Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Træt af Stofa.

Af Semi Supporter enigma2009 | 07-12-2020 23:14 | 3022 visninger | 49 svar, hop til seneste
Hvor jeg bor er det kun muligt at få stofa fiber og deres priser er direkte pinlige når man sammenligner med hvad andre firmaer kan tilbyde for slet ikke at tale om deres kundeservice og dårlige trustpilot anmeldelser. Er det slet ikke interessant for andre firmaer at grave fiber eller kabel ned i de områder hvor Stofa har monopol? Eller leje sig ind på Stofas kabler. jeg tænker bare at mange ville være mere end glade for at hoppe over til et andet firma hvis de fik muligheden for det i stedet for at betale 319kr for en 200/200 forbindelse..og være tvunget til at betale for deres safesurf pjat som stort set ingen ønsker.
--
Sidst redigeret 07-12-2020 23:16
#1
TottiNo10
Superbruger
07-12-2020 23:19

Rapporter til Admin
Jeg er enig. Stofa er griske og deres prise er vanvittige. Jeg har sagt min tv-pakke op ved dem fornylig. Den store pakke, havde jeg. Deres frit valgs pakker giver ingen mening, hvis man vil have alle sportskanalerne. Det bliver dyrere end den store pakke at lave frit valg, da man bygger på grundpakken, og de sportskanaler er ret dyre, så det kan simpelthen bedre svare sig at købe den store pakke fra starten. Frit valg er kun for folk, der har brug for grundpakken og nogle enkelte ekstra kanaler - så kan det svare sig. Internet har jeg stadigvæk ved dem, men det er kun fordi min boligforening har en rigtig god aftale med Stofa. Der får jeg en 100/40mbit aftale for 119,- pr. md. og det er ekstremt billigt. Jeg har ikke oplevet at blive påtvunget det "surfsafe" pjat der. Det kan de også lige prøve på, så skrider jeg, uagtet den billige linie. Jeg er meget principfast, og jeg gider simpelthen ikke deres konstante stigninger, og det gælder alle andre selskaber også. Så et par streaming services, og en alternativ løsning, så er jeg dækket, og det meget billigere end før.
--
Ryzen 5 [email protected]|B450-A PRO MAX|16GB LPX@3266MHz|GeForce GTX 1660 Super|128GB NVMe|1TB&1/2TB Crucial MX500 SSD|Corsair TX550M|Arctic Freezer 34|
--
Sidst redigeret 07-12-2020 23:20
#2
Mr. WoLF
Guru
07-12-2020 23:22

Rapporter til Admin
Være glad for du ikke skal betale pr. MB. som i starten. Uden Stofa kan du nok kun få den kvarte hastighed? 100/40 119 kr. pr. md. er hvad jeg betaler men via antenne, det er jeg nu meget glad for, uden Stofa via telefonlinje kan jeg kun få 20/2
--
#3
enigma2009
Semi Supporter
07-12-2020 23:22

Rapporter til Admin
ja 119 er godt nok billigt.... betaler 279 for 50/50... en joke....
--
#4
enigma2009
Semi Supporter
07-12-2020 23:27

Rapporter til Admin
Men min tråd var mere om hvorfor stofa har monopol nogle steder... og hvorfor andre firmaer ikke ønsker at konkurrerer med de kunder som er bundet til deres priser.
--
#5
Dezel
Nørd Aspirant
07-12-2020 23:39

Rapporter til Admin
Broker du over at stofa - yousee har ligget din kabel ned? Er du klar hvad det koster? synes du skal tilbage til 64K modem.
--
We have to warn the others, they are coming... - Walter, FRINGE
#6
enigma2009
Semi Supporter
07-12-2020 23:45

Rapporter til Admin
#5 tak for dit velformuleret svar. men føler ikke jeg skylder Stofa noget som helst... de kan ligge kabler hvor de har lyst og jeg er ret sikker på det hedder DIT kabel ikke din. ^^
--
#7
~DoN~
Mega Supporter
07-12-2020 23:57

Rapporter til Admin
Er du sikker på du ikke kan få andet? Mener bestemt at som en del af fusionen mellem SE og Eniig blev Norlys tvunget til at åbne op for deres fiber. Norlys er firmaet bag blandt andet Stofa og Boxer. https://tjekditnet.dk[...]
--
#8
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 00:05

Rapporter til Admin
har kikket... jeg kan kun få stofa.. det utroligt.. man bliver helt depri over at læse alle de 1 stjerne reviews på trustpilot om dem.
--
#9
fishie
Ultra Supporter
08-12-2020 01:21

Rapporter til Admin
#7 - Det er kun på fiber fronten, hvis #0 er på coax så kan man intet gøre og stofa sidder ret hårdt på den del. Jeg har haft Stofa i snart 15 år og har ingen egentlige klager.
--
R9 3950x - RTX2080 - 2xSamsung 970Pro 1TB - 64GB G.Skill 3600Mhz CL16
#10
Mr. WoLF
Guru
08-12-2020 01:30

Rapporter til Admin
Ok internet til omkring 250 kr. er virkeligt billigt i forhold til for år siden, nettet er ofte meget hurtigt og stabilt. Synes det er mere slemt at tv pakker er oppe i 500 til 700 kr.
--
#12
Beridox
Supporter Aspirant
08-12-2020 06:46

Rapporter til Admin
#3 jeg ringede i sidste månede for at opsige min 50/50 ved stofa, så lavede de en pris på 229 kr pr md i 12 måneder. De kunne også lave bedre priser på de store forbindelser, men har ikke lige noget at bruge en bedre forbindelse til pt.
--
#13
kasper
Gæst
08-12-2020 08:38

Rapporter til Admin
Som tidligere medarbejder ved Stofa, bliver jeg ked at at læse hvor utilfreds brugerne her på sitet oplever Stofa. Jeg ved hvor mange ressourcer der bliver brugt på at levere gode kundeoplevelser til kunderne. Stofa vil ikke være de billigste på markedet, men de vil til gengæld gerne være dem, der levere de bedste kundeoplevelser, og service til kunderne, hvilket naturligvis gør at prisen ikke er den billigste på markedet.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#14
schuller
Gæst
08-12-2020 09:05

Rapporter til Admin
som #7 skriver så har Norlys lige åbnet hele deres fibernet Fyn og Jylland der vil være 6-7 udbydere på når det er klar bl.a fastspeed-Hiper og flere det er ikke noget der sker på 5 min så prøv at væbne dig med lidt tålmodighed så tror jeg du snart kan finde en ny udbyder på nettet
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#15
~DoN~
Mega Supporter
08-12-2020 11:53

Rapporter til Admin
#13 Personligt har jeg aldrig oplevet så mange inkompetente medarbejdere som hos Stofa/Norlys. Var det ikke fordi boligforeningen kun har en aftale med først eniig og nu stofa, så var jeg heller ikke stofa kunde. Så hvis de har investeret mange ressourcer på kundeservice, så har de fejlet big time. For de er på alle parametre blandt de dårligste på markedet både hvad angår pris, selve produktet og kundeservice.
--
#16
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 12:34

Rapporter til Admin
Deres net skulle være åbnet... men ja det kommer sikkert til at tage sin tid.. https://www.computerworld.dk[...] #13 Syntes du burde læse lidt på stofas trustpilot reviews og sammenligne med andre udbyder. 36% 1 stjerne reviews og historier om den mest elendige kundeservice vidner ikke ligefremmen om et firma som ønsker at være bedst på kundeservice og tage sig godt betalt for det.
--
#17
ZulfoDK
Maxi Supporter
08-12-2020 12:41

Rapporter til Admin
#15 Tak skal du da have - jeg føler mig virkelig værdsat :D Det virker som om at folk ind i mellem glemmer at det faktisk er personer der gør deres bedste, der sidder i den anden ende af røret - og ikke folk der går på arbejde for at levere en dårlig oplevelse, inkompetente eller ej :D Priserne kan hverken jeg, eller nogen anden medarbejder hos Norlys (Stofa, SE osv.) gøre noget ved (bort set fra hvad kundeservice sikkert kan tilbyde hvis man kontakter dem), men vi kan gøre meget ved oplevelsen af produkterne. Jeg har desværre ikke selv mulighed for at få forbindelse fra Norlys/Stofa, hverken fiber eller coax - men da jeg havde coax via Stofa, havde jeg absolut ingen problemer med min forbindelse, men jeg var også opmærksom på, at min oplevelse hang 100% sammen med min egen installation. Men hvis man oplever problemer med stabilitet, så er man da meget velkommen til at smide mig en privat besked, måske kan man faktisk gøre noget ved det.
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#18
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 12:49

