Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Tele2 - sløøøøv levering

Af Semi Nørd L00t | 25-12-2006 13:14 | 915 visninger | 6 svar, hop til seneste
Hey, Her følger en beskrivelse af hvor sløv jeg har oplevet Tele2 være som udbyder. Jeg bestilte den 12. september en opgradering af mit Tele2 ADSL 2 mbit til 459,- / mnd. til deres nye tilbud, 8 mbit til 379,- / mnd. Forventet leveringstid 4 uger. Nu er der gået ... hvad... 14 uger? Siden hen har de droppet det tilbud jeg bestilte dengang, og opererer nu med de nye Freeway abonnementer... men jeg venter stadig på opgraderingen. Jeg bor i Århus C, og har nu kontaktet Tele2 for femte gang, 2 gange telefonisk og nu 3 gange per mail, for at høre hvad der sker og hvad forventet leveringsdato er. De 2 gange på telefon fik jeg to modstridende meldinger om at jeg ikke kunne få opgraderingen og om at jeg godt kunne, og på mail får jeg blot et svar om at de har lang leveringstid (ja, ellers skrev jeg ikke til dem?), om at noget er galt med deres lejeaftaleaf udstyret, og andre undskyldninger - men ingen leveringdato. Håber at det må sætte en skræk i livet for andre som er tiltrukket af Tele2s priser. Deres kundeservice er ikke eksisterende. Spørgsmålet er - er jeg den eneste som sidder og venter på levering af opgradering eller levering?
--
Bevar naturen - sylt et egern
#1
jcb
Ny på siden
25-12-2006 13:57

Rapporter til Admin
Du skal nok vente længe tror jeg, men forhåbentligt gætter jeg forkert. Din tolmodighed er godt nok stor :_) Jeg har selv i en anden tele2 tråd her på siden beskervet mit forløb som ligner dit. Det var samme forbindelse og tilbud jeg bestilte, og hørte helle ikke noget i de 4 uger de havde lovet de ville kontankte mig på. Da jeg ringede til dem, fik jeg samme besked som dig: først .... det kan du ikke ... og 10seks efter .... det kan du godt, skift til freeway. 4 dage efter jeg fik denne besked telefonisk, prøvede jeg endnu engang at tilmelde mig på deres hjemmeside. "utroligt" nok kunne jeg på mystisk vis godt alligevel få den 8mbit/512 linje. Dér besluttede jeg mig for at skifte til fullrate, hvor jeg kan få 5 gange hurtigere DL og 2 gange hurtigere UL + telefon og stadig få det billigere. Tele2 sendte mig et brev om de ville sende en afslluttende regning, men denne kom aldrig, istedet for kom den sædvanlige regning, som om jeg forsat skulle være kunde hos dem de næste 3 md´s. Det er ikke mit ønske at bringe denne tråd offtopic med rent tuderi, men min historie har vel noget med deres fremragende førstes klasse kunde kontakt/håntering at gøre. Held med det L00t, jeg er spændt på at høre hvor længe du kan holde ud af vente. MHV jcb
--
#2
Knutz
Semi Nørd
25-12-2006 14:01

Rapporter til Admin
Ja, jeg synes bare det er yderst mærkeligt. Jeg hører en masse tilfælde med folk der er blevet mere eller mindre "snydt" af Tele2. Jeg har opgraderet mit Tele2 abonnement 4-5 gange, alle gange er det sket indenfor 12 timer. Så jeg kan slet ikke relatere til nogen problemer med tele2. Men held og lykke med at få dem ud af fjerene. Det er jo jul! :-)
--
Det var jo det jeg sagde!
#3
Exclusivt
Ny på siden
25-12-2006 14:09

Rapporter til Admin
Jeg kan blot fortælle dig .. At du ikke er den eneste der har haft dårlig erfaring med Tele2 .. Men smag og behag :-)
--
#4
L00t
Semi Nørd
26-12-2006 15:36

Rapporter til Admin
Tak for Jeres svar, specielt til jcb for det meget detaljerede. Jeg har netop fået en mail fra Tele2, som bekræfter at de kan levere Tele2 Freeway ADSL med 8 mbit inden for 4-6 uger HVIS jeg skifter teleselskab til Tele2........ men de kan stadig ikke give en leveringsdato for, hvornår de kan skrue op for min nuværende forbindelse og sætte prisen ned til de 379,- / mnd. som de annoncerede med i det tilbud jeg har bestilt ... selv ikke efter 14 ugers ventetid. Det korte af det lange: Det ser ud som om Tele2 løber fra deres tilbud og prøver at få kunden til at vælge et andet, ved at trække den i langdrag. Andre som har oplevet det samme? Hvilke alternativer er der til Tele2, hvis man skal have 8 mbit til en nogenlunde pris? Jeg bor i Århus C, så Fullrate dækker ikke her.
--
Bevar naturen - sylt et egern
#5
Fyrst
Megabruger
26-12-2006 16:43

Rapporter til Admin
#4 Hvad med Cybercity?
--
#6
L00t
Semi Nørd
26-12-2006 16:59

Rapporter til Admin
#5 Mjaeh, dem hører man endnu mere skidt om i disse dage, synes jeg. Desuden skal man selv have opsagt sit eksisterende ADSL før man bestiller hos dem - de kan ikke stå for flytningen. Det betyder at jeg helt sikkert får en nedeperiode, og det duer ikke når man arbejder hjemmefra. #alle Tele2 har lige ringet mig op, og forklaret at de er ved at overgå fra ét system til et andet (læs: lejet af TDC, til deres eget) og at når de ikke kan give en leveringsdato, så er det fordi de ikke selv ved en døjt om hvordan det går med det... :D På den anden side, så blev det understreget at det ikke var for at "tvinge" folk over på Freeway at sagen blev syltet. Jeg væbner mig med tålmod... når de nu har ringet og bedt mig om det.
--
Bevar naturen - sylt et egern

Opret svar til indlægget: Tele2 - sløøøøv levering

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning