Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Direkt Data

Af Semibruger EviCo | 06-08-2004 13:11 | 4892 visninger | 55 svar, hop til seneste
Hej med jer... Jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaring Med Direkt Data og om der er nogen der har prøvet at kontakte dem... Jeg har for over en måned siden fået købt en pc og de har sendt den med det forkert HD fik besked på at sende den tilbage så ville jeg få den rigtige plus de ting de har glemt at sende nemlig tastatur og mus... Men jeg har ikke fået noget som helst fra dem og hvergang jeg får kontakt med dem lyder de til at være flinke og de siger de vil sende den hurtigt og bla bla bla men jeg nu er der sku gået længe uden at jeg har modtaget noget som helst... Jeg har prøvet at kontakte dem i en uge nu uden held hverken på mail eller Telefon... Nogen der har gode råd og sådan noget jeg har selt ikke kunne bruge computereb siden jeg har købt den og jeg har brugt endel penge på det bras nu.... HJÆLP
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#1
EviCo
Semibruger
06-08-2004 13:56

Rapporter til Admin
Er der slet ingen der kunne hjælpe lidt???
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#2
gæst
Gæst
06-08-2004 14:01

Rapporter til Admin
De holdt jo deres telefoner lukket fra d. 19/7-2/8, så det er klart hvis du ikke kunne komme igennem der. Men deres telefoner er åbne igen. Jeg kom igennem
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#3
EviCo
Semibruger
06-08-2004 14:32

Rapporter til Admin
Jeg kan slet ikke komme igennem har sku ringet flere gange om dagen siden de åbnede igen og har sendt en mail men kan stadig ikke komme i kontakt med dem og er også træt af at de lover at sende mine ting selv om de ikke gør det...
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#4
Jan
Gæst
06-08-2004 14:38

Rapporter til Admin
#3 Rolig nu, hvis der har været ferielukket, er der sikkert rigeligt at se til, specielt hvis du har postet adskellige breve til dem.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#5
kvikkid
Mega Supporter
06-08-2004 14:41

Rapporter til Admin
har handlet der, og der er god service, vendt et par dage, og ring igen.
--
KØBES: GeForce TI42/44/4600 - FX5200U/5600U/5700. Drik jolly hvis du vil være stor og stærk!!
#6
EviCo
Semibruger
06-08-2004 14:47

Rapporter til Admin
Jeg ved udmærket godt at der var ferie... Har heller ikke ringet i den tid... Altså før ferien har jeg været i kontakt med dem et par gange... Som jeg har sagt før... Og næsten 2måneder uden nogen som helst brug af PC'en er sku dyrt... Værdien på delene falder hele og det er da næsten lige som om at smide penge ud af vinduet...
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#7
EviCo
Semibruger
06-08-2004 14:49

Rapporter til Admin
#5 - Vente... Jeg skal bruge maskinen på min uddanelse til diverse projekter og arbejdsopgaver og sådan noget... Det var derfor jeg bestilte den en måned før sommerferien... og har ikke haft gavn af maskinen endnu
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#8
EviCo
Semibruger
09-08-2004 11:03

Rapporter til Admin
Hmmm stadig Ingen Kontakt fra Butikken...
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#9
EviCo
Semibruger
19-08-2004 11:07

Rapporter til Admin
Ja jeg vil hermed gerne sige at i skal Passe på denne butik da jeg ikke længere syndes de har en go service som jeg fik lige indtil problemerne og fejlene opstod... Der er ingen kontakt hverken gennem Mail eller TLF... Ved så ikke om de bare ignorer mine mail fordi de skylder mig nogle ting men vil bare sige i skal passe på med den butik... Har ikke andet at sige
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#10
Kristian
Gæst
31-08-2004 23:04