Rapporter til Admin
#17 Det er næppe noget personligt.. men med de tosset priser stofa har og deres ævl om at være bedre til kundeservice m.m så burde der sgu være lidt mere styr på tingene. Igen. kik lidt på deres trustpilot.
--
#19
ZulfoDK
Maxi Supporter
08-12-2020 12:57

Rapporter til Admin
#18 Jeg kender udemærket trustpilotscoren :) Det er muligt at du synes det er ævl at de siger/skriver at de vil have den bedste eller bedre kundeservice, men de folk der faktisk arbejder i de områder, synes ikke at det er noget ævl, de arbejder faktisk for det :) Men jeg skriver gerne igen, hvis du har nogle reelle problemer med dit net, som du ikke synes du får hjælp med, så er her en olivengren - smid mig en besked.
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#20
anders1226
Ultrabruger
08-12-2020 13:06

Rapporter til Admin
vær nu bare glad for du har adgang til fiber. vis man skal sammenligne med COAX osv. så er det helt rimlige priser.
--
#21
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 13:11

Rapporter til Admin
#20.. 500kr for 1000mbit hos stofa??? når andre firmaer kan give det for 250-300kr...og med bedre kundeservice. ja det lyder sgu rimeligt..."sarkasme"
--
#22
ZulfoDK
Maxi Supporter
08-12-2020 13:15

Rapporter til Admin
#21 Undskyld, men det virker som om at det du faktisk er mest sur/skuffet over, er priserne - og at med de priser, burde Trustpilotscoren være bedre, og ikke som om du reelt sidder med et problem med din forbindelse? Den del kan jeg som skrevet på ingen måde hjælpe med - men jeg vil gerne være med til at give dig en god oplevelse hvis du sidder med et problem, som du ikke kan få løst på anden vis... Jeg har heller ikke helt forstået om du har fiber, eller coax (og om du faktisk har problemer :D )
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#23
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 13:27

Rapporter til Admin
#22 Du kunne få svar på dine spørgsmål hvis du gad at læse mit indlæg i starten af tråden.. og ja stofas priser er pinlige.. gudskelov ser det ud til at de åbner op for deres net i 2021. https://www.berlingske.dk[...]
--
#24
ZulfoDK
Maxi Supporter
08-12-2020 13:54

Rapporter til Admin
#24 Hold da op - jeg tilbyder min hjælp, og så skal jeg svares på den måde?! Dit oprindelig indlæg fortæller intet om hvilken forbindelse du har i forvejen - du spørger ind til om andre ikke har lagt fiber eller kabler ned i dit område, så det kunne både være fiber og coax. Men jeg er med, jeg trækker mig - du har ikke brug for min hjælp! :D Btw. der er allerede åbnet for fibernettet i dele af landet....
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
--
Sidst redigeret 08-12-2020 13:54
#25
anders1226
Ultrabruger
08-12-2020 14:04

Rapporter til Admin
#21 har aldrig haft bedre support og mere stabilt net end nu.(Grenå) bare for to år siden havde jeg Fiber fra Waoo/Eniig der var til og lukke op og ***** I. :) at hiper laver 1000/1000 til 250kr og ikke kan levere det er en helt anden sag. Sidder selv på COAX idag på en sølle 50/50. forbindelse. men meget kan man sige men ustabilt eller ikke pengene vær er ikke nogle af dem.
--
#26
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 14:05

Rapporter til Admin
#24 Seriøst.. er du blind..? det står klart og tydeligt hvad jeg har hos stofa. og nej tak har ikke brug for din hjælp. "Hvor jeg bor er det kun muligt at få stofa fiber og deres priser er direkte pinlige når man sammenligner med hvad andre firmaer kan tilbyde for slet ikke at tale om deres kundeservice og dårlige trustpilot anmeldelser."
--
#27
Rodael
Supporter Aspirant
08-12-2020 14:21

