er der nogen der har oplevet et lignende problem der kan fortælle mig hvordan det løsees?
--
gammel stationær, Acer Aspire 5536 og en PS3 er hvad jeg har at lege med
#2 Det er din psn account der bugger. Lav en ny, download pakken, og log derefter tilbage til din main account igen.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #3 tak, det lyder lovende. Men ved den godt at jeg har betalt hvis jeg logger ind med en anden bruger?
--
gammel stationær, Acer Aspire 5536 og en PS3 er hvad jeg har at lege med
jeg har nu erfaret at et nyt psn account selvfølgelig ikke kan downloade dlc'en uden at betale igen.
jeg forsøgte mig derfor med at lave en ny playstation bruger og så logge på med samme psn account, hvilket viste sig ikke at være muligt. Jeg har også prøvet at gendanne standart indstillinger på ps3'en, igen uden held.
Hvis der er andre der har et forslag, så kom frisk :)
det er surt at spilde 75kr, men endnu mere surt at jeg ikke kan komme til at splatte zombier!
--
gammel stationær, Acer Aspire 5536 og en PS3 er hvad jeg har at lege med
#6 tak, jeg har forsøgt, men jeg har ikke være i stand til at finde nogen kontaktinfo på Sony's side.
jeg går ind på playstation network support FAQ (da FAQ ikke giver mig svar vil jeg kontakte dem), og jeg citerer:
"Hvis du stadig ikke finder det, du mangler, kan du sende dit spørgsmål til vores kundesupportteam."
taget fra
http://dk.playstation.com[...]
de fortæller så vidt jeg kan se, ingen steder hvor jeg kan kontakte dere kundesupportteam. En søgning på siden giver 0 resultater.
--
gammel stationær, Acer Aspire 5536 og en PS3 er hvad jeg har at lege med 6#
Man kan jo altid skrive til producenten, hvis svaret bare var så enkelt så fandtes communities jo ikke.
Så stop med at referere til det hele tiden, fint at nævnte det, men ingen mirakelkur, da selv heller ikke producenten kan teste under millioner af forhold (forskellige ISP's, lande accounts, ps3 modeller, server forhold ol.)
C_O
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread.
jeg kom på den idé at slette det installerede RDR game data, hvilket hjalp til dels, nu stopper den ved 61% i stedet.
hvis der er nogen der kan komme med forslag, eller i det mindste fortælle mig hvor jeg kommer i kontakt med Sony omkring dette problem, så er jeg glad :)
--
gammel stationær, Acer Aspire 5536 og en PS3 er hvad jeg har at lege med
Hmm, har ingen idé om det virker, men prøv at lave en ny profil på din ps3, og log ind med SAMME psn account, og download derfra. Når det så er downloadet, kan du bare hoppe tilbage og installere, eller installere det på den nye profil.
Upgraderingen vil selvfølgelig virke på begge profiler.
(aner ikke om det virker, men det er da et forsøg)
--
Test?
#8 Hele tiden? Jamen så smider du bare lige 10+ links i en mail til mig hvor jeg gør det, ikke?
Og i dette tilfælde lyder det som noget i selve systemet og det er jo så låst som noget kan være, derfor at det ville være en god mulighed i denne situation.
#7 Fair nok, jeg kan heller ikke finde den.. Burde sådan noget info ikke være nemt at finde?
#9 Når du starter RDR, starter spillet med at søge efter "Downloadable content" så det ser ikke ud til at de har noget med hinanden at gøre (originale RDR og RDR:UN) før du starter RDR
--
Tjek min YouTube/DeviantART Channel ud:
http://www.youtube.com[...]
http://jesper164a.deviantart.com[...] tak for idéen #10, men netop det har jeg jo beskrevet at jeg har prøvet i #5. når man prøver at logge ind på psn fra en anden ps-bruger, så siger den at psn-kontoen er bundet til en anden bruger og derfor kan jeg ikke få lov til at logge ind.
#11 jeg ville også tro at det skulle være nemt at finde kontakt-info, men tilsyneladende skal der bare være så meget i vejen som muligt :P
--
gammel stationær, Acer Aspire 5536 og en PS3 er hvad jeg har at lege med
#12 Kom lige på noget andet.
Hvor meget plads har du tilbage? det kan være at der næsten ikke er mere plads på din PS3?
--
Test?
ja det kunne jo have været en mulighed, men der er altså kun brugt 70gb ud af 250gb.
æv det havde ellers været lækkert. men jeg tror nu lige at jeg vil prøve at afinstallere nogle demoer for at se om det gør en forskel
--
gammel stationær, Acer Aspire 5536 og en PS3 er hvad jeg har at lege med
Ved ikke om du har fundet nummeret men:
Nordisk film: Danmark
Playstation Hotline
90 13 70 13
Mandag – Torsdag 10.00 – 18.00
Fredag 10.00 – 17.30
Pris: 6:-/minut
--
jeg har fundet denne mail
[email protected] og sendt mit spørgsmål til Sony på mail
[email protected]. Så nu er der bare at håbe på at der er en løsning. Tak for hjælpen alle sammen.
--
gammel stationær, Acer Aspire 5536 og en PS3 er hvad jeg har at lege med