre steder :)
(Undtagen disse fejlpriser..) -- også pænt billigt :p
https://www.dustinhome.dk[...] -- ASRock Fatal1ty Z97 Professional // Intel 4790K // Nvidia 980ti // TridentX 16GB 2400MHZ// System 850 EVO 120GB // Spil ssd PLEXTOR, Micron 476GB #41 og #26 Tror i selv det er rigtig (i peger på samme vare), der er ingen kampagne rabat der? -- #43 den kostede 306 kr for lidt siden. -- så er der bestilt 2x Buffalo MiniStation Extreme 2TB Sort 99 kr -- Intel Core i7-3770K @4.6 GHz|ASUS ROG MAXIMUS
2 x ASUS GeForce GTX 780 DCU II OC
16 MHz Kings.|CM Seidon 240M p/p|SSD 608 GB|Corsair air 540 2 x Corsair Flash Voyager GT 64GB USB 3.0 36,75 -- Intel Core i7-3770K @4.6 GHz|ASUS ROG MAXIMUS
2 x ASUS GeForce GTX 780 DCU II OC
16 MHz Kings.|CM Seidon 240M p/p|SSD 608 GB|Corsair air 540 --
Sidst redigeret 17-10-2015 12:04 #46 Samme bestilt her. Det satmer cheap :D -- Life is a bitch and then you marry one Lidt on topic:
Sidder og kigger på B&O BeoPlay S3
https://www.dustinhome.dk[...]
Den står til 1399, en vanvittig god pris. (Dog skal det siges, at den normalt pris er 2.999 online og hos B&O selv).
Men ja, har folk nogle erfaringer med denne kontra et lignende Sonos produkt?
Vil starte med at købe 1-2 højtalere i første omgang, og så bygge videre derfra, men skal man købe B&O eller Sonos? :)
Håber det er okay at "låne" tråden. -- Eller denne 2TB eksterne HDD:
https://www.dustinhome.dk[...] -- [email protected],Z77 Sabertooth,GTX970 G1,Corsair 16GB 1866mhz,EVO 840 250GB + mx100 512GB,XFX 850W,FD XL R2, 24" VG248QE,27"Crossover,Vand,Blue Yeti Jeg købte engang 3 pakker a 2x4 GB sodimm RAM til under 200 incl. Porto. Da gik handlen fint igennem.
Jeg kan dog ikke huske forhandleren... -- Thinkpad W500, Thinkpad T61F, Thinkpad 8, Fujitsu F-07C Synes det sjovt at hver gang der sker et fuckup, så er det de samme idioter herinde der forventer at få vare tilsendt.... -- Så er der bestilt lidt, de køre jo op til 64% procent i denne weekend. Så kan man diskutere om man har handlet i ond tro - den skal da i hvert fald prøves at køres igennem systemet :) -- Sidst redigeret 17-10-2015 13:46 #48 Som lille højtaler er den sikkert glimrende, især i forhold til andre bluetooth højtalere på markedet.
Men den kan ikke sammenlignes med et multi-rum system som fx sonos eller play-fi. Den kører på bluetooth, hvilket begrænser rækkevidden til max 10 meter (5 hvis lydkvaliteten skal være i orden), og der kan kun sluttes op til 4 højtalere på - som alle spiller fra samme kilde. Dvs, du kan ikke sætte en højtaler til at spille fra en kilde, og en anden fra en anden kilde.
Så, hvis det er noget multi-rum løsning du er ude efter, så gå efter nogen af de mange systemer på markedet der bruger wifi - fx sonos - der er dog billigere alternativer på markedet i dag også, så lav noget research. -- 1% af verdens befolkning ejer 50% af verdens værdier. 20% ejer 94,5%. #gørnoget http://tiny.cc[...] Det ser ud til at de priser der er NU er mere korrekte.
Den i #0 er f.eks ikke billig længere -- Hva nogen nyheder angåene dette? -- Derp_a_Derp Calling HAX on people since 2012 #57 Fantastisk de ikke har fået ordnet alle priserne og løbende kommer flere.
Kan det være de er hacket, og der sidder en 13 årig og leger med deres database? -- #59 jeg har bestilt det ram og Buffalo 2tb extern harddisk, jeg håber de sender varerne :) -- Hvis de er blevet hacket, så tror jeg nok at de havde fået lukket hele siden ned før der kom for mange ordrer. -- Nogen der ved om man kan lave en ordre uden at opret en bruger først?
Fik nemlig lavet en ordre og den sage den var gået i gennem, men har ikke fået nogen ordre bekræftelse på mail i nu. Nogen som ved hvor lang tid der plejer at gå fra man har lagt en ordre til man får noget på mail? -- I7 920 4 GHz|ASUS Rampage II Extreme|12 GB DDR3 ram 1600 MHz|GTX 970 SLI|Crucial M4 64 GB|2x WD velociraptor 150 GB|WD caviar black 1 TB #63, formodentligt først på mandag efter alt er blevet kigget igennem. Så kan nok tage sin tid med systemfejl :) -- De er da aktiv på facebook omkring deres weekend rush så helt passive indtil på mandag tror jeg da ikke de er -- Sidst redigeret 17-10-2015 16:40 Er det seriøst det her? -- tænker at størstedelen af deres tilbud holder vand, men dem hvor i kan se der er 90% tilbud dem skal i nok bare lade være. tænker ikke det holder i retten når der står i deres kampagne at de har OP TIL 64% rabat at i så køber noget der normalt koster 1500 kr til 100 kr
-- #64, med så lav avance på hw, tvivler jeg på de har folk til at arbejde i weekenden. Jeg forventer først respons mandag. -- Der er gud hjælpeme en på hwt der skriver han har fået sine vare,dog ikke hvad -- #68 Og du tror manden? Åbenlys sarkasme.. Kom nu ind i kampen. -- #71
De er muligvis scammere, de kan jo sikkert sende en ordrebekræftelse til eventuelle købere, hvorved de "dokumentere" at de har deres varer... Men når så det kommer til stykket, har de ingenting og en eventuel køber, ser aldrig varen.
Dette er kun spekulationer og ikke anklager! -- #66
De 64% læser jeg som er deres weekend Rush. Kampagne er en anden kategori vil jeg mene :) -- #73 "har fundet en anden jeg vil sætte i min maskine"
Lol.
Godt at de har sat deres navn på, så dustin kan gå ind og annullere ordrene for køb i ond tro. -- *(Foreveralone face)*
Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips. #75
Den tror jeg på, men ser ud til, at det kun er de hvide der er tilbage på lager. -- #76
Arrh, øv. Den er noget pænere i sort.
Kunne da godt være at man skulle nuppe sådan en, men der er ikke rigtigt nogle reviews af den. -- #75 + 77.
Den er god nok. Telia sælger den til 2000 kr. og DustinHome solgte den også for 1399 kr. for 2-3 uger siden i et weekend rush.
Jeg har selv overvejet den, og jeg fandt i den forbindelse denne tråd med erfaringer:
http://forum.beoworld.org[...]
Lyden skulle være god, men der er lidt utilfredshed med softwaren. -- Workstation: Asus Z97-A | Core i5 4690K | 8 GB | GTX970 | 128 GB SSD | 24" TFT #78
Hvilken software skal der bruges sammen med, da?
Troede bare at den tilsluttede igennem Bluetooth og det var det?
Er den kompatibel både med Android og IOS?
EDIT: Og tak for link! :-) -- Sidst redigeret 17-10-2015 22:11 #79. Det er selve firmwaren i højttalerne, der blev kritiseret. Læs selv forumtråden.
Problemerne var vedrørende auto-detect af input (via minijack og/eller bluetooth).
Og så at den er 3-10 sekunder om at starte med at spille.
Der var lidt blandede kommentarer derinde.
Ja, Android og iOS burde ikke have noget at sige, men det er en fordel at have BT version 4.0 (nyere telefoner) -- Workstation: Asus Z97-A | Core i5 4690K | 8 GB | GTX970 | 128 GB SSD | 24" TFT #80
Ah OK, tak for det.
Jeg læste kun trådstarteren's besked, og han talte hovedsageligt positivt.
Problemerne du beskriver er ikke det store problem for mig, så jeg nupper sgu en :-) -- Jeg synes stadig det komisk med de 2 på dba. :D -- #82 de er også begge fjernet fra DBA nu :P
Ved ikke om det er DBA der har slettet dem, eller om "sælger" kom til fornuft og slettede dem :P
Spurgte i hvert fald nummer to om han havde nogle billeder af harddisken :P -- 84# Jeg skrev også en besked, og der kom aldrig noget svar :D -- Nu ser det ud til at dustin har løst det og de varer som havde 90% discount er nu udgået og sælges ikke mere. -- Tror nu heller ikke folk får deres varer, men stadig.
"Kun hvis der er tale om en åbenlys fejl, kan firmaet nægte at sælge til den lave pris. Det kan fx være, at prisen er væsentligt lavere, end den normale pris for den aktuelle vare.
Hvis sælgeren reklamerer med lave priser, udsalg og lignende, må du nok regne med, at den lave pris, er den pris, der gælder."
http://www.forbrug.dk[...]
man må jo sige, at de reklamere med "vanvittige" rabatter etc.
Derudover er har hwt også svaret på dustins facebook
http://prntscr.com[...] --
--
Sidst redigeret 18-10-2015 14:33 87#
De modtager ingenting, og de folk som bestiller og virkelig forventer at få varerne leveret, er i mine øjne nogle "idioter" Man prøver her at udnytte tydelige fejl i et system får at få nogen vare billigt.
Der er handlet så meget i ond tro! så de kan sagtens nægte salg. -- #88 Jeg tror heller ikke der er nogen der får deres produkter - Men tror nu ikke det er alle der handler i ond tro. Det var en fra hwt der havde bestilt 10 af alle varer - det er bestemt at handle i ond tro imo. --
--
Sidst redigeret 18-10-2015 16:00 #88
Nu har jeg selv bestilt en harddisk (external) og usb pind til 124kr. og 39kr. og gik udfra det var en del af deres kampagnepriser at gøre.
Om jeg modtager det eller ej, er jeg lidt ligeglad med. Har ikke tænkt mig at lave en sag ud af det hvis jeg ikke gør.
Men det virker nu mere som et reklamestunt fra dustinhome side af. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #90. Selvfølgelig får du dem ikke.... -- #90
Har dog fået en ordrebekræftigelse (dog kun på den ene disk og usb pind)
Men nu må vi se :-) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg morer mig nu fint over den knægt der allerede har samlet en horde som er klar til at gå til forbrugernævnet, på deres facebook side. :) -- *(Foreveralone face)*
Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips. Kunne jo være de vælger at sælge produkter til de priser, for at undgå en eventuelt shitstorm det kunne medføre for dem.
Men igen det afhænger af hvor stor et tab de vil lide.
-- #94. Kommer ikke til at ske, for så vil de jo skulle gøre det samme med alle andre åbenlyse pris fejl i al evighed fremadrettet. Har svært ved at se hvorfor der skulle komme nogen shitstorm, når selv en blind kunne se at de priser var åbenlyst forkerte. -- Efter at have bestilt har jeg fået en betalingsbekræftelse, hvor de bekræfter beløb og vare uden forbehold for fejl. -- #96
Det står på deres hjemmeside:
https://www.dustinhome.dk[...]
"Vi tager forbehold for trykfejl, leverandørernes prisforhøjelser, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte / udgåede varer, leveringssvigt fra vores leverandører og force majeure." -- Og en eller anden gut:
"Hvis man har handlet i god tro, så er der intet Dustin kan gøre."
Man handler vel ikke i god tro hvis man ser noget med en 90% besparelse, som ikke er udsalgsvare el. lign? Og så kommer diskussionen vel om hvornår man handler i god tro eller ej. -- Dustin kan til enhver tid annullere de ordrer som er købt med den besparelse..
Der vil uden tvivl være tale om køb i ond tro, for du ved godt at prisen er langt fra normalprisen.
Om de så gør det, det må vi afvente og se ;) -- Handler:
http://www.hardwareonline.dk[...]
http://www.hardwareonline.dk[...] --
Sidst redigeret 18-10-2015 20:44 I glemmer lidt at de havde/har en større udsalgskampagne, samt at de oplyste priser jo var kampagnepriser og ikke normalpriser. Det gør en forskel -- #97 ja korrekt, men det gælder ikke efter de har lavet en betalingsbekræftelse efter købet UDEN forbehold. -- Her står der lidt om det, og som jeg læser det, får de svært ved at komme uden om at sælge til dem som kun har taget en ting.
https://www.danskerhverv.dk[...] -- #102 kommer an på hvorvidt folk har købt produktet mens det var på lager, eller om de har lavet en bestilling på varen - f.eks. jeg har alle mine køb som "restordre" og derfor er chancen nok lig nul for at jeg får den, også selvom jeg kun har købt en af slagens. -- Er ordblind, deal with it. --
Sidst redigeret 18-10-2015 21:42 Hele lortet bliver annulleret i løbet af mandag og tirsdag.
hvis ikke bliver de erklæring konkurs, de kommer da alene på SSD til at tabe mange hundrede tusinde kr. -- Alt er til salg, det er et ? om prisen
i7. SLI . Dual U2715H IPS . AX860i . 16 GB Ram . Samsung PRO & EVO . SB Z #104 Næppe. Der blev på 4 timer lagt 150 ordre i alt på deres hjemmeside. derefter var ssd'erne fjernet.
Hvis man har bestilt 100stks, bliver det jo også annulleret, eller informeret som værende udsolgt.
Du kan jo ikke købe flere end de har mulighed for at skaffe. -- *(Foreveralone face)*
Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips. #104 Jeg erklærer mig enig med #105.
Jeg har ved alle mine køb fået at vide mine varer er i restordre, mens nogle af mine venner som bestillet senere, at den samme vare som min, hverken er i restordre eller klar til leveringen. Men ja... jeg tror sku heller ikke jeg får mine varer. -- Er ordblind, deal with it. Jeg kan lige tilføje, at tilbage i 2012 solge Dustin HP MicroServere til 0,01,- (yep én øre) blot man oplyste et CVR nummer. -- #108
Det var ikke en del af den kampagne HP kørte, hvor man købte en SAS disk og så fik man en Microserver smidt i nakken? -- ´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN. #108
Har du evt. et link til en side som beskrev det - lyder da umiddelbart utroligt -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hvornår begynder indlæggene fra folk som føler sig snydt at komme? fordi de ikke har fået deres vare? -- #111
Når Dustin annullere deres ordre? :) -- ´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN. 112# Det skulle ikke tages bogstaveligt.. altså, jeg synes bare det håbløst at hver gang der er et fuck up, så begynder folk at spekulere i det ene og andet mht til klage, og det ene eller andet nævn! uden at have en fjerneste anelse om hvordan loven er strikket sammen, altså helt ærligt, hvem forventer at en SSD koster hvad var det 200kr? når dens normals pris er 3000kr +? det vel også sådan en speciel fætter? -- Eftersom at det var i 2012, så er det ikke muligt at linke til det mere. Har dog et skærmbilled fra min indbakke: http://i.imgur.com[...]
Edit: der står at de er gratis, men der skulle dog betales en faktura på 0,01,- - jeg anser det som værende gratis :) -- Sidst redigeret 19-10-2015 10:28 Syntes stadig den er svær at vurdere. #87 har nogle gode links at man må stadig gå udfra prisen, når der nu står vanvittige priser og kampagnepriser mm.
Og de har været længe om at reagere, og nogle produkterne skulle være udgået, men hwt.dk har undersøgt dette og de er ikke udgået fra flere leverandører?.
Men jeg er da spændt på hvad dustin siger. Der var en der skrev at en pressechef derfra kom med en udmelding idag? :) -- #113
Jamen vi er helt enige, selvfølgelig er tingene købt i ond tro + der er ingen af dem der har bestilt der har fået en rigtig ordrebekræftelse. -- ´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN. dem fra hwt.dk er jo også en flok hatte! altså bare fordi en vare er på lager et sted, så det jo ikke ensbetydende med at et firma som fx. dustinhome, bruger netop denne leverandør...
HWT. består jo af en flok der tror de ved alt om regler, jura, og reklamation -- Ok sådan på et seriøst plan her: Jeg har bl.a. købt en USB pen i weekenden, som jeg synes var et godt køb - Men i dag er der altså tilbud på den samme USB pen under deres aktuelle kampagner til den samme pris som i weekenden - Er det ikke lidt meh at sætte noget til en kampagnepris, hvis de alligevel bare sælger den til den samme pris bagefter under et tilbud? -- Er ordblind, deal with it. --
Sidst redigeret 19-10-2015 10:39 Folk er naive og dumme. Spild af tid at bestille og der er handlet i ond tro, og bestemt eftersom de fleste herinde nok godt ved hvad hardware koster. Der KAN jo være sket en fejl i rabat systemet via hjemmesiden. Men ja, utroligt folk gider... -- Office: i5 5300U, 16GB DDR3, Intel HD 5500, 256GB SSD
Gaming: i7 6700, 16GB DDR4, GTX 960 2GB, 256GB M.2 SSD 119# Som du selv siger, så er folk bare utrolig naive og dumme.. -- Har lige haft deres chat på linjen, som siger at der kommer en udmeldig omkring 12:00, med at folk ikke modtager deres varer. -- #121 har du virkelig taget kontakt til dem for at forsikre dig om at ingen skal modtage deres bestilling? Wow. -- 122# Dobbelt wow,wow! Jeg har taget kontakt for der skulle komme en officiel udmelding, det har andre jo åbenbart ikke formået at kunne finde ud af. -- #123. Haha, har du virkelig haft kontakt med butikken, på trods af du ikke har en ordre hos dem? Wowowow -- #123
Ahh, nu virker du mere som en der har lidt ondt i måsen og de fleste der har fulgt lidt med i sagen var udmærket klar over der ville komme en udmelding fra Dustin i løbet af i dag. -- ´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN. 125# Tro hvad du har lyst til, der står intet på deres side, what so ever omkring en udmelding, derfor skrev jeg en en besked til deres chat, jeg har selv købt en usb ved deres weekend rush, men jeg kom da også selv i tvivl om hvorvidt jeg ville modtage min vare, den var til 30%, det var først da jeg blev opmærksom på de andre vare, at jeg begyndte at tvivle, det ikke fordi jeg vil have noget imod at jeg heller ikke får min USB! men vil da gerne have en udmelding alligevel...
-- Så kom der en epost fra dustin :)
"Kære kunde,Din ordre er desværre blandt en af de berørte i weekendens beklagelige prisfejl på vores hjemmeside. Det har medført at en række produkter blev vist med en meget høj rabat.Jeg må derfor beklage og annullere din ordre herfra.Såfremt du ønsker produkterne alligevel, kan de genbestilles på vores hjemmeside til den korrekte pris.Alle betalinger mv. bliver annulleret hurtigst muligt.Vi beklager ulejligheden mange gange, og står til fuld rådighed ved eventuelle spørgsmål.
Med venlig hilsen" -- #127 - Har også lige modtaget samme besked :p -- Lommelygte: +6/-0 (#321, #327, #762, #1617, #2362, #2474) #127, lige som jeg forudsagde i #35 :-) -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk Så kan tråden flettes sammen med den anden tråd, der hedder 'ligegyldige tråde'. -- Slettet jfr GDPR Har fået samme meddelse.
Troede til at starte med tilbudene var gode nok, men efter jeg havde bestilt var jeg inde på deres facebook dagen efter så jeg de havde skrevet rabatter op til 64%.
Der regnede med dette ville ske.
Men havde da lov til at håbe det gik igennem :) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Gå ind på Trustpilot og smid et rewiew hvis du føler dig trådt på.
https://dk.trustpilot.com[...] -- MSI GTX 970 | MSI Z87-G45 GAMING | i7-4770K 4,4GHz OC |G.Skill Ripjaws 8gb @2133MHz | 250GB Crucial SSD | 120GB Samsung 840 EVO | NZXT 750W Gold | #133 Så du synes virkelig at de fortjener dårlige anmeldelser bare fordi de har lavet en ÅBENLYS prisfejl på deres hjemmeside?!? -- Slettet jfr GDPR Hold nu op nogle pinlige mennesker der virkelig har været inde og skrive en dårlig anmeldelse! hold kæft nogle idioter! undskyld sproget. -- Har fået samme mail, jeg smider ikke en trustpilot anmeldelse eller noget.. Jeg søger heller dialog, måske man kunne finde en løsning på prisen, selvom det er dem der har dummet sig med "kampagnepriser" -- #134
#135
Hvis det nu var første gang det var sket.. Men det er det bestemt ikke... -- MSI GTX 970 | MSI Z87-G45 GAMING | i7-4770K 4,4GHz OC |G.Skill Ripjaws 8gb @2133MHz | 250GB Crucial SSD | 120GB Samsung 840 EVO | NZXT 750W Gold | #137 Selvom det nu ikke er første gang, ændrer ikke på at man har handlet i ond tro - tværtimod . -- Slettet jfr GDPR --
Sidst redigeret 19-10-2015 13:28 Nu må folk altså holde op.
Alle folk der har købt disse vare har udemærket været klar over der har været noget galt. Om det så er sket før eller efter købet er ret ligemeget.
Selvom der er handlet i god tro har dustin lavet en fejl. Den dækker deres terms and agreements som også er blevet beskrevet tidligere i tråden.
At give dem en dårlig anmeldelse på baggrund af dette er tosset. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Amen helt ærligt, se lige de beskeder på deres trustpilot.dk kæft nogle sørgelige mennesker. -- Jeg synes faktisk det er delvist lamt gjort fra Dustin's side.
Det er jo ikke alle der kan gennemskue at prisen selvf. var helt ude i skoven.
Mange steder kører da med knald-slag-tilbud. Også for at rydde op i lageret.
Hvis det bare er en fejl (igen), så skal de sgu da stramme gevaldigt op.
Hvis det ikke er en "fejl", så er det ret slemt. -- Sidst redigeret 19-10-2015 13:35 #141
Problemet er sandsynligt en underleverandør der kaster forkerte priser af sted som automatisk opdaterer, som Dustin så har fået, så problemet er sandsynligvis leverandøren og ikke Dustin selv. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet #142
Det tror jeg så ikke passer.
Det er tydeligvis Dustin der laver fejlene.. Om og om igen... -- MSI GTX 970 | MSI Z87-G45 GAMING | i7-4770K 4,4GHz OC |G.Skill Ripjaws 8gb @2133MHz | 250GB Crucial SSD | 120GB Samsung 840 EVO | NZXT 750W Gold | Ja for det jo total legit at sælge en intel 400 pro ssd til 200kr som normalt koster hvad 3000+? -- De har da fået en del omtale af dette stunt ;) -- Core i5 2550K @ 3.40GHz | ASUS SABERTOOTH P67 | 16GB DDR3 Ram | 2xGeForce GTX 560 Ti 1023MB | OCZ Agility 3 120 GB | 1GB WD Utroligt så sure folk kan blive over det her. Det er jo helt til grin.
Folk opfører sig som en flok forkælede møgunger. Hvilket mange af dem nok er. Man ser det også ofte i supermarkeder, hvor børn bare ligger sig på gulvet og skriger af deres lungers fulde kraft, fordi de ikke må få et stykke legetøj. Så hyler de og er til gene for både forældre, andre kunder og butikken, fordi de ikke får deres vilje.
Voksne mennesker gør det også. Men det er bare på nettet. Konceptet er det samme. Tud tud tud indtil du får din vilje. Får du ikke din vilje, så skal det firma bare brænde op i helvedes flammer til tid og evighed....
Pinligt og barnligt. -- Nu uden signatur :O #146 well said! -- Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people. #146
Aye, deres Facebook flyder over med folk der tuder over at have fået deres ordre annuleret. Desværre en uheldig sag for Dustin Home, men selv de bedste kan fejle, og det ændrer ikke min holdning til at Dustin Home er et fint sted at handle. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet #146 meget rammende omkring en del folk i den post her.
Hvad skete der egentlig da cdon.com lavede noget nær samme fejl for et års tid siden? måske 1 1/2 år siden? -- Sidst redigeret 19-10-2015 14:37 #151 alle ordrerne blev annulleret, da folk kun havde modtaget en bestillingesbekræftelse. -- FFHAU!
This is 2015, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse. Kæft det underholdene :-D
France Called, Want some cheese with that "Whine"
helt ærligt , hva tror folk selv ;-D
-- #148 - SYRET! Der er en der har copy-pasted det meste af mit indlæg og smidt ind på trustpilot :D -- Nu uden signatur :O Ordre annuleret:p og det er sku ok. :) -- jep jep Troll-alert!
Jeg synes at alle der har overskud skal oprette alle de sager de kan, og måske vinde.
Så skal alle dem der ikke fik bestilt også love at tude endnu højere :D
Troll- stop
Jeg synes oftere man ser at elektronikbutikker lokker med vanvittige tilbud. Senest powers åbning af deres butikker.
Men også dengang zepto levede havde de vilde tilbud som fik hjemmesiden til at gå ned, og der var en shit storm efterfølgende ...
Det for nemt at bare sige "lærlingen tastede forkert" og så er alt dækket under force majure.
Så kan folk der har tastet 10 af hver vare også sige det en fejl at de kunne skulle have 1 af hver, og de derved ikke har handlet i ond tro ? -- #156 - Not funny. -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 19-10-2015 15:22 #156>>ond tro har intet med mængden at gøre, personer kan da godt have brug for mange af samme ting. Nej det handler om "Bonus pater" altså den gode familiefar som med sin sunde fornuft kan se der er noget galt. Da jeg så priserne igår vidste jeg med det samme at det var en fejl og bestilte ikke noget. Det er udfra den slags logik sagerne afgøres og vi ved alle godt at man ikke får 90% rabat på varer og dermed er man i ond tro. -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk #154 hehe...har også lige været inde og se Davids anmeldelse og at der var 4 andre brugere der synes om den. Tror sq du ramte plet :)
Synes det her begynder at ligne en farce, som ingen ende tager...men dog alligevel giver (nogle) et godt billigt grin :) -- Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people. #159 - Forestil dig, at grundet den massive hate, så kommer der en masse gode anmeldelser i stedet, hvorved de mest sure børn bliver mest trolled. Det kunne være komisk :D -- Nu uden signatur :O Jeg forstår dog stadig ikke at de kører med 80% hvis de mener man åbenlyst skulle kunne se at 90% er for meget. men 80 er helt okay? :)
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net[...] -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. 161# Skriv nu fra din profil istedet, når du kommer med dumme udtalelser!
Der da forskel på en intel Pro SSD til over 3000kr som er 90% og så et cover til et par modeller gammel telefon! og små hukommelseskort. -- #160 synes sagen allerede har overgået hvad jeg kunne forestille mig og allerede forekommer den mig aldeles komisk.
Tror folkene bag Trustpilot godt kan regne årsagen bag bølgen af negative anmelselser ud og sletter dem alle...så ja, du har givetvis ret.
Den der ler sidst ler bedst...og den der ler først ler dårligst :) -- Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people. --
Sidst redigeret 19-10-2015 15:44 Hvorfor er min udtalelse dum? , den er da korrekt.
Jeg har ikke udtalt mig om hvorledes der er forskel eller ej, jeg går blot udfra punktet omkring at 90% er totalt tosset, men 80 er da helt klart rigtigt.
Det omhandler ikke kun den SSD, der var også forskellige andre ting med 90% deriblandt vægbeslag til skærme og noctua blæsere til 9kr istedet for 100. - Hvordan skal en alm forbruger vide om det er et gammelt eller nyt vægbeslag / blæser. i forhold til et cover til en gammel telefon?
Nej SSD'en gav ingen mening, men der var flere ting der gav udmærket mening for den alm. forbruger.
Jeg har ikke en profil :) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Besked som jeg fik fra Dustin:
"Kære kunde,
Din ordre er desværre blandt en af de berørte i weekendens beklagelige prisfejl på vores hjemmeside. Det har medført at en række produkter blev vist med en meget høj rabat.
Jeg må derfor beklage og annullere din ordre herfra.
Såfremt du ønsker produkterne alligevel, kan de genbestilles på vores hjemmeside til den korrekte pris.
Alle betalinger mv. bliver annulleret hurtigst muligt.
Vi beklager ulejligheden mange gange, og står til fuld rådighed ved eventuelle spørgsmål.
Med venlig hilsen" -- Alle ved at en PCI-E SSD fra intel koster 3k. Alle der har bestilt den til de 300 kr og ikke vidst at der var en fejl: Snak med din værge... -- 4770K|Maximus VI HERO|16GB Ripjaws 2133 CL9|
ASUS GTX980 STRIX OC 4GB|BenQXL2411T/DELL U2713HM
Samsung 850 EVO 500GB http://www.forbrug.dk[...]
fatter ikke det der lovsprog, men der står noget her -- ASRock Fatal1ty Z97 Professional // Intel 4790K // Nvidia 980ti // TridentX 16GB 2400MHZ// System 850 EVO 120GB // Spil ssd PLEXTOR, Micron 476GB Det lader til tilbudene fra #161 er blevet trukket tilbage, de er ihverfald ikke at finde på Dustin længere *lel* -- Er ordblind, deal with it. Hmm dustin har sendt mig en email min ordre er annuleret. Det såmænd også ok. Men de har samtidig trukket pengende for handlen samt skrevet imin ordre den er betalt.. Hvordan forholder jeg mig lige til det ? -- jep jep #170
Er du sikker på at pengene ikke blot er reserveret, som også er nævnt i den anden tråd med Dustin Home? -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet Jo svært sige men min ordre står som betalt. Derfor jeg undres -- jep jep Hold nu op alle sammen. En webshop kan sagtens annullere en ordre hvis det er meget tydeligt at prisen er helt forkert.Jeg har for 2 måneder siden vundet en sag i forbrugerstyrelsen som forhandler, om et GTX 980 der var prissat 40% for lavt ved release.