Rapporter til Admin
Har du prøvet hos https://kviknet.dk[...] ? Jeg skiftede min stofa ud med dem i stedet, modem og det hele blev bare siddende.
--
Evolv mATX | ax860i | 9900k | 4x8gb trident z rgb 3200mhz | Asus z390m tuf | RTX 2080 ti | 1tb evo 970 | 1tb crucial mx500 | Acer X34A
#28
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 14:23

Rapporter til Admin
yep har prøvet kviknet..heller intet... anyway... fik vist svar på mine spørgsmål..så tak til de seriøse indlæg.
--
#29
MartinW
Bruger
08-12-2020 14:25

Rapporter til Admin
Kviknet leverer fiber på Stofa's net. Jeg giver 349kr/md for 1000/1000 ved dem. Edit - Jeg havde før jeg skiftede til Kviknet, mit fiber igennem Stofa fra 2007-2019. Priserne var som de var, de var de eneste der kunne levere fiber i Billund på det tidspunkt (Ved ikke om der er kommet nye leverandører siden). Jeg har aldrig været utilfreds med deres service og der har kun været 1 udfald i forbindelsen, det skete da de gravede et kabel over uden for byen. Ellers har det kørt upåklageligt og gør det stadigvæk, bare nu igennem Kviknet.
--
I9 9900K @5.2Ghz, Asus Strix Z390-F, Kraken X62, 32gb Tridentz RGB 3000Mhz CL15 ram, MSI RTX 2060 Ventus, RM850i, NZXT H700i, Asus ROG PG278Q.
--
Sidst redigeret 08-12-2020 14:30
#30
~DoN~
Mega Supporter
08-12-2020 14:35

Rapporter til Admin
#17 Tak fordi du tilbyder din hjælp, men der er givet op i forhold til Stofa, jeg orker ikke mere besvær med det firma og håber der bliver forhandlet noget andet hjem når boligforeningens aftale med eniig(norlys/stofa) udløber. Var i kontakt med 8 personer og 7 af dem vil jeg sige var inkompetente og den sidste var en som dig i en andet forum som tilbød at hjælpe, men kunne desværre heller ikke hjælpe. #0 Undskyld fordi der gik offtopic i den fra min side.
--
Sidst redigeret 08-12-2020 14:35
#31
Renetarderet
Semi Nørd
08-12-2020 14:57

Rapporter til Admin
Jeg har endnu ikke helt forstået hvad problemet er udover de høje priser? "Hvor jeg bor er det kun muligt at få stofa fiber og deres priser er direkte pinlige når man sammenligner med hvad andre firmaer kan tilbyde for slet ikke at tale om deres kundeservice og dårlige trustpilot anmeldelser.Er det slet ikke interessant for andre firmaer at grave fiber eller kabel ned i de områder hvor Stofa har monopol? Eller leje sig ind på Stofas kabler. jeg tænker bare at mange ville være mere end glade for at hoppe over til et andet firma hvis de fik muligheden for det i stedet for at betale 319kr for en 200/200 forbindelse..og være tvunget til at betale for deres safesurf pjat som stort set ingen ønsker. " Du nævner dårlig kundeservice og højepriser. Ingen tvinger dig til at bruge stofas fiber? Du skriver selv at de kan ligge fiber hvor de vil? Korrekt - og de kan også tage den pris de har lyst til? Du kan bruge noget 4G hvis det lyster dig? Eller noget DSL? Har tdc ikke stadig forsyningspligt? Jeg håber virkelig ikke det er den samme tone du bruger over for de stakkels medarbejdere der skal have dig i røret. #30 Zulfo er ellers den helt rigtige at tage fat i, hvis noget ikke virker :)
--
#32
muggisan
Bruger Aspirant
08-12-2020 15:38

Rapporter til Admin
Har ikke haft problemer med Stofa på noget tidspunkt de ca 10 år jeg har haft Fiber ved dem. En gang hvor nettet ikke virkede, der kom de dagen efter og skiftede fiberboksen. Er på 24/7 og der er altid fuld pull igennem. Men ja, der er altid nogle der ikke er tilfredse :-)
--
#33
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 16:29

Rapporter til Admin
#32 "Men ja, der er altid nogle der ikke er tilfredse :-)" Ja dem som har en dårlig oplevelse/forbindelse hos Stofa...underligt ikk?.... :) og dem er der rigeligt af.
--
#34
Coff
Mega Supporter
08-12-2020 16:47

