Sad lige og så mine bestillinger på forskellige 3080 kort igennem, den ældste er fra 2020, så lavede jeg to bestillinger mere en af dem ved Computersalg den lavede jeg i juni 2021.
De to andre står stadigvæk åben, proshop (2020) og Føniks (start 2021).
Den ved computersalg kan jeg se de har annulleret og den eneste mail jeg har fået fra dem har headeren: Leveringsinformation | Ordre xxx
Som jeg så læser og får følgende ud af, varen er i rest ordre, og de ikke kender leveringstiden.
Lidt nede lidt henkastet står der så følgende: Meld venligst retur om vi skal forsøge at finde et alternativt eller slette linjerne / ordren, eller om du ønsker at vente på varen.
Men der er ikke nogen opfølgning de har bare slettet min ordre uden at sende en kvittering på det. Fandme træls at finde ud af når man troede man stod en en kø.
Var det på samme måde for dig OP?
--
Sidst redigeret 12-01-2022 00:33