Sagen kom helt til nævnsafgørelse, og kunden blev nedstemt 5-0 grundet udtalelse fra deres ekspert om at man er en idiot hvis man tror at en vare kan sælges så meget billigere end hos alle andre.
Så forbrugerådet tager bestemt hensyn til at man som forbruger skal tænke sig om inden man bare bestiller, når man med en lille smule omtanke godt kan se at prisen er forkert.
Kunden har sidenhen forsøgt at få sagen taget op igen, og blev klart afvist af forbrugerstyrelsen.
her i Dustin sagen snakker vi jo om fejl agtige priser med 90 % afslag i forhold til normal prisen hvis ikke mere. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
#168, det er da skrevet så meget på almindeligt læseligt dansk som det kan skrives. Ud fra hvad jeg kan se er der ikke lovsprog over det forbruger.dk skriver. -- FFHAU!
This is 2015, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse. #173
Hvis du har betalt med debet kort, så er beløbet blot reserveret og de bliver frigivet igen efter en dags tid eller to (typisk). -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet Min far ved da ikke at en 400GB SSD kosted 350, han skal bare ha noget der virker og 350 for 400GB går næsten at finde samme antal GB som harddisk, Dustin har bare at følge købeloven. og sende varen som de allerede træk penge for den anden dag. -- My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
Ja men hvis det er reserveret. Hvorfor skriver de så ordren er betalt... Det er der min anke er -- jep jep #178 Hold nu op med at te dig som en møgunge.
De skriver den er betalt fordi du har indtastet dine opslysniger, og det nu sstår dem frit for at trække pengene, efter varen er afsendt. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
Møgunge? Gider du lukke røven batman.
Jeg spørg blot om hvor vidt jeg skal forholde mig til det. -- jep jep #177
Nope, de er i deres fulde ret til at afvise ordren, så længe ordren ikke er bekræftet. Se evt. aftaleloven paragraf 32. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet #178 Hvis du gad lægge mærke til om du har fået en faktura, så ved du også, hvis du har alderen, at din ordre ikke er bekræftet. Så du skal forholde dig til viden om en faktura du ikke har fået, og derfor kan de annullere den ordre. Så er den ikke længere. -- #177 Så hvis Mercedes har lavet en fejl ved deres store SLS AMG model til 3,5 millioner kr. og og ved en felj har skrevet på nettet at den koster 350.000 kr. tror du så også du er berettiget til at købe den til 1/10 del af prisen? (eksempel...)
Jamen jeg vidste ikke ... Holder ikke. Glem det! -- Slettet jfr GDPR #181
De må ikke trække pengene før varen afsendes, hvilket han siger de gjorde dagen efter (siger #177).
Det tror jeg så ikke at de gjorde, men ud fra de oplysninger #177 fortæller, har de trukket penge for en vare de ikke har afsendt.
#177; min pointe er lidt at du nok lige skal kigge igen. Er du helt sikker på at de har trukket pengene for en vare de ikke har sendt? -- Don't feed the trolls. --
Sidst redigeret 19-10-2015 17:40 #184 - Mange folk har meget svært ved at skelne imellem hævet og reserveret. Sure børn råber højest :) -- Nu uden signatur :O Sjovt så mange dustin medløbere der findes herinde.
1. Folk handlede i netop i god tro, pga. deres kampagnepriser.
2. Dustin vælger IKKE at gøre en skid, til efter weekenden. Selvom deres facebook og diskussionsforumer flyder med topics.
Jeg fryder mig over de formentlig kommer til at tabe penge på dette "stunt". Fryd fryd. :-D
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Ved godt de må afvise . det er ikke det men min ordre står i historikken som betalt. Det er der jeg mister forståelsen. Der står ikke annuleret. -- jep jep #187
Har du fået en faktura? -- Don't feed the trolls. #186 Du lyder som en der har ondt i røven over du ikke lige har kunnet score dig en billig vare.
At du kalder os andre medløbere er squ bare trist, når du ikke engang selv tør skrive det under din egen bruger. Hvad skal man så kalde dig .. en kujon ?
1. nej det er stadig ikke god tro.
2. det vælger at tage fat i deres advokat, som råder dem til at annullere fordi det er ok i forhold til købeloven. du ved den lov som beskytter både køber og sælger. de vælger også ikke at tage et tab på flere millioner af kroner, som kan sætte deres virksomhedsgrundlag i fare. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
#186
De gør rent bord den første hverdag, det er da i min optik fint nok. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet #189
Er pisse ligeglad. Bestilte selv et par småting, men det betyder intet.
Ps. Har ingen profil, så det er sådan set ligegyldigt også.
1. Jo det er netop god tro, ihverfald ved mange af deres varer, da de selv annoncerede med "megaudsalg"
2. Advokat? haha hvad tror du selv? pga. lidt ekstra nørd gear? no way. Hvis jeg havde brug for en ekstern HD osv. så havde jeg nok købt det.
Tænk at folk virkelig gider sidde beskytte sådan et vammelt firma, der tydeligvis forsøgte at se væk fra branden, på trods af de godt vidste der var røg. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #191 - Branden blev slukket ligeså snart brandvæsnet nåede frem og alle brandens ofre bliver løbende behandlet. Du er bare en ynkelig troll der gemmer sig bag en anonym gæsteprofil. Du er den sejeste knægt på blokken! -- Nu uden signatur :O #192
Trold? Det er simpelthen trolderi at mene firmaet er vammelt for at lade en bevidst fejl stå hen over weekenden, på trods af de udemærket godt vidste det?
At DUSTINs små ynkelige medløber fans løber tør for argumenter og kalder andre for trold, er da bare for sjov. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #193 - Du beviser bare min påstand ved at skrive som du gør. Du kommenterer og skriver på den måde, for at få en reaktion fra folk og lade det stikke af derfra. Præcis som en troll gør. Plus du gemmer dig bag en gæstebruger. Men fred være med det. På nettet er alle fri. -- Nu uden signatur :O Ps. Jeg medgver GERNE at der var tilbud der var købt i OND tro. Helt enig!
Men mange af produkterne kunne sagtens have været tilbud, købt andre steder er også blevet annuleret.
I stedet for at handle med det samme, lod DUSTIN rive sig med på den positive omtale de fik, i stedet for at skride til handling med det samme. Under al kritik. :-) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #194 takes one to know one
Hvis man driver en virksomhed, er det ikke hverken god moral, etik eller kundepleje. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #195
Det kunne vel ikke tænkes at fejlen først blev håndteret senere, da personalet i weekenden ganske enkelt ikke var "højt" stående nok til at måtte håndtere det? Typisk er det jo kun et par unge folk med deltidsarbejde der besidder weekend stillingerne, så kunne godt forestille mig de ganske enkelt ikke har haft mulighed for at gøre noget ved problemet før første mulige hverdag. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet #196 Piv piv piv !!! -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
bate-man, det er helt i orden at du skriver som gæst, det er derfor funktionen findes. Men vil du ikke nøjes med et nick du skrev også i går men der brugte du et andet nick og jeg kan også se et par andre gæste nicks. -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk #197 - i så fald kontakter man en højerestående person, ved så mange fejl.
#198 - piv piv ? voksent nok...
Thomas - jo så gerne. Kan sagtens kalde mig YES eller YEP som jeg gjorde, hvis det gør dig glad. Men det ændrer jo ikke på det er vanvittig ringe kundeservice fra Dustin
Og nej selvfølgelig skal de ikke sælge deres High-end hardware til spot pris.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #200 Jamen, så klag til Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol. :)
Har hørt at en 7 årig indbragte sine forældre for netop den domstol, da han ikke måtte få en 3 hjulet lego motorcykel i BR.
Faktisk vandt barnet sagen, og domstolen udtalte, at hvis bare man råber, skriger og opfører patetisk skal man nok vinde over den sunde fornuft. :) -- Slettet jfr GDPR --
Sidst redigeret 19-10-2015 18:43 #201
Er det ikke lidt at latterligegøre et firmas bevidst dårlige kundeservice, med sådan et indlæg :-)?
Man kan (og burde) forlange at et firma har en hvis service, hvis de vil tages alvorligt og forsat have kunder.
Arbejder selv i det private, og hvis jeg/vi på den skamfulde måde pissede mine kunder af med så ringe service (og jordforbindelse) så kunne vi ligeså godt dreje nøglen om.
igen. Selvfølgelig skal DUSTIN ikke give deres hardware væk til små-kr. Men jeg håber ved gud, de får en lærestreg ved dette. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #202 Du er er mig en smule (læs meget) selvmodsigende.
Citat gæst med mange alias:
"Arbejder selv i det private, og hvis jeg/vi på den skamfulde måde pissede mine
kunder af med så ringe service (og jordforbindelse) så kunne vi ligeså godt dreje nøglen om."
"Og nej selvfølgelig skal de ikke sælge deres High-end hardware til spot pris."
Så hvad mener du de burde gøre/hvad består deres "pissen" kunder af egentlig i? -- Fun car racing: Wreckfest http://store.steampowered.com[...]
Remember wipEout? Formula fusion http://www.r8games.com[...] #203 tænkte præcis det samme. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
bate-man>>Du kaldte dig nu HMM i denne tråd det var i de andre tråde at du kaldte dig de andre navne. Men jeg mener nu ikke de har lavet ringe kundeservice, de har lavet en fejl, det fortæller de om i en mail til jer der har bestilt og så er den ikke længere. Det er muligt at du og andre mener at det er dårlig kundeservice men det skete i weekenden og når jeg kigger på deres hjemmeside så står der ikke noget om kundeservice på arbejde i weekenden. Altså kunne de ikke forventes at have reageret tidligere end mandag morgen. Desuden så har hovedparten af alle dem der bestilte vidste godt at det ikke passede, se bare #0 i denne tråd.
