Oplever præcis det samme, de sidste par dage har jeg i perioder haft ping på 150+ i forhold til hvad jeg normalt oplever.
Og lige nu trækker jeg kun 14.77 Mbps DL og 29.52 Mbps UL med deres egen hastighedstest.
--
Præcis, min upload og download er langt under hvad det er der bliver betalt for.
--
what så er det sku da derfor det er lidt træg idag.
ping 124. hmm
--
Anbefaler klart Avast free til privatbrug.
Godt og nemt! Kan hentes lige her.
http://www.avast.com[...] Tog lige den samme test som jeg gjorde tidligere i dag, og alt synes at være tilbage ved normalt. 20 ping og 50/50 UL/DL
--
Jeg får stadig 160 ping, og har gjort det hele dagen, men dog 'kun' i dag. Andre, der stadig har problemet?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Heller ingen problemer her... og har ikke haft det.
Måske noget med at de er ved at lave ændring af dynamiske IP-adresser?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Havde okay ping da jeg skrev i nat, men den var ringe da jeg stod op igen i morges, og har været det hele dagen.
--
Jeg bor selv tæt på Viborg i Midtjylland. Hvor bor I andre? Det kan måske være et lokalt problem.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Bor i horsens området, 120-150 ping + forbindelser der varierer alt i mellem 3-15 download og 10-20 upload.
normaltvis 60/60 5 ping.
--
Bor selv tæt ved Herning i Midtjylland.
--
Herning - samme problem. Sløvt internet (testet til 5mbit på en 50/50 forbindelse :S)
De skriver selv dette: "Vi har ændret en del dynamiske IP adresser til en NAT´ ip adresse, grundet global mangel på IPv4 adresser. Kontakt vores tekniske support og anmod om at blive skiftet tilbage til en dynamisk IP adresse."
Aner ik selv om det er noget der kan sløve ens internet så meget - men eneste forklaring jeg kan finde.
--
i5 4670k - MSI Z87 MPower PSU: Corsair AX860
eVGA GTX 770 4 GB SC/ACX
4x4GB Corsair Vengeance 1600 Samsung 840EVO 250GB - Kabinet: Corsair 650D
Jeg har oprettet en fejlmeddelse på Opererende WAOO selskab Energimidt. Regner med et konkret svar i morgen, som nok løber ud i en løsning af en eller anden art ;)
--
Min latency er så småt ved at blive bedre. Har fået dette svar fra deres support kl 22.59 om aftenen:
Hej Claus
Tak for din mail.
Vi har i dag haft en fejl på vores netværk, der har berørt en række private kunder.
Kunderne har oplevet lav internethastighed og lang svartid på forbindelsen.
Fejlen er rettet og alle kunder skulle igen være oppe og køre.
Skulle dette mod forventning ikke være tilfældet, bedes du kontakte teknisk support.
Vi beklager fejlen.
Med Venlig Hilsen
Kristian
Support
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Den er rigtigt nok tilbage ved det normale nu, men venter alligevel 24 timer før jeg tror på at det er helt OK igen.
--
Yep speedtest giver mig normale hastigheder og ping nu, så var min support anmodning vel spildt.
--