Prøv og smid et screenshot, og hvad sagde Blizzard Support da du ringede til dem?
--
Intel i5 4670K/Evga GTX 780/ASUS Z87-I Deluxe/NCASE M1 #189/ Samsung 840 250gb/Swifttech H220/SFX 450W-G/Corsair Platinum 8GB 2133mhz/
Her er et screenshot
http://imgur.com[...] men jeg har ikke haft ringet til deres support, da det kunne være der var nogle der vidste hvad problemet var :-)
--
### #2 Nej, ring til deres support - det er umuligt at sige hvad det skulle være.
--
Intel i5 4670K/Evga GTX 780/ASUS Z87-I Deluxe/NCASE M1 #189/ Samsung 840 250gb/Swifttech H220/SFX 450W-G/Corsair Platinum 8GB 2133mhz/
Har du fået bare at gå tilbage til account management, og startet forfra?
Ellers prøv at brug en anden browser, kan være det virker.
Sidste mulighed jeg kan komme på lige nu ville være at deres service er nede pt :)
Held og lykke!
--
#3 Det vil jeg prøve så.
#4 Jeg kan overhovedt ikke komme ind i indstillingerne på min Account.
Jeg har også prøvet med forskellige browsere uden held, men tak for forslagene :-)
--
###
#5 Og det er samme fejl på de andre computere?
--
Intel i5 4670K/Evga GTX 780/ASUS Z87-I Deluxe/NCASE M1 #189/ Samsung 840 250gb/Swifttech H220/SFX 450W-G/Corsair Platinum 8GB 2133mhz/
# Ja, den siger det sammen på alle de computere jeg har prøvet på..
--
###
#0 De har problemer med Battle.net lige pt. Der er også problemer med Battle.net in-game. Så det eneste du kan gøre, er at vente til problemet er løst.
Du kan følge med på deres twitter (@BlizzardCSEU_EN), hvis du får lyst.
--