Så jeg mener ikke at jeg og andre dækker over dem, men blot fortæller dem der er oppe og køre at de ikke kunne forvente andet. Jeg tror heller ikke på at de har ladet sig gribe med af en positiv stemning for de ved da godt hvordan nettet virker så denne shitstorm tror jeg da vi var mange som kaldte allerede i fredags. -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk #205 - øøhh og so what, thomas. Om jeg så kaldte mig YES, YEP eller HMM hvad forskel gør det helt seriøst? Er det fordi jeg ikke mener DUSTIN har handlet rigtigt i denne situation, du pludselig forsøger at gøre det til et "gæteprofil" problem?
Selvfølgelig er der gået "Shitstorm" i den, og som jeg skriver længere oppe så er der varer der er bestilt i ond tro! UDEN tvivl.
Og selvfølgelig skal de hellere ikke have deres ting.
Men at et seriøst FIRMA, i en weekeend med annoncer omkring crazy tilbud, vælger at fuldstændig ignorere deres åbenlyse fejl på trods af forumer, facebook flyder med spørgsmål er vanvittig ringe kundeservce/kundepleje.
Om så praktikanten PER på 17 har stået alene, så kan de stadigvæk ikke fralægge sig det ansvar. Tilmed har de også annuleret ordrer med tilbud der sagtens kunne have været legale. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #206 Tror vi alle har forstået det, du har skrevet. Resultat: du lader bare være med at handle der - længere er den ikke, vel. -- Slettet jfr GDPR #206>>Der er intet galt med gæster, blot man bruger samme nick for ellers er det jo bare troll af tråden. Det er rimeligt standard for os admins at tjekke om gæster deltager under mange navne.
Jeg tror altså du lægger for meget vægt på hvordan det er at drive forretning. Der er ikke penge til have folk til at overvåge diverse sociale medier i weekenden blot fordi der kører et tilbud. Men jeg er da sikker på at de ønskede at de havde tjekket HOL i weekenden så de havde kunne lukke for fejlen, for jeg er sikker på at det har krævet meget tid i dag. -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk #207
Ja heldigvis, og andre med.
Men hvorfor må man ikke diskutere emnet? Du bidrager jo ikke med noget, udover du mener jeg er "hørt"
I øvrigt vil jeg gerne undskylde for mine nedladende indlæg i starten. Sorry. Det skal ikke gentage sig.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #208
Om man er trold, kommer vel an på det man skriver? Er det "trolling" at give sin mening til kende?
"Der er ikke penge til have folk til at overvåge diverse sociale medier i weekenden blot fordi der kører et tilbud"
- Nu kender jeg ingen selvstændige, der fuldstændig slukker for kundepleje/service og bare lader tingene "flyde" fordi det er weekend. Jeg mener det er meget naivt at tro et computer/hardware salgsfirma lukker deres øjne, for hvad der sker op til en weekend med "Megaudsalg" personligt tror jeg ikke på det. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #210 Dine svar indikerer tydeligt at du abselut ingen indsigt har i økonomien for en webshop der forhandler elektronik.
Derfor kan du selvfølgelig godt have en holdning, men at du ligefrem begynder at modsige andre som rent faktisk har indsigt i den slags, tyder jo på at du er mere fokuseret på at få ret, end i at vide hvordan tingene hænger sammen i virkeligheden. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
#210>>Efterhånden ja. Du bliver ved med at tærske rundt i det samme igen og igen. Havde jeg ment det du har skrevet var trolling var det blevet slettet og din IP låst, jeg fortæller blot at det er dårlig stil at skifte nicks i samme tråd.
Derudover så synes jeg ikke rigtigt man kan sammenligne Dustin med de selvstændige du kender, det er et datterselskab af en svensk virksomhed som har burtikker i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Du finder altså ikke en traditionel iværksætter men almindeligt ansatte. -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk #211 Præcis. #210 Ved ikke at man ikke tjener ret meget på hardware, det er konkurrencen simpelthen for hård til. -- Slettet jfr GDPR ?"#210 Dine svar indikerer tydeligt at du abselut ingen indsigt har i økonomien for en webshop der forhandler elektronik."
Okay? Så dårlig kundepleje og service er altså en del af din indsigt? Jeg siger ikke der skal sidde en 24 timers i døgnet, men at der nogen der har et ansvar. Hvorfor er det svært at indse? Havde det været el-giganten havde du sikkert stået med din fakkel og din far i den anden hånd.
Der er jo ingen der har indsigt i denne sang. Hvis du ellers gad læse ville du jo se at jeg er enige, omkring at folk ikke skal have high-end smidt i nakken pga. en fejl. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #214 I din terminilogi ville det være fair at DustinHome led et KÆMPE, KÆMPE tab ved næsten at forære f. eks en PCI SSD til over 3k for kun 300 kr. Ja, om så de gik konkurs grundet kæmpe tab, ville være ligegyldigt for dig, bare du kunne få foræret en vare, for det stod jo at den kostede.... -- Slettet jfr GDPR --
Sidst redigeret 19-10-2015 19:58 #214>>For pokker det er jo ikke dårlig kundepleje, det er en fejl der er sket uden for normal åbningstid og som de beklager få timer efter at de er mødt på arbejde mandag. Det du siger er at de skal have en til at overvåge handler hele tiden for det er dårlig kundeservice hvis der sker fejl. -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk ?"#214 I din terminilogi ville det være fair at DustinHome led et KÆMPE, KÆMPE tab ved næsten at forære f. eks en PCI SSD til over 3k for kun 300 kr."
Hvilket beviser du ikke læser indlæg, men blot farer op. Lad nu være med at spild tiden i en diskusion du alligevel ikke magter.
#216 - Det er netop dårlig kundepleje, blot at vende det blinde øje til. Jeg kalder det naivt, men hvis du tror det fint nok :-) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #217 Lad nu være med at spild tiden i en diskusion du alligevel ikke magter. Du har ret. Jeg trækker mig for denne meget vigtige diskussion. :) -- Slettet jfr GDPR "Virksomheden havde i det seneste årsregnskab en omsætning på over en mia. kr. og et resultat efter skat på 42 mio. kr. " - blot til de nysgerrige, og til dem der snakker om at de ville være gået konkurs :) Jeg er også enig i at der blev købt i ond tro af 95-99% af tilfældene.
http://finans.dk[...] -- Sidst redigeret 19-10-2015 20:39 Efterhånden er trådens debatniveau ved at komme lidt ud af kurs...desværre.
Det korte af det lange er, at der i weekenden oprettes en tråd hvori der gøres opmærksom på nogle tilsyneladende knaldgode tilbud, der lyder til at være for godt til at være sandt.
I tråden skriver flere brugere inkl Thomas, at man næppe skal forvente at få disse varer til de annoncerede priser, da der med næsten 100% sikkerhed er tale om fejl og at butikken i så fald er i sin gode ret til, at annulere de ordrer der eventuelt måtte være tikket ind hos Dustin....og "fænomenet" ikke er ukendt og dukker op med jævne mellemrum - med samme udfald hver gang.
Eftersom der er flere herinde der skyndte sig at sætte næsen op mod at lave et lille kup, så længe det varede, så er det nærliggende at nogle af de samme brugere nu ikke er meget for at stå ved deres fejlvurdering af en eventuel handel, de inderst inde godt vidste var tvivlsom at kunne gennemføre og derfor logger ind som gæstebrugere og får afløb for deres frustrationer og udadvendte vrede i stedet for at bebrejde sig sig, for at ha' satset lidt for højt med deres lidt naive forhåbninger.
Kom videre....slaget er så godt som tabt og at køre videre med den negative attitude er nytteløst og på ingen måder konstruktivt. Der er fremkommet flere argumentationer end hvad der kunne kaldes fair fra begge sider. Alle sten er vendt i sagen og nu skal man være ualmindelig stædig for at køre videre i ælten.
Jeg er i hvert fald ude af denne debat....fortsat go' aften til alle :) -- Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people. --
Sidst redigeret 19-10-2015 22:57 "Bate-man" har altså en point.
Det er helt sikker at dem som har handlet ram/harddisk til 90%+ nedsat pris har handlet i ond tro, men at jer ser tilbuddene gennem hol, facebook og ca. 20 reklamer før igennem 2 dage før det bliver fikset er da vildt i mine øjne.
Efter et par timer stod tilbuddene godt nok som "kan ikke skaffes" men at prisen ikke blev helt fjernet virker da i som om de gerne ville have omtalen. Hvis det er fordi at online shoppen har den som standard bare at skrive "kan ikke skaffes" hvis for mange af den samme varer bliver bestiller, gør det hele næsten mere utroligt. Så skulle der være ingen igennem 2 dage! der arbejder i Dustin der tænkte, shit vi har en fejl her og ringet til chefen? - Der var i ihvertfald mange der ikke arbejde i dustin der så tilbuddet hurtigt xD -- Kæft tråden er smadret.
Anyway... Ingen af produkterne med fejl på, var en del af weekend kampagnen. Men det vælger folk selvfølgelig også at ignorere. Det er sjovt at se, at fejl som disse får gribben frem i folk, hvor man skal sparke på dem der ligger ned for måske at vinde lidt på det. Ynkelige mennesker, der bliver sure over de ikke får deres varer til giveaway priser.
Tænk at voksne mennesker i et moderne samfund kan opføre sig så barnligt og primitivt. Men det er vel at forvente, når der er penge i det. -- Nu uden signatur :O #223
Var de ikke?
På min skærm stod de under weekend kampagne, og derfor mener jeg ikke køber handler i direkte ond tro ond tro, plus det stod hele weekenden, dog som der skrives i div artikler på nettet, har man købt en urimelig stor mængde, kan de afvise købte.
Men der er jo ikke andet at gøre, at kontakte dustin, og melde at man agter at kontakte konkurrence og forbrugerstyrelsen, for at få afklaring i sagen. -- Der skrives at det kommer på ekstra bladet her senere. --
Viser jo bare hvor lav intellektuelle folk herinde er at de tror de har ret til en vare med så tydelig forkert prissætning. At kigge ud over egen næse viser sig seriøst svært for mange.
Seneste i #222
"Efter et par timer stod tilbuddene godt nok som "kan ikke skaffes" men at prisen ikke blev helt fjernet virker da i som om de gerne ville have omtalen. Hvis det er fordi at online shoppen har den som standard bare at skrive "kan ikke skaffes" hvis for mange af den samme varer bliver bestiller, gør det hele næsten mere utroligt. Så skulle der være ingen igennem 2 dage! der arbejder i Dustin der tænkte, shit vi har en fejl her og ringet til chefen? - Der var i ihvertfald mange der ikke arbejde i dustin der så tilbuddet hurtigt xD"
Ja, for sådan som du beskriver det giver et rettidigt billede af hvordan Dustin's IT systemer virker og hvordan deres procedurer er.
Ringe til chefen fordi der er så tydelig en prisfejl på flere produkter, ellers også har folk bare haft efterårs ferie sidste uge og kørt med minimum bemanding sidste uge, der kan være så mange årsager.
Tag og kig indad hvis du mener du har "ret" til de produkter, så har du da godt nok nogle andre issues.
-- #226
Har da aldrig nævnt folk har ret til deres produkt? .. har tværtimod sagt det modsatte at folk klart har handlet i ond tro.
Det jeg har sat spørgsmålstegn til er hvordan en fejl kan stå på så længe, når de helt sikkert har vist den har været der. De kan se på tidligere tilfælde at folk netop farer op når de finder ud af de ikke kan få deres produkter, så kan hvorfor de ikke har gjort mere for at lukke fejlen, inden det hele har spredt sig så meget som nu.
Selv om grunden med manglende mandskab er plausibel, så virker det da et underligt sted at sparer i forhold til den "dårlige" omtale de nu har fået. Vedmindre vi er ude i noget "dårlig omtale er bedre end ingen omtale"
-- #223 "..Ingen af produkterne med fejl på, var en del af weekend kampagnen. Men det vælger folk selvfølgelig også at ignorere..." bare for at pointere, så gør Dustin det heller ikke nemt når man ikke direkte gør opmærksom at der kører flere kampagner. Forbruger kan jo ikke forventes, at vide at, "Weekend Rush" og "aktulle kampagner" rent faktrisk er to forskellige kampagner, ISÆR når produkterne fra Weekend Rush også kunne findes under "aktuelle kampagner" med de andre produkter som også står til kampagne pris (giver det mening?).
Jeg skrev tidl. (eller i en anden tråd, kan ikke huske) at jeg havde bestilt en USB 32GB pen (til 93kr, nedsat fra 125kr) men som viste sig at være del af en anden kampagne, som jeg troede det var del af Weekend Rush - Så er det fanme også lidt vildledende, fordi man jo antager den er del af kampagnen når der står "Kampagne-pris" og der står med stort på facebook og deres hjemmeside at de kører en kampagne. USB stikket er stadigvæk at finde til den samme pris på hjemmesiden til den samme pris som i weekenden.
Anyway jeg er enig i, hvis folk mener det var en del af Weekend Rush hvor der stod op til 64% og så der står 93%, så må man jo kunne regne ud at der er snakke om noget helt andet. -- Er ordblind, deal with it. --
Sidst redigeret 20-10-2015 11:02 Andre der stadig har en reservation fra dem, på deres konto? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Studsede lige over at Dustin nu har valgt at få fjernet alle negative indlæg der er lavet på trustpilot. Jeg giver ret i nogle var kort for hovedet, men man skal vel have lov til at komme med sin mening om et firma og hvordan de håndtere ens sag ? De startede med at besvare de indlæg der var derinde med hvorfor de havde annulleret mm. dvs de forsvarede deres sag. Nu har de valgt at få dem helt væk istedet. I Don't know.. sagen slutter vel på et tidspunkt :) -- Synes ikke jeg kan se noget der er fjenet fra TP?
De anmeldelser der er "markeret" er umiddelbart noget trustpilot selv har flagged? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #146 har du selv børn? kom igen når du selv får - så kan vi snakke, omkring opdragelse osv. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #230 - Ja men pøblen fungerer i et hivemind, ligesom lemminger der falder ud over klippen. Det giver jo ikke et virkelighedsbillede af hvordan Dustin fungerer. -- // Lenovo IdeaPad y510P SLI #234
"Her er reglerne
"Udgangspunktet er, at når man har en netbutik, og man sætter nogle varer til salg, som køberne kan putte i en kurv og købe, så er der indgået en bindende aftale for begge parter."
Henrik Sedenmark forklarer dog, at der er en undtagelse:
"Hvis den erhvervsdrivende har begået en fejl, er han ikke bundet af fejlen, hvis køberen indså eller burde have indset, at der var tale om en fejl."
Dermed er vi ved sagens kerne, forklarer Henrik Sendenmark til Computerworld:
"Det er det, det hele drejer sig om: Om de her købere i de konkrete tilfælde indså eller burde have indset, at der var tale om en fejl.""
er ret sikker på, at dem som køber sådan en SSD (eksempelvis) VED at den ikke skal være så billig som den er blevet solgt til (hvad prisen så end var)
så tror sgu ikk de kommer ret langt. -- Så det forbrugerrådet siger er, at er det under 1000kr, skal man bare tage dem i retten selv?
Well kids, there's your course of action. Slæb Dustin i retten og gør krav på det i mener i har fortjent! Det er da såre enkelt. Ingen grund til at tude på forums :D -- Nu uden signatur :O #237 Det er jo fordi momsen er fratrukket, når man vælger "erhverv". -- Slettet jfr GDPR http://ekstrabladet.dk[...]
Hold nu kæft, hun har bestilt 16 harddiske (dog fået slettet de 8 af dem) og hun mener stadig hun er i god tro, jeg tænker White Trash her :( -- ´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN. #239 - Jamen grundet hendes alder, må man antage, at hun slet ikke fungerer mentalt, og absolut INGEN kendskab har til noget som helst, og priserne herpå. Hvis der stod at man fil 5000kr i cashback havde hun jo også bestilt dem i håbet om at blive millionær. Hun ved jo ikke bedre!
LEAVE BRITNEY ALONE!!!! -- Nu uden signatur :O #239 Tjek hende i denne gruppe, hvor hun skriver hun var paf over prisen, så hun vidste at noget kunne være galt.
https://www.facebook.com[...] -- Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death.
Kæft hvor Humoristisk! Postede et lettere kritisk indlæg på den Facebook gruppe #241 linker til. Der gik 2 minutter og så var mit indlæg slettet! Ville så poste samme indlæg igen, men denne gang fik jeg denne besked: Du har ikke tilladelse til at slå noget op i denne gruppe. LOOOL!
Nogen der er friske på at oprette en Facebook gruppe, til støtte for DustinHome? -- Slettet jfr GDPR #242 - Det kunne være sjovt at vende folks had mod dem på den måde. I'm in xD
Folk trækker sikkert på reklamestunt argumentet hvis det bliver oprettet, for det er jo totalt meget sådan noget Dustin har brug for at gøre, når firmaet kun har eksisteret i sølle 30år. Ifølge Wikipedia i hvert fald. -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 20-10-2015 15:13 Jeg var lidt mistænksom, men kom frem til at intel skulle have tømt lagret da de har en ny teknologi på vej, de andre "tilbud" virkede bare bekræftende på at de havde noget de ville af med,
www.edbpriser.dk[...] -- Sidst redigeret 20-10-2015 15:20 #244 - Jeg tror ikke du skal regne med at de giver tingene væk, fordi der er en ny teknologi på vej. Det ville ellers være rart. Håber Nvidia giver 980Ti kort væk til 100-200kr stykket, når næste generation er i produktion! Så skal jeg have 17! Jeg ved dog ikke noget om computere.
Forestil dig lige overskrifterne! Intel tømmer lageret! Familiemor på 52 bestiller 6000 SSD og får ikke levering! AMD Jubler! -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 20-10-2015 15:26 Ja. spild da endelig jeres tid på facebook grupper og dårlige anmeldelser på trustpilot... de vil jo bare blive slettet :) -- MacBook Pro "Core i5" 2.5Ghz 13" Mid-2012, Kingston HyperX 240GB SSD, 8GB RAM Det er ellers sjovt at der står i flere opslag både inden og i weekenden på Facebook at der står at man kan sparer op til 64%, samt at det samme stod under deres "Weekend Rush" side :) -- I5-4670k, MSI 970TF, 8GB RAM, 250GB Samsung EVO, 1TB WD HDD, #247 - Op til 64%... Jeg skal lige have genopfrisket min matematik. Jeg kan se du er en god kandidat til at hjælpe mig med det. Er 64% mere eller mindre end 90%? Sorry, jeg er ikke så skarp med tal. -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 20-10-2015 15:36 ToFFo, jeg er på Dustins side :) Jeg mener bare at det virker underligt at folk ikke kan se at der er sket en fejl, når Dustin skriver at man kan sparer op til 64%, men finder tilbud op til 90% :p Det gik nok bare lidt hurtigt at få sendt forrige indlæg afsted ;) -- I5-4670k, MSI 970TF, 8GB RAM, 250GB Samsung EVO, 1TB WD HDD, --
Sidst redigeret 20-10-2015 15:37 nvm -- Sidst redigeret 20-10-2015 15:41 Synes at folk der tror at de har ret til weekendens købte produkter skulle skamme sig. Jeg købte selv nogen DDR4 ?RAM, men visheden om, at jeg nok ikke fik dem. Jeg tænkte at det var et forsøg værd, så jeg købte den.
Jeg fik - som så mange andre - en mail i mandags, hvor de ?annullerede min ordre. Det er helt i orden fra Dustin, da en hver idiot der køber noget til over 90% rabat på så nye elektroniske produkter sagtens kan fortælle sig selv, at det ikke er meningen. Det kan godt være det bare er fordi at jeg er hyper intelligent, at jeg kan ræssonere mig frem til, at det må være en fejl, at et produkt er sat ned med 90%.
Det er HELT fint, at folk tager chancen, for det kunne da være fedt, hvis man så modtog varen. Men når de så annullere den, så ACCEPTER det og kom videre i livet, og lad være med at skabe jer som små børn, og tro at I kan lyve jer frem til produktet. Det er bare for dumt.
Please kom videre i jeres liv. I er virkelig for dumme, hvis i tror, at Dustin ville give over 90% rabat, på produkter, som langt fra er udgået. Også selvom de skriver at der er vanvittige rabatter.
Tænk, at jeg som 18 årig, stadig kan opføre mig bedre end forældre midt i 30'erne, som bare vil have deres vilje, og deres produkter, som "nærmest er stjålne" fra Dustin.
Når det så er sagt, så kunne Dustin også godt give lidt rabat, på de pågældende produkter, til de folk som gerne vil have produkterne alligevel, selvom de godt ved, at det har været en fejl fra Dustins side. Så ville det være en win-win, fordi at Dustin ikke ødelægger sit rygte fuldstændigt, og køberne stadig får produkterne billigere. -- #249 - Sorry, også min fejl. Jeg er bare blevet blændet af mange menneskers dumhed lige nu. Jeg ar lidt for hurtig til at lange ud :D -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 20-10-2015 15:57 #251
"Når det så er sagt, så kunne Dustin også godt give lidt rabat, på de pågældende produkter, til de folk som gerne vil have produkterne
alligevel, selvom de godt ved, at det har været en fejl fra Dustins
side. Så ville det være en win-win, fordi at Dustin ikke ødelægger sit
rygte fuldstændigt, og køberne stadig får produkterne billigere. "
- Så er spørgsmålet bare, om folk rent faktisk ville købe de ting, eller blot købte dem grundet den abnormt lave pris. -- #253
Præcis. Men jeg synes godt at de kunne give lidt rabat, som kompensation for deres fejl. Det behøver ikke at være mere en 10-15%. Bare lige for at rette lidt op på det ry, som der er gået fuldstændig i stykker. Det kan godt være at det ikke var det bedste i forvejen, men lige nu er det da HELT forfærdeligt. Hvis de gav rabatter til de folk der er blevet ramt, som en "trøst" ville folk måske stadig købe det, og Dustin ville have repareret deres ry en smule.. -- #254>>Ja det er jeg enig i men der kan evt være noget juridisk i at de gør det. Men det ville være god stil det er jeg enig i. -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk
#254
Fra weekenden til i dag har du simpelthen indgående viden om Dustin's ry er beskadiget.
Folk er godt nok ikke blege for at vise hvor lidt tankevirksomhed der foregår hos dem selv, hvis du nu havde skrevet jeg synes eller i min bog er deres ry gået fuldstændig i stykker.
Men at du tror du kan udtale dig om Dustin's ry generelt hos danskerne er fuldstændig til grin.
ROFL -- #242 #252 Hvad synes i om at der er annulleret ordre hvor rabatten var 60% - altså meget langt fra de 90% der hele tiden diskuteres i denne tråd? -- #257 - De er ærgerligt, men så må man jo kontakte dem og høre, om man ikke kan få varen, der ikke var prisfejl på, til tilbudsprisen. Eller! Man kan skrige og tude som et lille barn og føle sig uretfærdigt behandlet og bande dem til helvede, uden at spørge. Det virker som om det er den mest populære metode. -- Nu uden signatur :O Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er det dustin der har bevisbyrden.... hvordan i al verden beviser man at nogen har handlet i ond tro?
I disse to artikler, fik begge kunder henhold i sagen, men hvorfor? Nogen der kan forklare det på almindelig dansk?
http://www.forbrug.dk[...]
http://www.version2.dk[...] -- #258 Nu spørger jeg til din mening. Er det i orden at annullerer en ordre hvor der er givet 60 % rabat ved en fejl - samtidig med at man reklamerer for 64% rabat på andre produkter. -- #259 - Det handler ikke kun om ond tro. Det handler også om at bruge sin sunde fornuft. Noget som mange mennesker ikke evner lader det til.
Har man handlet i ond tro er sagen enkel. Hvis man ikke kan se at det er en fejl hvis en vare til fx 5.000kr er sat ned til 5kr... Ja, så er internethandel måske for avanceret for en.
#260 - Ja, jeg synes det er i orden, for folk har bestilt ting, som de med stor sandsynlighed godt ved er prissat ved en fejl. Man kan ikke gøre alle glade. Enten annullerer man alt eller intet. -- Nu uden signatur :O Wow jeg får ondt i maven af at læse på den facebook side #241 henviser til.
https://www.facebook.com[...]
Den jo næsten ligesom en tyv der bliver taget med fingerne i kagedåsen også bare spiller dum, "Øhhh når altså hr. betjent jeg troede det var her jeg boede"
Der skulle ikke være nogle med et screenshot af hende der blev interviewet i EB, der hvor hun skriver at hun var paf over prisen ? :) -- Ved lidt om meget :) #261 Hvordan ved folk at de 60% rabat med stor sandsynlighed er en fejl? -- På den tid de har brugt på at sidde og tude over det her, så kunne de havde fundet et arbejde og tjent mere istedet for at være på kontanthjælp hjemme i mor og fars kælder. -- #264 Vi kan ikke alle sammen bo i en kælder som dig, så den falder lidt til jorden der. Bare fordi du har erfaring med det, så behøver vi andre jo ikke være så dårligt stillet som dig. -- #263 - Kan ikke rigtig finde ud af om du bare spiller dum... Du har jo tydeligvis ikke sat dig ind i sagen. Men når man ser fx en SSD sat ned fra over 3000 kr til 306 kr, så må man kunne regne ud at der er noget galt. Det er fint man prøver lykken og bestiller, men man skal fandme ikke tude over at man ikke får de ting man har bestilt, velvidende om at det måske kunne være en fejl. Stop nu med de latterlige spørgsmål. For fanden da.
Hvis nu du ser "Spar op til 60% og du ser en vare der er sat ned med 90%, så kan du vel regne ud at 90% er MERE end de "op til 60%"! Jeg kan simpelthen ikke fatte at folk er så dumme. Og selv hvis de bestiller, for man skal da have lov til at prøve, så skal de kraftedeme ikke blive sure og oprette hadegrupper på nettet bare fordi deres lille "svindel-forsøg" ikke gav pote.
Jeg finder det bekymrende, at folk på Nationen kan regne ud der er en fejl, men folk på hardware forums ikke kan. Hvis Nationen kan regne den ud, så står det fandme skidt til for dem som ikke kan!! -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 21-10-2015 08:58 #262
Kan godt mærke dumheden lister sig ind i hovedet på mig ved at lure i den gruppe, hold nu lige kæft nogle mennesker skulle bare ikke ha' adgang til internettet. :D -- Wise men talk, because they have something to say.
Fools talk, because they have to say something. 265# Føler du dig trådt på? du må være en af dem så :) -- #266
Kunne ikke skrives meget bedre! -- Ses vi? Det tror jeg nok vi gør! # 266 Jeg er helt inde i sagen - du er måske ikke. Dustin har annulleret køb hvor der er givet 60% rabat forbi de mener der er handlet i ond tro.
Jeg er helt enig i at der er handlet i ond tro når man køber SSD med 90% rabat. -- #270 - Tak for at bekræfte hvorvidt du spiller dum eller ej.
Dustin har ikke annulleret de ordre hvor der er besparelser op til de 64%, eller hvad det nu var. Dustin har annulleret de ordre, hvor der er købt ting med en fejl i prisen!! Tag dig nu sammen....
Dustin har annulleret ordre, hvor folk har bestilt varer, der tydeligvis har fejl i prisen. At der er varer på den samme ordre, som der IKKE er fejl på, er naturligvis ærgerligt. Så må man jo kontakte Dustin for at høre, om det kan lade sig gøre at få de varer der ikke var fejl på, til bestillingsprisen. Inden man bare tuder og vræler og ønsker had og helvedes flammer ned over firmaet, bør man undersøge muligheden for en løsning, i stedet for bare at gå totalt bersærkergang....
Jeg giver op. Du VIL jo ikke forstå. -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 21-10-2015 10:19 #270>>Ja der står man lidt bedre for at vinde en evt sag. Men det kommer helt an på produktet for lad os være ærlige når shops reklamerer med kæmpe besparelser så kommer de 60% kun i ganske specielle tilfælde.
1. Tilbehør (avancen på tilbehør er meget højere end på hardware)
2. Gammelt udstyr der skal ud fra lagret
3. Speciel tilbud i stærkt begrænset omfang.
Så jeg mener stadig de kan være på rettens vej. -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk #272 - Jeg gætter på at ordrerne er blevet batch-annulleret. Der har sikkert ikke været human interaction inde over. Grådige mennesker er væltet ind med ordrer fra højre og venstre og gud og hver mand har bestilt. For når man kan udnytte en exploit, så er det med at dele sårbarheden og skabe mest mulig kaos. Jeg tror så bare de har taget alle ordrer der indeholder X varer og annulleret ordrerne i en batchkørsel. Ellers ville de jo drukne i administrativt arbejde.
Det kan også være de har haft folk på arbejde i døgndrift. Det er jo et stort firma trods alt.
Men ja, alle dem der føler sig snydt og "forulempet" for under 1000kr må jo slæbe dem i retten. -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 21-10-2015 10:26 #261 Øhm, så vidt jeg kan læse mig frem til, handler det da netop kun om ond tro. Men hvordan i al verden beviser man nogen har handlet i ond tro? Man kan jo ikke bevise hvad folk går og tænker.
-- Hold nu kæft altså.. Har lige skimmet tråden igennem, jeg gider ikke engang sætte mig ind i det her pis.
Som jeg forstår det, har der været lavet en FEJL som befolkningen altså på det groveste har udnyttet til egen fortjeneste.
Disse ordre er så med rette blevet annulleret, da det er en butik og ikke en gavebod, og folk føler sig af denne grund trådt på, og snydt.
Lad mig forstå det ret, befolkningen er simpelthen så uvidende at de tror det kan lade sig gøre at købe en SSD til en pris der ikke bare er LANGT under indkøbspris, men sågar osse PRODUKTIONSPRIS?!
