Hvor var kortet de første 14 dage?
--
ASUS STRIX 4090 | i7-8700K | 32GB 3200MHz | ASUS STRIX Z370-F | Samsung EVO 960 250GB | Corsair K70RGB | 2x ASUS VS248HR 1x ASUS PG279Q
#1 Salgsstedet.
--
Ryzen 5700x | Asus Strix B550-F | Asus Dual Rtx 4060 8 GB | 16 GB 3600 MHz DDR4 | Kingston NV2 1 TB | PNY 480 GB SSD | NZXT C850 | Artic Freezer 36
Måske tager det længere tid fordi folk er på ferie
--
Føniks har lige været 3½ uge om et ASUS kort.
Så er det ferien der gør det.
Der går nok 2 uger mere.
--
ASUS TUF B550M - 5800X - NZXT Kraken X62
G.Skill 2x8gb 3200Mhz CL14
ASUS TUF 4070 ti super - Samsung LC34G55T
Adata XPG SX8200 Pro 1TB
--
Sidst redigeret 10-07-2024 16:34
Nogle butikker tager selv den slags sager hvor der ikke er tale om decideret RMA med producenten og krediterer kunden i en fart, men Asus er berømte, eller berygtede, for skod-service.
Hvilken butik har du handlet med - bare så man eventuelt kan hoppe let og elegant over den butik fremover.
Jeg er nysgerrig, for nu sidder jeg med et Asus-kort for en sjælden gangs skyld.
--
Goats are better people
grundet coil whine... coil whine er ikke RMA grundlag :P
--
Jeg havde et Asus 3080 Strix til rma (dog tilbage i 2022).
Problemet var en defekt blæser (kugleleje). Hele kortet krediteret 7 dage efter indlevering (Elgiganten). Om de så selv åd den, ved jeg ikke.
--
Er venstrehåndet inde i hovedet.
#5 Denne tråd er ikke for at hænge nogen ud, og jeg har altid fået en sublim service hos Proshop. Men jeg synes nu alligevel, at en hel måned (plus mere) er lige i overkanten, når kortet med overvejende sandsynlighed bare skal ombyttes eller krediteres (som det sker i 95% af alle tilfælde med coil whine).
#6? I visse tilfælde (meget få), prøver producenten at udskifte de dele, der er skyld i coil whinen (kapacitorer?). Men måske er det ikke det, du mener?
--
Ryzen 5700x | Asus Strix B550-F | Asus Dual Rtx 4060 8 GB | 16 GB 3600 MHz DDR4 | Kingston NV2 1 TB | PNY 480 GB SSD | NZXT C850 | Artic Freezer 36