Ingen der ved noget om den slags .... er Stofa ikke bundet til at holde en skriftelig aftale.?
--
Tjek med Taenk eller forbrugsombudsmanden.
Dog væsentligt:
1) I har aftalt en række betingelser, herunder ydelse og pris.
2) Hvis ikke de lever op til ydelsen eller prisen må du antage at kontrakten er misvedligeholdt.
Ring til dem og nævn dette og se om de rykker numsen.
--
Hvis du har på skrift, at de giver dig 50kr rabat pr. måned over en periode på 12 måneder, så må de jo give dig det. Du er sikker på der ikke er noget i den skrivelse du har fået fra dem, du har misforstået? Har du læst det med småt? Det kan jo være at den rabat kun gælder hvis du fx. har en specifik TV pakke sammen med dit internet, eller du minimum har Y hastighed eller whatever.
Umiddelbart tror jeg der er noget du har misforstået, eller noget med småt du ikke har læst. Hvis du har rabatten på skrift, kan du tage den med forbrugerstyrelsen, hvis du er sikker på det ikke er dig den er gal med. Hvis de har sagt nej, er der nok ikke noget at gøre.
Du kan prøve at henvende dig igen, skriftligt selvfølgelig og høre om de vil gøre noget ved det. Der er desværre ikke andet for. Nægter de stadig må du tage sagen med forbrugerrådet, som kan hjælpe dig videre.
--
- Indsæt signatur -
nej der er intet med småt.. de har lavet rod i regningerne og jeg har ikke fået min rabat i 5-6 mdr.. og eftersom Stofa mildest talt er elendigt så ønsker jeg ikke at være kunde længere end nødvendigt..
Men ja.. jeg tager den måske til forbrugerstyrelsen hvis der ikke sker noget..
tak for svar..
--
For lang tid siden fik jeg en lignende rabat ved TDC.
Jeg opdagede først efter 2½ år, at det ikke var blevet rettet og jeg betalte fuld pris stadig væk - jeg troede at sådan noget gik i orden automatisk efter jeg havde aftalt det med kundeservice og havde fået det på skrift.
Jeg ringede naturligvis ind og klagede min nød. Første medarbejder ville give mig 6 måneders rabat. Jeg sagde, hør her det kan ikke passe jeg skal selvfølgelig have det fulde rabat. Øjeblik sagde han. Da han vendte tilbage sagde han, vi giver dig et års rabat, vi akn ikke give mere da vores systemer ikke kan gå længere tilbage. Jeg sagde, at det var for dårligt. Han sagde, vent et øjeblik. Da han vendte tilbage fik jeg næsten det fulde beløb. Yderligere en rabat og en ny router tilsendt.
Hvis du har det på skrift og der ikke er nogen tvivl om perioden og rabattens størrelse, så stå på din ret. Forlang at tale med en chef. Lykkes det ikke, så ring op igen. Nogle gange er der stor forskel på den enkelte kundeservicemedarbejders syn på vilje og hvad kundeservice er for en størrelse.
--
Google først, spørg bagefter.
Man skal ikke græde over spist bacon.
Du kan altid få din rabat eller få penge tilbage som dit selskab skylder dig, de skal nemlig gemme deres regnskaber i mere end bare 3-5 år , jeg havde lignende sag ved TDC for mine forældre, opdagede at de havde betalt 99,- i leje for en tv boks som de købte ved tdc for mange år siden, de havde købt den kontant, men 7-8 år senere da jeg går deres regninger igennem begynder jeg selvfølgelig at tælle på det, fandt ud af tdc skyldte mine forældre godt 8000 og dem vil jeg selvfølgelig igen, det tog lidt tid og meget tålmodighed, men pengene kom.
--
The superior man understands what is right; the inferior man understands what will sell.