Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Grafikkort
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Procedure ifm. RMA af GFX?

Af Guru BoreBissen | 03-10-2023 19:51 | 879 visninger | 6 svar, hop til seneste
Hej alle, Jeg har dd. sendt et defekt GFX til Proshop, og da det er første gang at jeg gør der, så er jeg interessere i at vide lidt mere om proceduren/tidshorisont. Andre der kan byde ind med lidt viden? Kan jeg forvente at Proshop sender kortet videre? Eller ombytter/krediterer de kortet (ved godt at det afhænger af defekten på kortet). Kom frisk. :-)
--
Ryzen 5700x | 16 GB RAM 3200 MHz ASUS STRIX B550-F | PNY 480 GB SSD | Kingston NV2 NVMe - 1TB ASRock Rx 6800 XT 16 GB | NZXT C850 | Corsair H115i
#1
7430
Ultra Nørd
03-10-2023 22:22

Rapporter til Admin
Mon ikke de smider de i en testbænk smider det igennem nogle stresstest osv
--
jep jep
#2
Dok1997
Semibruger
03-10-2023 22:26

Rapporter til Admin
De kan godt sende kortet videre til producenten, hvis de ikke selv kan finde fejlen. tager som regel et par uger fra de modtager kortet før de skriver tilbage, og endnu længere når de sender det videre. Første gang fik jeg et nyt 3080, dog en anden producent. Anden gang fik jeg penge retur da 3090 ikke blev produceret længere og det eneste alternativ var et 4080.
--
Sidst redigeret 03-10-2023 22:27
#3
BoreBissen
Guru
04-10-2023 09:36

Rapporter til Admin
Tak for svar. #1 Det er en periodisk fejl, og kan ikke fremtvinges via stresstest, desværre. Systemet fryser ved bare stå på skrivebordet eller ved browsing. #2 Jeg må væbne mig med tålmodighed. :-)
--
Ryzen 5700x | 16 GB RAM 3200 MHz ASUS STRIX B550-F | PNY 480 GB SSD | Kingston NV2 NVMe - 1TB ASRock Rx 6800 XT 16 GB | NZXT C850 | Corsair H115i
#4
Benjiii
Monster Nørd
04-10-2023 09:36

Rapporter til Admin
#3 i det mindste har du et fedt 1050ti :D
--
+47/-0 Benjiii (#37, #243, #438, #452, #456, #766, #767, #973, #984, #998, #999, #1010, #1064) (plus flere)
#5
BoreBissen
Guru
04-10-2023 09:40

Rapporter til Admin
#4 Yes, det er da også rigitgt - og fedt det har 4 GB VRAM! :D Men ikke så cool at kun at kunne spille i 1600x900p. :D
--
Ryzen 5700x | 16 GB RAM 3200 MHz ASUS STRIX B550-F | PNY 480 GB SSD | Kingston NV2 NVMe - 1TB ASRock Rx 6800 XT 16 GB | NZXT C850 | Corsair H115i
#6
Comicsdk
Mega Nørd
04-10-2023 09:53

Rapporter til Admin
Jeg har endnu ikke oplevet at de sender min RMA-vare retur til en producent (7-9-13) De seneste tre par gange har jeg været for utålmodig til hele post-hurlumhej'et og er taget direkte ud i shoppen hvor de on the spot har ombyttet to grafikkort og en strømforsyning. Dvs. jeg fik valget mellem mønt retur eller ny vare - jeg valgte ny vare i alle eksemplerne. Men nu bor du jo langt fra nærmeste shop og har sendt med post, så det bliver nok en længere historie - dog tror jeg godt du kan regne med at producenten ikke bliver indblandet; ergo sparer du tid dér.
--
Sidst redigeret 04-10-2023 09:54

Opret svar til indlægget: Procedure ifm. RMA af GFX?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning