Hej alle, lige lidt opkast fra mig i anledningen af Eniig`s opsigelse.
Har et par ting jeg er lidt utilfreds med mht. opsigelse af os kunder.
* Som jeg ser det er vi blevet opsagt og skal "tvinges" over på en anden udbyder.
* 04/10-2020 beder jeg om en opsigelse til
d.22/10-2020 men modtager et brev der fortæller mig opsigelsen er fra
d.5/11-2020(
+30dage) hvilket jo er OK
HVIS jeg selv ville væk fra denne udbyder.
(Jeg har en oprettelse ved Kviknet d.22/10-2020)
Jeg kan selvfølgelig bare udsætte det til d.5/11-2020 men det er jeg ikke tilfreds med.
* I brevet ang. opsigelsen oplyses der at jeg skal sørge for at Eniig modtager WIFI Hotspots m.m. der er udleveret da jeg blev oprettet som kunde for 2-3år siden.
1) Når man bliver opsagt fra en udbyder burde der så ikke være en 0dags opsigelse fra kundes side da vi jo er tvunget over i andet selskab?
2) Selvfølgelig skal de have deres hardware tilbage da det kun er til låns, men i min verden bør de selv betale fragten da det jo faktisk ikke er mig der opsiger dem?
(Jeg er klar over det kun er en halvtredser men er lidt mere et princip)
3) Grunden til jeg flytter er pga. Stofa ikke vil prismatche kviknets 1000mbit og da jeg ikke kan fordrage dem som virksomhed er det en no-brainer selvom det ville være nemmere at beholde alt grejet og bare køre videre som det er.
Jeg er klar over der er forskel på hvad man mener er retfærdigt for en selv og hvordan love og regler er men syntes i jeg er helt blæst mht. punkt 1+2?
--
--
Sidst redigeret 11-10-2020 12:54