Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Sagemcom fast 3890v3 taber internetforbindelse og/...

Af Bruger Aspirant steensloth | 21-07-2022 11:21 | 2885 visninger | 2 svar, hop til seneste
Hej, Jeg har coax baseret YouSee bredbånd herhjemme i parcelhuset. Jeg bruger den Sagemcom fast 3890v3 (router) der fugte med. Jeg har aktiveret wifi med standard instillinger og kører både 2,4gHz (fast kanalvalg) og 5 gHz (auto kanalvalg). Jeg har tre kablede enheder, der kører fint. Mine wifi enheder taber derimod forbindelsen til 5gHz indenfor 24 timer efter genstart af router. Det er begyndt indenfor den seneste måneds tid - uden at jeg kan finde en forklaring eller noget i router loggen omkring det. Ja - faktisk kommer problemet til udtryk på to forskellige måder a) 5gHz SSID udsendes ikke, og mobile enheder kan derfor ikke connecte til 5gHz (men slår automatisk over på 2,4 gHz, fordi de er sat op til dette netværk også) b) 5gHz SSID udsendes, men returnerer med beskeden "ingen internetforbindelse" på de mobile enheder Det er lidt vilkårligt, hvilket af de to scenarier ovenfor, der optræder. Nu prøver jeg i dette forum - men ellers er det vel at tage fat i YouSee support?
--
#1
Dety
Giga Nørd
21-07-2022 11:53

Rapporter til Admin
havde samme problem, de skiftede min router
--
Intel Core i5-2500K, Noctua Nh-D14, MSI Z77A-G45 Gaming, Define S, Samung 850EVO 250gb, GTX970 G.Skill Ripjaws 8Gb 1866
#2
guld80
Monsterbruger
21-07-2022 12:06

Rapporter til Admin
Måske har du fået en ny enhed indenfor den sidste par måneder, der "dræber" WiFi delen i den router. Uanset hvad er løsningen at få TDC til at skifte routeren og så se om det ikke løser problemet.
--
Fractal Design Define R5, ASUS P8Z68 Deluxe, i5-2700K@5GHz, 32GB Ram, Palit GTX 1080 Ti Gamerock, Corsair HX750i, 500GB SSD, 2x8TB WD HDs, lydløs :)

Opret svar til indlægget: Sagemcom fast 3890v3 taber internetforbindelse og/...

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE