#1 Helt ligeglad med kundeservicen, bruger den aldrig. Har ikke snakket med Stofa's kundeservice i de 3-4 år jeg har haft dem. Kun deres teknisk support 1 gang.
--
6700K|Maximus VIII Extreme|32GB RAM
Gainward1080-GS|XL2410T|U28D590D
Samsung840 EVO 500GB|Samsung 850 PRO 256GB
Samsung850 EVO 500GB|Corsair AX860i
Har 300/50 den smider ca 330/62 ved målinger og har været klippestabil i al den tid jeg har haft den.
--
Kan ikke sige jeg har haft dårlig erfaring med deres service.. De plejer nu at gøre som de lover i mit tilfælde.. Har fået lidt forkerte regninger da vi fik familie abb ved dem, og de så ændrede det ene fra 119 til 199 istedet for pga en fejl fra deres side. Vi har fået pengene tilbage de skyldte og ellers generelt bare god service hvis de laver fejl..
--
#2
Der nok en grund til hvorfor mange har dårlig erfarring med yousee kundeservice
Netop fordi de har haft behov for at kontakte dem pga de har et produkt fra yousee der ikke køre,virker som det skal (i de fleste tilfælde)
https://www.facebook.com[...]
--
Sidst redigeret 29-09-2016 17:11
#5 Kundeservice != Teknisk support
Forskellige afdelinger
--
6700K|Maximus VIII Extreme|32GB RAM
Gainward1080-GS|XL2410T|U28D590D
Samsung840 EVO 500GB|Samsung 850 PRO 256GB
Samsung850 EVO 500GB|Corsair AX860i
kundeservice,teknisk support
Kan ikke forstille mig det ene er bedre en det andet med mindre det er sturderende der sidder i kunderservice som kun har jobbet for at få lidt ekstra til suen
Skal dog siges at jeg ikke har nogen negativ oplevelse med yousee/tdc, pt har jeg stofa og kun haft hiper,tdc i en kort periode
LORTESIDE man kan ikek se hvad hastigheder de tilbyder og hvad det koster KUN hvis man kan få yousee kan man se hvad det koster
--
Sidst redigeret 29-09-2016 17:30
Ville se hvad tdc tog for 500/60 i forhold til stofa som tilbyder 300/50 til 449kr
--
Jeg har sat en Yousee forbindelse op i dag. Ringede til first line bredbånds-support der ikke vidste hvad en extern og intern IP-adresse var. Det er hovedrystende.
Kontaktede da 2nd level support der ikke kunne oplyse firewall block listen på deres udstyr da den er krypteret og hemmeligholdt. Det samme svar fra 3. level. Endnu mere hovedrystende.
Under al kritik og glad for de nu bliver lidt udstilt.Supporten er som sådan flinke nok, det er et ledelsesmæssigt problem i Yousee. Man har simpelthen sparet supporten væk ved at ansætte ukvalificeret folk til billige penge. Under al kritik.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #6, det er de samme ukvalificeret personer der sidder i begge afdelinger. Teknisk support hos Yousee er hovedrystende. 1st line har ikke nødvendigvis en IT-mæssig baggrund, det har 2nd level heller ikke. 3. level har heller ikke meget ballast. En IT-supporter med bestået grundforløb ville være en bedre kandidat.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg kan kun få yousee hvor vi bor og jeg har deres 300-60 Mbit. Det fungere nu fint og får den hastighed jeg betaler for. :)
--
Silverstone SG05 Mini ITX Gamer
i5 6600k - GTX 1060 - 16GB DDR4 - 512 GB PCI SSD
#11
Hvor meget betaler du?
--
#12 399 kr om mdr. :(
--
Silverstone SG05 Mini ITX Gamer
i5 6600k - GTX 1060 - 16GB DDR4 - 512 GB PCI SSD
Har heller aldrig haft problemer med min hastighed eller andet, altid virker perfekt.
i april sagde jeg mit abb. op fra en lejlighed. Juni kom en regning på 2500 kr, fra maj til september. Ringede ind og mente ikke jeg skulle betale så meget forud. Supporter, sagde jeg skulle ignorer den og han ville sende den sidste regning på det rigtige beløb. Jeg fik en del rykker og den sidste regning kom aldrig. Ringede så derind og de fik styr på det, og der kom den sidste regning. Men alligevel 4-5 mdr inden man er ude at det, vildt nok. :) Heldigvis fik jeg alt på mail så kunne dokumentere alt. :)
--
Silverstone SG05 Mini ITX Gamer
i5 6600k - GTX 1060 - 16GB DDR4 - 512 GB PCI SSD
I ser vel med nu her kl 21 på dr 1
--
#16 Hvorfor? Har jo ikke noget med denne tråd at gøre.
--
6700K|Maximus VIII Extreme|32GB RAM
Gainward1080-GS|XL2410T|U28D590D
Samsung840 EVO 500GB|Samsung 850 PRO 256GB
Samsung850 EVO 500GB|Corsair AX860i
#17 Efter et par minutter, så er der
Klippe stabil? = Kunder klager
Yousee = Nævnt i programmet.
Så hvorfor har det intet med tråden at gøre, hastigheden kan nok være forskellig men problematikkerne er de samme, ustabile og samme leverandør?
Du ville høre om erfaringer, du får at vide at de siger en ting, og leverer noget andet? Er det ikke hvad du beder om når du vil høre hvor godt yousee virker ift. andre?
( Hehe, ok, nu peger de på kundeservice alene ;( )
--
Sidst redigeret 29-09-2016 21:09
#19 Det jeg så var pga. wifi og brugere der ikke kunne finde ud af noget.
Jeg skal bare have en forbindelse og et modem i bridgemode. Ligesom alle andre her inde. Alle her ved godt det udleverede udstyr stinker til Wifi, det gør det ved alle ISP's. :)
--
6700K|Maximus VIII Extreme|32GB RAM
Gainward1080-GS|XL2410T|U28D590D
Samsung840 EVO 500GB|Samsung 850 PRO 256GB
Samsung850 EVO 500GB|Corsair AX860i
--
Sidst redigeret 29-09-2016 21:09
#19 Du får 100% ret, nu er det altså kundeservice, som er problemet. Og intet om deres forbindelser og stabilitet som de først startede ud med.
Jeg har også en kobber forbindelse i bundle mode, jeg synes den router fungerer fint på 30-50 meters afstande, som en anden jeg har (asus AC68), så helt bad er den ikke mener jeg.
--
Sidst redigeret 29-09-2016 21:12