Rapporter til Admin
#33 desværre er antallet af folk der bruger trustpilot mere utilfredse end tilfredse. Har du bedømt din leverandør af vand? Af strøm? Der hvor du handler ind? Din fiskemand? Det er meget nemmere at brokke sig over andre end at kigge sig selv i spejlet og se at man ikke selv er fejlfri. ;) #0 betal prisen eller find en anden leverandør. Du kan da altid få en satellitforbindelse, søg efter star link. Den er heller ikke billig ;)
--
#35
ZulfoDK
Maxi Supporter
08-12-2020 16:56

Rapporter til Admin
#33 Du skriver ellers at du IKKE har brug for (min) hjælp, og at din forbindelse IKKE fejler noget - du har ikke givet udtryk for det, kun at priserne er høje i forhold til Trustpilotscore. Og som #31 skriver, så plejer jeg nok at få kunne gjort noget ved folks problemer - nej, det er ikke optimalt at folk som #30 må helt ud i 8. potens, og have hjælp fra tilfældige medarbejdere der gerne vil tilbyde deres hjælp, lidt ud over normalen...
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#36
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 17:09

Rapporter til Admin
" desværre er antallet af folk der bruger trustpilot mere utilfredse end tilfredse. Har du bedømt din leverandør af vand? Af strøm? Der hvor du handler ind? Din fiskemand?" Ja jeg har bedømt dem og har givet 5 stjerner til flere af dem når det er velfortjent. Der er masser af gode og dygtige firmaer der gør det godt. De dårlige som Stofa får ikke deres skod anmeldelser uden grund. Ikke heeelt sikker på hvad du mener med "fiskermand" Med mindre du betaler en privat fisker for at sejle ud og fange fisk til dig :). Den her tråd har vist kørt den tid den skal. ser frem til der bliver åbnet op og kommer mere konkurrence på fiber
--
#37
ZulfoDK
Maxi Supporter
08-12-2020 17:27

Rapporter til Admin
#36 I det mindste fik du luft - jeg er ikke sikker på hvad du fik luft for, men luft, det fik du da :D Hov, jeg glemte lige at skrive, at du skal huske at forbindelsen forbliver den samme - det er jo ikke pludselig noget andet hardware, et er "bare" en anden operatør på nettet, bare så du er klar over at kablerne osv. stadig er dig samme, når nettet bliver åbnet :)
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
--
Sidst redigeret 08-12-2020 17:29
#38
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 17:36

Rapporter til Admin
#37 Trolling er ikke din stærke side...overlad det til andre. ^^......
--
#39
DrunkDane
Bruger Aspirant
08-12-2020 17:37

Rapporter til Admin
#3 jeg betaler 279 for 200/50, er ok tilfreds
--
3800X @4,4Ghz - Asus Prime X570-Pro - 16Gb Corsair Vengeance LPX 3200 - Gigabyte RX5700
#40
ZulfoDK
Maxi Supporter
08-12-2020 17:46

Rapporter til Admin
#38 Trolling?! WTF.... haha, du er sgu nu meget hyggelig....
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#41
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 17:57

Rapporter til Admin
"Hov, jeg glemte lige at skrive, at du skal huske at forbindelsen forbliver den samme - det er jo ikke pludselig noget andet hardware, et er "bare" en anden operatør på nettet, bare så du er klar over at kablerne osv. stadig er dig samme, når nettet bliver åbnet :)" Jeg tror at selv min bedstemor ved den slags... men tak for info anyway LOL
--
#42
KennyLarsen
Ny på siden
08-12-2020 19:13

Rapporter til Admin
Jeg har en 500/500 fiber hos Stofa til 349 kr i måneden og fik 2 måneder gratis, ved at ringe ind og snakke med dem......
--
I9 9900K, Asus Strix Z390-F, Asus Ryuo 240, 16gb Predator 3000Mhz CL15, GIGABYTE RTX 3080 Gaming OC, RM750i, Fractal Meshify, Asus ROG PG278QR
#43
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 19:31

Rapporter til Admin
#42 jamen det er da kun godt hvis du kan få stofa bredbånd til mindre end hvad andre kan..
--
#44
ZulfoDK
Maxi Supporter
08-12-2020 19:37

Rapporter til Admin
#41 Du lyder sgu som en gut der er super hyggelig og omgængelig - held og lykke i din jagt!
--
----------------- Lars B. / ZulfoDK
#45
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 19:43

Rapporter til Admin
#44 Mange tak.. kan desværre ikke sige ilm.. ^^
--
#46
Homosapien
Supporter
08-12-2020 20:26

Rapporter til Admin
Vi har her til formiddag fået de sidste brikker på plads, i forbindelse med skift fra Stofa til Kviknet. Icotera i58xx GPON (opsat af Stofa) er af en montør fra Norlys blevet udskiftet med en ny Nokia kasse, og så har linjen selvfølgelig fået en anden IP adresse, men ellers lader alt til at køre videre med samme fantastiske peering, stabilitet, og responstid, som vi har været vant til igennem de sidste otte år som først Waoo og senere Stofa kunde. På trods af det lange kundeforhold, var nul ud af i alt fire forskellige medarbejdere hos Stofa interesserede i at gå så meget som en enkelt krone nedad mod Kviknets priser, eller kompensere for vores VoIP fastnetnummers jammerlige stabilitet - fik blot to ting at vide: 1) at de beklagede og 2) at vi bare kunne skifte, hvis det var dét vi havde lyst til Som sagt så gjort. Nu får vi 115 mbps leveret, i begge retninger, til samme pris som Stofa kunne få sig til at tage for 30. Virksomheden bryster sig med god kundeservice, men jeg gad godt vide, hvem de selv mener modtager denne? Telefonkøen ind til en såkaldt supporter (hvis faglige kompetencer i tilfælde af problemer kun rækker til at bede kunden om at prøve at genstarte fiberboksen), er bogstaveligt talt timelang, uanset hvilket tidspunkt af døgnet man forsøger på. Derudover er det min oplevelse, at det nærmest ikke er muligt at henvende sig to gange, uden at få modstridende informationer... Pris og kvalitet har ikke hængt sammen for vores vedkommende. At lyslederen i flere landsdele nu er frigivet via Opennet projektet, så andre udbydere endelig kan gå ind og sætte en stopper for monopolet, er en helt fantastisk nyhed!
--
Mumble server - sapien.dk:64738
--
Sidst redigeret 08-12-2020 20:30
#47
Martin Lohse
Monsterbruger
08-12-2020 20:34

Rapporter til Admin
Puha - jeg hopper faktisk over til Stofa efter opkøbet af Norlys. Jeg havde egentlig bestemt mig for Waoo, men deres tv-boks synes jeg ikke fungerer godt. Med Waoo har vi sjældent haft nedbrud, og jeg håber da på, at dette fortsætter hos Stofa. Egentlig ville jeg have haft kviknet, men desværre kræver fiberudbyderne, at man har internet hos dem, hvis de skal tilbyde en tv-pakke. Nuvel, jeg har mit eget udstyr på - mon ikke også det spiller en rolle mht. stabiliteten.
--
#48
enigma2009
Semi Supporter
08-12-2020 21:12

Rapporter til Admin
#46 Det tog mig også 6-10 tlf opkald i sin tid overhoved at blive kunde hos Stofa fordi de smed min ordre væk og måtte starte forfra hver gang på trods af deres løfter om at nu skulle det hele nok gå i gennem. Deres kundeservice er direkte elendig og hvordan de kan kan bruge det som argument for deres højere priser er utroligt.. Deres chat på siden virker slet ikke pt. og De har ingen mail man kan skrive på så eneste mulighed at ringe ind og vente i kø i min 40 min.
--
#49
muggisan
Bruger Aspirant
08-12-2020 21:22

Rapporter til Admin
#33 Jeg tror der er mange flere der er tilfreds med deres produkt ved Stofa end utilfreds. Folk laver bare ikke en tråd herinde, som lyder på hvor glade de er for et produkt. Tværtimod laver folk brok tråde. Men som jeg læser det er det kun prisen du er utilfreds med og ikke selve produktet.
--
#50
Sven Bent
Ultra Nørd
08-12-2020 23:00

Rapporter til Admin
#49 Tilgengaeld er det set for er folk har skrevet godt om andre firmaer. jeg har endnu ikke set en eneste for stofa
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury

Opret svar til indlægget: Træt af Stofa.

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE