hmm.. du ved ikke om de dur.. jeg vil da gerne smide 200,- incl. porto! Er der nogen kvittering eller har du nogen ide om hvornår de er købte?
--
Besøg: http://www.stillness.dk[...] kan du oplyse et par serienummrer.
Så kan vi finde ud af om der er garanti på som det mindste.
--
Man kan aldrig få nok HW.
------
Tænk før du taster.
300 incl. porto
mvh
morten
--
Hvad jeg ønsker skal jeg få!
300,-pp
--
Intel Pentium 4 2,8@3,4Ghz, Abit IC7-G,3x512MB OCZ-EL PC3500, WD 2xRaptor 360, WD 200GB sata, NEC3500(sort), Liteon DVD, HIS X800PRO IceQII, vandkøling, Syncmaster 172X + 757Mb
500+pp
--
God opførsel er en mangelvare...
der er ikke garanti på uanset hvad.. det skal være den køber der står på kvitten ;)
men 5 # noteret.
lader tråden køre til tirdag kl 24
--
Cerwin vega, kan det blive bedre..?
Du kan jo fint få den byttet på RMA i udlandet alene på serienummre... Så gider du ikke paste dem?
--
God opførsel er en mangelvare...
#7 Hvis de er stjålet, kan du ikke få dem byttet - det skriver de på deres hjemmeside ;-)
Dermed ikke sagt at disse diske er stjålet - det aner jeg jo intet om.
#6 Jeg har lige selv fået byttet min WD - uden kvittering. Så det kan man sagtens.
--
# 9
Jaja, bevis det med et link. ;)
--
Der tages forbehold for udsolgte trykfejl.
#10 haha....tror faktisk de skrev det, efter jeg havde indsendt formularen. Så tror nok det bliver lidt svært at bevise. Men alle fabrikanter har deres liste over stjålet hardware såvidt jeg ved.
--
det er ikke et firma, nej..
men er lige flyttet.. og fandt dem i min bror gamle kasse...
og nej, gider ik poste serienr online..
er godt klar over at hvis jeg fik dem testet, så ville pengene nok falde men har ik mulighed for det...
--
Cerwin vega, kan det blive bedre..?
#13 Din troværdighed bliver da ikke styrket ved det. Det er begrænset hvad folk kan gøre ved serienumre udover at tjekke om de er stjålet/stadig garanti på dem.
--
ja, fair nok..
kan forsikre om at de ikke har garanti.. :P
og stjåldne ved jeg de ikke er.. så kan ikke se hva dit prob er ?
--
Cerwin vega, kan det blive bedre..?
#15
Nu kan man læse på tweak.dk du har gang i en anden sælger!?...
--
God opførsel er en mangelvare...
#15 Problemet er at køberen jo ikke kan tjekke om de er stjålet.
Ville ikke røre dem med en ildtang, når du ikke vil poste serienr.
Suspect hvis du spørger mig.
--
#15 Det kan undre mig, at du kan forsikre mig om at der ikke er garanti på. WD yder såvidt jeg ved 3 års garanti, og de diske er ikke 3 år gamle. Hvordan kan du forklare dette ?
--
ja, på den måde.. mente at der ingen kvitt var.. :)
--
Cerwin vega, kan det blive bedre..?
#15 Mit problem er forøvrigt også, at du tager hol brugerne for at være nogle idioter. Hvis de ikke har garanti, og de ikke er stjålne - så kan jeg kun se 1 ting tilbage, du har haft dem skilt ad, eller også er klistermærkerne på HDD væk. Det har på ingen måde været min mening at ødelægge din tråd, men du har selv bedt om det synes jeg.
--
Der er 5 års garanti på Raptor diske, så WD dækker helt sikkert, medmindre de er stjålet.
Hvorfor slår sælger ikke serienummeret op selv, og poster resultatet ?
Så giver du ikke nummeret ud, og får bevist at produktet ikke er stjålet
--
http://www.hol.dk[...] okay.. fair nok.. hvor slår jeg lortet op..?
--
Cerwin vega, kan det blive bedre..?
okay.. fair nok.. jeg slår det selv op. men hvor gør jeg det?`
og hvis i siger der er 5år garanti på. hvor kan jeg så kontakte dem hvis de evt. er i stykker ?
--
Cerwin vega, kan det blive bedre..?
Nu kender jeg ikke lige systemet hos WD, men hos IBM/Hitachi er det under RMA man kan slå sit serienummer op, og se hvornår garantien udløber. Og samme sted (under RMA) kan man så også fejlmelde diskene
--
http://www.hol.dk[...] Ved hurtig handel vil jeg give 400 pp :)
Er ligeglad om de er varme eller ej, bare de virker :)
--
* de er solgt *
--
Cerwin vega, kan det blive bedre..?