Mon ikke de smider de i en testbænk smider det igennem nogle stresstest osv
--
jep jep
De kan godt sende kortet videre til producenten, hvis de ikke selv kan finde fejlen. tager som regel et par uger fra de modtager kortet før de skriver tilbage, og endnu længere når de sender det videre.
Første gang fik jeg et nyt 3080, dog en anden producent.
Anden gang fik jeg penge retur da 3090 ikke blev produceret længere og det eneste alternativ var et 4080.
--
Sidst redigeret 03-10-2023 22:27
Tak for svar.
#1 Det er en periodisk fejl, og kan ikke fremtvinges via stresstest, desværre. Systemet fryser ved bare stå på skrivebordet eller ved browsing.
#2 Jeg må væbne mig med tålmodighed. :-)
--
Ryzen 5700x | 16 GB RAM 3200 MHz
ASUS STRIX B550-F | PNY 480 GB SSD | Kingston NV2 NVMe - 1TB
ASRock Rx 6800 XT 16 GB | NZXT C850 | Corsair H115i
#3 i det mindste har du et fedt 1050ti :D
--
+47/-0 Benjiii (#37, #243, #438, #452, #456, #766, #767, #973, #984, #998, #999, #1010, #1064) (plus flere)
#4 Yes, det er da også rigitgt - og fedt det har 4 GB VRAM! :D Men ikke så cool at kun at kunne spille i 1600x900p. :D
--
Ryzen 5700x | 16 GB RAM 3200 MHz
ASUS STRIX B550-F | PNY 480 GB SSD | Kingston NV2 NVMe - 1TB
ASRock Rx 6800 XT 16 GB | NZXT C850 | Corsair H115i
Jeg har endnu ikke oplevet at de sender min RMA-vare retur til en producent (7-9-13)
De seneste tre par gange har jeg været for utålmodig til hele post-hurlumhej'et og er taget direkte ud i shoppen hvor de on the spot har ombyttet to grafikkort og en strømforsyning.
Dvs. jeg fik valget mellem mønt retur eller ny vare - jeg valgte ny vare i alle eksemplerne.
Men nu bor du jo langt fra nærmeste shop og har sendt med post, så det bliver nok en længere historie - dog tror jeg godt du kan regne med at producenten ikke bliver indblandet; ergo sparer du tid dér.
--
Sidst redigeret 04-10-2023 09:54