Hej HOL
Jeg har lige købt en Macbook Pro, som for alvor skal bruges efter sommerferien, hvor jeg starter på Aarhus Universitet.
Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal gøre ift. køb af office-pakken, som jeg selvfølgelig skal bruge.
Så vidt jeg har forstået er den seneste version af office til Mac fra 2011, men der forventes at udkomme en 2014-version til efteråret. Derudover er der Office 365, som jeg ikke helt har forstået, hvad går ud på. Fungerer Office 365 kun online eller hvordan? Hvad så hvis jeg f.eks. skal have adgang til mine dokumenter et sted, hvor jeg ikke har forbindelse til internettet?
Så ja, spørgsmålet går på:
Skal jeg investere i Office 365? Eller Office 2011? Eller er det i princippet det samme?
Og hvad så når Office 2014 udkommer - kan jeg så opdatere til det uden ekstra omkostninger?
Håber I kan hjælpe.
På forhånd tak :)
Mvh
Kristian.
--