Rapporter til Admin
Jeg har også dårlige erfaringer med dette firma. Bestilte en computer og en printer i juni og betalte online. Fik leveret computeren (med visse mangler) efter en uge - mens jeg stadig ikke har modtaget printeren. De svarer ikke på mails og det er ikke muligt at komme igennem pr. telefon... MEGET dårlig service. Mit næste skridt bliver et anbefalet brev med annulering af handlen og en anmeldelse til Forbrugerklagenævnet såfremt jeg ikke får min printer eller pengene retur inden længe. Jeg synes ikke de skal slippe godt fra at behandle deres kunder på den måde.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#11
EviCo
Semibruger
06-09-2004 14:43

Rapporter til Admin
#10 Jeg har selv lige angivet en klage til forbruger styrelsen i sidste uge ... jeg har betalt Gebyret så den køre nu... Jeg fatter bare ikke en brik... Alle de gange jeg fik fat i dem lyder de til at være kanon flinke og lover det ene og det andet... De lover især at ringe tilbage meeeen Jeg høre sku ikke en skid fra dem... Tjaaa hvis de vil have det på den måde så får de det på den måde...
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#12
Kristian
Gæst
06-09-2004 20:07

Rapporter til Admin
#11 Ja så kan de sq lære det.... Det sjove er at man stadig kan bestille varer på deres hjemmeside - også den printer jeg har bestilt - som jeg fik at vide, at de ikke kunne få fra deres leverandør (for 2 mdr. siden!) Jeg kan kun advare andre mod at handle med dette firma! Snart kører min sag også hos forbrugerstyrelsen!
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#13
Thomas
Gæst
21-09-2004 04:24

Rapporter til Admin
Jeg vil gerne høre hvordan det går med jeres sager. Jeg er ved at købe computer igennem Compushoppen. Jeg betalte for den ved bestilling, men da den kom på posthuset, var den sendt per efterkrav, så jeg skulle til at betale igen, hvilket jeg selvfølgelig ikke er interesseret i. Jeg kan ikke få fat i dem i telefonen, da jeg søgte på deres nummer på dgs, stod der at nummeret tilhørte Data Direkt. Dem har jeg også prøvet at ringe til uden held. At læse om jeres erfaringer er jo ikke ligefrem opmuntrende, i skal hvertfald ikke handle i Compushoppen, hvis i er trætte af Data Direkt.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#14
EviCo
Semibruger
21-09-2004 11:45

Rapporter til Admin
Tjaaa samme her jeg advare stærkt mod at handle i den firma... Jeg har sendt en klage til forbruger styrelsens og sagen køre nu så jeg håber jeg vinder sagen... Ellers sender jeg "HA'er" over til dem ;D
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#15
Thomas
Gæst
21-09-2004 16:45

Rapporter til Admin
Hov, jeg fik skrevet Data Direkt, det drejer sig selvfølgelig om Direkt Data ligesom resten af tråden.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#16
Per
Gæst
21-09-2004 21:33

Rapporter til Admin
Jeg kan desværre kun nikke bekræftende til jeres problemer. Jeg bestilte en pc'er. Efter en uges tid og adskillige rykkere fik jeg mail om at der var probelmer med CPU'en. Endelig blev den leveret - men... det var kun en 2400 MhZ mod bestilt 3000MhZ. Bundkortet var søvet og BIOS'en fra 2002!!. kabinettet var et andet. Grafikkortet ikke som på hjemmesiden. Efter en del korr. via telefon (for mails svarer de ikke) blev der leveret en ny maskine - eneste problem var at den "frøs" inden installationsfilerne var læst ind.... Kontaktede dem via tlf. og efter mange opkald blev vi enige om at lade handlen gå tilbage. Aftalen var at jeg skulle komme forbi med Pc'ern og så vill jeg få pengene. da jeg kom var proceduren lavet om, de vil først tjekke maskine for at se om jeg havde fjernet noget (helt fair). De fik tilbudet med det samme....men det kunne de ikke bare.. Det havde de åbentbart fundet ud af mens jeg kørte ned til dem!!!!! Da levering var mindre en 14 dage tidligere gik jeg ned i min bank og bad dem trækket betalingen tilbage (da betalingen var sket via kort). Det var smertefrit - ingen problemer med det. 6 dage efter jeg havde bedt min bank om trække betalingen tilbage, kom der pludselig en check fra firmaet, og jeg kunne trække sagen tilbage!!! Jeg har handlet to gang hos firmaet - første og sidste gang.. Jg har undersøgt reglerne omkring fortrydelse/returnering og hvis ikke firmaet udtrykkeligt oplyser, at der er 14 dages fortrydelsesret både på hjemmesiden, ordrebekræftelsen og fakturaen, så skulle der være 3 mdr. fortrydelsesret....
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#17
Kristian
Gæst
24-09-2004 09:39

Rapporter til Admin
Hvis i har handlet hos Direkt Data - har i mulighed for at give en beømmelse/anmeldese af firmaet på denne side. Dette kan evt. advare andre mod at handle med firmaet! http://www.edbpriser.dk[...]
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#18
Frank Rasmussen
Gæst
27-09-2004 09:11

Rapporter til Admin
Jeg bestilte en pc hos direkt-data søndag den 12/9 Mandag den 13/9 modtog jeg en bekræftigelse på mail jeg ønskede den leveret på min arbejdsplads den 23/9 ringede jeg for at finde ud af hvor den blev af. Dirikt-data fortalte at den var leveret på hjemme adressen den 21/9 , et kik ude i skuret bekræftigende dette, her stod en kasse med en pc, jeg installerede den med en win 98 og den har kørt perfekt siden, på trods at lidt tumult med leverinegn en tilfreds kunde. Frank Rasmussen
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#19
EviCo
Bruger
30-09-2004 12:52

Rapporter til Admin
#18 - Nå Tillyke så :/ Er mere interreseret i at advare folk for jeg har ihvertfald ikke fået det jeg har betalt for og de blev ved med at sige at de bliver sendt eller de vil ringe tilbage for hevrgang jeg ringede ind... Jeg blev træt af det og har klaget.... Har i sidste uge sendt de sidste billag til sagen og den køre i øjeblik...
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#20
Ostemanden
Gæst
30-09-2004 22:53

Rapporter til Admin
-- Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af L00t.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#21
HytteOst
Gæst
30-09-2004 22:57

Rapporter til Admin
-- Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af L00t.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#22
Ostemanden
Gæst
30-09-2004 22:59

Rapporter til Admin
-- Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af L00t.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#23
HytteOst
Gæst
30-09-2004 23:03

Rapporter til Admin
-- Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af L00t.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#24
Ostemanden
Gæst
30-09-2004 23:04

Rapporter til Admin
-- Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af L00t.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#25
EviCo
Bruger
04-10-2004 11:56

Rapporter til Admin
Øøøøh hva har i gang i?!?!?!?!?!?!?!?!
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#26
Jan
Gæst
04-10-2004 12:22

Rapporter til Admin
#18 Hvem afleverer en pakke ved et skur og går fra den ? #25 Snak med Thomas, om hvad han kan gøre ved de to samtale emner.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#27
EviCo
Bruger
05-10-2004 00:22

Rapporter til Admin
#26 Hmmm nu er jeg ikke med... Hvem Thomas???
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#28
EviCo
Bruger
05-10-2004 00:28

Rapporter til Admin
# 26 Hvsi du snakker om Butiikken så glem det.... Jeg har ringet ind mange gange men jeg får bare at vide at jeg skal ringe til Jonas og snakke med ham... Hva har han gjort for mig i de 6måneder jeg har ringet ind flere gange?!?!?!?!?!?! Ikke en skid Hvorfor tror du det vil hjælpe nu at kontakte en anden?!?!?! De lover i butikken hvergang jeg ringer ind at de ringer tilbage men det sker sku heller aldrig...
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#29
Gæst
Gæst
15-10-2004 03:04

Rapporter til Admin
# 28 Hør nu her EviCo, du er da noget af en utrolig brokhoved, kan du slet ikke forstå at der altid vil være 700 tilfredse kunder, samt måske 5 af dem er utilfredse, næste gang så gå ned i en butik og betal dem, forvent dog noget mere service, men priser og service hører nu engang sammen, hvis ikke du kan tåle dette, så betal lidt mere for dine varer, hvad forventer du af disse mennesker, jeg har handlet der mange gange, toppro folk, de er da til at snakke med det er rigtigt at de er svære at komme i kontakt med, men jeg tror at de har travlt specilet med de gode priser. LOL
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#30
No pain no brain
Ultra Supporter
15-10-2004 03:09

