Du kunne jo tage der hen og spørge dem. :)
Hvis de har snydt dig og puttet et der er anderledes i kan du kræve erstatning
--
Download GPU-Z (lille nemt program) - det fortæller dig præcist hvilket grafikkort du har i maskinen. Har de givet dig et 8400, er det *forhåbentlig* en fejl.
Modsat hvad nogle mennesker herinde ville gøre (kalde det svindel, true med tæsk, og så videre) så vil jeg anbefaler at du kontakter dem (hvis det ER et 8400) og spørger om der ikke er sket en fejl et sted. Det gør det meget nemmere for dem at hjælpe dig på plads, og som "flink kunde" får du nok bedre service end en af de evindelige tudeprinsesser ingen gider at høre på.
--
E6750 @ 3750MHz, nV8800GT-512 @700/1700/1000, 4GB PC8500, Auzentech Prelude, Asus P5K, 1.5+ TB HDD, Dell 2408WFP UltraSharp. Lian Li P65-B.
#2 Kan godt lide dit svar.. Og kan vist kun give dig ret - Der sidder altså nogen herinde der ikke tænker på deres medmennesker. Alle kan jo lave en fejl i ny og næ
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Mange tak for hjælpen #2 kørte programmet igennem, og det skulle være det rigtige grafik kort som er i så jeg vil mane mig til ro:)
og
tak for den hurtige hjælp alle jer andre.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #3 - selvom de så *har* prøvet at lave et nummer med ham, er det stadig nemmere for ham at få sin vilje ved at være flink - for så kan de jo sige "hov, ups, vores fejl, her er ... noget fedt som kompensation!". Ingen kan li' at blive afsløret i at lave numre, og hvis man tilbyder dem en nem vej ud, er de som regel så lettede, at det er nemmere at udnytte dem lidt, og score lidt bonus.
Desuden er det næppe den faktiske tekniker der har lavet reparationen, som man får fat i. Man kan jo altid smile og så henkastet nævne noget om, at de da er velkomne til at smide en lille ting oveni som kompensation - man mangler jo tit en ny DVD-film, eller noget ;)
Either way - man bevarer altid bedst den taktiske fordel ved at være venlig og ovenpå. Det er altid en mulighed at blive grim og ubehagelig hvis alt andet fejler. Har man først været en idiot, er det umuligt at skifte til "flink" igen.
--
E6750 @ 3750MHz, nV8800GT-512 @700/1700/1000, 4GB PC8500, Auzentech Prelude, Asus P5K, 1.5+ TB HDD, Dell 2408WFP UltraSharp. Lian Li P65-B.
#The688
Jeg ville ønske jeg havde flere kunder som dig. Det er altid en fornøjelse at handle med personer som kan tænke udenfor sin egen lille box, og sætte ting i perspektiv.
Skulle det ske at der er tale om en fejl, så vil de uden tvivl give dig den DVD film med glæde. Der er ikke noget mere befriende end når man står med en lortesag og man ved det, at det ender med at kunden er forstående og ikke forhaster sine konklussioner.
--
Pis også.. så er der sgu ingen DVD film til dig. ;o)
--
hehe. jeps, og normalt så går den venlige tone altid bedre, har endag fået byttet en helt ny bil på baggrund af fornuftig samtale (Seat Altea FR TDI).
Men desværre kan man nogle gange blive nød til at blive lidt sur, efter 2-3 timers samtale med TDC pga de sendte tomme regninger hvor de ville have regnings betalings gebyr (tom regning uden grund med 25kr på i gebyr) og at de skyldte os 1000kr for en retur boks, men kom med utallige løgne om hvorfor vi ikke fik vores penge, så undskyldte jeg meget over for telefonen personen men derefter blev jeg lidt sur, hvilket gjorde sagen sjovt nok blev løst.
nogle tager desværre pis på rolige folk, men vil da også selv stadig tage den rolige tilgang til tingene. hehe griner da også når man hører folk flippe ud i bilka over en ting,selvom ekspedientet har sagt hun vil give penge tilbage, hvorfor fanden flipper ud, få penge tilbage kom videre med livet.
--
Sådan en firkantet dims med en masse ben i en sort box, det er hvad jeg har. og den kan sgu trække hjertefri over Lan.
#2>
You nailed it!
Du har helt ret.
Som forbruger får man meget mere ud af at bruge et sobert sprog og forklare problemet stille og roligt uden at piske en stemning op og svine dem til.
--
Jeg har altid ret..Indtil det modsatte er bevist!