Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Software \ Generel software
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Ticket system til e-mail?

Af Ultrabruger Michael B. M. | 28-04-2022 10:36 | 1042 visninger | 6 svar, hop til seneste
Hej Alle, Sidder i en lille 4 mands gruppe og deler bl.a. deler vi en support funktion for ca. 150 kollegaer. Kan nogen hjælpe mig i retning af software/addon/lign. til at skabe tickets og tildele dette nummer automatisk til nyankommende e-mail om support? Samt give et fælles overview hvor vi 4 mand kan følge, se status, kommentere internt mellem os m.v. Pft, Mvh. Michael
--
#1
Tux
Guru
28-04-2022 10:51

Rapporter til Admin
Vi benytter FreshDesk til en stab på ca 15 personer. Vi har generelt været ret glade for Freshworks services. https://freshdesk.com[...] Tror der er en gratis version af deres ticket system her: https://freshdesk.com[...] Ud fra det screenshot de viser, er det i hvert fald sådan vores support system ser ud.
--
Don't feed the trolls.
--
Sidst redigeret 28-04-2022 10:53
#2
Quell
Supporter Aspirant
28-04-2022 11:12

Rapporter til Admin
Zendesk?
--
// Quell
#3
Karanka
Elitebruger
28-04-2022 11:40

Rapporter til Admin
0# Har implementeret flere af disse systemer i forskellige virksomheder. Til små virksomheder med under 10 brugere på softwaren, vil jeg anbefale dig Front. Hvis du søger noget som kan skalere i større omfang, vil min anbefaling være Focalscope. Zendesk er noget hø, det er super flot grafisk, men at arbejde i det er langt fra optimalt. Specielt hvis det primære er mail håndtering. Den største udfordring med mange ticket systemer er måden hvor på mails prioriteres af microsoft. I de flestes tilfælde, benytter ticket systemer pop3, og typisk vil der kunne være lidt forsinkelse på afsendelse/modtagelse. Focalscope prioriteres på samme niveau med outlook pga. deres opsætning, hvilket betyder mails kommer frem lige så hurtigt som hvis du sender med f.eks. Outlook. Hvis du vil have kontakt oplysninger på focalscopes salgschef i DK kan du blot skrive en PB.
--
Sidst redigeret 28-04-2022 11:41
#4
inckie
Gæst
28-04-2022 11:54

Rapporter til Admin
Redmine er lækkert
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#5
Freak13
Ultrabruger
28-04-2022 12:34

Rapporter til Admin
Topdesk er også en mulighed.
--
Ryzen 3950x | RTX 2080 TI | X570 Ultra | Corsair H150i PRO | 970 EVO 1TB | 2 x 8 TB Ironwolf HDD | 64 GB - 3600 MHZ | 3 x 27" Aorus IPS 1 ms 144 hz |
#6
MaDah
Megabruger
28-04-2022 16:11

Rapporter til Admin
Et god start vil nok være at beslutte om det er skal være en hosted cloud løsning, eller noget man ønsker at drifte selv. Og om det må koste penge. Der er løsninger i begge ender, og man kan godt komme langt i open-source systemer også.
--

Opret svar til indlægget: Ticket system til e-mail?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login


ANNONCE