Rapporter til Admin
Jeg købte engang en pc hos "edb direct/data one" og de havde oss kommet en mindre harddisk i, jeg tog disken ud og tog derned og fik så den rigtige harddisk.
--
Medlem af Hol`s vilde svin. http://holbakketur.1go.dk[...] Hol.dk`s Bakketur http://holbakketur.1go.dk[...]
#31
Kristian
Gæst
17-10-2004 11:58

Rapporter til Admin
# 28 Dvs man som kunde blot skal acceptere at der er nogle smuttere - og at butikker med billige priser ikke skal leve op til dansk lovgivning???? NOT!! Min sag kører nu også ved Forbrugerstyrelsen - jeg har betalt for en vare/ydelse jeg ikke har modtaget - det vil jeg da under ingen omstændighed acceptere - uanset om firmaet er nok så billigt og har nok så mange andre tilfredse kunder. Kristian
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#32
EviCo
Bruger
19-10-2004 14:41

Rapporter til Admin
#29 - Brokhoved?!?!?! Hvad fanden har du forventet jeg skulle gøre bare tie mig LOL da... Jeg har mistet op imod de 2000kr for den handel og du forventer at jeg bare skal holde min "Kæft" tænk dig dog om mand... Det sku da lige meget hva man køber og bestiller og ligegyldig den pris man køber varen til så forventer man sku da idet mindste det er det rigtige vare desuden er det ikke nogen smutter men de snyder KUNDEN "Mig" med vilje de vidste udmærket godt fra dag to at jeg manglede nogle dele og at jeg havde modtaget noget forkert ved varen... Så kan det sku ikke passe at hver gang jeg ringer ind bliver der sagt at det vil blive undersøgt om sagen og at der vil bliver ringet tilbage samme dag... Og når det samme sker hver gang jeg ringer så er det da med vilje at de prøver at snyde deres egen Kunder...
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#33
EviCo
Bruger
19-10-2004 14:43

Rapporter til Admin
#30 - nu er det lidt uheldig for dem der bor langt fra Butikken... Ellers havde jeg gjort det samme...
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#34
EviCo
Bruger
19-10-2004 14:44

Rapporter til Admin
#30 - nu er det lidt uheldig for dem der bor langt fra Butikken... Ellers havde jeg gjort det samme...
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#35
Michael Ravn
Gæst
22-10-2004 18:02

Rapporter til Admin
Må desværre erkende at jeg hellerikke kan komme i kontakt med firmaet, fik leveret en ellers ok maskine ,altså bortset fra at posten har smadret kassen, nu vil jeg så ringe til Compushoppen, men de hverken ´svarer på tlf eller fax, har prøvet mail så må vi jo se, hvis ikke det hjælper, så tror jeg at vi må afligge dem et besøg , og måske vi skulle lave et fælles træk.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#36
EviCo
Bruger
24-10-2004 22:08

Rapporter til Admin
Lyder til at være en god ide meen desvære for mig er det at jeg bor lidt halv langt fra dem
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#37
Solveig Lerche
Gæst
03-11-2004 16:33

Rapporter til Admin
Jeg har gjort de samme triste og dyre erfaringer med Direkt-Data ApS som EviCo og andre. Det bedste råd jeg kan give er - hold jer langt langt væk fra dette firma. I juli måned opgav jeg videre korrespondance med Direkt-Data ApS, og indklagede dem for Forbrugerstyrelsen. I dag har jeg modtaget svar fra Forbrugerstyrelsen, og det korte lakoniske svar lyder: "Vi kan oplyse, at den erhvervsdrivende ikke har besvaret vores henvendelser om Deres klage. Behandlingen af sagen fortsætter. Vi vil underrette Dem om, hvordan sagen forløber." Med venlig hilsen Mette Hartvig Johnsson Fuldmægtig cand.jur. Jeg synes at det er temmelig usmart af Direkt-Data ApS, at de ikke besvarer henvendelser fra Forbrugerstyrelsen.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#38
EviCo
Bruger
04-11-2004 08:17

