Køber du online, kan du jo om ikke andet blot anvende din lovsikrede 14 dages returret.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Mit indtryk er at det svinger fra butik til butik.
Proshop har ombyttet både PSU og GPU for mig hvor reklamationen ikke handlede om andet end coilwhine.
Jeg har dog læst tråde hvor folk påstår de er nægtet ombytning alene på den konto.
Jeg kan ikke på stående fod huske hvilke butikker de snakkede om.
--
Jeg køber gennem mit arbejde.. så kan ikke returnere..:)
Ellers var det som 1 skriver bare at returnere..
Jeg fik byttet mit amd 6800xt hos computersalg..husker ikke mærket..
Men var ikke msi..
2 jeg tænker også nogle butikker er bedre end andre mht rma..men må vel være producent der erstatter 7 sidste ende..
--
RYZEN 5800
AMD 6800+
3
Ja, det sagde værkstedsnørden hos Proshop også.
Men han byttede på stedet - "så tager vi den med producenten senere" sagde han.
Så på den måde kan det være en fordel at kigge på butikkens praksis; det er surt hvis du skal stå uden GPU i to uger, fordi du skal vente på en butik der vil have det ordnet gennem producenten inden de bytter, eksempelvis.
--
#2
Mit bud er at du har brugt store summer penge hos Proshop og på denne måde har tilkøbt en betragtelig mængde kulance.
Men måske er de bare lidt mere kundeservice orienterede.
--
ASUS B550M TUF - 5800X - NZXT Kraken X62
G.Skill 2x8gb 3200Mhz CL14
3080 TUF OC - Samsung LC34G55T
Adata XPG SX8200 Pro 1TB
5
Jeg har da nok brugt lidt for mange penge på stumper gennem tiden..
Jeg har også læst en del tråde hvor butikken får hårde slag til kundeservice-kæben; omvendt har jeg set hvordan kunder står og skaber sig når de ikke får deres vilje på sekundet.
I dunno.
--
Jeg har også lagt en del penge de forskellige steder, efterhånden :) Ved ikke om det ændrer det store, men nu er pc bestilt gennem mit arbejde.. så må jeg se hvordan den kører :)
--
RYZEN 5800
AMD 6800+