Andre der har prøvet at snakke med Logitech live chat supporten?
Er dette bare standardten nu om dage. For mig har det intet med "Live chat" support at gøre. Først skriver du en lang svagda. Indttaster personlig oplysninger. Vedhæftter billeder mm. for du til sidst ser der ikke er en afsend knap. Men blot en "Live Chat" knap. Herefter sidder du på bedst vis og prøver at forklare en bot. Der faktisk sidder med realistisk delay, og "X Skirver"
Hvis i keder jer kommer den her
Kundesupport
Jeg oplever alt for ofte jeg bliver nød til at resette mit headset for at lyden virker igen. Jeg har levet med samme problem igemmen en del G733. Men dette G933. Er det for voldsomt. Vi snakker en gang om dagen. Jeg håbet en formatering kunne midle problemet. Prøvet også på min laptop. Jeg kender til problemet tilbage fra de gamle 733. Men det her er bare for ofte. Kender i en løsning der kan midle problemet? firmware, frisk OS, og flere enheder er prøvet.
Chat begyndt
Khan B deltager i chatten
Tak, fordi du kontaktede Logitechs kundeservice, mit navn er Khan B, og jeg vil hjælpe dig i dag med din forespørgsel
Khan B
Må jeg kende navnet på det produkt, som du har problemer med nu?
Mig
G933
Khan B
Så du står over for problemer med G933-lyden. Har jeg ret?
Mig
Yep skal alt for ofte resettte det med en nål.
Khan B
Jeg forstår. Ikke bekymre dig, jeg vil tage ejerskab for at guide dig videre. For at komme videre, skal vi opdatere din profil på denne billet. Så det ville være nyttigt, hvis du kan hjælpe mig med nedenstående detaljer:
1. Dit navn:
2. E-mail-adresse:
3. Dit kontaktområde:
avatar
Mig
"Opdatere min profil. på denne billede? gider ikke snakke med en bot. Tillader mig lige og optage :)
Men 1.
Navn og mail fjernet. Bare så vi ikke skal tilbage til det om et par år når du får googlet dig selv :) 3. Danmark
Khan B
Tak fordi du delte detaljerne. For fremtidig reference er dit billetnummer
1234143214321. Dette giver os mulighed for hurtigt at finde kontakthistorikken. Jeg beder dig om at prøve nogle af nedenstående fejlfindingstrin for at løse problemet: D 1. Tilslut USB Wireless Mix Bla bla.. slette de linjer... Men tekst fra hjemmeesiden.
Mig
Har du læst min besked?
Khan B
Jeg er ked af, at jeg ikke forstod, hvad du prøver at spørge
Mig
Kære John Dillermand. Har du et support nummer.
Khan B
Ønsker du at få support på vagt?
Khan B
Tak for din tålmodighed. Klik på dette link, og det vil henvise dig til kontaktsiden:
https://support.logi.com[...]
--
Aahurs
--