Rapporter til Admin
#37 Okej hmmm det sku ikke undre mig at jeg får det samme svar så... Har ikke hørt fra Forbruger Styrelsen endnu... Man skulle måske sende en min kamerat's Far's venner afsted på besøg hos dem :D Hans far er nemlig gammel HA mekaniker... Ej pis til side men det er sku da mega irriterende at der er nogen der ikke kan drive en firma ordentligt uden at tage RØVEN på deres kunder...
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#39
Solveig Lerche
Gæst
04-11-2004 11:50

Rapporter til Admin
Lad mig lige tilføje, at når jeg anfører at det er temmelig usmart af Direkt-Data ApS ikke at besvare henvendelser fra Forbrugerstyrelsen, så skal det ses ud fra den kendsgerning, at man i sidste ende, fra domstolens side, vil følge klagers argumenter, og tiltalte vil storts set have tabt sagen på forhånd. Men i øvrigt, så forstår jeg ikke at et firma som Direkt-Data ApS vil risikere sit gode navn og rygte, som det er tilfældet her. Der sker nemlig sandsynligvis det, at i det øjeblik at firmaet bliver indklaget for domstolen, og bliver domfældet - så får de typisk 14 dage til at opfylde deres forpligtigelser i henhold til dommen. Sker dette ikke, går sagen videre til Fogedretten, og samtidig sker der en registrering i RKI (Riebers Kredit Information) - og så er det slut med banklån og anden form for fremmed finansiering. Så det er simpelthen ubegavet at Direkt-Data ApS opfører sig som de gør. Jeg kunne da af og til også godt tænke mig at sende et par gorillaer, for ligesom lidt mere fysisk at gøre opmærksom på min utilfreds. Men det er jo nok ikke en farbar vej.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#40
Kristian
Gæst
09-11-2004 08:21

Rapporter til Admin
Vil da lige oplyse at min sag også kører ved Forbrugerstyrelsen nu - og ja det er da temmelig ubegavet af en virksomhed at udvise denne adfærd - dels pga. risikoen for at blive registreret i RKI dels pga navn og rygte (alle virksomheder der ikke følger Forbrugerstyrelsens afgørelser bliver offentligjort til spot og spe på http://www.firmatjek.dk[...] Men de fortjener da vist ikke mindre... Kristian
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#41
EviCo
Superbruger
07-01-2005 13:02

Rapporter til Admin
Så fik jeg lige noget svar fra Forbrugerstyrelsen... De har ikke fået nogen form for svar fra firmaet endnu så sagen køre stadig... Er der andre der har fundet ud af noget fra deres sager ang. Direkt-Data.com
--
Dont hate the Player, Hate the Game
#42
Kristian
Gæst
21-02-2005 09:08

Rapporter til Admin
Så er Direkt Data gået konkurs - og vi utilfredse kunder kan nok skyde en hvid pind efter vores tilgodehavender mv.... Følgende besked kan læses på Direkt Data's hjemmeside: Direkt-Data ApS - Konkursramt firmaet har været ude i en turbulent omkostningsfuld rekonstruktion, og har efter bestyrelsens endelige beslutning, ved en ekstraordinær generalforsamling dato.: 12-01-2005, vedtaget, at selskabet har indstillet til konkursbegæring og afvikling af selskabet til sø & handelsretten i roskilde.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#43
Emil
Gæst
16-05-2005 10:41

Rapporter til Admin
Nu har de bare startet ny virksomhen, den hedder nu Compushoppen og de kører klatten lige som de plejer. Svindel og humbuk. er lige blevet tørret for 2050 kr. Hvordan er det gået jeres sager?.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#44
Lars C
Gæst
01-06-2005 23:12