Jeg har set der er oprettet hadegrupper og deslige.. Hvad fanden sker der.. Har i aldrig selv begået fejl? Det er sgu da så pisse hamrende åbenlyst at der er tale om en fejl. ALLE ordre der har haft +90% rabat er bestilt i ond tro, længere er den ikke. -- Carpe Diem. #268 Nu skrev du selv indlægget først, så din erfaring om området taler for sig selv, jeg rettede bare på din opfattelse af en verden du tror du lever i men kun er i din fantasi den eksisterer..Om du så er alene med den opfattelse, er kun dig og din kælder oplevelser, du deler med os andre og jeg siger du er helt i kulkælderen med den opfattelse af det.
Så din konklusion er stadig helt forkert, for jeg kender ikke til det som jeg også giver udtryk for i det første svar. At du stadig tror det, er jo en bekræftelse af det jeg skrev først.
-- #274
Ond tro er ikke defineret ved hvad folk tænker, men ud fra om et almindeligt menneske med sin sunde fornuft kan vurdere om prisen er forkert, det såkaldte Bonus Pater princip -- #271 Gætter du ikke bare??
Dustin har annulleret ordre hvor der var en fejl er givet 60 % rabat. Kan du ikke bare forholde dig til det?
Er der handlet i ond tro?
#272 Lige i dette tilfælde reklamerede dustin for op til 64% rabat. -- #278 - Jeg giver op. Du vil ikke fatte noget som helst... -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 21-10-2015 11:04 #278 Hvad er det jeg ikke fatter?? -- #280 - Jeg skærer det ud i pap for dig nu. Er du klar? Det bliver avanceret!
Ordrer med weekend rush tilbud op til 64% rabat = OK
Ordrer med fejlpriser over 90% som IKKE er weekend rush = Ikke OK.
Med andre ord. Er din ordre med weekend rush tilbud, er der ingen problem. Er der varer på ordren der er prisfejl på, bliver ordren slettet.
Og ja, jeg gætter. For hvorfor skulle de slette ordrer hvor prisen ikke er forkert... Og lad nu være med at falde ned på de mest ignorante personers niveau, ved at kalde det reklamestunt som mange andre også argumenterer. Det er det dummeste jeg længe har hørt. -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 21-10-2015 11:13 #281 Har du læst det jeg skriver i 278??
Jeg kan godt gentage det: Der er annulleret ordre hvor der er givet 60% rabat.
Hvad med: Ordrer med fejlpriser under 64% rabat som IKKE er weekend rush = ?? -- Sidst redigeret 21-10-2015 11:23 Jeg er overrasket over hvad der går igennem folks hoveder.
Helt alvorligt: Brug da jeres sunde fornuft?
Hvis i havde en webshop og der var sket en fejl der ville koste jer et tab, der ikke engang bliver dækket ved indkøbsprisen som folk køber i massevis, ville i så ikke også annullere de køb der er gjort for at udnytte en fejl? Hvorefter man selvfølgelig beklager overfor kunden?
Om Dustin laver et andet tilbud på f.eks. de harddiske der var sat ned til 306,- som undskyldning er jo et spørgsmål om kunderservice i guess.
Dustin er i deres fulde ret til at gøre som de har gjort, der er sket en fejl, den er blevet rettet og undskyldt for. <-- Den burde ikke være længere. ALLIGEVEL er der bare herinde en tråd på snart 300 indlæg om hvorvidt det er iorden eller ej, det er rimeligt komisk.
God dag folks :) -- #282>>Se mit svar i Svar 272 det burde besvare det rimeligt godt. -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk #284 Jeg er ikke uenig i det svar du giver i 272 -- #285>>Hvorfor så blive ved med at diskutere det? -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk #285 I mit svar i 278 gør jeg blot gældende at Dustin netop reklamerede med en virkeligt høj rabat (64%). Når de gør det så har jeg svært ved at se at man handler i ond tro hvis man køber et produkt med 60% rabat.
Hvis man ikke handler i ond tro skal ordren ikke annulleres. -- #287>>Nej det forstod jeg men så forklarede jeg jo i #272 hvordan prissætningen normalt er og ergo kan man sagtens være i ond tro selvom prisen er inden for de 64%. Men du har ret i at det kan være sværere at afvise for Dustin end dem over 64% hvis de kommer i retten / klagenævnet -- Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk #287 - Hvis du har bestilt noget, der ikke er prisfejl på, og fået annulleret din ordre, har du så overvejet at kontakte Dustin og høre om du kan få bestillingen leveret?
Eksempel:
Hvis du har bestilt 2 varer på samme ordre, hvor der er prisfejl på den ene og din ordre er blevet annulleret pga. der er fejl på en af varerne.
Så kan du jo godt spørge om ikke du kan få den vare, der ikke er fejl i prisen på, til den pris den havde i weekenden.
Jeg synes du skal spørge om du kan få de varer du har bestilt, som der ikke er fejl på, til weekendens pris. -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 21-10-2015 12:40 Sådan, efter lidt argumenter modtog min far sin Intel 750 SSD idag :) -- My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
#289 Det er sgu lidt op ad bakke det her.
Dustin har annulleret ordre hvor der ved en fejl er givet 60 % rabat.
Er det i din optik ok?
Så vidt jeg kan se, så har du brugt dine sidste 15 svar i denne tråd på svine alle til, som mener, Dustin skal leve op til deres tilbud - helt uden at tage stilling til, om folk har handlet i ond tro eller ej. -- #291 Komplet ok. De har nok ikke gjort det uden grund skal du se. De ordre kan enten være bestående af eller indeholde vare med prisfejl på. Ikke alle fejlprissatte vare var med 90% rabat, nogle var måske med 40% eller 59%, men stadigvæk ikke en del af deres Weekend Rush og dermed en tilbudsvare. Det er en vare med prisfejl som er uden for den omtalte kategori og det kan x-antal procent rabat ikke gøre noget ved - Der er og vil være forskel. Er det så svært at forestille sig? -- Core I7-4770K, 3,5 GHz
32 GB 1600 MHz CL8 Crucial Ballistix
EVGA GTX 780 ACX Superclocked
ASUS Maximus VI Hero, ROG, EVGA SuperNOVA 850 G2 #292 Mener du, at Dustin har ret til at annullerer alle ordre, hvor der har været en fejl i rabatten, uanset om forbrugeren har handlet i god tro eller ej?? -- #290 - Ja, sikkert. Og damen fra ekstrabladet fik sine 16 harddiske :) -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 21-10-2015 14:03 290 det er sandt! :) Jeg skal bare se hvem som er vågne og stille det rigtigt spørgsmål i stedet for bare at antage, sorry jeg mess up your minds :) -- My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
--
Sidst redigeret 21-10-2015 14:03 #295 - Naturligvis hvis han har betalt den rigtige pris, så er varen blevet sendt. Ellers tror jeg ikke på det. Der er en grund til forbrugerrådet giver Dustin ret til at annullere ordrerne :)
Men godt forsøgt alligevel. Lad nu være med at få fyret op under folk og lave en second wave of shit.
Men det er jo ord mod ord. Dit ord er ligeså godt som mit. Du siger A jeg siger B. Meeeeen jeg tror nu kun de mest naive tror på dig :D -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 21-10-2015 14:05 #293 Groft sagt, ja. Jeg kan se en problematik ved ordrer indeholdende også alm. vare eller tilbudsvare. Disse burde ikke berøres af problemet, men det er svært at undgå når det handler om tusinde vis af bestillinger, som ville tage abnormt meget arbejdskraft at behandle enkeltvis. Så hellere undgå alle fejlordre og behandle de stadigvæk interesseret enkeltvis. For man må formode at det nok kun er en brøkdel, når nu de andre ikke kan få deres urealistisk billige varer.
Ja, det er langt fra alle der ender lykkelige ud fra dette. Og ja, Dustin har da også et ansvar overfor sine kunder, men det handler også om damage control. Alt det om god/ond tro bliver udnyttet i alt for stor stil i dette tilfælde og jeg vil mene at det er mere synd for Dustin end for de forbrugere, som føler sig snydt.
Det ender alt sammen ud i sund fornuft - En ting som jeg troede stort set kun var fraværende i så stor stil i USA. Det er ikke så svært at tænke selv. -- Core I7-4770K, 3,5 GHz
32 GB 1600 MHz CL8 Crucial Ballistix
EVGA GTX 780 ACX Superclocked
ASUS Maximus VI Hero, ROG, EVGA SuperNOVA 850 G2 ToFFo Bingo, :) 3040kr
Så konklussion må være at mange antager ting uden at spørge kritiske , vil vædde med at 95% der læste #290 antog , det ikke passet. Alt hvad jeg skrev der er sandt, også argumenter. med argumenter for at få min far til købe den alligevel.
-- My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
#298 - You got me :D -- Nu uden signatur :O Om prisen på Intel 750 synes jeg at 500kr skulle bort, fordi Samsung Evo 950 Pro venter lige om hjørnet, der er kommet svenske priser på den.
https://www.komplett.se[...]
Man får 112GB mere, ind Intel 750
Samsung 950 PRO 512GB (M.2) 2500MBps (læs)/ 1500 MBps (skriv)
Maximalt 4 KB Random Write 110000 IOPS
Max 4kB random read 300000 IOPS
Intel 750
Læs2500MB s/Skriv 1200MB s
430000 IOPS
Maximalt 4 KB Random Write 430000 IOPS
Max 4kB random read 230000 IOPS
Så Intel 750 deler tronen som noget af det ypperste med Samsung 950 Pro nu
Alt i alt minder det som skete med Dustin`s tilbud på Intel 750 , om den gang Seagate 250GB harddisk kosted 2500kr og jeg var ved at købe 2, glad for jeg ikke gjorde det. fordi prisen raslet kort tid efter når 500GB 750GB 1000GB harddiske meldte deres ankomst for alvor.
om 9 måneder er den Intel 750 ikke så unikt mere , og vil være overhælet på hastighed/pris,
og oven på det som skete for Dustin ville jeg var dem , ha Intel 750 500kr billigere ind nuværende pris.et par måneder frem. men med et note* max 1 pr. kunde. -- My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
--
Sidst redigeret 22-10-2015 12:44
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|