Rapporter til Admin
I lighed med jer andre er jeg også blevet tørret af Compushoppen(Direkt-Data). I et andet forum (PC-world) kører der også en tråd som denne. Jeg vil også her opfordre alle til at maile til Kontant/DR1. Det kan så være at de tager sagen op. Ellers vil jeg lave en hjemmeside - en slags forening- hvor vi arbejder sammen om at få svinet røget ud. Tilsyneladende er det ikke nok at forbrugerstyrelsen trækker ham i halen. Bedste middel er offentlig tilsvining, næstbedste løsning er at søge fri proces og hyre en advokat - men hvad hjælper det hvis ålen bare erklærer sig konkurs, og åbner under et nyt navn næste dag ? Derfor venner: Til tastaturet og skriv til: Kontant EkstraBladet Konsum PC-blade edb-priser.dk (Har en kontakt til Flemming, han kender ihvertfald min sag. De må pille Compushoppen af edb-priser.dk) Alle de fora I kender. Lad os tæppebombe Kim Greenbom, Jonas, Jannie og hvad de ellers hedder med offentlig tilsmædelse. I bedste fald får vi vore penge, i det mindste bør vi hjælpe andre med ikke at falde i fælden. I er velkomne til at maile til mig på [email protected]
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#45
Jeg kender Kim Greenbom
Gæst
27-11-2005 02:30

Rapporter til Admin
Jeg vil bare lige sige at Kim er på igen, blot i sit eget navn... Firmaet hedder edb-experten.dk Jannie som har stået som ejer af de tidliger selskaber han har kulsejlet, har forlad ham.. Og han kan nu forfølges personligt for de fejl han måtte lave i fremtiden... Men som jeg ser det er der jo ingen grund til at teste hans shop, da det er samme butik blt et nyt navn... Manden er stadig elendig til at samle computer... Og han ville ikke vide hvordan han kender ikke forskellen på AMD og Intel, eller DDR eller DDR2.. Så betragt dette som en advarsel... Hold jer væk fra den shop http://www.edb-experten.dk[...] edb-experten v/Kim Greenbom Cvr-nr: 21413682 Startdato: 01.10.2005 Ophørsdato: Adresse: Sandbjergvej 3 1 mf 2600 Glostrup Telefon: 50135665 Fax: Email: [email protected] Branche: 524866 Detailhandel med computere og standardsoftware Virksomhedsform: 10 Enkeltmandsvirksomhed Kreditoplysninger: Antal ansatte: 0 Reklamebeskyttelse: Nej Grønne regnskaber info: P-numre for denne virksomhed: 1011763703 (COM4ALL V/KIM GREENBOM)
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#46
Gæst
Gæst
27-11-2005 12:30

Rapporter til Admin
Hold da op hvor er i "kloge" herinde i dette forum, manden har jo kun været ansat, og så følger i manden, istedet for, når nu manden ikke har nogen indflydelse på at et selskab går konkurs, et selskab har en bestyrelse, og denne alene træffer beslutningen sammen med en revision om at indgå en konkurs, selskabet sætter 125.000 af til dette selskab, så dem mister "manden", syntes i så at der er noget fornuft i at i siger at manden prøver at snyde kunden, hvad med om i selv turde at komme ud af busken istedet for at sidde og lege tudefjæs, og så sætter jer på som gæst, istedet for at loggeind med brugernavn vorherre bevares siger jeg bare, jeg tror at ovenstående er frustation over at det nye firma han har lavet kan en smule mere end dem selv, derfor skal han svines til i medierne men om ikke andet, så opfør jer dog som voksne og ikke som en børnehave herinde
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#47
Lars
Gæst
07-08-2006 15:50

Rapporter til Admin
Det er noget værre sludder Kim Greenbom. Du har oprettet et ENKELTMANDSFIRMA ikke et APS. Et enkeltmandsfirma kræver ikke 125.000 DKK i startkapital. Jeg går ud fra at det er dig, der svarer på postet som Gæst...og alligevel brokker du dig over at de andre skriver som gæst. Well, jeg har desværre købt en computer hos edb-experten og må nu erkende at der nok skal køres en sag for at få de penge hjem igen. Jeg læste desværre dette post for sent. Ærgeligt at det skal være sådan, men der er jo nogen der ikke har kapaciteten til at klare sig på ærlig måde, og så må de jo klare sig på anden måde.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#48
Najim
Gæst
14-09-2006 16:26

Rapporter til Admin
hey, jeg har købt en computer hos jer, og ville spørger hvor langt leveringstiden er
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#49
peacetrain
Ny på siden
13-10-2006 19:38

Rapporter til Admin
Hej med jer alle sammen jeg har også haft den kedelige oplevelse, at handle med Kim Greenbom (kg) , efter meget palaver frem og tilbage tilbød km at je kunne sende det tilbage som var forkert, men forsent havde jeg også læste om ham kg, havde sendt pengene (fjols), retur varene skulle være cpu`en så ville han sende mig en ny, km havde nemli erfaringer med at folk glemte at sende det retur( det skulle så siges fra hans mund(kg), at han ikke stolede på sine kunder,.. sener tilbød han mig en slant penge , jeg skrev at jeg helst ville ha det som jeg havde bestil og betalt for, fordi jeg jo ikke konne opgraderer for de små penge han ville gi, somog sumarom er for at få en sådan pcèr sm jeg havde bestilt, måtte jeg købe hardware et andet sted for 1400dkr .Jeg blev så led og ked af km at jeg tog imod 800dkr han tilbød, og måtte altså så selv lægge de sidste 600dkr ekstra i for at få det produkt som jeg havde betalt for en gang, KM kan slet ikke forstå at jeg ikke er tilfreds , det siger nu nok mere om ham end om mig, jeg har skrevet til at jeg vil besøge ham næste gang jeg kommer til København, bare for at se hvordan en som har lavet så mange mennesker kede af det ser ud. HVAD KAN DER GØRES FOR STOPPE SÅDAN NOGET? Jeg har skrevet til EDBPRISER , de sender bare min klage videre til , der må åbentbart være penge i at have ham på deres side , det ville ellers være en efiktiv måde at stoppe den form for plat foretninger. venlig hilsen ole. [email protected]
--
#50
dunderpc
Ny på siden
20-02-2007 10:29

Rapporter til Admin
Hjælpen findes hos Gentofte politi det hjalp mig --
--
#51
eric clapton
Maxi Supporter
20-02-2007 10:39

Rapporter til Admin
kære venner hvorfor benytter i jer af sådanne tvivlsomme forretninger istedet for at handle hos nogle i kender godt. ting kan osse blive købt for billigt, jeg køber ALDRIG selv hardware over nettet men i butikken face to face hvor jeg fysisk kan se varen og den jeg handler med, skal så siges jeg har købt alt mit i samme forretning som jeg har handlet hos i over 10 år derfor har jeg aldrig de problemer der. but anyway jeg håber du får dine penge tilbage held og lykke med det makker. --
--
JEG ER IKKE BANGE FOR AT DØ JEG ØNSKER BLOT IKKE AT VÆRE TIL STEDE NÅR DET SKER (WOODY ALLEN)
#52
Jack Sparrow
Gæst
20-02-2007 11:57

Rapporter til Admin
Mere imponerende syntes jeg det er at I 2 brugere svarer på et ½ års gammelt indlæg, fakker talt er hovedindlægget helt tilbage i 2004
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#53
Season88
Super Supporter
20-02-2007 13:03

Rapporter til Admin
Lol, check the date stamp! --
--
-= Mail/MSN: r-juhl(a)hotmail.com =-
#54
SquR [Cs]
Semibruger
20-02-2007 13:57

Rapporter til Admin
Lol hvorfor skriver i i sådan et gammelt indlæg HAHA --
--
Bærbar: AMD Turion 1.8 2x 512 slots ram 120 Gb :D så den virker
#55
Dwmc
Gæst
22-06-2007 16:43

Rapporter til Admin
pc-netshop.dk Så har han lavet endnu en net shop til at snyde folk med!!! Og janni er tilbage! LINK http://tweak.dk[...]
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.